Grote kans dat Rib-aaaight-ball er dan een gewoonte van gaat maken -XX- te bannenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan je altijd nog je moeder in de strijd gooien als je een MCban hebt![]()
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Grote kans dat Rib-aaaight-ball er dan een gewoonte van gaat maken -XX- te bannen
Wat denk je dattie liever heeft....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heus niet.![]()
Dan kan hij die slagroomsoesen op zijn rug schrijven.![]()
Wij verzorgen het graagquote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch met die lelijke OP's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Me moeder.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat denk je dattie liever heeft....
Nouja het ligt er natuurlijk aan of de soesjes van de warme banketbakker komen, of dat het diepvriessoesjes zijn.quote:
Diepvries soesjes van de Aldi kwamen het beste uit de test.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja het ligt er natuurlijk aan of de soesjes van de warme banketbakker komen, of dat het diepvriessoesjes zijn.
nooooo00000hhhHHhhhhhhHHH!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Diepvries soesjes van de Aldi kwamen het beste uit de test.![]()
Bovenstaande post is ook aardig oldskoolquote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef -XX- het volgende:
Heerlijk oldschool! EEK
http://www.youtube.com/watch?v=cflkBQzVu04&mode=related&search=
Standaart procedure toch of is dat slecht?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Snelwagen het volgende:
Zo zorg ik 's ochtends ook altijd dat mn blok warm is![]()
Cappucino
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bovenstaande post is ook aardig oldskool![]()
Dees ook:
http://www.youtube.com/watch?v=4HbaP3p2aMY
Dat moet je toch altijd doen tot je voorpijp roodgloeiend is?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Standaart procedure toch of is dat slecht?
Ach zo denkt je jeugd van nu over een jaar of 6 ook over jumpenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Kevjan het volgende:
[..]
![]()
HAKKKUUUUHH
Wat erg en toch zo leuk![]()
Ze hebben je vast veel toegeschoven zodat ze deze beelden van je hebben mogen gebruiken.quote:
quote:Dear sir/Madame,we're a export company who have good cooperation with many manufacturers of world famous electronic products in the world market,we will offer you competitive price, excellent quality, prompt delivery and great after-sale service.if you need anything from us,please browse our website: http://gestipodd.com
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?quote:Hoi Mark
ik kan pas zaterdag middag langs komen om een uur of 1 voor de motor te
bekijken , indien de motor mij bevalt wil ik het volgende voorstellen ik doe
een aanbetaling op de motor en neem het kenteken mee om het over te laten
schrijven het zal dan de zaterdag daarop zijn dat ik er om kan komen ook
weer in de middag ivm mijn werk
Geef gelijk even je adres gegevens door. en of het je zaterdag uitkomt rond
13:00 uur
Gr Rinus
Die had ik ook al via marktplaats binnen, en ook gelijk een mailje van de admin er achteraanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Vette reactie via marktplaats
![]()
![]()
Wat een bullshit gozer, ik zou het niet doen en bied hem aan dat geld diep in z'n hol te stoppenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
Damn weer een advies nodig![]()
Die vent wil langs komen en indien het bevalt stelt hij het volgende voor:
[..]
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?
Beter gaat hij direct het geld via Internet overboeken, dan krijg hij het kenteken mee en dan kan hij volgende week de motor ophalen. Lijkt mij niet dat ik hier het risico moet gaan lopen toch
Iemand bekent met deze manier van overdracht of wat denken jullie ervan?
Dit is de 2e keer zo'n mailtje, nu geen mail van de admin, vorige keer had ik de mail van de admin gehad voor die andere mail volgens mijn inboxquote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Die had ik ook al via marktplaats binnen, en ook gelijk een mailje van de admin er achteraan![]()
Vage vent, als je een motor particulier koop wordt de koop gewoon meteen gesloten. Geld overboeken of cash uitbetalen. Zodra de transactie is voltooid kan het kenteken pas op naam worden gezegd. Van die vage lui koop je niks voor, je bent geen filantropische instelling...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?
Beter gaat hij direct het geld via Internet overboeken, dan krijg hij het kenteken mee en dan kan hij volgende week de motor ophalen. Lijkt mij niet dat ik hier het risico moet gaan lopen toch
Heb al aangeboden om eventueel een kar te huren en te transporteren (tegen vergoeding natuurlijk) Als ik google dan geloof ik dat hij uit Goes komt, en daar hebbie het al, zeeuwenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een bullshit gozer, ik zou het niet doen en bied hem aan dat geld diep in z'n hol te stoppen![]()
Sowieso kan je de bike volgens mij niet in zelfstandig overschrijven, en al mag die man nog zo eerlijk zijn. Op internet = iedereen fag + Nigeriaan + Marokkaan. Niet te vertrouwen dus.![]()
Laat hem maar wat anders regelen als ie hem mee wil nemen, moet vast kunnen en anders wacht ie maar een week.
Is het niet die Rinus van MotorXtra?![]()
Zo heb ik het altijd gedaan, alleen postkantoor is om 13:00 dicht en hij kan hier pas om 13:00 zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb mijn motor trouwens laatst verkocht en die kerel laten betalen met internet bankieren (onder toezient oog van mij). Hij had een spoedoverboeking gedaan, in de tussentijd ff een bakkie doen. Daarna op mijn rekening kijken, stond erop. Motor op zn aanhanger gezet. Met zn 2'en naar het postkantoor, overschrijven, ik mijn bewijsjes hij de zijne. Die kerel mij weer thuis afgezet....
Duurde ong. een uurtje![]()
Vraag of ie z'n vriendin, zus of moeder als onderpand achter laat?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:55 schreef Makster het volgende:
Heb al aangeboden om eventueel een kar te huren en te transporteren (tegen vergoeding natuurlijk) Als ik google dan geloof ik dat hij uit Goes komt, en daar hebbie het al, zeeuwen![]()
![]()
Ook niet mijn manier van zaken doen zoals hij erover denkt. Mijn idee is: Kar meenemen, geld meenemen, en motor meenemen als het bevalt.
Maar opnaam zetten kan wel alleen, je moet dan wel het overschrijvingsbewijs hebben. Risico wat je loopt is dat iemand de motor niet op naam zet en met 180 door rijd gaat rijden en dat jij een dikke prent krijgt. Ook niet tof dus
We zien wel weer wat zijn reactie is![]()
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo heb ik het altijd gedaan, alleen postkantoor is om 13:00 dicht en hij kan hier pas om 13:00 zijnVandaar de aanbetaling en het kenteken meenemen. Heb ik de motor als onderpand en hij een deel van het geld. Dan schrijft hij de motor in de week over en komt dan zaterdag de motor halen en de rest betalen. Maar dan is dus al het risico voor mij (tenzij ineens besluit te verhuizen en de papieren faken zijn etc etc) en niet voor hem. Beter een andere manier zoeken dus
![]()
Wel een actieve userquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef Makster het volgende:
Ik geloof dat hij ook op MF zitWeet niet waarom maar dat geeft me al iets meer vertrouwen
![]()
Damn, goota love internet.
http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/42034
afspraken die gemaakt zijn via mail dan wel mondeling.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...
Want zodra die kerel hem heeft overgeschreven op zijn naam is de motor officieel van hem, en als jij dan nogmaar bijv. 2/5 van de cudos hebt ben je mooi de sjaak. Want dan kan je nog zo hard lullen over tandjes rapen en kringspiermusketiers. Voor de sterke arm der wet maakt het allemaal niks meer uit dan dacht ik![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
2/5 van de kuddo's hebt ben je mooi de sjaak.
quote:
Eens alleen het probleem is dat hij geloof ik te ver weg woont en hier niet voor 13:00 kan zijn. Blijf je met de overschrijving zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...
Want zodra die kerel hem heeft overgeschreven op zijn naam is de motor officieel van hem, en als jij dan nogmaar bijv. 2/5 van de cudos hebt ben je mooi de sjaak. Want dan kan je nog zo hard lullen over tandjes rapen en kringspiermusketiers. Voor de sterke arm der wet maakt het allemaal niks meer uit dan dacht ik![]()
Klopt en als we dan ook nog weten waaar zijn huis woont kunne wel altijd nog zijn kontje laten rapen door een benda west side nigga's, aaaaaaiiiiquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
afspraken die gemaakt zijn via mail dan wel mondeling.
Tenaamgestelde is iets heel anders dan eigenaar juridisch gezien. Aldus de bruine arm van de wetquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zodenk ik er ook een beetje over jaquote:
Motherfucker, betrap ik je hier op je eerste daadwerkelijke nuttige postquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenaamgestelde is iets heel anders dan eigenaar juridisch gezien. Aldus de bruine arm van de wet
Ik gok op zo een halve -XX- actie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Makster het volgende:
Motherfucker, betrap ik je hier op je eerste daadwerkelijke nuttige post![]()
![]()
![]()
Ik dacht ff dat je ging zeggen:quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik gok op zo een halve -XX- actie.![]()
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en ga d'r wat van zeggen![]()
Ja kenker, alle ooit opgedane kennis vloeit bij mij voort uit een vorm van opleiding omdat ik zelf een te lamme zak ben om iets aan mijn ontwikkeling te doen. Had ook niks kunnen zeggen en de nutteloze zakkenwasser / marokkaan uit kunnen hangen zoals altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en ga d'r wat van zeggen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ging zeggen:
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en laat met de gymlessen de hele bovenbouw over me heen gaan![]()
![]()
Wees blij dat het een opleiding genoemt wordtquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Cageon het volgende:
wat een vertrouwen weer WP
dacht dat jij ging slapenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Wist niet dat er zulke grote spinnen in Nederland zaten, dat beest was echt terror groot. Hij de kon muur niet eens normaal op lopen viel steeds weer op mn bureau... En net toen ik de foto maakte liep die weg en viel die weer
Achter de kast, uit het zicht
. Hij was echt iets van 10 cm lang
![]()
[afbeelding]
Totdat hij weer in het zicht kwam:
[afbeelding]
genoemd?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het een opleiding genoemt wordt![]()
kussen is ook overbodig voorgeneuzel....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Laat die kerel komen als hij doekoe's heeft Marksteranders zou je weleens superhard genaaid kunnen worden zonder te kussen
Jah totdat ik de computer wilde uitschakel en dit ding opdoemde, nou met de gedachte in mn hoofd dat zo'n monster in mn huis rondzwerft kan ik niet slapen.quote:
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Wist niet dat er zulke grote spinnen in Nederland zaten, dat beest was echt terror groot. Hij de kon muur niet eens normaal op lopen viel steeds weer op mn bureau... En net toen ik de foto maakte liep die weg en viel die weer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lbquote:
Thnx el presidentequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Laat die kerel komen als hij doekoe's heeft Marksteranders zou je weleens superhard genaaid kunnen worden zonder te kussen
Okequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt en als we dan ook nog weten waaar zijn huis woont kunne wel altijd nog zijn kontje laten rapen door een benda west side nigga's, aaaaaaiiii![]()
Dat zijn de betere iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenSnel smeer hem in !!!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenSnel smeer hem in !!!
Snel smeer in voordat hij veranderd in een kringspierkever!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Zelfkritiek, love itquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef BazzieK het volgende:
Ja kenker, alle ooit opgedane kennis vloeit bij mij voort uit een vorm van opleiding omdat ik zelf een te lamme zak ben om iets aan mijn ontwikkeling te doen.
Cyber Clean!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeiquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snel smeer in voordat hij veranderd in een kringspierkever! [afbeelding]
Waarom zit dat niet in zo'n zakmes dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat spul is hilarisch, Zwitsere qualität!!!!!!!11
Pfhu je hebt vast niet de duurste editiequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Waarom zit dat niet in zo'n zakmes dan?
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ik dacht ja
[..]
Beter smeer hij zijn anus ook in met tijgerbalsem
Voor de zekerheid
Er is een bepaalde zekerheid dat.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ik dacht ja
[..]
Beter smeer hij zijn anus ook in met tijgerbalsem
Voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phuck, verkopers ook altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pfhu je hebt vast niet de duurste editie
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik heb net met een honkbalknuppel mn hele anuskanaal ingesmeerd, nu even het piskanaal doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenZe adviseren ook de balsem en de pisbuis te proppen met een wattenstaaf!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenZe adviseren ook de balsem en de pisbuis te proppen met een wattenstaaf!
En als je ze dood hebt gemaakt komt er zeker een heel leger wraak nemen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]![]()
En Discovery is leading in zulke gevallen
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En als je ze dood hebt gemaakt komt er zeker een heel leger wraak nemen?
dat is fake man!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb net met een honkbalknuppel mn hele anuskanaal ingesmeerd, nu even het piskanaal doen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnen
[afbeelding]
Zeker manquote:
* Rib-i ook pittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker man![]()
![]()
Ga pitten, morgen WEEEEER naar schiphol, dit keer mijn ouwe 3 weken naar Curacao. Mag om 06:45 opstaan![]()
thnx dudequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog gefeliciteerd BWT![]()
Bananenspin? u roept wij draaien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bananenspin? u roept wij draaien.
[[url=
Was het deze?
Morguhh![]()
Bikkel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:01 schreef Makster het volgende:
Mogguh allemaal, alweer heen en weer naar Schiphol geweest, damn vroeg vandaag![]()
Straks maar een stukkie rijden
Als die gast em een week later op kan halen, kan hij je ook wel die week later contant betalenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Zodenk ik er ook een beetje over ja![]()
[..]
Motherfucker, betrap ik je hier op je eerste daadwerkelijke nuttige post![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij hebt ook in dat spinnen topic gezeten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die spinnen zijn trouwens altijd met zijn 2en. Voortplant shizzel je weets [afbeelding]
Kan zijn dat je er binnenkort nog 1 tegen komt
KWART VOOR ZESquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bikkel.![]()
Ga je mee naar Zandvoort morgen?![]()
Kwart voor zes verzamelen bij de Texaco Delft Zuid.
Niet in de middag that is.![]()
Bah kwil ook, maargoed eerst maar is werken.quote:
koppelings-/rem- hendel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:30 schreef bvvt het volgende:
Oké - ik heb een 10 euro cadeaubon van Louis.de - iemand nog een een goed idee om aan te schaffen (nee geen motor)
ik zou dan voor de laatste gaan, kun je tenminste wat op kwijt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Das standaard spul...
Ik zat zelf aan [afbeelding,zoiets te denken
link]
of
[afbeelding,link]
of
[afbeelding,link]
de middelste of laatste zijn de voorkeur.
met name om helm en handschoenen goed te kunnen luchten als je in de regen hebt geredenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zou dan voor de laatste gaan, kun je tenminste wat op kwijt.
En nu je het zegt, dat kan ik ook gebruiken![]()
Middelste of laatstequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Das standaard spul...
Ik zat zelf aan zoiets te denken
[[url=http://www.louis.de/_402f3a273d8dce18e282319e4be5f2e792/shop/img250/10003280_590_ANW1_FR_07.JPG]afbeelding][/url]
of
[[url=http://www.louis.de/_402f3a273d8dce18e282319e4be5f2e792/shop/img250/10003359_520_ANW02_08.JPG]afbeelding][/url]
of
[[url=http://www.louis.de/_402f3a273d8dce18e282319e4be5f2e792/shop/img250/10003319_520_ANW2_06.JPG]afbeelding][/url]
Nee, dat weet ik gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij hebt ook in dat spinnen topic gezeten?
De onderstequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Das standaard spul...
Ik zat zelf aan [afbeelding,zoiets te denken
link]
of
[afbeelding,link]
of
[afbeelding,link]
En nu besluit je zeker weer om de raptor niet weg te doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef Makster het volgende:
En terug
Altijd fijn ff het gas open gooien:Y
De naam is leuk, geeft hele andere verwachtingenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu besluit je zeker weer om de raptor niet weg te doen![]()
O my god.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
O my god.Hoe nasty.
![]()
Te bedenken dat ik die beesten vroeger gewoon ging op pakken.![]()
Vroeger, toen ik nog slim was.![]()
Middag![]()
Pauzeeee![]()
Ik roep een sneakerz topic.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Lekker nummertje. http://youtube.com/watch?v=udDOY3AENIE![]()
Ik zie een verband http://youtube.com/watch?v=pGBdkfrrUOo&mode=related&search=quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Lekker nummertje. http://youtube.com/watch?v=udDOY3AENIE![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, dan zal ik mijn bijdrage ook maar es posten
en een andere humoristische link
En van de week ben ik al twee keer vroeger opgestaan voor die ketting op de motor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:17 schreef Makster het volgende:
KWART VOOR ZES![]()
Das echt whalla vroeg![]()
Verzuim is een keuze.quote:Maar nee dus, die vent komt morgen om 13:00 uur kijken naar de Raptor, daarna ga ik misschien wel ff naar Bennekom om te kijken naar een KTM 520 EXC SM
Handschoenen in de oven, standje 1.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:11 schreef bvvt het volgende:
met name om helm en handschoenen goed te kunnen luchten als je in de regen hebt gereden
Hmm, ook velgen gaan hard zo te zien.quote:
Hmmmm, newbies -quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:25 schreef MuRKie het volgende:
goede middag!
Mag ik nu wel hier babbelen? Heb gister mijn bewijsje gehaald![]()
Heb alleen nog geen 2-wieler![]()
feliquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:25 schreef MuRKie het volgende:
goede middag!
Mag ik nu wel hier babbelen? Heb gister mijn bewijsje gehaald![]()
Heb alleen nog geen 2-wieler![]()
het is al een paar keer gezegd, maar gewoon optiefen dus hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef MuRKie het volgende:
ZO lust ik er ook nog een paar
![]()
Ik heb nu nog maar een klein budget omdat ik net ben begonnen met sparen, dus ik zal ongetwijfeld je vraagprijs al niet kunne halen![]()
Tsja, had ik natuurlijk kunnen verwachten - 15 euro is wat ik in de knip heb.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
begrijpelijkmaar tis sowieso wat lastig met zo een fighter..degenen met interesse heb ik per mail een bod laten doen. tot nu helaas nog veel te laag
Dat is nou altijd zo met Nederlanders.. Je geeft een Minimum prijs aan, en dan nog eronder biedenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
begrijpelijkmaar tis sowieso wat lastig met zo een fighter..degenen met interesse heb ik per mail een bod laten doen. tot nu helaas nog veel te laag
Das niet veel neequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tsja, had ik natuurlijk kunnen verwachten - 15 euro is wat ik in de knip heb.![]()
Biertjes drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Geerd het volgende:
Ligt eraan wat je er mee wilt doen:P
Ach, ben geen groot verbuiker. Moet genoeg zijn voor op een avond voor mezelfquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef Geerd het volgende:
Dan is het niet veel nee.
ik denk dat de Puniet meer succes in de pornoindustrie zal hebben dan in de motoGPquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie voor -XX- en Bazziek.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En uwes werkt woar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef Kevjan het volgende:
Middag
Ik ga weer eens op de motor te werk... Beste regenbui op m'n barst gehad![]()
Er hat noch keine pics gezeigtquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En uwes werkt woar? [afbeelding]
Und woher sind deine bikepics? [afbeelding]
Kunnen we hieruit opmaken dat de schade beperkt is geblevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Hej fucks and fags![]()
Is zo een akrapovic linkpijp duurWaar moet je dat soort dingen bestellen, niemand een site?
Daar zitten namelijk 2 deuken in
En damn .. twijfel echt om er desnoods tijdelijk een fighter van te maken ofzo, eehh.. fighter. Gewoon naked zegmah.
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Hej fucks and fags![]()
Is zo een akrapovic linkpijp duurWaar moet je dat soort dingen bestellen, niemand een site?
En damn .. twijfel echt om er desnoods tijdelijk een fighter van te maken ofzo, eehh.. fighter. Gewoon naked zegmah.
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit opmaken dat de schade beperkt is gebleven
Van watquote:
Crashpadsquote:
Subframe is nog een twijfelpunt, maar alles wat onder de kuipen zat is redelijk heel gebleven. Nu zal ik rechts waarschijnlijk de koppelingsdeksel moeten laten coaten/spuiten/bladiebla en het tellerophangpunt gebeuren moet gefixed worden, want die was finaal afgebrokenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Kunnen we hieruit opmaken dat de schade beperkt is gebleven
Jij zet er ook een superbike stuur op toch, waar ga je die vandaan halen? Of ben je nog aan het oriënterenquote:
Is toch altijd maar de vraag met die crashpadsquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
CrashpadsIk dacht ik haal die dingen om evt schade te beperken... blijken die dingen over de mogelijkheid te beschikken het frame te kunnen laten scheuren
![]()
![]()
We wachten in spanning afquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Subframe is nog een twijfelpunt, maar alles wat onder de kuipen zat is redelijk heel gebleven. Nu zal ik rechts waarschijnlijk de koppelingsdeksel moeten laten coaten/spuiten/bladiebla en het tellerophangpunt gebeuren moet gefixed worden, want die was finaal afgebroken![]()
Dat kuipwerk is rijp voor de sloop dus nu wil ik alles zoveel mogelijk naar wens aanpassen, beter in 1 keer goed dan dan weer half werk.Wordt waarschijnlijk tossen, kuip of geen kuip
![]()
Ik plak er denk ik maar koffiepads opquote:[..]
Jij zet er ook een superbike stuur op toch, waar ga je die vandaan halen? Of ben je nog aan het oriënteren?
[..]
Is toch altijd maar de vraag met die crashpads
Of ze slopen je frame, of ze slopen je blok, of ze redden je bike van de ondergang.![]()
Randy de puniet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie voor -XX- en Bazziek.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wp zegt me daar iets heel zinnigs!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Hej fucks and fags![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
CrashpadsIk dacht ik haal die dingen om evt schade te beperken... blijken die dingen over de mogelijkheid te beschikken het frame te kunnen laten scheuren
![]()
![]()
Iig niet helemaal naar de klote dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Subframe is nog een twijfelpunt, maar alles wat onder de kuipen zat is redelijk heel gebleven. Nu zal ik rechts waarschijnlijk de koppelingsdeksel moeten laten coaten/spuiten/bladiebla en het tellerophangpunt gebeuren moet gefixed worden, want die was finaal afgebroken![]()
Dat kuipwerk is rijp voor de sloop dus nu wil ik alles zoveel mogelijk naar wens aanpassen, beter in 1 keer goed dan dan weer half werk.Wordt waarschijnlijk tossen, kuip of geen kuip
![]()
Ik haal ze van ebayquote:[..]
Jij zet er ook een superbike stuur op toch, waar ga je die vandaan halen? Of ben je nog aan het oriënteren?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We wachten in spanning af [afbeelding] Schade valt dus opzich "mee" [afbeelding]
[..]
Ik plak er denk ik maar koffiepads opsiert me ook beter
Ik zie gewoon prijzen hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan ik niet lezen of staan er gewoon eigenlijk helemaal geen prijzen op die prijslijst![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie een verband http://youtube.com/watch?v=pGBdkfrrUOo&mode=related&search=
Mijn ideequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is al een paar keer gezegd, maar gewoon optiefen dus he![]()
betalen, dan krijg je de zooi mee
enne, proefritten is best maar RBW+ID en rijd ikzelf voortaan ook mee
die fags/niggerz/mocro's zijn niet te vertrouwen
For any price information please contact your local dealer / importer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan ik niet lezen of staan er gewoon eigenlijk helemaal geen prijzen op die prijslijst![]()
I knew itquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
![]()
Gelijk de hele versie binnen gehaald!![]()
Zocht al een tijdje naar dat nummer!Word vaak gedraaid in de engel
los gaan plaat!
Bellen kan hij gelukkig welquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn idee
Alleen hoe wil jezelf meerijdenAchterop
MAar zonder ID en RBW gaat hij dus niet proefrijden hee. Geloof ook dat het een oudere vent is, dat scheelt sowieso al wat. Alleen wel een zeeuw, en die sporen nietEn hij heeft moeite met vlot reageren via de mail
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Bellen kan hij gelukkig wel
Klonk als een schappelijke vent, komt wel goed morgen >9Like a dream come trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
For any price information please contact your local dealer / importer.
Ik begrijp dat je foto's wil zien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En uwes werkt woar? [afbeelding]
Und woher sind deine bikepics? [afbeelding]
ff maatje met moto fiksenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Makster het volgende:
Alleen hoe wil jezelf meerijdenAchterop
ik meld het altijd van te vorenquote:MAar zonder ID en RBW gaat hij dus niet proefrijden hee.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef Makster het volgende:afgezien van je rip heb je dan toch een goeie middag gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Die kent ik, is ooit van iemand van MF geweest en heb er ook nog serieus over gemaild met die gozert. OPM Weet wel wie ik bedoel denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je foto's wil zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zitten nu alleen andere remschijven op...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afgezien van je rip heb je dan toch een goeie middag gehad![]()
![]()
Klopt! Spreek die man nog regelmatigquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Die kent ik, is ooit van iemand van MF geweest en heb er ook nog serieus over gemaild met die gozert. OPM Weet wel wie ik bedoel denk ik
Blijft porno hoor, vind hem mooier dan bijvoorbeeld een R1. Alhoewel motoren bij mij klein en wendbaar moeten zijn vind ik deze juist uberdick, eeuwig mooi waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef Kevjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
was dat die met 2 kleuren groenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Makster het volgende:
Die kent ik, is ooit van iemand van MF geweest en heb er ook nog serieus over gemaild met die gozert. OPM Weet wel wie ik bedoel denk ik
Was die niet van Norijoekie of zo iets. Naja anyway, mooi dingquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Klopt! Spreek die man nog regelmatig
Juuuiisst die ene met die wielen weetje welquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was dat die met 2 kleuren groen
kennie missehquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:59 schreef Makster het volgende:
Juuuiisst die ene met die wielen weetje wel
Haha, zo he... Dat je dat topic nog weet te vinden zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was dat die met 2 kleuren groen
Hou je muilquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog iets dat jouw stofzuiger overstemt
Je was toch van plan een andere pijp er onder te gooienquote:
Beter post je deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef Kevjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij leent je ook overal voor he!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/lol_met_plakband/
![]()
Ach het was wel een gratis avondje stappenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij leent je ook overal voor he!![]()
Dat zijn de betere picsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beter post je deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Me werk belde vandaag. Of ik morgen kon werken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij leent je ook overal voor he!![]()
Neh, anders had ie het toch wel gedaan? Ik vroeg toch naar foto's van de motor, niet om actiefoto'squote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef -XX- het volgende:
Beter post je deze.
Hey!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beter post je deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga je echt meeten?? Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Me werk belde vandaag. Of ik morgen kon werken.
Ik zei: NEE!
Gaat het nog door morgen.
Jij gaat toch ook geen. NEE zeggen.?
Tssssssss..quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ga je echt meeten?? Ik geloof er niks van
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Wel gave pics bijdewegsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:46 schreef Klaasjan het volgende:
[..]
Beter post je deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das geen geheim, plan is er welquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je was toch van plan een andere pijp er onder te gooienof was dit geheim en moet ik even een stukje editen
![]()
Symptomen:quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, anders had ie het toch wel gedaan? Ik vroeg toch naar foto's van de motor, niet om actiefoto's![]()
Nice bike befjan
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Symptomen:
Prikkelbaar.
Oorzaak:
Niet eten.
Hier is uw wilquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Das geen geheim, plan is er welDe wil is echter nog niet groot genoeg om er zoveel geld aan uit te geven
Haha het is Roel ter Heide in zijn blauwe motorpak op een rgv250!quote:
snabbie em wéér nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
Haha het is Roel ter Heide in zijn blauwe motorpak op een rgv250!![]()
Ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
quote:
Ik geloof ik ook nietquote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik die wil... oja.... heb ik al eens gepost
![]()
Fredjan, Bevjanquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We hebben iig bewijs dat Fredjan -XX- kent
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Symptomen:
Prikkelbaar.
Oorzaak:
Niet eten.
Dat is iets wat alleen de toekomst weetquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Fredjan, BevjanNog meer variaties?
Hoe zit dat toch met jouquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Snelwagen het volgende:
even een bosje bloemen voor de buurvrouw halen, omdat ik er de afgelopen 2 weken weer vaak (4x) heb mogen eten
![]()
Hij laat ook wel es de hond van zijn ouders uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe zit dat toch met jou
Woon je nou op jezelf of niet, en die buurvrouw, is dat je liefie of wat![]()
Ooo, ben je goed in beeld te zien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef BazzieK het volgende:
Wegmisbruikers op de graafseweg te posten bij een kruispunt waar ik em regelmatig nog even vol doortrek voor ik de wijk in rijdt
Avond!quote:
Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Zo (al)weer terug van Hyperpro.Hebben tot 23.00 doorgewerkt aan de Triumph.
![]()
En dat zonder meerprijs etc.
Nu maar sparen voor een echte Hyperpro 3D shock.![]()
Ennn snell maffen..7.00 uur briefing@Zandvoort.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:07 schreef Cageon het volgende:
WP toch dat kun je dr toch niet aan doen?
Wanneer denk je je ZX12Rrooaar weer roooaacee kloar te hebben?quote:
Had gekund maar moet morgenavond ergens anders zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Avond!![]()
Jij ging morgen mee naar NopeIsDope @ HMH?![]()
Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Zo (al)weer terug van Hyperpro.Hebben tot 23.00 doorgewerkt aan de Triumph.
![]()
En dat zonder meerprijs etc.
Nu maar sparen voor een echte Hyperpro 3D shock.![]()
Ennn snell maffen..7.00 uur briefing@Zandvoort.![]()
![]()
![]()
Morgen even uitgebreid de planning doornemen, als ik vroeg op kan staan ... that isquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef Cageon het volgende:
Wanneer denk je je ZX12Rrooaar weer roooaacee kloar te hebben?![]()
Noohzhz, serieux .. als u zich verveeld en daadwerkelijk gaat (ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:24 schreef Rib-i het volgende:
Zonde van je geld. [afbeelding]Succes morgen, misschien kom ik nog wel langs [afbeelding]
UG advies is bindend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:27 schreef Rib-i het volgende:
Streetfigher is okay, kuip is ook okay
Ben benieuwd, keep us postedquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Morgen even uitgebreid de planning doornemen, als ik vroeg op kan staan ... that is
Maar dan kan ie meteen op de werkbank en ff een rondje omheen lopen![]()
[..]
Noohzhz, serieux .. als u zich verveeld en daadwerkelijk gaat (ik vermoed van niet), dan wel ff smsen [afbeelding]
Ik denk het welquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Morgen even uitgebreid de planning doornemen, als ik vroeg op kan staan ... that is
Maar dan kan ie meteen op de werkbank en ff een rondje omheen lopen![]()
[..]
Noohzhz, serieux .. als u zich verveeld en daadwerkelijk gaat (ik vermoed van niet), dan wel ff smsen [afbeelding]
Nominatie voor de meeste "quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Rib-i het volgende:
Als WB zijn wielen aan de grond kan houden mogen we mischien de snelste rondetijd op zijn bovenarm tatoeeren
Ik heb 40 euro betaald voor een feateaux waar de helft van 1 van de wielen van afgeknipt is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik wacht nu al 3 dagen op een antwoord op de mail via ebay hoeveel verzendkosten ik moet betalenbelooft nog wat als ie het ding echt moet gaan opsturen denk ik
IPod 125 Euro Verzendkosten 399 Euroquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik wacht nu al 3 dagen op een antwoord op de mail via ebay hoeveel verzendkosten ik moet betalenbelooft nog wat als ie het ding echt moet gaan opsturen denk ik
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nominatie voor de meeste "? -post of the year award".
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb 40 euro betaald voor een feateaux waar de helft van 1 van de wielen van afgeknipt is.
Kansloos, triest..moet ik daar weer achteraan. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
IPod 125 Euro Verzendkosten 399 Euro
[..]
MAar als de schade zo is zoals je het omschreven hebtis het goed man
Subframe ergens scoren en streetfighter maken
Doe maar het subframe van de gestolen Raptor 650 uit Dordrecht die in onderdelen op MF te koop aangeboden wordt
![]()
Ik heb er een omdat ik me niet wil associeren met het volk dat een muziekspeler zo veel over hen vind zeggen dat ze expres geen ipod kopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kuddedieren met die IPods hoeveel mensen zal ik hiermee op de tenen trappen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Enne El P. Mark II kom eens op msn.
Ik heb er geen omdat toen ik een mp3 speler ging kopen ik ze te duur vond, en ik het ding niet vaak genoeg gebruik om een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb er een omdat ik me niet wil associeren met het volk dat een muziekspeler zo veel over hen vind zeggen dat ze expres geen ipod kopen
Wat danquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel, geloof echter niet dat jij douched![]()
![]()
www.verkeerdeslowchatlutsernudoodgaan.nlquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef kokos het volgende:
Hoe heet die site die alle autotrack-, autoweek-like-websites afzoekt?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
www.verkeerdeslowchatlutsernudoodgaan.nl
Hey, ik heb ook een IPod, en heb er 0,0 klacht overquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kuddedieren met die IPods hoeveel mensen zal ik hiermee op de tenen trappen
![]()
![]()
Ik werd wakker van een bladblazerquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:22 schreef Kevjan het volgende:
JAH! Goeiesmorgens
Ik werd gewoon wakker van het zonnetje,,, Wat een weer, wat een weertje zeg![]()
Sie passt nicht zu das NH mit El Presidente!?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef BazzieK het volgende:
MoggahGewoon extra vroeg opgestaan om kaartjes te kopen om naar een marokkaan te kijken
Broer van wattenstaafquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:13 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik werd wakker van een junglebird!
Heheheh, verkapt ik ga reserveren voor een marokkaanse giggolo om 's avonds wat fun te hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef BazzieK het volgende:
MoggahGewoon extra vroeg opgestaan om kaartjes te kopen om naar een marokkaan te kijken
Ik dacht dat Bazzie zijn kamer vol had hangen met Yes-r en Ali-B postersquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heheheh, verkapt ik ga reserveren voor een marokkaanse giggolo om 's avonds wat fun te hebben![]()
Niets meegevenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Jaah! Samenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niets meegeven![]()
Je gaat samen naar het postkantoor om over te schrijven pas nadat jij je geld hebt ontvangen.
Of hij betaald daar zodat jij het geld op echtheid kan laten testen bij het loket
Kan hij niet dan moet hij maar een nieuwe afspraak met je maken.
Blijft hij moeilijk doen over de betaling zou ik het al niet meer vertrouwen![]()
Je moet dus GEEN kentekenbewijs meegeven en dus ook GEEN motor meegeven.![]()
Ook geen aanbetaling accepteren. Als hij de motor echt wil zeg je dat je de motor een week vast
houdt voor hem en anders heeft hij pech![]()
Neequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is Rib-i winkelen met je moeder![]()
hmm ik had nog wat schijfjes liggen voor 'm.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:16 schreef BazzieK het volgende:
Rib-I die om 11 uur hier zo zijn vertrekt net. Surinaams kwartiertje in het kwadraat
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze is in de vw bus velgen aan het schuren.![]()
![]()
Sms em even, misschien wil ie wel ff langsrijden ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmm ik had nog wat schijfjes liggen voor 'm.
Of hij moet ze inmiddels al ergens anders vandaan getoverd hebben.![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:39 schreef Makster het volgende:
Middag
Motor is verkocht
Nu naar Bennekom naar een KTM 520 EXC SM kijken
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:39 schreef Makster het volgende:
Middag
Motor is verkocht
Nu naar Bennekom naar een KTM 520 EXC SM kijken
Aigh, gelijk de mooiste demper erop gezet! Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:11 schreef ikookhier het volgende:
Zo ook weer terug![]()
[afbeelding]
Een nieuwe demper rijker![]()
![]()
Makster gefeliciteerdAl vind ik het ook wel een beetje jammer.
Jepquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:13 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Aigh, gelijk de mooiste demper erop gezet! Ziet er goed uit.
Zelfde als Vincent toevallig?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:11 schreef ikookhier het volgende:
Zo ook weer terug![]()
[afbeelding]
![]()
Zo ook weer terug![]()
[afbeelding]
![]()
Gawaine, wat doe jequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Gawaine het volgende:
Pleur op man
Zo ook weer terug![]()
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |