Grote kans dat Rib-aaaight-ball er dan een gewoonte van gaat maken -XX- te bannenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan je altijd nog je moeder in de strijd gooien als je een MCban hebt![]()
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Grote kans dat Rib-aaaight-ball er dan een gewoonte van gaat maken -XX- te bannen
Wat denk je dattie liever heeft....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heus niet.![]()
Dan kan hij die slagroomsoesen op zijn rug schrijven.![]()
Wij verzorgen het graagquote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch met die lelijke OP's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Me moeder.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat denk je dattie liever heeft....
Nouja het ligt er natuurlijk aan of de soesjes van de warme banketbakker komen, of dat het diepvriessoesjes zijn.quote:
Diepvries soesjes van de Aldi kwamen het beste uit de test.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja het ligt er natuurlijk aan of de soesjes van de warme banketbakker komen, of dat het diepvriessoesjes zijn.
nooooo00000hhhHHhhhhhhHHH!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Diepvries soesjes van de Aldi kwamen het beste uit de test.![]()
Bovenstaande post is ook aardig oldskoolquote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef -XX- het volgende:
Heerlijk oldschool! EEK
http://www.youtube.com/watch?v=cflkBQzVu04&mode=related&search=
Standaart procedure toch of is dat slecht?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Snelwagen het volgende:
Zo zorg ik 's ochtends ook altijd dat mn blok warm is![]()
Cappucino
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bovenstaande post is ook aardig oldskool![]()
Dees ook:
http://www.youtube.com/watch?v=4HbaP3p2aMY
Dat moet je toch altijd doen tot je voorpijp roodgloeiend is?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Standaart procedure toch of is dat slecht?
Ach zo denkt je jeugd van nu over een jaar of 6 ook over jumpenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Kevjan het volgende:
[..]
![]()
HAKKKUUUUHH
Wat erg en toch zo leuk![]()
Ze hebben je vast veel toegeschoven zodat ze deze beelden van je hebben mogen gebruiken.quote:
quote:Dear sir/Madame,we're a export company who have good cooperation with many manufacturers of world famous electronic products in the world market,we will offer you competitive price, excellent quality, prompt delivery and great after-sale service.if you need anything from us,please browse our website: http://gestipodd.com
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?quote:Hoi Mark
ik kan pas zaterdag middag langs komen om een uur of 1 voor de motor te
bekijken , indien de motor mij bevalt wil ik het volgende voorstellen ik doe
een aanbetaling op de motor en neem het kenteken mee om het over te laten
schrijven het zal dan de zaterdag daarop zijn dat ik er om kan komen ook
weer in de middag ivm mijn werk
Geef gelijk even je adres gegevens door. en of het je zaterdag uitkomt rond
13:00 uur
Gr Rinus
Die had ik ook al via marktplaats binnen, en ook gelijk een mailje van de admin er achteraanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Vette reactie via marktplaats
![]()
![]()
Wat een bullshit gozer, ik zou het niet doen en bied hem aan dat geld diep in z'n hol te stoppenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
Damn weer een advies nodig![]()
Die vent wil langs komen en indien het bevalt stelt hij het volgende voor:
[..]
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?
Beter gaat hij direct het geld via Internet overboeken, dan krijg hij het kenteken mee en dan kan hij volgende week de motor ophalen. Lijkt mij niet dat ik hier het risico moet gaan lopen toch
Iemand bekent met deze manier van overdracht of wat denken jullie ervan?
Dit is de 2e keer zo'n mailtje, nu geen mail van de admin, vorige keer had ik de mail van de admin gehad voor die andere mail volgens mijn inboxquote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Die had ik ook al via marktplaats binnen, en ook gelijk een mailje van de admin er achteraan![]()
Vage vent, als je een motor particulier koop wordt de koop gewoon meteen gesloten. Geld overboeken of cash uitbetalen. Zodra de transactie is voltooid kan het kenteken pas op naam worden gezegd. Van die vage lui koop je niks voor, je bent geen filantropische instelling...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Makster het volgende:
Damn weer een advies nodig![]()
Die vent wil langs komen en indien het bevalt stelt hij het volgende voor:
[..]
Lijkt me niet de juiste manier. Mijn idee is dat ik sowieso bij de overschrijving wil zijn en dat ik echt niet mijn kentekenbewijs mee ga geven met alleen een aanbetaling. Heb dan uiteraard wel de motor als onderpand maar wie verzekert mij dat ik de rest van de centen nog krijg?
Beter gaat hij direct het geld via Internet overboeken, dan krijg hij het kenteken mee en dan kan hij volgende week de motor ophalen. Lijkt mij niet dat ik hier het risico moet gaan lopen toch
Iemand bekent met deze manier van overdracht of wat denken jullie ervan?
Heb al aangeboden om eventueel een kar te huren en te transporteren (tegen vergoeding natuurlijk) Als ik google dan geloof ik dat hij uit Goes komt, en daar hebbie het al, zeeuwenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een bullshit gozer, ik zou het niet doen en bied hem aan dat geld diep in z'n hol te stoppen![]()
Sowieso kan je de bike volgens mij niet in zelfstandig overschrijven, en al mag die man nog zo eerlijk zijn. Op internet = iedereen fag + Nigeriaan + Marokkaan. Niet te vertrouwen dus.![]()
Laat hem maar wat anders regelen als ie hem mee wil nemen, moet vast kunnen en anders wacht ie maar een week.
Is het niet die Rinus van MotorXtra?![]()
Zo heb ik het altijd gedaan, alleen postkantoor is om 13:00 dicht en hij kan hier pas om 13:00 zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb mijn motor trouwens laatst verkocht en die kerel laten betalen met internet bankieren (onder toezient oog van mij). Hij had een spoedoverboeking gedaan, in de tussentijd ff een bakkie doen. Daarna op mijn rekening kijken, stond erop. Motor op zn aanhanger gezet. Met zn 2'en naar het postkantoor, overschrijven, ik mijn bewijsjes hij de zijne. Die kerel mij weer thuis afgezet....
Duurde ong. een uurtje![]()
Vraag of ie z'n vriendin, zus of moeder als onderpand achter laat?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:55 schreef Makster het volgende:
Heb al aangeboden om eventueel een kar te huren en te transporteren (tegen vergoeding natuurlijk) Als ik google dan geloof ik dat hij uit Goes komt, en daar hebbie het al, zeeuwen![]()
![]()
Ook niet mijn manier van zaken doen zoals hij erover denkt. Mijn idee is: Kar meenemen, geld meenemen, en motor meenemen als het bevalt.
Maar opnaam zetten kan wel alleen, je moet dan wel het overschrijvingsbewijs hebben. Risico wat je loopt is dat iemand de motor niet op naam zet en met 180 door rijd gaat rijden en dat jij een dikke prent krijgt. Ook niet tof dus
We zien wel weer wat zijn reactie is![]()
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo heb ik het altijd gedaan, alleen postkantoor is om 13:00 dicht en hij kan hier pas om 13:00 zijnVandaar de aanbetaling en het kenteken meenemen. Heb ik de motor als onderpand en hij een deel van het geld. Dan schrijft hij de motor in de week over en komt dan zaterdag de motor halen en de rest betalen. Maar dan is dus al het risico voor mij (tenzij ineens besluit te verhuizen en de papieren faken zijn etc etc) en niet voor hem. Beter een andere manier zoeken dus
![]()
Wel een actieve userquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef Makster het volgende:
Ik geloof dat hij ook op MF zitWeet niet waarom maar dat geeft me al iets meer vertrouwen
![]()
Damn, goota love internet.
http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/42034
afspraken die gemaakt zijn via mail dan wel mondeling.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...
Want zodra die kerel hem heeft overgeschreven op zijn naam is de motor officieel van hem, en als jij dan nogmaar bijv. 2/5 van de cudos hebt ben je mooi de sjaak. Want dan kan je nog zo hard lullen over tandjes rapen en kringspiermusketiers. Voor de sterke arm der wet maakt het allemaal niks meer uit dan dacht ik![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
2/5 van de kuddo's hebt ben je mooi de sjaak.
quote:
Eens alleen het probleem is dat hij geloof ik te ver weg woont en hier niet voor 13:00 kan zijn. Blijf je met de overschrijving zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beter komtie alleen kijken, zegtie van ik koop hem. Komt volgende week weer terug en regelt het...
Want zodra die kerel hem heeft overgeschreven op zijn naam is de motor officieel van hem, en als jij dan nogmaar bijv. 2/5 van de cudos hebt ben je mooi de sjaak. Want dan kan je nog zo hard lullen over tandjes rapen en kringspiermusketiers. Voor de sterke arm der wet maakt het allemaal niks meer uit dan dacht ik![]()
Klopt en als we dan ook nog weten waaar zijn huis woont kunne wel altijd nog zijn kontje laten rapen door een benda west side nigga's, aaaaaaiiiiquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
afspraken die gemaakt zijn via mail dan wel mondeling.
Tenaamgestelde is iets heel anders dan eigenaar juridisch gezien. Aldus de bruine arm van de wetquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zodenk ik er ook een beetje over jaquote:
Motherfucker, betrap ik je hier op je eerste daadwerkelijke nuttige postquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenaamgestelde is iets heel anders dan eigenaar juridisch gezien. Aldus de bruine arm van de wet
Ik gok op zo een halve -XX- actie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Makster het volgende:
Motherfucker, betrap ik je hier op je eerste daadwerkelijke nuttige post![]()
![]()
![]()
Ik dacht ff dat je ging zeggen:quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik gok op zo een halve -XX- actie.![]()
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en ga d'r wat van zeggen![]()
Ja kenker, alle ooit opgedane kennis vloeit bij mij voort uit een vorm van opleiding omdat ik zelf een te lamme zak ben om iets aan mijn ontwikkeling te doen. Had ook niks kunnen zeggen en de nutteloze zakkenwasser / marokkaan uit kunnen hangen zoals altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en ga d'r wat van zeggen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ging zeggen:
Zo van, ik heb 2 woorden gelezen met mijn opleiding en laat met de gymlessen de hele bovenbouw over me heen gaan![]()
![]()
Wees blij dat het een opleiding genoemt wordtquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Cageon het volgende:
wat een vertrouwen weer WP
dacht dat jij ging slapenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Wist niet dat er zulke grote spinnen in Nederland zaten, dat beest was echt terror groot. Hij de kon muur niet eens normaal op lopen viel steeds weer op mn bureau... En net toen ik de foto maakte liep die weg en viel die weer
Achter de kast, uit het zicht
. Hij was echt iets van 10 cm lang
![]()
[afbeelding]
Totdat hij weer in het zicht kwam:
[afbeelding]
genoemd?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het een opleiding genoemt wordt![]()
kussen is ook overbodig voorgeneuzel....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Laat die kerel komen als hij doekoe's heeft Marksteranders zou je weleens superhard genaaid kunnen worden zonder te kussen
Jah totdat ik de computer wilde uitschakel en dit ding opdoemde, nou met de gedachte in mn hoofd dat zo'n monster in mn huis rondzwerft kan ik niet slapen.quote:
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Wist niet dat er zulke grote spinnen in Nederland zaten, dat beest was echt terror groot. Hij de kon muur niet eens normaal op lopen viel steeds weer op mn bureau... En net toen ik de foto maakte liep die weg en viel die weer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lbquote:
Thnx el presidentequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Laat die kerel komen als hij doekoe's heeft Marksteranders zou je weleens superhard genaaid kunnen worden zonder te kussen
Okequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt en als we dan ook nog weten waaar zijn huis woont kunne wel altijd nog zijn kontje laten rapen door een benda west side nigga's, aaaaaaiiii![]()
Dat zijn de betere iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenSnel smeer hem in !!!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een banenenspin en die gaan snachts op zoek naar je banaan. De enige methode om ze af te schrikken is om je penis met tijgesbalsem in te smerenSnel smeer hem in !!!
Snel smeer in voordat hij veranderd in een kringspierkever!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Zelfkritiek, love itquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef BazzieK het volgende:
Ja kenker, alle ooit opgedane kennis vloeit bij mij voort uit een vorm van opleiding omdat ik zelf een te lamme zak ben om iets aan mijn ontwikkeling te doen.
Cyber Clean!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeiquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snel smeer in voordat hij veranderd in een kringspierkever! [afbeelding]
Waarom zit dat niet in zo'n zakmes dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat spul is hilarisch, Zwitsere qualität!!!!!!!11
Pfhu je hebt vast niet de duurste editiequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Waarom zit dat niet in zo'n zakmes dan?
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ik dacht ja
[..]
Beter smeer hij zijn anus ook in met tijgerbalsem
Voor de zekerheid
Er is een bepaalde zekerheid dat.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ik dacht ja
[..]
Beter smeer hij zijn anus ook in met tijgerbalsem
Voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phuck, verkopers ook altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pfhu je hebt vast niet de duurste editie
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik heb net met een honkbalknuppel mn hele anuskanaal ingesmeerd, nu even het piskanaal doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenZe adviseren ook de balsem en de pisbuis te proppen met een wattenstaaf!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Net op Discovery gezien, je kan niet zeker genoeg zijn met deze spinnenZe adviseren ook de balsem en de pisbuis te proppen met een wattenstaaf!
En als je ze dood hebt gemaakt komt er zeker een heel leger wraak nemen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]![]()
En Discovery is leading in zulke gevallen
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En als je ze dood hebt gemaakt komt er zeker een heel leger wraak nemen?
dat is fake man!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb net met een honkbalknuppel mn hele anuskanaal ingesmeerd, nu even het piskanaal doen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn moeder die jou als maaltijd gaat aanbieden voor de babyspinnen
[afbeelding]
Zeker manquote:
* Rib-i ook pittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker man![]()
![]()
Ga pitten, morgen WEEEEER naar schiphol, dit keer mijn ouwe 3 weken naar Curacao. Mag om 06:45 opstaan![]()
thnx dudequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog gefeliciteerd BWT![]()
Bananenspin? u roept wij draaien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bananenspin? u roept wij draaien.
[[url=
Was het deze?
Morguhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |