ja door een vulkaanuitbarsting hmmja.. okay naam dus nogquote:Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze zat vast omdat haar voet bekneld zat onder een berg puin
Je kan 'm open laten staan en een andere vraag stellen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef Deceit het volgende:
is te moeilijk dit of? Andere vraag of ff w8en tot andere t weten?
Van de characters die je noemde heb ik alleen m'n twijfels bij Bowser, of die speelbaar is of nietquote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef ScottTracy het volgende:
Nooit gespeeld, maar wel Mario Karts maar ik neem aan dat dat wel vergelijkbaar is qua karakters...
Jawohlquote:Op donderdag 13 september 2007 19:25 schreef Deceit het volgende:
otzi
ja dat dusquote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is toch Dido, heeft die zo'n exotische naam? Vet!
deel 1006quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef MadMaster het volgende:
De vriendin van David Bowie
Sparta stond er al jaquote:
RB +1quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Toten Hosen.
Nou vooruit, water en met name regenwater. Het is een gebied waar bij hevige regenval water geborgen kan worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:32 schreef Cobra4 het volgende:
Vocht?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:42 schreef MadMaster het volgende:
De Ryder Cup
Heigh How, Heigh How, 7 in a row...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dopey, Bashful, Sneezy, Sleepy, Happy, Grumpy en Doc
Ayequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef PPL het volgende:
McLaren
quote:Hi ho, hi ho, it's off to work we go,
We drank all day so we get no pay
hi ho, hi ho.
Dat is inderdaad niet het correcte antwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste partijvoorzitter die ik weet is Bas Eenhoorn, maar die doet het niet meer
Jan van Zanenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Van Zanen?
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Flitspaal het volgende:
Ik moet toch wat meer aanwezig blijven, anders zak ik nog.
Correctquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef starla het volgende:
middenhandsbeentjes
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef SaskiaR het volgende:
zijnsleer
starla +1quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:10 schreef starla het volgende:
second life
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:18 schreef PPL het volgende:
Hewlett Packard
Dank je.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:21 schreef starla het volgende:
[..]
laat ik maar niet gaan muggenziften over het tussenstreepje
U is snelquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:26 schreef starla het volgende:
Herman Finkers
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef PPL het volgende:
Van jonge lui en oale grond?
Hallo, ik woon in Amsterdam, heb wel TV-Oost dankzij UPC Digital, maar je denkt toch niet dat ik dat elke avond op heb staan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:30 schreef starla het volgende:
In welke Twents gesproken serie die in 2005 op RTV-oost werd uitgezonden acteerde Herman Finkers?
Is uitgezonden op RTVNHquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in Amsterdam, heb wel TV-Oost dankzij UPC Digital, maar je denkt toch niet dat ik dat elke avond op heb staan?
Ik bedoel dus echt de naam van het karakter dat hij speelt in de diverse gendarme-films.quote:
Ik zal je de spelling vergeven (één letter).quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ludovic Kruchot?
Ik keek er ook niet naar, maar is toch algemene media aandacht voor geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook nooit, regionaal is sowieso niet Algemeen (waar het hier toch om gaat)...
Cobraquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
is een Europese kunststroming binnen de moderne kunst uit eind jaren veertig van de twintigste eeuw.
Wat is![]()
quote:
Leuke serie trouwensquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef PPL het volgende:
Van jonge lui en oale grond?
.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook nooit, regionaal is sowieso niet Algemeen (waar het hier toch om gaat)...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef Deceit het volgende:
the karate kid
Ik schaam me diep.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:46 schreef PPL het volgende:
Overigens had ik wel verwacht dat het punt naar Cobra4 zou gaan in deze vraag, maar Deceit was hem toch echt te snel af
zit als een gek te F5enquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Overigens had ik wel verwacht dat het punt naar Cobra4 zou gaan in deze vraag, maar Deceit was hem toch echt te snel af
Verder dan dat kom ik niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef PPL het volgende:
Die linker is Boris Jeltsyn
Dan heb ik niks gezegd...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Homdeck het volgende:
is ook door de publieken uitgezonden![]()
wilde de situatie gedetailleerder maar euh ja is wel goed zo!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Conekiller het volgende:
hij feliciteerd de tennister Anna Paardikova ()met haar overwining
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Centrum Democraten?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:28 schreef PPL het volgende:
Dan gok ik PSP
Je mist net de marge, sorry.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
35000?
Cobra4 +1quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
36000?
PPL +1quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:48 schreef PPL het volgende:
Ska
Foutquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, economie, dat is lang geleden...
N = SI (of was dat Keynes)??
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:51 schreef PPL het volgende:
Reggae leek me wat teveel voor de hand te liggen...
Wat is de verkeersvergelijking van Fischer?
Graag de formule...
Hintje: De verkeersvergelijking van Fisher van de relatie samen tussen geldomloop en prijspeil.quote:
Nee, nooit van gehoord of ergens in de loop der jaren vergeten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef MadMaster het volgende:
N=SI staat voor Nationaal Produkt = Sparen + Investeren
Ik neem dat je dit kent als je een economie-vraag stelt...
Je mist een 'letter' en haalt twee kanten door elkaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, M=PV ofzoiets?
Me neither, maar ook ik heb N=SI geleerd tijdens 4HAVO en dat was toch echt examenstof als basis van economische onderbouwing en kon zelfs nog uitgebreid worden met extra invloedsfactoren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord of ergens in de loop der jaren vergeten.
De gezochte vergelijking heb ik geleerd in 4 Havo (zoals mijn leraar Cees van Hees altijd zei: "Dat is basiskennis!").
Ik ben zeker geen econoom, noch pretendeer ik dat te zijn.
Ik sta er niet echt om bekend dat ik goed oplette in 4 HAVOquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Me neither, maar ook ik heb N=SI geleerd tijdens 4HAVO en dat was toch echt examenstof als basis van economische onderbouwing en kon zelfs nog uitgebreid worden met extar invloedsfactoren...
Maar goed, die van jou zegt mij niets (meer)...
quote:Irving Fisher werd in 1867 als zoon van een predikant geboren.
Hij studeerde aan de universiteit van Yale; later promoveerde hij in de wiskunde.
In zijn proefschrift "Mathematical Investigation in the Theory of Value and Price (1892) heeft hij zijn belangstelling voor wiskunde gecombineerd met die voor economie.
Hij was van mening dat de economie (als wetenschap) erop zou vooruitgaan, indien meer economen tot de mathematische methode zouden overgaan.
Ook al had hij weinig volgelingen, toch behoren zijn verhandelingen tot de belangrijkste Amerikaanse bijdragen op het terrein van de geldtheorie en de mathematische methode.
Beroemd is hij geworden door zijn verkeersvergelijking, waarmee de relatie tussen geldomloop en prijspeil werd samengevat (1900).
Met deze formule heeft hij de zogenaamde kwantiteitstheorie van het geld tot nieuw leven gebracht.
De vergelijking MV = PT is bijna in alle handboeken over het geldwezen opgenomen.
In 1947 overleed Irving Fisher.
Hmmm, kan ik niet goedkeuren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
een stof waar je dood aan gaat als je teveel tomaten eet?
Over dood gaan kon ik niks vinden, maar:quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
een stof waar je dood aan gaat flink ziek van wordt als je teveel tomaten eet?
Cobra4 +1quote:In onrijpe tomaten zit de stof tomatine, die in grote hoeveelheden giftig is voor de mens. Tomatine behoort net als solanine tot de groep alkaloïden. Als tomatine of solanine in grote hoeveelheden gegeten worden kunnen ze koorts, slaperigheid, lusteloosheid, buikpijn, diarree, overgeven, zwakheid en depressie veroorzaken, al moet opgemerkt worden dat niet iedereen even gevoelig voor deze effecten is. Het (in grote hoeveelheden) giftige tomatine verdwijnt tijdens het rijpen van de tomaat. Het is daarom raadzaam om ze te eten als ze rijp zijn.
Als je zegt dat je van de stof ziek kan worden, lijkt het me dat de stof niet echt gezond is en dus expliciet als gifstof aangemerkt kan worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:42 schreef Deceit het volgende:
oh dacht dat de vraag was 'wat is' i.p.v. 'wat voor effect heeft tomatine als je het eet'
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Laura Pausini?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:15 schreef PPL het volgende:
Ter info:
Ik ben hetvolgende topic aan het voorbereiden, inclusief OP.
Itsa siempel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
boomkikker?
quote:
Die heeft die lijster al opgegeten.quote:
droogklootquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heeft die lijster al opgegeten.![]()
nope, andere geestelijke én geen kruid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef PPL het volgende:
Bisschopskruid
toch niet van gegeten toch.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de Surinaamse huppeldepup bes.
Ken dat ding van Aruba...
In deel 1007 geen topografie-vragen graagquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de Surinaamse huppeldepup bes.
Ken dat ding van Aruba...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |