Nee, nee, ze zijn alleen maar op een schermquote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan moet je met een stok bij de spinnen naar binnen slaan
Ja weet ik, maar ik kwam dat laatst tegen, leek me wel een leuk topic om dit neer te gooien.quote:
ohquote:Op donderdag 13 september 2007 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, ze zijn alleen maar op een scherm
Verbranden is veel cooler, dan krimpen ze zo helemaal samenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:34 schreef deedeetee het volgende:
Wat ik nou echt akelig vind aan die grote spinnen met dikke poten is het *gekraak * dat je hoort als je 't beest doodslaat![]()
Groot, Check.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Deceit het volgende:
ik dacht dat grote harige spinnen niet in nederland kwamen
Dat dachten ze van bepaalde mensen met enge geloofsovertuiging ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Deceit het volgende:
ik dacht dat grote harige spinnen niet in nederland kwamen
Waarom niet ? Dat beest is toch weggehaald ? De kans dat er nog eentje rondsjokt lijkt me heel erg klein hoor. Da's mij idg nog nooit overkomen. Ze duiken steeds op een andere plaats en in een ander vertrek op en meestal met vele maanden er tussen dat ik er niet eentje tegen kom.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben nog steeds niet in de slaapkamer geweest
* Greys rent acuut naar boven om slaapkamerraam dicht te gaan doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, slaapkamerraam, spinnen zijn aardig actief nu
Leuk toch? Ze ruimen alle muggen enzo voor je op.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn mama heeft me net geholpen met de rest van de sokken![]()
Nou ik kan je vertellen sinds ik mn eerste zwarte huisspin heb gemold in mijn slaapkamer ben ik niet bang meer voor de meeste kleinere spinnen, soort van therapie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt het kippevel op mijn rug staan nu!![]()
En dat terwijl ik nog wel vriendjes heb gesloten met de kruisspin die elke nacht weer heel ijverig een web maakt aan mijn fiets vast terwijl ik diezelfde fiets elke ochtend weg haal... Ik vind het best sneu...
Jakkes, dat 3e plaatje is echt UBER ranzigquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef M4a1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NXbwi1XFPXo
Camel spider
[afbeelding]
Check wat dat beest met je doet....
http://www.zaanlan.nl/forum/viewtopic.php?id=302
Spinnen en slapen, doet me denken aan het liedje Facts of Life van Lazyboy..quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik loop nu heel psychotisch al mijn kleren uit te schudden en te controleren, en heb mezelf wel een beetje in bed moeten dwingen
wat zo'n ding al niet kan aanrichten zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |