Ach, ik wilde gewoon shockeren. Wat niet betekent dat het niet echt gebeurd is. Maar waar spreek je erover? ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
Tja, het onderwerp is niet gelijk een onderwerp voor GC, mischien iets voor R&P ?
En dat topic wat je aanhaalt staat in TTK en daar beslissen andere modjes over.
Done, volgende keer beter over de consequenties nadenkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef classpc het volgende:
Zou je in dit topic Kill Dave Wednesday nog even de e-mail adressen kunnen halen uit mijn posts?
Ik kwam via google dit topic tegen en dat vind ik een beetje vervelend. Ik kan ze zelf al niet meer aanpassen, anders had ik het zelf gedaan.
Niet zo belerend doen hequote:Op woensdag 23 januari 2008 07:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Done, volgende keer beter over de consequenties nadenken
hmm, ja, had 'm al gesloten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:55 schreef TNA het volgende:
welke dag wil jij nooit meer maken
Aardig bedacht, maar is inmiddels een opsomtopic geworden zonder veel nut
TS is geen spamuser dusverre, maar het topic heeft een apart luchtje, dat ben ik met je eens. Aangezien TS zich neit meer laat zien doe ik hem maar wel op slotquote:
De TT is verwarrendquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat noemt zich koffiemod. Die moet feilloos de TT's kunnen onderscheiden![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal niet weer gebeuren. Kopje koffie? Of lust je een glaasje whisky van me?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef Gewas het volgende:
Edit, laat maar, ik heb het al gevonden.![]()
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer een vraag. Waar is het topic 'Icons klaar terwijl je wacht' gebleven? Ik kan hem nergens vinden.
Bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65
geen idee, ik kom net FOK! binnen wandelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Of er is iets mis met het forum of iemand is consquent mn posts aan het deleten in Media Markt belasting korting
Ik blijf iig wel door re-posten.
Kijk even in BUG. dat topic is naar de klote.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Of er is iets mis met het forum of iemand is consquent mn posts aan het deleten in Media Markt belasting korting
Ik blijf iig wel door re-posten.
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Kijk even in BUG. dat topic is naar de klote.
Ok, thanks, ik zal een nieuwe maken en deze sluiten met een verwijzing naar de nieuwe.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef HuHu het volgende:
Media Markt belasting korting
Dat topic is nogal problematisch en er is volgens mij zo snel weinig aan te doen. Er is een fout opgetreden toen buzzer het topic wilde mergen met een ander topic. Dat andere topic is 'weg' en dit topic is nu verkloot.
Meest handige lijkt me om bovenstaand topic te sluiten en een nieuwe te openen, aangezien het nu niet echt lekker werkt. De Admins zijn op de hoogte van het probleem, dus ik verwacht dat er wel naar gekeken zal worden. Al is dat waarschijnlijk niet binnen de levensduur van het topic, omdat het probleem wel héél erg specifiek is.
naja, ik moest toch iets zeggen om het te sluitenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef MASD het volgende:
Dat nachtopvultopic was echt geen SC aan het worden. ik wou het even melden.
ik zie dees wat laat, maar ik zie dat Klonk het al geregeld heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Snakey het volgende:
Deze kan prima in ONZ. Waar was jij toen Wilder's koranfilm in premiere ging?
Ik zag het. Prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie dees wat laat, maar ik zie dat Klonk het al geregeld heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |