quote:Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef beelz het volgende:
Jij lult alleen maar slap, dat maakt je nog geen filosoof.
Welke discussie refereer je naar?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:16 schreef Klonk het volgende:
Ik ben gekke Bertje niet, die discussie is elders al gevoerd, punt uit.
quote:[b]Op maandag 10 september 2007 23:53 schreef Huub.Schrauber het volgende:
[..]
Ja, het is gebral. Je kunt toch wel zelf zien dat het uiteindelijk normale en zelfs een interessante discussie wordt, en dan moet je zonodig een sluitpost bedenken. Oftewel, ik kan hier geen reden voor bedenken. Misschien dat je het een beetje kunt toelichten?
Dat zou ik niet echt een duidelijk antwoord noemen. Eerder een holle frase in de lege ruimte. Dus hoezo "duidelijk gezegd?"quote:Op maandag 10 september 2007 06:35 schreef Klonk het volgende:je kent het topic en dan ga je mij beschuldigen van gebral
Zei hij in zijn beste fransquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef Tha-CheF het volgende:
Tu est bien.
Qoui Qoui, c'ast vas, cul de pain.
* Eens isquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:29 schreef SpecialK het volgende:
Hey Buzzer
Stel *hier* je vragen aan een atheist.
Dit topic was een van de serieuze "stel hier je vragen aan..." topics. Mag 'ie weer open aub er was gewoon een leuke discussie aan de gang.
ja zo weer, als de storm is gaan liggen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:29 schreef SpecialK het volgende:
Hey Buzzer
Stel *hier* je vragen aan een atheist.
Dit topic was een van de serieuze "stel hier je vragen aan..." topics. Mag 'ie weer open aub er was gewoon een goeie discussie aan de gang.
Anders kijk je zo'n topic vooraf even door, voordat je rücksichtslos slotjes zet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja zo weer, als de storm is gaan liggen...
zal zo ff kijken wat er weer open kan, maar het waren er wel heeeel veul
wil je even naar de slotjeslijst kijekn en dan je opmerking even in de juiste context zetten? Dank u beleefd. Heeft geen fuck met macht te maken, maar ik loop hier al wat jaartjes rond en weet hoe het gaat als de lemmingkraan open gaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anders kijk je zo'n topic vooraf even door, voordat je rücksichtslos slotjes zet.
Beetje slopersmentaliteit, of vind je dat je die macht verdient?
Oe, het anciënniteitsprincipe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
wil je even naar de slotjeslijst kijekn en dan je opmerking even in de juiste context zetten? Dank u beleefd. Heeft geen fuck met macht te maken, maar ik loop hier al wat jaartjes rond en weet hoe het gaat als de lemmingkraan open gaat.
Zullen we het competentiemanagement-jargon laten voor wat het is?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef buzzer het volgende:
Laat maar als je het niet wil snappen
Geeft niets, empathisch vermogen is niet voor iedereen weggelegd
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zullen we het competentiemanagement-jargon laten voor wat het is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |