Ik zie geen reden om te geloven dat 'ie bestaat dus ik ga er vanuit dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:53 schreef vaudej het volgende:
Bestaat God?
Gaat goed. Ik ben net klaar met eten. Waar ik overigens niet voor gebeden heb. Ik kan best wel ok koken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef Crazykill het volgende:
Hoe gaat het?
De mijne wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn je ouders gelovig?
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gaat goed. Ik ben net klaar met eten. Waar ik overigens niet voor gebeden heb. Ik kan best wel ok koken!![]()
Nee maar ook niet echt actief op filosofisch vlak. M'n opa van m'n moeders kant was wel christelijk maar compleet niet practicerend. De kinderen zijn niet gelovig opgevoed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn je ouders gelovig?
Nee. Maar vroeger wel. Een echte Bull Terrierquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:02 schreef Crazykill het volgende:
heb je huisdieren ?
Babies zijn te vet, daar verstoppen je aderen van en grafkisten zijn niet goed genoeg voor je rug dus daar ben ik ook mee gekapt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Eet je ook baby's?
Slapen jullie in een grafkist?
Nog niet maar het staat wel op m'n verlanglijstjequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef junkiesietze het volgende:
heb je een scooter?
Is dat zo gek dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef Locusta het volgende:
Ben jij zo'n atheďst die ook vrij wil hebben op christelijke dagen?
m.a.w. werk je ook met kerst?
Meer zin dan een leven mét god imo. Ik geef mijn leven hier en nu zin, ik leef niet toe naar iets dat misschien na mijn dood gebeurt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:30 schreef wijsneus het volgende:
Heeft je leven wel zin zonder god?
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:30 schreef wijsneus het volgende:
Moraal is iets wat is ontstaan uit de pure noodzaak om met elkaar samen te werken. Voor samenwerking heb je regels nodig en de regels die in de meeste situaties voor de meeste groepen werken (er voor zorgen dat de samenwerking soepel verloopt) die verworden later tot morele waarden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is jouw verklaring voor het bestaan van moraal?
Chocola eten.quote:En wat doe jij op christelijke feestdagen zoals pasen of kerst?
Haha nee. Alleen maar omdat ik de zogenaamde diepere functie van de dag niet onderken betekend niet dat ik niet gek ben op vrije dagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef Locusta het volgende:
Ben jij zo'n atheďst die ook vrij wil hebben op christelijke dagen?
m.a.w. werk je ook met kerst?
Yup! En de zin die ik er zelf aan gegeven heb is de zin van nieuwschierigheid en geluk. Ik wil altijd nieuwe dingen leren, mezelf verbreden en de wereld op andere manieren bekijken. Daar wordt ik gelukkig van. Geen idee waarom maar blijkbaar zit ik (en uiteraard ontiegelijk veel andere mensen) zo in elkaar. En dat is prima.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:30 schreef wijsneus het volgende:
Stel je vragen *hier* aan een moslim.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef Frumzel het volgende:
Wat is de reden dat je dit topic opent?
Nee. Ik ben wel een keertje in m'n billen geknepen door een bezopen homo bij de cineac (amsterdam). Dat's zo ongeveer de reikwijdte van mijn homo-erotische ervaringen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Ben je ooit anaal misbruikt door een priester?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |