Check hier ff of google op pmc200quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:46 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ja, ik kan ook vragen of ik eventueel langs kan komen, maar weet iemand iets van die MP4 spelers ? Ik ben benieuwd of dat iets is.
Inderdaad, of 'paswoord'....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef Skv het volgende:
Ik vind de namen van die mp4spelers een beetje schraal.
'Cool Design' 'Music Lovers' 'Touchscreen' 'FM-radio' 'Elite'.. Waarom geen merknamen?
Dan bel je de domein eigenaar Heb je niet veel aan als het onbetrouwbaar isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
site ziet eruit alsof die gemaakt is door oplichters...
Bel anders even![]()
Domeinnaam importdiscounter.nl
Status actief
Houder SPO005521-TRAIP
Spoelder VOF
Leemkuilenpad 34
5683NJ Best
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon SPO005522-TRAIP
R Spoelder
+31 (0)643039715
r__spoelder@hotmail.com
Deelnemer Transip BV
Schipholweg 9 b
2316XB LEIDEN
Netherlands
Technische contactpersonen SPO005523-TRAIP
R Spoelder
+31 (0)643039715
r__spoelder@hotmail.com
Domeinnaamservers ns0.transip.net
ns1.transip.net
ns2.transip.net
Datum registratie 03-08-2007
Datum laatste wijziging 16-11-2007
Administratie door NL Domain Registry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
iDeal kan elke gek aanvragenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef ZigoSOS het volgende:
je kan er dan wel weer betalen met iDeal, dat is wel weer betrouwbaar...
Hoe vind jij dat zo ineens toevallig? Via google..? Hmm.. jammer dat het enige tijd duurt dat google geïndexeerd wordt..Een andere manier van vinden wil ik graag horen..quote:Zojuist heb ik dit onderwerp gevonden.
Fok topics staan vaak al binnen een minuut op Google.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:26 schreef Poeke het volgende:
Kloon of spam allert.. ik gok op het laatste...
[..]
Hoe vind jij dat zo ineens toevallig? Via google..? Hmm.. jammer dat het enige tijd duurt dat google geïndexeerd wordt..Een andere manier van vinden wil ik graag horen..
Mag dit dicht?
jamaar.. dan nog.. Hoe toevallig is het dan die ene vage site ineens gaat zoeken op zijn website naam om op fok te komen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok topics staan vaak al binnen een minuut op Google.
Juist...quote:Type hier uw email adres en wachtwoord om in te loggen
Login
Wachwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |