Als ik van schaken hield, had ik je een remise aangeboden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
Laat ik ut dan zo zeggen:
Modden doe ik met plezier en bezieling
en machtsverheffen is een wiskundige term, en daar was ik verdomd slecht in op school
uhh die doet het toch niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef jogy het volgende:
Het betekend dat je even de search moet gebruiken
Rita Verdonk alleen verder in Tweede Kamer
Rita-gate: Wilders kan nu gerust inpakken......
En verder: Politiek
Ik wilde er net over beginnen idd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef MouzurX het volgende:
DIe stel hier je vragen topics worden nu onderhand wel erg irritant zeg...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:54 schreef MouzurX het volgende:
Waarom wel een slotje op die van stel je vragen aan een zeeuw en niet op de rest ...
Serieus gewoon overal een slotje op en de volgende een dag een ban ofzo...zoals isdatzo zegt.
Graag een slotje op alle topics met *hier* in de TT het lijkt wel ONZ hier...quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Graag een slotje op alle topics met *hier* in de TT het lijkt wel ONZ hier...
Zal ik zeker doen, wat een wanbeleid zeg, lijkt de regering welquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stuur een sollicitatie brief volgende keer als ze een mod zoeken zou ik zeggen!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Klassiek slap modbeleid Godt
Maar goed, ik gooi er morgen wel een stuk of 100 lemmings in, die laat je dan ook allemaal open he?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom ben ik nou meteen weer een lapzwans?
Geef mij gewoon die knoppen idioot, dan is het in 15 seconden opgelost.
nee fokte je maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben wel snel maar FOK! niet.![]()
Dat is een waarheid als een koequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben wel snel maar FOK! niet.![]()
Het verbaasde mij ook zeer dat ie na 5 minuten nog niet dicht was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, wat een wanbeleid zeg, lijkt de regering wel![]()
edit: als je op "Zet er *HIER* een punt achter" geen slotje zet weet ik het ook niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |