Ik dacht dat het alleen maar IVF was? Geen adoptie of donor of zo...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef petitlapin2 het volgende:
"ondanks dat ze beide niet de bio-ouders zijn"
wat lees ik nu, zijn de mc Canns niet de biologische ouders van hun kinderen ? De oogkleur van de moeder van Madeleine en Madeleine is toch krak de tzelfde. Madeleine lijkt als twee druppels water op haar moeder... ook het meisje van die tweeling, amelie, lijkt enorm op haar moeder.
Dit vind ik zo dubieus. Al die tijd hebben ze geen huurauto tot hun beschikking. Op 28 mei ineens wel, twee dagen voordat ze aan hun tour door Europa gingen beginnen. Waarom huur je juist dan een auto. ( Om die twee weken stil te laten staan??)quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:12 schreef NorthernStar het volgende:
Het enige wat me nog niet duidelijk is in de "de ouders hebben het gedaan-hypothese" is het verplaatsen van het lichaampje.
Madeleine verdween op 3 mei.
Vanaf de 28e hebben de ouders beschikking over de huurauto.
In die tijd is het mediacircus al in volle gang.
Dat is ook de periode dat ze met de tour beginnen, oa. pausbezoek ed.
Toch moet het vervoer toen ergens hebben plaatsgevonden ?
Scherp!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef nebelung het volgende:
Ik ben nog even bij die camera blijven steken: er ís geen tijdsverschil tussen Portugal en Engeland (zoals wel tussen NL en Portugal en NL en Engeland).
kijk eens aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef nebelung het volgende:
Ik ben nog even bij die camera blijven steken: er ís geen tijdsverschil tussen Portugal en Engeland (zoals wel tussen NL en Portugal en NL en Engeland). Misschien hadden ze dus echt wel een extra uur.
het is voorseizoen, dus zo druk is het nou ook weer niet .. en het is daar een vrij uitgestrekt complex heb ik begrepen, dus of iedereen nou iedereen kent .. I dunno .. zeker als je met een groep vrienden bent blijf je toch meer met elkaar optrekken ipv aansluiting te zoeken bij andere gasten ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het is extreem riskant, net zoiets als op een basisschool met een kind in je armen weglopen - mensen kennen elkaar, de ontvoerder moet dus rekening houden met een tikje op de schouder: "Eh... waar gaat u met de kleine Maddie naartoe? Weten haar ouders hiervan?" Dat kan een hotelgast zijn, een crècheleidster, een animator, een ober, een badmeester, een ouder kind van vrienden/kennissen van de McCanns dat op dat tijdstip nog wakker is... en dat heb je als ontvoerder niet in de hand, hoe goed je alles ook voorbereidt.
[..]
Mag zo zijn, feit blijft dat het op dat complex 's avonds een komen en gaan is van ouders & kinderen.
het zou ook gewoon kunnen zijn dat die 's middags aan de pool mee heeft geluisterd hoe de ouders afspreken om die niet meer bestaande luisterservice maar zelf te doen .. om de beurt even langs de kamertjes lopen ..quote:Ook kan de ontvoerder niet uitsluiten dat de McCanns wél een babyfoon op de slaapkamer hebben neergezet. Maar blijkbaar rekent hij erop dat ze dat níet hebben gedaan, hij neemt bovendien de gok dat er tijdens de ontvoering niemand komt kijken, dat Maddie zich koest houdt, dat de tweeling lekker zal doorslapen, en dat hij zich op de gang of trap ongestoord met haar uit de voeten kan maken. Vervolgens calculeert hij óók nog in dat hij buiten op straat (laten we er even vanuit gaan dat hij wél zo voorzichtig is geweest om het complex aan de straatkant te verlaten, en níet aan de kant van het zwembad/restaurant) ongezien wegkomt.
nah, de echte thrillseeker is dat andere scenario .. de ouders die hun kind zelf, al dan niet per ongeluk, hebben gedood en meteen de media bellen .. hoe raak ik een lijk kwijt terwijl de wereld toekijkt ..quote:Must have been a thrillseeker...
niet alsje je onaantastbaar waant, doordat de politie van meet af aan jou verzekerd , de hele wereld verzekerd dat je boven iedere verdenking verheven bent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
Sowieso is het volgens mij echt heel dom om een auto te huren. Dan weet je toch 100% zeker dat die daarna door de politie helemaal wordt uitgekamd?
Niet alleen overbodig, maar ook best een heel vreemd 'foutje'. Gerry is toch niet de eerste de beste 'domme' Brit, voor wie de rest van Europa één pot nat is. Hij is een arts die bovendien in het (Europese) buitenland gewerkt heeft. Het is toch moeilijk voor te stellen dat hij deze fout zou maken en zich bovendien niet achteraf zou realiseren dat het fout is (aangezien het er nog steeds zo staat).quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:26 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk eens aan.
maar vader merkt dat wel heel nadrukkelijk op zijn website.
hetgeen dus nu geheel overbodig blijkt (wat ik ook niet wist)
om het lijkje in te vervoeren en mee te nemen het vliegtuig in als bagage, uiteraard geprepareerd opdat het niet ruikt, misschien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dit vind ik zo dubieus. Al die tijd hebben ze geen huurauto tot hun beschikking. Op 28 mei ineens wel, twee dagen voordat ze aan hun tour door Europa gingen beginnen. Waarom huur je juist dan een auto. ( Om die twee weken stil te laten staan??)
Waarom zou je denken dat de politie hem zou uitkammen als je de auto pas 25 dagen na het gebeuren huurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
Sowieso is het volgens mij echt heel dom om een auto te huren. Dan weet je toch 100% zeker dat die daarna door de politie helemaal wordt uitgekamd?
het nu verbeteren zou opvallen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet alleen overbodig, maar ook best een heel vreemd 'foutje'. Gerry is toch niet de eerste de beste 'domme' Brit, voor wie de rest van Europa één pot nat is. Hij is een arts die bovendien in het (Europese) buitenland gewerkt heeft. Het is toch moeilijk voor te stellen dat hij deze fout zou maken en zich bovendien niet achteraf zou realiseren dat het fout is (aangezien het er nog steeds zo staat).
Als het lijk zo heeft liggen lekken in die kofferbak (wat een vreselijke zinquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
om het lijkje in te vervoeren en mee te nemen het vliegtuig in als bagage, uiteraard geprepareerd opdat het niet ruikt, misschien?
Oh, vaak zat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
het nu verbeteren zou opvallen.
en ook intelligente mensen maken domme fouten, Jane, doe jij dat nooit dan
Dat ging om ene Portuguese Chief-Inspector Gonçalo Amara ( Joana Cipriano een negen jarig meisje)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef moussie het volgende:
[..]
ik heb toch echt de indruk dat de politie daar er van alles en nog wat met de haren bijsleept om hun eigen incompetente optreden een beetje uit de schijnwerpers te houden .. er word via hier en daar wat lekken een web gesponnen van insinuaties terwijl het gewoon een schande is hoe dat onderzoek zelf is verlopen ..
en als je dan bedenkt dat er 3 jaar geleden precies hetzelfde is gebeurd, ook "vergeten" om de plaats af te zekeren en op sporen te onderzoeken, en dat door hetzelfde persoon, diegene die ook dit onderzoek leid .. hoe komt het dat niemand zich afvraagt hoe dat kan .. is die agent nou echt zo achterlijk of steekt daar soms meer achter ? Hoe (on)waarschijnlijk is het dat een leidinggevende 2 keer zulke kapitale fouten maakt bij een onderzoek naar een verdwenen kind ?
en toch gaat het soms wel mis, komen drugs toch aan, wapens toch mee etc... maar je hebt gelijk , het is vrijwel onmogelijk, maar ms niet helemaal, maar dan toch te risicovol.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Een lijk in een vliegtuig? In deze tijd? Wat een onzin. Alles wordt tegenwoordig tripple gescand en onderzocht.
Of waren de McCanns misschien vlak ervoor in IJsland of Marokko geweest, dat de camera nog op díe lokale tijd stond?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Jane het volgende:
Maar goed, misschien moeten we er ook niet teveel in zoeken, want als Gerry idd zo intelligent is, dan zal hij ook beseffen dat het anderen wel op zal vallen dat het uur tijdverschil er in feite niet is. En dat de foto dus een uur eerder is genomen dan hij beweert.
Hadden ze geen prive jet tot hun beschikking? Ooit gelezen ( ff gezocht en gevonden..)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
en toch gaat het soms wel mis, komen drugs toch aan, wapens toch mee etc... maar je hebt gelijk , het is vrijwel onmogelijk, maar ms niet helemaal, maar dan toch te risicovol.
of worden zielige ouders ms wat minder gecontroleerd en wisten ze dat op de een of andere manier?
nee, ik denk dat ik met je mee moet gaan, wat dit betreft, hè, niet in the flesh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |