Zwelgjequote:Op donderdag 13 september 2007 00:48 schreef Adelante het volgende:
drakentattoo's dan?
gezond kleurtje dat waterquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Husky t-shirts
[afbeelding]
Net zo erg
Nein, das ist auch pauper.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
mag dit shirt gezien worden als een uitzondering ?
Bruce Lee rules.....
Ik vind dat het nog altijd afhankelijk is van wie het draagt. Ik draag meestal pakken. Maar heb een hoop verschillende kleding. Zo kwam ik van de zomer een terras oplopen in een witte outfit met een golf cap... ala hip-hop mannetje. Iedereen lag in een deuk. Al dragen sommige mensen dat serieus omdat ze het als hun stijl hebben. Ik had vroeger ook weleens een hawai shirt aan soms zelfs met maatjes (op vakantie in het zuiden) gewoon om mensen aan het lachen te maken. voor mij is die kleding niet serieus maar ik lach me slap om mensen hun reacties.quote:
Check die draakquote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
mag dit shirt gezien worden als een uitzondering ?
Bruce Lee rules.....
Ooit gehoord van carnaval ?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
Dit noem je geniaal zeker
[afbeelding]
Ok, ja die Hawaii-shirtjes ken ik wel. Loop ik ook regelmatig mee op vakantiequote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik vind dat het nog altijd afhankelijk is van wie het draagt. Ik draag meestal pakken. Maar heb een hoop verschillende kleding. Zo kwam ik van de zomer een terras oplopen in een witte outfit met een golf cap... ala hip-hop mannetje. Iedereen lag in een deuk. Al dragen sommige mensen dat serieus omdat ze het als hun stijl hebben. Ik had vroeger ook weleens een hawai shirt aan soms zelfs met maatjes (op vakantie in het zuiden) gewoon om mensen aan het lachen te maken. voor mij is die kleding niet serieus maar ik lach me slap om mensen hun reacties.
Als je altijd dat soort dingen aanhebt ben je i.d.d een pauper
Waar lees je dat ?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Slappy het volgende:
Ts Volwassen die denkt dat ie volwassen is![]()
![]()
Mijn god, wat een pleuriskop.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
Dit noem je geniaal zeker
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ooit gehoord van carnaval ?
Mensen die denken dat ik dat overdag draag zijn nog erger als degene die draken t-shirts dragen
Damn
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:30 schreef Tommeke het volgende:
Goed topic Maikuul!
Zo'n nerdshirts
deze post is nog kanslozer als tsquote:Op donderdag 13 september 2007 20:53 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Sjonny
Inderdaad...........................quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef McKillem het volgende:
Grappig dat de mensen die zeiken over andermans kleding zichzelf niet eens durven te tonen.
En de mensen die het wel durven zien er zelf ook niet helemaal zuiver uit.
Wat is er mis met band shirts?..quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
Volwassen mensen die dit dragen:
[afbeelding]
ALLESquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is er mis met band shirts?..
Het is Slayerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is er mis met band shirts?..
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is Slayer![]()
Als het nou Death of Anathema was![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Honky het volgende:
Maikuul lijkt op een nerd versie van Skate the Great
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is Slayer![]()
Als het nou Death of Anathema was![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef Slappy het volgende:
Ik wou zeggen dat Slayer een kut band is
Koop dan zo prachtige Anathema/Symhpony x shirt (L)
Klopt want ik heb geen lang haarquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Klopt want ik heb geen lang haar![]()
Nee ik vind Slayer gewoon ruk net zoals Iron Maiden![]()
Dr loopt er hier een rond met een Indiaan met wolvenshirt.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Husky/wolven t-shirts
[afbeelding]
Net zo erg
Jij hebt zo erg ontiegelijk gelijk !quote:Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
Te belachelijk, een paar voorbeeldjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Meestal gedragen door mensen met een dikke pens, en uiteraard een slechte smaak.
Hoe is dit mogelijk dat mensen zich met zoiets vertonen ?of zou hun vrouw van 50 op witte slippers en een vlot model ze dit verplichten om te dragen, of boeit het hun nou echt niks dat ze dit soort rommel dragen
?
Klacht: zie boven
Goed argument.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Slappy het volgende:
Husky/wolven shirts vind ik wel vet
H&M spul, van hartequote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
de grundge/rock look bij een volwassen iemand is denk ik puur het verbergen van onaantrekelijkheid in "normale" kleren, een kort kapsel en gebruik van een scheermesje.
want tjsa ooit een aantrekelijk heavy metal fan gezien?
dat zeg ik.. ooit een aantrekkelijke heavy metal fan gezien.. ik nietquote:
wat moet ik dan aanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het is uberhaupt zielig om als volwassen iemand in een shirtje met een afdruk rond te lopen, ook zo sneu zijn die wiggers met bling bling om de nek en oortje.
de grundge/rock look bij een volwassen iemand is denk ik puur het verbergen van onaantrekelijkheid in "normale" kleren, een kort kapsel en gebruik van een scheermesje.
en die poopie jochies met hun merk prutjes en sieraardjes in de oortjes en om de nek, verdienen het om eens flink in de poeperd gepakt te worden. kan je er vast aan wennen als je met je wijfige friemelantijntjes om je nek in je oor of je merk "blousje" want zo groei je op als een kleine bitch van een echte kerel.
Jij bent wel een belachelijke userquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb ook een drakenshirt!
Maar de mijne heeft wat minder textiel:
[afbeelding]
* Spacehamster zet diens anti-bash helm op...
Jaaa...maar jij bent kalend!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:13 schreef Friek_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg ben ik het eens met de TS. Al ziet-ie er zelf ook niet uit.![]()
welk deel van mad max ben jij weggelopen? als goed makertje vind ik nu wel dat je minimaal een mini bikini foto van je zelf ff moet posten hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
[afbeelding]
Gast met jouw nick heb je al je recht van spreken over volwassenheid zo'n beetje verspeeld denk je ook niet ??!??!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het is uberhaupt zielig om als volwassen iemand in een shirtje met een afdruk rond te lopen, ook zo sneu zijn die wiggers met bling bling om de nek en oortje.
en die poopie jochies met hun merk prutjes en sieraardjes in de oortjes en om de nek, verdienen het om eens flink in de poeperd gepakt te worden. kan je er vast aan wennen als je met je wijfige friemelantijntjes om je nek in je oor of je merk "blousje" want zo groei je op als een kleine bitch van een echte kerel.
En ik maar denken dat je een lief meisje zou zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
[afbeelding]
eens is, en dan nog zo'n trieste brommerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Honky het volgende:
Maikuul lijkt op een nerd versie van Skate the Great
En zich dan met hun quasi-Ozzy Ozzbourne-uiterlijk nog serieus nemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef Leatherneck het volgende:
Wel eens met TS.
En altijd mooi als die zogenoemde, "metalheads", gaan discuseren over welke band beter is dan de ander, of welke band helemaal ruk is. Lijkt wel een beetje op die figuren die gaan discuseren over welk biermerk nou de "beste" is.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
[afbeelding]
Die draak is er dan om een vuurtje te gevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:24 schreef Maikuuul het volgende:
Meestal roken mensen met draken/wolven t-shirts
Verklaar dat fenomeen maar eens !
Goeie !quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:22 schreef TryX het volgende:
[..]
Die draak is er dan om een vuurtje te geven![]()
daar moet je hendig overheen slippequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie !
Veel voorkomend is het volgende: Adidas sportbroek ( met zo'n knoopjes die je open kan klikken ), gaar uitziende sportschoenen en dan het drakenshirt
Is bloot ook goed?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
welk deel van mad max ben jij weggelopen? als goed makertje vind ik nu wel dat je minimaal een mini bikini foto van je zelf ff moet posten hoor
En nu effe in 't groot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Is bloot ook goed?
[afbeelding]
Bij de weg...ik rook niet. Dat laat ik aan de draken over.
Ach, je hebt mensen die Heineken en Grolsch gaan zitten discuseren, die mensen hebben dan ook gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef Leatherneck het volgende:
Wel eens met TS.
En altijd mooi als die zogenoemde, "metalheads", gaan discuseren over welke band beter is dan de ander, of welke band helemaal ruk is. Lijkt wel een beetje op die figuren die gaan discuseren over welk biermerk nou de "beste" is.
Lang leve de eenheidsworst!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, het zijn inderdaad altijd van die vage alto's die rondlopen in dat spul. Van die mensen die je gewoon met een ontzettend harde dreun weer de werkelijkheid in moet slaan. Gewoon normaal doen mensen. Overhemd (blouse whatever) + jeans + van bommels. Helemaal top.
Genoeg lekkere Metal chicks.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Het wil dan ook wel dat de grootste zo niet complete concentratie drakenshirt + adidas sportbroek in kampen wonen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie !
Veel voorkomend is het volgende: Adidas sportbroek ( met zo'n knoopjes die je open kan klikken ), gaar uitziende sportschoenen en dan het drakenshirt
Tja, zo kun je nog wel meer dingen als 'saai' bestempelen. Maar ik weet toch wel dat een mooi driedelig kostuum véél lekkerder aanvoelt dan een bandshirt dat 3 maten te groot is, en een broek waar het kruis tot aan de knieën hangt en waar zoveel frutsels aan zitten dat je d'r over struikelt. Dan hebben we het nog niet eens over representaties wezen, want laten we eerlijk zijn, een werkgever van een fatsoenlijk bedrijg staat niet te springen om iemand aan te nemen die d'r als een zoutzak met ongewassen kleren bij zit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lang leve de eenheidsworst!
Laten we er allemaal even saai uit zien als de volgende!
Erg bijster ben je niet eh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:03 schreef TryX het volgende:
[afbeelding]
Als jij die linker ben val jij ook onder die groep
omg, als je mn fotoboek opent neem dan in ieder geval de moeite te ondekken wie wie isquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:03 schreef TryX het volgende:
[afbeelding]
Als jij die linker ben val jij ook onder die groep
Sure..quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, zo kun je nog wel meer dingen als 'saai' bestempelen. Maar ik weet toch wel dat een mooi driedelig kostuum véél lekkerder aanvoelt dan een bandshirt dat 3 maten te groot is, en een broek waar het kruis tot aan de knieën hangt en waar zoveel frutsels aan zitten dat je d'r over struikelt. Dan hebben we het nog niet eens over representaties wezen, want laten we eerlijk zijn, een werkgever van een fatsoenlijk bedrijg staat niet te springen om iemand aan te nemen die d'r als een zoutzak met ongewassen kleren bij zit.
Ja, daarover gesproken, what's the dealio met die debiele baggy broeken met zo'n half visnet er aan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef Tuvai.net het volgende:
en een broek waar het kruis tot aan de knieën hangt en waar zoveel frutsels aan zitten dat je d'r over struikelt.
Ook wel een beetje makkelijk heur, alsof de gemiddelde banddrager niet banddraagt om zich ergens aan de conformeren.quote:
Staat er niet bijquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
omg, als je mn fotoboek opent neem dan in ieder geval de moeite te ondekken wie wie isEn dus niet de linker in dit geval
Je heb gelijk, ook jij behoort tot deze groep! Gefeliciteerdquote:
Lol, jij hebt geen plank maar een hele schutting voor je kop. Als jij voor je bedrijf voor een dertigtal directeuren een presentatie gaat houden om je product aan te prijzen, dan is verzorgd en een beetje representatief uitzien toch wel zo aardig. Niet alleen ben je je eigen visitekaartje, maar ook dat van je bedrijf. Je zal een lekkere indruk achterlaten als je zoiets zou doen in je 'relaxte t-shirt'.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Sure..
Wat is er nou lekkerder dan een relaxt t-shirt aan hebben inplaats van allemaal nutteloze troep.
En ja, ik vind het ook raar dat lui extreem baggy bondage broeken dragen.
Maar wel mooi dat je gelijk iedereen over 1 kam scheert als ongewassen.
Fashion victims.![]()
Wauw, gaaf!, krijg ik nu een CD bon waar ik alternatieve muziek mee kan aanschaffen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef TryX het volgende:
Je heb gelijk, ook jij behoort tot deze groep! Gefeliciteerd![]()
Rofl, alsof ik geïnterreseerd ben om in de corporatistische bedrijfsleven te werken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Lol, jij hebt geen plank maar een hele schutting voor je kop. Als jij voor je bedrijf voor een dertigtal directeuren een presentatie gaat houden om je product aan te prijzen, dan is verzorgd en een beetje representatief uitzien toch wel zo aardig. Niet alleen ben je je eigen visitekaartje, maar ook dat van je bedrijf. Je zal een lekkere indruk achterlaten als je zoiets zou doen in je 'relaxte t-shirt'.-
Gelijk weer het ongewassen er bij betrekken, wat is die kortzichtigheid toch?quote:Overigens ben ik bij verre geen 'fashion victim'. Ik trek ook aan wat mij lekker zit, en wat ik mooi vind, en dat doe ik zonder invloeden van de maandelijkse Glossy, of door m'n vriendin baasje over m'n garderobe te laten spelen. Het grappige is dat alternatievelingen als jezelf alle normale mensen bestempelen als kuddedieren, maar in feite lopen jullie d'r ook allemaal hetzelfde bij; met die ongewassen bandshirtjes en tentbroeken. Hoezo alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |