H&M spul, van hartequote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
de grundge/rock look bij een volwassen iemand is denk ik puur het verbergen van onaantrekelijkheid in "normale" kleren, een kort kapsel en gebruik van een scheermesje.
want tjsa ooit een aantrekelijk heavy metal fan gezien?
dat zeg ik.. ooit een aantrekkelijke heavy metal fan gezien.. ik nietquote:
wat moet ik dan aanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het is uberhaupt zielig om als volwassen iemand in een shirtje met een afdruk rond te lopen, ook zo sneu zijn die wiggers met bling bling om de nek en oortje.
de grundge/rock look bij een volwassen iemand is denk ik puur het verbergen van onaantrekelijkheid in "normale" kleren, een kort kapsel en gebruik van een scheermesje.
en die poopie jochies met hun merk prutjes en sieraardjes in de oortjes en om de nek, verdienen het om eens flink in de poeperd gepakt te worden. kan je er vast aan wennen als je met je wijfige friemelantijntjes om je nek in je oor of je merk "blousje" want zo groei je op als een kleine bitch van een echte kerel.
Jij bent wel een belachelijke userquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb ook een drakenshirt!
Maar de mijne heeft wat minder textiel:
[afbeelding]
* Spacehamster zet diens anti-bash helm op...
Jaaa...maar jij bent kalend!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:13 schreef Friek_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg ben ik het eens met de TS. Al ziet-ie er zelf ook niet uit.![]()
welk deel van mad max ben jij weggelopen? als goed makertje vind ik nu wel dat je minimaal een mini bikini foto van je zelf ff moet posten hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
[afbeelding]
Gast met jouw nick heb je al je recht van spreken over volwassenheid zo'n beetje verspeeld denk je ook niet ??!??!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het is uberhaupt zielig om als volwassen iemand in een shirtje met een afdruk rond te lopen, ook zo sneu zijn die wiggers met bling bling om de nek en oortje.
en die poopie jochies met hun merk prutjes en sieraardjes in de oortjes en om de nek, verdienen het om eens flink in de poeperd gepakt te worden. kan je er vast aan wennen als je met je wijfige friemelantijntjes om je nek in je oor of je merk "blousje" want zo groei je op als een kleine bitch van een echte kerel.
En ik maar denken dat je een lief meisje zou zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
[afbeelding]
eens is, en dan nog zo'n trieste brommerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Honky het volgende:
Maikuul lijkt op een nerd versie van Skate the Great
En zich dan met hun quasi-Ozzy Ozzbourne-uiterlijk nog serieus nemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef Leatherneck het volgende:
Wel eens met TS.
En altijd mooi als die zogenoemde, "metalheads", gaan discuseren over welke band beter is dan de ander, of welke band helemaal ruk is. Lijkt wel een beetje op die figuren die gaan discuseren over welk biermerk nou de "beste" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |