Dat begrijp ik niet. De pasfoto was al goedgekeurd conform de nieuwe regeling, maar toch wordt deze door de ambtenaar afgekeurd. Op welke gronden? Als het goed is hebben ze een sjabloon en maar een paar kenmerken waarop ze moeten letten. Blijkt wel dat er een hoop ruimte voor subjectieviteit, als twee ambtenaren dezelfde pasfoto verschillend beoordelen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:25 schreef r.bos het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, Kom net terug van het gemeentehuis met de mededeling dat m'n pasfoto niet goed is (staat ook op mijn "nieuwe" paspoort) grr...
Kan ik dus eerst weer nieuwe pasfoto's maken en dan weer terug.
Lange leven het nieuwe systeem.
Ik ben ook nog niet op de snelweg geweest en heb 17 oktober mijn rijexamen. Iets van 26 lessen gehad nu.quote:Op maandag 17 september 2007 18:31 schreef lj_lightning het volgende:
Had toen echt het gevoel van, dit gaa ik noooit halen... al helemaal omdat het mijn 24 les was, en nog niet de snelweg op ben geweest
Ik ben in al mijn 30 lessen één keer op de snelweg geweest. Daar moesten dan wel direct twee lessen voor uitgetrokken worden anders konden we niet op tijd terug zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:48 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet op de snelweg geweest en heb 17 oktober mijn rijexamen. Iets van 26 lessen gehad nu.
Bij Winterswijk idd: Lichtenvoordequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Renesite het volgende:
Waar is dat dan, dat examencentrum? Ergens bij WInterswijk ofzo? Of Ommen?![]()
lijkt me ook best logischquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Bij Winterswijk idd: Lichtenvoorde
Maar ik geloof dat hier niet lang meer examens afgenomen worden. Ik weet niet precies hoe het zat maar iets met europese wetgeving ofzo. Dat er de mogelijkheid moest zijn om op snelwegen te rijden.
En het leren invoegen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me ook best logisch
al snap ik ook wel dat je geen 2 lessen neemt om maar op de snelweg te rijden
daar zijn hier genoeg mogelijkheden voorquote:
Ja okeyquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
daar zijn hier genoeg mogelijkheden voorgewoon op de provinciale weg
Succes!quote:
Jawel, mijn rij instructeur wilde mij nog een les geven om 6:45. Vroeg op dus, maargoed wel even lekker nog inrijden.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes!
Nadeel is wel dat je dan dus geen les van tevoren kan hebben. Ik had altijd vlak voor m'n TTT en examen nog een les, zodat ik d'r meteen goed in zat.
Gewoon ALTIJD terug naar z'n 1 schakelen als je de situatie niet goed kan overzien, ook al HOEF je in principe niet te stoppen. Tijdens het terugschakelen eerst tijdig beginnen met links te kijken of daar niets aankomt, dan langzaam doorrijden en rechts kijken. Eventueel stoppen als er iets aankomt, en daarna (als alles vrij is) meteen doorrijden. Is wel een vervelende situatie inderdaad, maar beter kun je het niet doen. Als je per se het fietspad een beetje op moet rijden om rechts te KUNNEN kijken, kun je dat het beste gewoon langzaam doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oja,
je kent wel die kruispunten als je zo'n straatje uit komt rijden, en dan eerst een fietspad en dan de weg. Om te kunnen zien wat er aankomt moet je eigenlijk wel het fietspad op, maar dan blokkeer je het wel. Ik blijf dit hele vervelende situaties vinden. Enige tips?
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jawel, mijn rij instructeur wilde mij nog een les geven om 6:45. Vroeg op dus, maargoed wel even lekker nog inrijden.
Oja,
je kent wel die kruispunten als je zo'n straatje uit komt rijden, en dan eerst een fietspad en dan de weg. Om te kunnen zien wat er aankomt moet je eigenlijk wel het fietspad op, maar dan blokkeer je het wel. Ik blijf dit hele vervelende situaties vinden. Enige tips?
Weet je dat wel zeker? Lijkt mij nou niet echt een auto om uit te kiezen als rijschool, het is niet bepaald een zuinige auto hehe.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:52 schreef MaximumRush het volgende:
Ik ben zaterdag 15 september begonnen met lessen. Gelijk op me 18e verjaardag. Ik reed al een tijdje en me instructeur zei dat ik minder dan 20 lessen nodig had, het lag eraan hoe snel ik alles oppikte.
17 september gelijk voor me theorie gegaan, die gehaald met 1 foutNu heb ik een andere instructeur uitgekozen omdat ik wat meer over hem heb gehoord. (En deze die ik nu heb rijdt met een Golf 5 R32
)
Maandagavond heb ik me 2e les, vanaf dan ga ik proberen bijna elke dag te lessen om zo snel mogelijk me rijbewijs te halen.
da's balen! beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Neluhz het volgende:
Gisteren theorie gehaald3 foutjes..
Mag helaas niet lessen op het moment ivm bovenbeenbreuk, anders zou ik 11 oktober examen hebben, nu dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |