leukquote:Op zondag 23 september 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
Quicktime fullscreen kan nu ook gratis. Sinds een update van een tijdje terug
Klopt, de nieuwste iLife zit er standaard bij. En natuurlijk FrontRow, wat ook ubercool is.quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef --- het volgende:
Ook krijg je denk ik bij je nieuwe apple de nieuwe versie van ilife? maar dat weet ik niet zeker.
Goh, en hoe zou dat nou komen? Nadenken is niet je sterkste punt he? Of kranten lezen? Wel eens gehoord van de tig rechtzaken tegen MS van tante Kroes?quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef --- het volgende:
[..]
mja dat bedoel ik dus. wat je bij osx krijgt is vele malen uitgebreider.
Ook krijg je denk ik bij je nieuwe apple de nieuwe versie van ilife? maar dat weet ik niet zeker.
bij een nieuwe windows computer zitten vaak alleen een paar voorgeinstaleerde dailers(packet bell
en bij sony computers zitten alleen maar cheap ass sony programma;s en een reclamefilmpje van aibo
Inderdaad, want Microsoft heeft een monopoliepositie en Apple niet.quote:Op zondag 23 september 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Maar das allemaal in het kader van de eerlijke concurrentie.
Boe fucking hoe. Het is gewoon bullshit. Monopolie of niet, je kan MS niet verplichten een kaal OS te leveren aan mensen die niet eens weten hoe ze een alternatieve player KUNNEN installeren, terwijl je Apple groen licht geeft om totale pakketten die alles en iedereen uitsluit mee te leveren.quote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Inderdaad, want Microsoft heeft een monopoliepositie en Apple niet.
Alsof ik op mijn Apple's ook maar 1 cent betaal voor OSXquote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef Kontiki het volgende:
Er is trouwens ook gewoon een Vista Home OEM voor 119 euro op de markt. Maar dat is nog altijd duur in vergelijking met OS X.
Al denk ik dat de Windows-gebruikers wat minder geinteresseerd zijn in een legale versie van hun besturingssyteem
Stoer.quote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik op mijn Apple's ook maar 1 cent betaal voor OSX.
Je kunt het het beste met Ultimate vergelijken, aangezien daar alle features in zitten, net als Leopard. Daarnaast is Leopard een retail versie, geen OEM. Dus: +/- 500 euro versus 129 euro.quote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef Kontiki het volgende:
Er is trouwens ook gewoon een Vista Home OEM voor 119 euro op de markt. Maar dat is nog altijd duur in vergelijking met OS X.
Al denk ik dat de Windows-gebruikers wat minder geinteresseerd zijn in een legale versie van hun besturingssyteem
wtf praat je peop.quote:Op zondag 23 september 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, en hoe zou dat nou komen? Nadenken is niet je sterkste punt he? Of kranten lezen? Wel eens gehoord van de tig rechtzaken tegen MS van tante Kroes?
MS mag niet eens een mediaspeler meeleveren, kost ze 500 miljoen boete, maar Apple rost OSX helemaal vol met alles wat je ooit nodig zal hebben.
Maar das allemaal in het kader van de eerlijke concurrentie.
Nee, net zo stoer of onstoer als een illegale XP/Vista.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef --- het volgende:
Ik lach me suf om de apple slowchat. zo zielig dat er zoveel vervolg delen zijn. Met de grootste opermongolen. waar een newbie echt nog als een newbie behandeld word. en er gewoon vragen worden gesteld die nooit beantwoord worden, alleen gaat het over hele andere zaken dan apple. Ik kijk nu naar tweakers (als lurker) voor echte apple gerelateerde zaken.
Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe? Ik draaf af en toe door, omdat ik het fanatisme mbt een gewoon commercieel bedrijf niet snap.quote:
Er zit een verschil in. Windows XP word illegaal gebruikt omdat men simpelweg een operating-system wilt, en ja, dan is een crack een stuk makkelijker. Je zet hardware in elkaar, je wilt er iets mee doen, en je download Windows XP / Vista.quote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net zo stoer of onstoer als een illegale XP/Vista.
Maar wel weer een duidelijk voorbeeld. XP illegaal is vanzelfsprekend, maar apple-jehova's moeten zonnodig laten zien dat ze wel betalen, want het oh zo geweldige Apple imperium moet gesteund worden tegen het evil microsoft empire.
Het belachelijke verheerlijkingsgedrag, dat is het aller ergste gewoon.
Voor de 100ste keer, ik heb niets tegen Apple, integendeel, maar idd het Apple-geloof is mijn Don Quichote obsessie. Optieven met dat ophemelen, het is een COMMERCIEEL bedrijf dat 0,0 geeft om de individuele gebruiker. Net als MS, Sony of elk ander willekeurig bedrijf.
En daar is niets mis mee, maar Apple users doen altijd alsof het gebruik van een Apple je ziel redt ofzo. En dan kan ik op FOK! wat opgefokt overkomen soms, maar daar lig ik niet zo wakker van. Tegengas is nodig want voor je het weet worden mensen hier nog overtuigd van het apple geloof terwijll ze er gewoon niets aan hebben.
Feiten zijn prima, en er zijn zat situaties waarin Apple voor iemand beter is dan Windows. Maar er moet eerlijkheid zijn in dit soort topics, en heel vaak is voor iemand Windows beter dan OSX. Klaar.
Vista biedt ook veel meer features dan XP. Ik noem een goed backup programma, een mogelijkheid om partities on the fly aan te passen. Een goeie videobwerkingssuite etc etc.quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er zit een verschil in. Windows XP word illegaal gebruikt omdat men simpelweg een operating-system wilt, en ja, dan is een crack een stuk makkelijker. Je zet hardware in elkaar, je wilt er iets mee doen, en je download Windows XP / Vista.
OS X Leopard koop je niet omdat je een operating system nodig hebt. OS X Leopard koop je omdat je nu van Tiger gebruik maakt en je meer features wilt. En daar heb ik prima < 100 euro voor over
Er is niemand die dat betwist hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe? Ik draaf af en toe door, omdat ik het fanatisme mbt een gewoon commercieel bedrijf niet snap.
Apple wil 1 ding: HEEL VEEL GELD VERDIENEN!!!!
Alleen in jouw hoofd hoorquote:Daar is niets mis mee, maar Apple-fans doen net alsof Apple het voor het welzijn van de mensheid doet.
Dat klopt, zoals ook door mij in dit topic toegegeven. Alleen gek dat geen enkel windower bereid is toe te geven dat OSX op vele punten superieur is aan Windows. Wellicht omdat ze er maar marginaal mee gewerkt hebben en dus eigenlijk blaten uit onwetendheid.quote:
Ik zal een Apple-voorstander met goeie argumenten ook altijd 100% gelijk geven. Er zijn ook gewoon situaties waarin een Apple de voorkeur geniet. maar er zijn zeker net zoveel (en in de praktijk meer) situatie waarin iemand gewoon beter af is met een Windows machine.
quote:Noem me een fanatist, maar ik haat fanboy gedrag. Een computer is een computer en meer niet.
Weet je, dat is nou één ding wat ik zelf ook wel eens zeg over macs en ik voel me er iedere keer schuldig over. Het is echt een rechtstreekse vertaling van die Switch-filmpjes. IT JUST WORKS.quote:Op maandag 24 september 2007 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
...het gewoon doen.
Het is toch ook gewoon zo.quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Weet je, dat is nou één ding wat ik zelf ook wel eens zeg over macs en ik voel me er iedere keer schuldig over. Het is echt een rechtstreekse vertaling van die Switch-filmpjes. IT JUST WORKS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |