abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53405937
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
Quicktime fullscreen kan nu ook gratis. Sinds een update van een tijdje terug
leuk
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zondag 23 september 2007 @ 16:02:21 #102
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_53408219
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef --- het volgende:
Ook krijg je denk ik bij je nieuwe apple de nieuwe versie van ilife? maar dat weet ik niet zeker.
Klopt, de nieuwste iLife zit er standaard bij. En natuurlijk FrontRow, wat ook ubercool is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 23 september 2007 @ 16:26:44 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53409038
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef --- het volgende:

[..]

mja dat bedoel ik dus. wat je bij osx krijgt is vele malen uitgebreider.

Ook krijg je denk ik bij je nieuwe apple de nieuwe versie van ilife? maar dat weet ik niet zeker.

bij een nieuwe windows computer zitten vaak alleen een paar voorgeinstaleerde dailers (packet bell en bij sony computers zitten alleen maar cheap ass sony programma;s en een reclamefilmpje van aibo
Goh, en hoe zou dat nou komen? Nadenken is niet je sterkste punt he? Of kranten lezen? Wel eens gehoord van de tig rechtzaken tegen MS van tante Kroes?

MS mag niet eens een mediaspeler meeleveren, kost ze 500 miljoen boete, maar Apple rost OSX helemaal vol met alles wat je ooit nodig zal hebben.

Maar das allemaal in het kader van de eerlijke concurrentie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53409138
Wel grappig dat Windows XP standaard geen DVDs kan af spelen, en je daar geld voor moet betalen.
  zondag 23 september 2007 @ 16:36:39 #105
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_53409274
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, want Microsoft heeft een monopoliepositie en Apple niet.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 23 september 2007 @ 16:53:36 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53409631
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Inderdaad, want Microsoft heeft een monopoliepositie en Apple niet.
Boe fucking hoe. Het is gewoon bullshit. Monopolie of niet, je kan MS niet verplichten een kaal OS te leveren aan mensen die niet eens weten hoe ze een alternatieve player KUNNEN installeren, terwijl je Apple groen licht geeft om totale pakketten die alles en iedereen uitsluit mee te leveren.

Dat is net zo goed oneerlijke concurrentie, ook al heeft MS de markt min of meer in handen. De consument schiet er niets mee op.
Get woke, go broke!
pi_53409738
Er is trouwens ook gewoon een Vista Home OEM voor 119 euro op de markt. Maar dat is nog altijd duur in vergelijking met OS X.

Al denk ik dat de Windows-gebruikers wat minder geinteresseerd zijn in een legale versie van hun besturingssyteem
  zondag 23 september 2007 @ 16:58:35 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53409753
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef Kontiki het volgende:
Er is trouwens ook gewoon een Vista Home OEM voor 119 euro op de markt. Maar dat is nog altijd duur in vergelijking met OS X.

Al denk ik dat de Windows-gebruikers wat minder geinteresseerd zijn in een legale versie van hun besturingssyteem
Alsof ik op mijn Apple's ook maar 1 cent betaal voor OSX .
Get woke, go broke!
pi_53409816
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof ik op mijn Apple's ook maar 1 cent betaal voor OSX .
Stoer.
pi_53409839
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef Kontiki het volgende:

Je kunt het het beste met Ultimate vergelijken, aangezien daar alle features in zitten, net als Leopard. Daarnaast is Leopard een retail versie, geen OEM. Dus: +/- 500 euro versus 129 euro.
pi_53410574
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh, en hoe zou dat nou komen? Nadenken is niet je sterkste punt he? Of kranten lezen? Wel eens gehoord van de tig rechtzaken tegen MS van tante Kroes?

MS mag niet eens een mediaspeler meeleveren, kost ze 500 miljoen boete, maar Apple rost OSX helemaal vol met alles wat je ooit nodig zal hebben.

wtf praat je peop.

Moeten wij MS betalen omdat MS foutjes maakt.

MS is voor die rechtzaken al duur. met zijn upgrade van windows xp betaalde ik al een godsvermogen.

en OSX laat zoals geqxon al zei gewoon mijn dvdtjes afspelen.

Apple heeft ook gewoon rechtzaken lopen zoals de boekhoudfraude.
--- O, zo!
  zondag 23 september 2007 @ 21:31:57 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53416088
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Stoer.
Nee, net zo stoer of onstoer als een illegale XP/Vista.

Maar wel weer een duidelijk voorbeeld. XP illegaal is vanzelfsprekend, maar apple-jehova's moeten zonnodig laten zien dat ze wel betalen, want het oh zo geweldige Apple imperium moet gesteund worden tegen het evil microsoft empire.

Het belachelijke verheerlijkingsgedrag, dat is het aller ergste gewoon.

Voor de 100ste keer, ik heb niets tegen Apple, integendeel, maar idd het Apple-geloof is mijn Don Quichote obsessie. Optieven met dat ophemelen, het is een COMMERCIEEL bedrijf dat 0,0 geeft om de individuele gebruiker. Net als MS, Sony of elk ander willekeurig bedrijf.

En daar is niets mis mee, maar Apple users doen altijd alsof het gebruik van een Apple je ziel redt ofzo. En dan kan ik op FOK! wat opgefokt overkomen soms, maar daar lig ik niet zo wakker van . Tegengas is nodig want voor je het weet worden mensen hier nog overtuigd van het apple geloof terwijll ze er gewoon niets aan hebben.

Feiten zijn prima, en er zijn zat situaties waarin Apple voor iemand beter is dan Windows. Maar er moet eerlijkheid zijn in dit soort topics, en heel vaak is voor iemand Windows beter dan OSX. Klaar.
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2007 @ 21:45:48 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53416552
Je draait weer door heatwave
  zondag 23 september 2007 @ 21:49:12 #114
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53416673
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_53416739
ach de apple fanboys zijn gewoon zielig, net zoals andere fanboys. eigenlijk is het hele fanboys systeem gewoon stom.

Ik betaal gewoon voor mijn licencies, ik heb windows Vista media centre laptopje en een aantal pc's met windows xp. dus ik betaal er gewoon voor. maar als ik dan kijk wat ik voor 129 euro krijg dan vind ik dat toch best knap.

Ik lach me suf om de apple slowchat. zo zielig dat er zoveel vervolg delen zijn. Met de grootste opermongolen. waar een newbie echt nog als een newbie behandeld word. en er gewoon vragen worden gesteld die nooit beantwoord worden, alleen gaat het over hele andere zaken dan apple. Ik kijk nu naar tweakers (als lurker) voor echte apple gerelateerde zaken.

Fanboyisme is best triest. dat ik de pc fijn vind hoeft voor een ander natuurlijk niet zo te zijn. Ik zou mijn echte werk nooit op een apple kunnen doen. een simpele word brief maken klinkt allemaal zo makkenlijk, en de excel versie is toch anders dan op een windows platform. dus hou ik dat soort zaken echt op een windows pc.

Apple is in sommige opzichten echt een opnaaiend bedrijf. Heb je gespaard voor de ene ipod komt er na je aankoop meteen een andere versie uit. dan baal ik wel eens van dat het allemaal zo snel verouderd. Ik zou best wel een zoekfunctie willen hebben op mijn 30 gigabyte versie van mijn ipod,

duidelijk dus net te vroeg gekocht.
--- O, zo!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2007 @ 21:53:21 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53416812
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef --- het volgende:

Ik lach me suf om de apple slowchat. zo zielig dat er zoveel vervolg delen zijn. Met de grootste opermongolen. waar een newbie echt nog als een newbie behandeld word. en er gewoon vragen worden gesteld die nooit beantwoord worden, alleen gaat het over hele andere zaken dan apple. Ik kijk nu naar tweakers (als lurker) voor echte apple gerelateerde zaken.

De apple slowchat is 99% van de tijd ONTOPIC. Het gaat enkel en alleen over apple gerelateerde zaken. En newbies worden keurig geholpen. Geef even een voorbeeldje waar dat niet gebeurt?
  zondag 23 september 2007 @ 22:11:32 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53417492
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Je draait weer door heatwave
Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe? Ik draaf af en toe door, omdat ik het fanatisme mbt een gewoon commercieel bedrijf niet snap.

Apple wil 1 ding: HEEL VEEL GELD VERDIENEN!!!!

Daar is niets mis mee, maar Apple-fans doen net alsof Apple het voor het welzijn van de mensheid doet.

Ik zal een Apple-voorstander met goeie argumenten ook altijd 100% gelijk geven. Er zijn ook gewoon situaties waarin een Apple de voorkeur geniet. maar er zijn zeker net zoveel (en in de praktijk meer) situatie waarin iemand gewoon beter af is met een Windows machine.

Noem me een fanatist, maar ik haat fanboy gedrag. Een computer is een computer en meer niet.
Get woke, go broke!
pi_53417591
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, net zo stoer of onstoer als een illegale XP/Vista.

Maar wel weer een duidelijk voorbeeld. XP illegaal is vanzelfsprekend, maar apple-jehova's moeten zonnodig laten zien dat ze wel betalen, want het oh zo geweldige Apple imperium moet gesteund worden tegen het evil microsoft empire.

Het belachelijke verheerlijkingsgedrag, dat is het aller ergste gewoon.

Voor de 100ste keer, ik heb niets tegen Apple, integendeel, maar idd het Apple-geloof is mijn Don Quichote obsessie. Optieven met dat ophemelen, het is een COMMERCIEEL bedrijf dat 0,0 geeft om de individuele gebruiker. Net als MS, Sony of elk ander willekeurig bedrijf.

En daar is niets mis mee, maar Apple users doen altijd alsof het gebruik van een Apple je ziel redt ofzo. En dan kan ik op FOK! wat opgefokt overkomen soms, maar daar lig ik niet zo wakker van . Tegengas is nodig want voor je het weet worden mensen hier nog overtuigd van het apple geloof terwijll ze er gewoon niets aan hebben.

Feiten zijn prima, en er zijn zat situaties waarin Apple voor iemand beter is dan Windows. Maar er moet eerlijkheid zijn in dit soort topics, en heel vaak is voor iemand Windows beter dan OSX. Klaar.
Er zit een verschil in. Windows XP word illegaal gebruikt omdat men simpelweg een operating-system wilt, en ja, dan is een crack een stuk makkelijker. Je zet hardware in elkaar, je wilt er iets mee doen, en je download Windows XP / Vista.

OS X Leopard koop je niet omdat je een operating system nodig hebt. OS X Leopard koop je omdat je nu van Tiger gebruik maakt en je meer features wilt. En daar heb ik prima < 100 euro voor over
  zondag 23 september 2007 @ 22:20:25 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53417838
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Er zit een verschil in. Windows XP word illegaal gebruikt omdat men simpelweg een operating-system wilt, en ja, dan is een crack een stuk makkelijker. Je zet hardware in elkaar, je wilt er iets mee doen, en je download Windows XP / Vista.

OS X Leopard koop je niet omdat je een operating system nodig hebt. OS X Leopard koop je omdat je nu van Tiger gebruik maakt en je meer features wilt. En daar heb ik prima < 100 euro voor over
Vista biedt ook veel meer features dan XP. Ik noem een goed backup programma, een mogelijkheid om partities on the fly aan te passen. Een goeie videobwerkingssuite etc etc.

Ik heb zelf altijd een legaal OS, maar dat komt omdat ik dat via mijn werk kan regelen. Maar dat geldt niet voor OSX en dar download ik dus ook gewoon.

Voorheen deed ik dat met Windows ook, en nee, dat boeide me ook geen fuck. Ik hen geen enkele emotionele band met Microsoft.
Get woke, go broke!
pi_53417998
Je vergeet dat in 99% van de gevallen Leopard een upgrade is, in tegenstelling tot Vista.
pi_53418194
Dubbelpost.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 08:20:26 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53424130
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat geef ik toch ook ruiterlijk toe? Ik draaf af en toe door, omdat ik het fanatisme mbt een gewoon commercieel bedrijf niet snap.

Apple wil 1 ding: HEEL VEEL GELD VERDIENEN!!!!
Er is niemand die dat betwist hoor.
quote:
Daar is niets mis mee, maar Apple-fans doen net alsof Apple het voor het welzijn van de mensheid doet.
Alleen in jouw hoofd hoor
quote:

Ik zal een Apple-voorstander met goeie argumenten ook altijd 100% gelijk geven. Er zijn ook gewoon situaties waarin een Apple de voorkeur geniet. maar er zijn zeker net zoveel (en in de praktijk meer) situatie waarin iemand gewoon beter af is met een Windows machine.
Dat klopt, zoals ook door mij in dit topic toegegeven. Alleen gek dat geen enkel windower bereid is toe te geven dat OSX op vele punten superieur is aan Windows. Wellicht omdat ze er maar marginaal mee gewerkt hebben en dus eigenlijk blaten uit onwetendheid.
quote:
Noem me een fanatist, maar ik haat fanboy gedrag. Een computer is een computer en meer niet.

Ja... en dan zijn er computers die veel onderhoud nodig hebben en computers die het gewoon doen.
pi_53424719
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
...het gewoon doen.
Weet je, dat is nou één ding wat ik zelf ook wel eens zeg over macs en ik voel me er iedere keer schuldig over. Het is echt een rechtstreekse vertaling van die Switch-filmpjes. IT JUST WORKS.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_53424865
TVP
  maandag 24 september 2007 @ 19:09:45 #125
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_53439508
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Weet je, dat is nou één ding wat ik zelf ook wel eens zeg over macs en ik voel me er iedere keer schuldig over. Het is echt een rechtstreekse vertaling van die Switch-filmpjes. IT JUST WORKS.
Het is toch ook gewoon zo.

Afgelopen weekend nog een uur bezig geweest @ m'n ouders om daar de grafische kaart de breedbeeld monitor te laten snappen (meegeleverde drivers werken niet goed, etc). Dat soort gezeik heb je gewoon niet op een Mac.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')