Gekeken. vooral in het begin bleef daar niet veel van over.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Kijkt iemand de TV uitzending en met name de heilige Brian?
Dat weet ze echt wel na 3 maanden bashenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke die loopt nou wel erg overdreven aardig te doen tegen de andere ik hoop dat er na vanavond maar weer verandering in komt dat ze het eindelijk toch weer in gaat zien dat de rest haar helemaal niet moet.
Sorry ik had hem klaar staan het zag er zo spannend uit.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:10 schreef akveor het volgende:
Ik had de laatste post en geeneens kans om een OP te maken.Nou maak er wat moois van.
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Sorry ik had hem klaar staan het zag er zo spannend uit.
Zit toch iets van jou in.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.
Nu moet ik hem weer laten sluiten. Maar verder geen probleem.![]()
Nee, hij krijgt een sanctie voor het gieten van champagne over Amanda's hoofd.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Voorbereiden om vanavond, zal hij weer cp's gaan verdienen?
quote:
Dat is geen verplichting. En geen garantie dat ie de eerste of de enige zal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's helemaal prima... maar meld het dan even in de Cos dat de nieuwe klaarstaat.
Nu moet ik hem weer laten sluiten. Maar verder geen probleem.![]()
Ik blijf er ook in geloven tegen beter weten in..quote:Op woensdag 12 september 2007 20:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt een sanctie voor het gieten van champagne over Amanda's hoofd.
Net als Nadia, die een sanctie krijgt voor het aan de spullen komen van Lieke gisteren!!
Ik zit er al klaar voor. Kom maar op met die brief!!!!
Zit er klaar voor???? Volgens mij heeft hij een te hoge dosis van wat dan ook tot zich genomen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef riri het volgende:
brian zit al klaar om het anderen te laten opknappen en straks te zeggen.."don't blame it on me"...ik wist van niets
Btw, heb je al contact gehad met Tanja, hebben jullie al een uitgever gevonden?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is geen verplichting. En geen garantie dat ie de eerste of de enige zal zijn.
Geen idee, ik wacht op de stripper.quote:
Heh heh... Eerst m'n kaartje voor Jaap erdoor morgen... hopelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, heb je al contact gehad met Tanja, hebben jullie al een uitgever gevonden?![]()
sorry, off-T, maar ik was toch benieuwd.
![]()
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht op de stripper.![]()
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is geen verplichting. En geen garantie dat ie de eerste of de enige zal zijn.
Het is zo nu en dan al besproken (ook door modjes) dat dat hier niet werktquote:Op woensdag 12 september 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet.
Maar was de regel ook niet dat de laatste post in een topic de vogende opent of is dat alleen op de rest van Fok.
Maar einde discussie lijkt me of we gaan ergens anders verder?
Kan zijn, maar de FEBO zou ook het plannetje van de bende van vijf kunnen frustreren.quote:
Me to!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik blijf er ook in geloven tegen beter weten in..![]()
Ze zullen Brian toch als held moeten gaan afschilderen.De uitzending van de punten moet nog komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zo nu en dan al besproken (ook door modjes) dat dat hier niet werkt![]()
In de uitzending kwamen de vijf er overigens helemaal niet mooi vanaf. Eens kijken of ze zich straks nog onsympathieker weten te maken.
De opblaaspop?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht op de stripper.![]()
Dat is altijd afwachten of ze het niet weten.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef Taurus het volgende:
Er komt dus een vrouwenfilm in plaats van voetbal, en geen stripper, en die meiden willen Lieke alleen laten zitten met een spelletje (??) en H & L weten dit niet?
Zoiets ja. Klinkt als een hecht doortimmert plan toch .quote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef Taurus het volgende:
Er komt dus een vrouwenfilm in plaats van voetbal, en geen stripper, en die meiden willen Lieke alleen laten zitten met een spelletje (??) en H & L weten dit niet?
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Albanië - Nederland wordt mede mogelijk gemaakt door Nationale Nederlanden!
Inderdaad, ben ook benieuwd hoe ze zijn beloning met 2x cp' voor de poll gaan uitleggen. Maar vanavond stond hij te kijk als de valse rat die hij is. Beter dan niets, dacht ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zullen Brian toch als held moeten gaan afschilderen.De uitzending van de punten moet nog komen.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen,vanavond was hij nog een medepester.
Ik ben wel eens gegispt, elders op FOK!, wegens het niet openen van een nieuw topic terwijl ik de laatste post op mijn geweten had! Wist ik veel?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet.
Maar was de regel ook niet dat de laatste post in een topic de vogende opent of is dat alleen op de rest van Fok.
Maar einde discussie lijkt me of we gaan ergens anders verder?
Ja, hij ziet er imo ook slecht uit. Mager in het gezicht.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:37 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het toch zielig als ik Huub zo zie kijken![]()
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gegispt, elders op FOK!, wegens het niet openen van een nieuw topic terwijl ik de laatste post op mijn geweten had! Wist ik veel?
Ik heb nu toch de indruk dat Jaaps plan niet doorgaat en ze gewoon voetbal kunnen kijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk is het leukeste nog dat nix de wedstrijd niet kan zzien.... ik vind het wel lachen dat ze zichzelf benadelen....
Ik heb m'n twijfels. Of zouden ze er toch zomaar een film overheen gooien zometeen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat het geweldige plan zometeen wordt uitgevoerd door die vijf stakkers?
Misschien 5 minuutjes en vragen ze dan in meerderheid om een andere zender....quote:Op woensdag 12 september 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu toch de indruk dat Jaaps plan niet doorgaat en ze gewoon voetbal kunnen kijken.
Hmmm. Jaap blijft wel zitten, dus misschien verwacht hij nog iets. Ik denk dat hij anders naar het kantoor zou gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien 5 minuutjes en vragen ze dan in meerderheid om een andere zender....
Zal nix en Brian alleen maar meer zeer doen.
En de dames zitten ook met hun luie kont op de bank.Lieke is echt gek dat ze de tafel opruimt.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:41 schreef mspoez het volgende:
Uh, hoe zat het nou? Film? Spelletje?
Voorlopig zit Dennis braaf naast Jaap op de bank....
Gaat er nou nog eenfilm komen of wordt Jaap nu genaaid.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm. Jaap blijft wel zitten, dus misschien verwacht hij nog iets. Ik denk dat hij anders naar het kantoor zou gaan.
Welnee. Lieke houdt niet van voetbal en opruimen kan zeer louterend zijn, ik doe het ook graag als er om me heen van alles gebeurt waar ik liever niet te veel deel van uitmaak. Maakt je geest ook helder, vind ik altijd.quote:En de dames zitten ook met hun luie kont op de bank.Lieke is echt gek dat ze de tafel opruimt.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef akveor het volgende:
Komt de stripper voor Lieke niet?
Nou, wat je zegt.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de dames zitten ook met hun luie kont op de bank.Lieke is echt gek dat ze de tafel opruimt.
Ik hoop het laatste. Zag z'n grootspraak vanochtend en vind dat hij wel een beetje mag worden teruggeflotenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat er nou nog eenfilm komen of wordt Jaap nu genaaid.
Die kop van Jaapquote:Op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat er nou nog eenfilm komen of wordt Jaap nu genaaid.
Is die linker een zwerver zonder gebit...heeft jaap die binnengelaten in het huis?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:42 schreef b.a.s. het volgende:
Gezellig voetbal kijken...
[afbeelding]
Jaap redeneerde dat hij een meerderheid had voor de film i.p.v. voetbal. Oh, hij begint er nu over.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef petraa het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat je plannetjes zelf moet uitvoeren en niet moet laten uitvoeren door achter!! of huishouding, dus lijkt me meer dan logisch dat dit aan blijft.
Kan zijn maar de snollen Naad en Amanda steken geen poot uit, as usual.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Welnee. Lieke houdt niet van voetbal en opruimen kan zeer louterend zijn, ik doe het ook graag als er om me heen van alles gebeurt waar ik liever niet te veel deel van uitmaak. Maakt je geest ook helder, vind ik altijd.
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan zijn maar de snollen Naad en Amanda steken geen poot uit, as usual.
Wie naait Jaap nou? Zijn "vrienden"?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
En ja hoor de film gaat aan!
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Voorbereiden om vanavond, zal hij weer cp's gaan verdienen?
En Dennis blaat er achter aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Jaap krijgt absoluut niet de reactie waarop hij had gehoopt. Hij staat maar wat te blaten.
Ik vind het wel mooi zo. Huub zit er alleen maar om te lachen. En Jaap zei nog wel tegen achter dat het mooie televisiemomentjes zou opleveren.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie naait Jaap nou? Zijn "vrienden"?![]()
Nee de stripper mocht niet van achter, dus Jaap ging zeggen dat hij met meerderheid van stemmen is afgezegd.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef akveor het volgende:
De stripper is met meerderheid van stemmen afgezegd? Dat lijkt me speltechnisch niet kunnen en daarmee onjuist.
Toch vind ik Huub niet echt blij kijken dat er een stripper komt voor Lieke.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi zo. Huub zit er alleen maar om te lachen. En Jaap zei nog wel tegen achter dat het mooie televisiemomentjes zou opleveren.
Precies hij dacht dat Huub uit zijn dak zou gaan!!!!! Hij had al met dennis afgesproken dat als Huub uit zijn dak ging, ze Brian en Amanda zouden afdekken door als een aap te doen!!!! Want ze wilde geen fysiek geweld.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi zo. Huub zit er alleen maar om te lachen. En Jaap zei nog wel tegen achter dat het mooie televisiemomentjes zou opleveren.
Dit alles in overleg, de bende van vijf is euforisch.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie naait Jaap nou? Zijn "vrienden"?![]()
Precies, en dennis denkt er net zo over, maar geeft dat nooit toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef rooie3 het volgende:
En Huub is weer eerlijk om te zeggen dat hij het een drama vind.
Denk je? Ik zie het niet zo aan hem af. Wel een beetje dat hij liever voetbal had gezien.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch vind ik Huub niet echt blij kijken dat er een stripper komt voor Lieke.
Owwww okay.... totaal gemist.... had geen idee dat ie afgezegd was.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee de stripper mocht niet van achter, dus Jaap ging zeggen dat hij met meerderheid van stemmen is afgezegd.
Er komt geen stripper!!! Achter had dat al afgekeurd, omdat er teveel sex was!!! Jaap heeft het plan uitgevoerd door te zeggen dat het met meerderheid van stemmen is afgezegd door de 5.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat de eventuele stripper Nadia en Amanda eens ff flink gaat nemen. Dan kunnen Brian en Dennix weer para worden!
DAT levert leuke tv op.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Owwww okay.... totaal gemist.... had geen idee dat ie afgezegd was.
Maar nu is dus alleen de voetbal wedstrijd afgezegd die nix en Brian eigenlijk ook wel graag wilden kijken?![]()
Maw, plan totaal mislukt. Dennix baalt dat hij geen voetabal kan kijken, de film is een totale flop en er ontstaat nu al irritatie.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar nu is dus alleen de voetbal wedstrijd afgezegd die nix en Brian eigenlijk ook wel graag wilden kijken?![]()
Nope, Brian stond volledig achter deze beslissing....quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Brian stond volledig achter deze beslissing....
Die bende ziet dit weer als overwinning.Valt nog mee dat ze niet polonaise lopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef carpediem23 het volgende:
Hij loopt hiermee toch Dennix de voetbal fan te naaien??? Vreemde actie
Precies... 5 minuten bashen in ruil voor voor anderhalf uur voetbal... En Lieke harstikke blij met een leuke film.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef carpediem23 het volgende:
Hij loopt hiermee toch Dennix de voetbal fan te naaien??? Vreemde actie
Dat is er al bijna 20 jaar........quote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Er is iets geks met Amanda's gezicht?![]()
nee hoor kijkt net zo arrogant als andersquote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
botox verzakkingquote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
De hele opzet was volgens mij om Huub duidelijk te maken dat ie in de minderheid was. Maar ook dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap het niet!?
Stel het plan was helemaal gelukt, dan was er toch nog steeds niks aan de hand?
Dat weten wij!!!!! Maar dat weten zij niet daar zijn ze te stom voor.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap het niet!?
Stel het plan was helemaal gelukt, dan was er toch nog steeds niks aan de hand?
Misschien heeft ze een knal gehad van Brian?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Schijnbaar mis ik het grappige gedeelte dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef Misvlin het volgende:
Hahahaha...dit is toch echt wel een grappige actie hoor, laten we eerlijk zijn...gewoon lollig
Ja vooral Brian vind het knap grappig.wanneer verzint hij eens iets die lafbek.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat weten wij!!!!! Maar dat weten zij niet daar zijn ze te stom voor.
Wie stelt dit voor? Niet Huub. Die vindt het allemaal wel best, heeft 'toch niks te zeggen nu' en lacht er maar om. Jaap probeert wanhopig zijn snode plan te redden en tvminuten te scoren...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
10 seconden voetbal kijken... met meerderheid van stemmen.... dus nu gaan ze de film voor de vrouwen verknallen en Huub blijft op de hoogte van de stand.... het ontgaat me allemaal hoor... wat een sukkels.
Hij heeft wat verzonnen!! De opblaaspop van Jaap aankleden en voor de deur zetten en tegen Lieke zeggen Lieke je stripper is er!!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vooral Brian vind het knap grappig.wanneer verzint hij eens iets die lafbek.
Als dit 5 sec. in beeld is is het nog lang denk ik!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wie stelt dit voor? Niet Huub. Die vindt het allemaal wel best, heeft 'toch niks te zeggen nu' en lacht er maar om. Jaap probeert wanhopig zijn snode plan te redden en tvminuten te scoren...
Wauw dat is te gek.Hoop dat het snel komtquote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft wat verzonnen!! De opblaaspop van Jaap aankleden en voor de deur zetten en tegen Lieke zeggen Lieke je stripper is er!!
Mijn god, ik kom niet meer bij.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft wat verzonnen!! De opblaaspop van Jaap aankleden en voor de deur zetten en tegen Lieke zeggen Lieke je stripper is er!!
Ach de aktie op zich is wel leuk en vooral het feit dat Jaap zichzelf gigantisch voor lul zet omdat Huub niet reageert zoals hij had gedacht. Hij had al heel scenario gemaakt voor als het uit de hand zou lopen. Ik hoop dat ze dat gedeelte uitzenden.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Misvlin het volgende:
Joh, dit is typisch iets wat Huub zelf had kunnen verzinnen, ik hou van typische Huub-acties en dit is er 1 uit de goede oude doos, alleen was hij niet degene die hem verzonnen heeft en daarom wordt ie niet grappig gevonden...en ondanks dat ik echt een Huub-fan ben, vind ik hem toch goed verzonnen
Hij was goed verzonnen geweest als Huub een enorme voetbalfan was geweest zoals Nix en Brian, maar nu dissen ze eigenlijk gewoon zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Misvlin het volgende:
Joh, dit is typisch iets wat Huub zelf had kunnen verzinnen, ik hou van typische Huub-acties en dit is er 1 uit de goede oude doos, alleen was hij niet degene die hem verzonnen heeft en daarom wordt ie niet grappig gevonden...en ondanks dat ik echt een Huub-fan ben, vind ik hem toch goed verzonnen
ik ook......... heb gisteren gezegd, dat ik niet zou gaan slapen totdat de brief in de villa valt..... moet eerlijk zeggen, dat ik nu wel een beetje moe(deloos) wordtquote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Ik wacht nog steeds op de brief met de sanctie voor Nadia en Brian.
Een bedankje aan Jaap is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was goed verzonnen geweest als Huub een enorme voetbalfan was geweest zoals Nix en Brian, maar nu dissen ze eigenlijk gewoon zichzelf![]()
zal wel niet komen, is geen melding van gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Ik wacht nog steeds op de brief met de sanctie voor Nadia en Brian.
Dat lijkt me een heel goed plan (hebben ze bij BB ook eens gedaan). Zoiets is erg vermakelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef ruby het volgende:
Het zou mooi zijn als ze nu filmpjes met uitspraken over elkaar lieten zien.
Blijft een triest ventje straks weer voor zijn computertje in zijn kamertje bij zijn moeder thuis...en maar blijven mokken dat het allemaal aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
Het is toch wel een talent van Jaap, zichzelf zo voor lul zetten. Dat moet ik 'm nageven.
Nix zal hem wel bedanken voor een voetballoze avondquote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een bedankje aan Jaap is wel op zijn plaats.![]()
Even door de intercom krijsen: Huub, het is 0-0. We houden je op de hoogte.quote:
Lammetjesthee, alcohol mag ze niet. van de nieuwe Messias.quote:
Dat wordt geen seks voor Gaap vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nix zal hem wel bedanken voor een voetballoze avond![]()
![]()
Ach wat mij eigenlijk het meeste stoort is dat plotseling de regel werd ingesteld dat TV kijken tegenwoordig met meerderheid van stemmen is. Terwijl er eerder door de febo niet zo op werd gelet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Misvlin het volgende:
De aanbidding van Dennis stijgt hem naar zijn hoofd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef grazygirl het volgende:
hij wordt met de dag dommer die jaap,![]()
wordt hoog tijd dat daar een breuk in wordt gecreeerd....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Djeez die 3 setjes nu in beeld...
ACH, dan noemen we het voor jou toch een top-aktie, jammer dat hij niet aankomtquote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef Misvlin het volgende:
Ja precies...dus het hele plaatje klopt weer....Huub heeft een goed Huub-moment, dat hij baalt snap ik wel maar de actie op zich vind ik leuk, wat ik dan weer jammer vind van de reacties, als Huub dit zelf had verzonnen was het wel een top-actie geweest en nu niet...
De film "Knalluh", regisseur D.Bax, Producer J. Amesz.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef berend88 het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk??
Lieke weet niet dat ze aan haar persoonlijk bezit heeft gezeten, dus die kan weinig melden. En er zijn wel vaker waarschuwingen gegeven zonder meldingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef grazygirl het volgende:
[..]
zal wel niet komen, is geen melding van gemaakt
Mislukte clown dat het is.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
Jaap provbeert deze geweldige top-aktie nog een beetje te redden door af en toe over voetbal te beginnen.
De enige die steeds zuurder gaat kijken is Dennisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
Jaap provbeert deze geweldige top-aktie nog een beetje te redden door af en toe over voetbal te beginnen.
Ik hoop dat de knoopjes van zijn blouse springen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ACH, dan noemen we het voor jou toch een top-aktie, jammer dat hij niet aankomt![]()
Ja bij dennix, maar die vind het ook een top-aktie.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De film "Knalluh", regisseur D.Bax, Producer J. Amesz.![]()
OMG... die blouse is echt veel en veel te kleinquote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat de knoopjes van zijn blouse springen.
lache toch..... hij krijgt ook steeds meer onderkinnenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Zora01 het volgende:
[..]
OMG... die blouse is echt veel en veel te klein
Ondertiteld?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Zora01 het volgende:
[..]
OMG... die blouse is echt veel en veel te klein
Ohhh, da's vast een mislukte film.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Briantilliaans jaquote:
het valt mij op dat je zijn ogen nauwelijks meer kunt zien, tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Desii het volgende:
[..]
lache toch..... hij krijgt ook steeds meer onderkinnen![]()
Ik weet anders nog wel een aktiviteit die 6 van de 7 al doen en de 7e heeft daar een opblaaspop voor.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach wat mij eigenlijk het meeste stoort is dat plotseling de regel werd ingesteld dat TV kijken tegenwoordig met meerderheid van stemmen is. Terwijl er eerder door de febo niet zo op werd gelet.
Hoe heet het dan ook alweer gewoonterecht ofzo?
Wat de febo eigenlijk hiermee doet is het individue ondergeschilt maken aan de groep. Wat willen ze straks doen? Dat er alleen gegeten mag worden als de meerderheid dit ook wil? Of dat de meerderheid mag beslissen wie een computer mag gebruiken?
Vreemde regel. Al is dit eigenlijk ook de enige aktiviteit die ze gezamelijk kunnen doen
Zou ze haar stiekem willen zoenen ipv Amanda?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
die nadia die voortdurend zo vals zit te loeren richting lieke.....
quote:
altijd als hij gespannen is en dat is ie nu krijgt hij een opgezwollen rood gezicht...bij de ontslagronde had hij dat ook heel ergquote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt mij op dat je zijn ogen nauwelijks meer kunt zien, tegenwoordig.
Het vet op zijn wangen doet zijn ogen dicht groeien.
Dat Nadia naar bed moet met Amanda....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel een aktiviteit die 6 van de 7 al doen en de 7e heeft daar een opblaaspop voor.
Kunnen ze ook wel eens een gezamenlijke aktiviteit van maken![]()
![]()
Subtielquote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Low budget. Subtitles out of the question.
OnT Bijna 1-0, maar dat ging niet door![]()
OH ik vroeg me al af wat hij daar deed!, Waarvoor ging hij bellen??quote:Op woensdag 12 september 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
En Jaap zet zich verder voor schut..... doet net alsof ie belt....... Mislukt is mislukt Jaap.
De strateeg avant la lettre heeft niet door dat hij compleet voor joker zit, net als de rest.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:37 schreef pullup het volgende:
Rust
Ik zie tot mijn genoegen dat degene die het meest voor paal zit Jaap is.
Goed plan Japio![]()
Hij zei alleen maar " even naar de telefoon euuhhh wc" lipe er heen en mompelde iets over " zoooo even doen of ik ga bellen"quote:Op woensdag 12 september 2007 21:42 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ik vroeg me al af wat hij daar deed!, Waarvoor ging hij bellen??
Om eerlijk te zeggen geen idee. Misschien tekent ie protest aan dat Huub niet wil meewerken.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:42 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ik vroeg me al af wat hij daar deed!, Waarvoor ging hij bellen??
Hoe kun je dat schrijven, bah .... Ga je toetsenbord afspoelen ......quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Deisyy het volgende:
En toch ... als ik die 3 stelletjes zo op de bank zie en Jaap in zijn eentje erbij zie hangen, vind ik hem bijna een beetje zielig![]()
't is een dvd. Vanmiddag wel de titel gehoord maar heb ik niet onthoudenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Is het al bekend welke film het is? (of welke zender?)
Dan weet ik ongeveer hoe laat het afgelopen is.
FOK is de laatste tijd een puinhoop, dus dat kan wel kloppen...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:58 schreef loisie het volgende:
Hallo, ik wou net iets quoten en heb braaf het rechter knopje ingedrukt om dat te doen, maar het werd een puinhoop...hoe doe ik dat precies????? Iemand????
Eerder zou ik deze mening gedeeld hebben, maar nadat hij verkondigde dat Dennis zulke goede analyses had belandde Jaap voor mij op de schroothoop.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Deisyy het volgende:
En toch ... als ik die 3 stelletjes zo op de bank zie en Jaap in zijn eentje erbij zie hangen, vind ik hem bijna een beetje zielig![]()
*geniet van dit commentaar and leans back*quote:Op woensdag 12 september 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia - baalt, had de film gekozen maar die valt tegen en had ze al gezien
Dennix - baalt, toch maar liever voetbal
Amanda - baalt, de film heeft ondertiteling en dat is zo veel lezen
Brian - 't zal me worst wezen of hij baalt
Japio - baalt, wil achter de PC ipv een vrouwenfilm kijken
Huub - krijgt steeds meer lol dat de bash van de 5 volledig mislukt
Lieke - heeft de avond van haar leven met een film van haar smaak
Zielig?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze het dan eindelijk door dat Huub niet 'klein' is gemaakt door het 'terror-team'quote:Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is bang dat Huub de GDK gaat winnen.
Jaap is bang voor Huub en Brian ook.
Jaap wil Huub weg hebben,omdat Huub zoveel mensen achter hem heeft.
Wat een scherpe analyse heeft z'n secundant Dennix hem toch weer ingefluisterd. Geniaal !quote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Nieuwe theorie van Jaap :
Als Huub naar kantoor gaat is Huub bang
Jaap gaat hem dan uitlachen![]()
![]()
Het probleem is dat ze niet origineel zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hebben ze het dan eindelijk door dat Huub niet 'klein' is gemaakt door het 'terror-team'
heeft hij het wel opgeschreven ?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een scherpe analyse heeft z'n secundant Dennix hem toch weer ingefluisterd. Geniaal !
Hij zou ook al bang zijn als die een boek las, en als die met Lieke aan het schaken was, en als die piano aan het spelen was, zelfs als die even rustig bij Fries staat.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Nieuwe theorie van Jaap :
Als Huub naar kantoor gaat is Huub bang
Jaap gaat hem dan uitlachen![]()
![]()
En ze zien het belangrijkste.... de 0 - 1quote:Op woensdag 12 september 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
Er komt nog even voetbal op de tv.
Het is niet wat het lijkt ........quote:Op woensdag 12 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Zou er iets achter zitten dat ze deze 4 gekozen hebben.
Maar waar lijkt het op...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt ........
Bezigheidstherapie voor als Amanda en Brian naar de aapjes kijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Zou er iets achter zitten dat ze deze 4 gekozen hebben.
En Brian baalt nog veel harder .... Hijk zegt dat het zijn voorstel is (al heel oud) om een kalender te maken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waar lijkt het op...
Op het eerste gezicht zeg ik: Dennis en Jaap vinden dit niet leuk. Vooral Dennis baalt volgens mij.
Uit alles begreep ik dat Japio niet mocht rotzooien met de cursus. Hij noemde de namen Dennix, Lieke en Huub. In eerste instantie wilde hij eerst nog 'iets' afdwingen bij H&L maar dat mocht niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog iets bekend geworden vandaag over die schaaklessen van/met Jaap ?
Hij moest toch drie namen bekendmaken van mensen die de cursus kregen ??
Okay, bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uit alles begreep ik dat Japio niet mocht rotzooien met de cursus. Hij noemde de namen Dennix, Lieke en Huub. In eerste instantie wilde hij eerst nog 'iets' afdwingen bij H&L maar dat mocht niet.
De server is trager dan ooit. Ongetwijfeld is het daarom zo stil.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef itsme het volgende:
Jeetje Doet fok bij jullie ook zo raar? Vandaar zo weinig posts?
Vreemde zet dit van de febo. vraag me af wat de bedoeling is
aargh kan dit ook al niet posten. nog eens proberen![]()
Mag de toneelhaakquote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het stelletje B&A gaat iets doen met stichting Aap
De stelletjes H&L en D&N gaan een kalender maken
En de sukkel Japio .........
inccaserenigs vermogen van jaap is legendarischquote:Op woensdag 12 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Jaap Als je geintjes met mij wil doen prima, maar doe het dan als Huub en Lieke er niet bij zijn
D: Nee joh het was sarcastisch bedoeld.
Hey wat leuk zeg! Dat doen ze in Groep 3 ook....maar dat zijn nog kleuters..quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Lieke leest voor. Verjaardagskalender, 13 pagina's. Elke pagina eigen thema, dit moet door de vier worden bepaald. Minimaal 3 personeelsleden op de pagina's. Amateurfotografen zoeken, voor elke maand 1. Video-oproep voor de fotografen.
Dit wordt 1 grote pornoshow, ik ga Bourne kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef 2live het volgende:
Gaan ze nu een orgie houden of een parenclub nabootsen ?
Net thuisquote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef mazaru het volgende:
Pfffff is Iteejer op vakantie of zo?
OT
[afbeelding]
Eerder vanavondquote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het irritant dat Lieke de hele tijd zo aardig zit te doen. Misschien'n goeie tactiek hoor, maar ik vond 't leuker in datf filmpje dat ze tegen Jaap zegt: Goed voor je, ga maar eten. Dikke pad. En niet pesterig recht in z'n gezicht of iets, maar heel droog tijdens het drinken in schenken o.i.d.Ik hou wel van dat gekat.
Hij's meteen aan de slag ermeequote:
Jaap kan toch die opblaaspop nemen?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan verwen hem vanavond maar.![]()
Leuk voor Jaap dat masseren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |