Mislukte clown dat het is.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
Jaap provbeert deze geweldige top-aktie nog een beetje te redden door af en toe over voetbal te beginnen.
De enige die steeds zuurder gaat kijken is Dennisquote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
Jaap provbeert deze geweldige top-aktie nog een beetje te redden door af en toe over voetbal te beginnen.
Ik hoop dat de knoopjes van zijn blouse springen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ACH, dan noemen we het voor jou toch een top-aktie, jammer dat hij niet aankomt![]()
Ja bij dennix, maar die vind het ook een top-aktie.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De film "Knalluh", regisseur D.Bax, Producer J. Amesz.![]()
OMG... die blouse is echt veel en veel te kleinquote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat de knoopjes van zijn blouse springen.
lache toch..... hij krijgt ook steeds meer onderkinnenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Zora01 het volgende:
[..]
OMG... die blouse is echt veel en veel te klein
Ondertiteld?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Zora01 het volgende:
[..]
OMG... die blouse is echt veel en veel te klein
Ohhh, da's vast een mislukte film.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Briantilliaans jaquote:
het valt mij op dat je zijn ogen nauwelijks meer kunt zien, tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Desii het volgende:
[..]
lache toch..... hij krijgt ook steeds meer onderkinnen![]()
Ik weet anders nog wel een aktiviteit die 6 van de 7 al doen en de 7e heeft daar een opblaaspop voor.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach wat mij eigenlijk het meeste stoort is dat plotseling de regel werd ingesteld dat TV kijken tegenwoordig met meerderheid van stemmen is. Terwijl er eerder door de febo niet zo op werd gelet.
Hoe heet het dan ook alweer gewoonterecht ofzo?
Wat de febo eigenlijk hiermee doet is het individue ondergeschilt maken aan de groep. Wat willen ze straks doen? Dat er alleen gegeten mag worden als de meerderheid dit ook wil? Of dat de meerderheid mag beslissen wie een computer mag gebruiken?
Vreemde regel. Al is dit eigenlijk ook de enige aktiviteit die ze gezamelijk kunnen doen
Zou ze haar stiekem willen zoenen ipv Amanda?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
die nadia die voortdurend zo vals zit te loeren richting lieke.....
quote:
altijd als hij gespannen is en dat is ie nu krijgt hij een opgezwollen rood gezicht...bij de ontslagronde had hij dat ook heel ergquote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt mij op dat je zijn ogen nauwelijks meer kunt zien, tegenwoordig.
Het vet op zijn wangen doet zijn ogen dicht groeien.
Dat Nadia naar bed moet met Amanda....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel een aktiviteit die 6 van de 7 al doen en de 7e heeft daar een opblaaspop voor.
Kunnen ze ook wel eens een gezamenlijke aktiviteit van maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |