zal wel niet komen, is geen melding van gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Ik wacht nog steeds op de brief met de sanctie voor Nadia en Brian.
Dat lijkt me een heel goed plan (hebben ze bij BB ook eens gedaan). Zoiets is erg vermakelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef ruby het volgende:
Het zou mooi zijn als ze nu filmpjes met uitspraken over elkaar lieten zien.
Blijft een triest ventje straks weer voor zijn computertje in zijn kamertje bij zijn moeder thuis...en maar blijven mokken dat het allemaal aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
Het is toch wel een talent van Jaap, zichzelf zo voor lul zetten. Dat moet ik 'm nageven.
Nix zal hem wel bedanken voor een voetballoze avondquote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een bedankje aan Jaap is wel op zijn plaats.![]()
Even door de intercom krijsen: Huub, het is 0-0. We houden je op de hoogte.quote:
Lammetjesthee, alcohol mag ze niet. van de nieuwe Messias.quote:
Dat wordt geen seks voor Gaap vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nix zal hem wel bedanken voor een voetballoze avond![]()
![]()
Ach wat mij eigenlijk het meeste stoort is dat plotseling de regel werd ingesteld dat TV kijken tegenwoordig met meerderheid van stemmen is. Terwijl er eerder door de febo niet zo op werd gelet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Misvlin het volgende:
Joh, dit is typisch iets wat Huub zelf had kunnen verzinnen, ik hou van typische Huub-acties en dit is er 1 uit de goede oude doos, alleen was hij niet degene die hem verzonnen heeft en daarom wordt ie niet grappig gevonden...en ondanks dat ik echt een Huub-fan ben, vind ik hem toch goed verzonnen
De aanbidding van Dennis stijgt hem naar zijn hoofd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef grazygirl het volgende:
hij wordt met de dag dommer die jaap,![]()
wordt hoog tijd dat daar een breuk in wordt gecreeerd....quote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Djeez die 3 setjes nu in beeld...
ACH, dan noemen we het voor jou toch een top-aktie, jammer dat hij niet aankomtquote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef Misvlin het volgende:
Ja precies...dus het hele plaatje klopt weer....Huub heeft een goed Huub-moment, dat hij baalt snap ik wel maar de actie op zich vind ik leuk, wat ik dan weer jammer vind van de reacties, als Huub dit zelf had verzonnen was het wel een top-actie geweest en nu niet...
De film "Knalluh", regisseur D.Bax, Producer J. Amesz.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef berend88 het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk??
Lieke weet niet dat ze aan haar persoonlijk bezit heeft gezeten, dus die kan weinig melden. En er zijn wel vaker waarschuwingen gegeven zonder meldingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef grazygirl het volgende:
[..]
zal wel niet komen, is geen melding van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |