Het is niet wat het lijkt ........quote:Op woensdag 12 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Zou er iets achter zitten dat ze deze 4 gekozen hebben.
Maar waar lijkt het op...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt ........
Bezigheidstherapie voor als Amanda en Brian naar de aapjes kijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Zou er iets achter zitten dat ze deze 4 gekozen hebben.
En Brian baalt nog veel harder .... Hijk zegt dat het zijn voorstel is (al heel oud) om een kalender te maken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waar lijkt het op...
Op het eerste gezicht zeg ik: Dennis en Jaap vinden dit niet leuk. Vooral Dennis baalt volgens mij.
Uit alles begreep ik dat Japio niet mocht rotzooien met de cursus. Hij noemde de namen Dennix, Lieke en Huub. In eerste instantie wilde hij eerst nog 'iets' afdwingen bij H&L maar dat mocht niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog iets bekend geworden vandaag over die schaaklessen van/met Jaap ?
Hij moest toch drie namen bekendmaken van mensen die de cursus kregen ??
Okay, bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uit alles begreep ik dat Japio niet mocht rotzooien met de cursus. Hij noemde de namen Dennix, Lieke en Huub. In eerste instantie wilde hij eerst nog 'iets' afdwingen bij H&L maar dat mocht niet.
De server is trager dan ooit. Ongetwijfeld is het daarom zo stil.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef itsme het volgende:
Jeetje Doet fok bij jullie ook zo raar? Vandaar zo weinig posts?
Vreemde zet dit van de febo. vraag me af wat de bedoeling is
aargh kan dit ook al niet posten. nog eens proberen![]()
Mag de toneelhaakquote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het stelletje B&A gaat iets doen met stichting Aap
De stelletjes H&L en D&N gaan een kalender maken
En de sukkel Japio .........
inccaserenigs vermogen van jaap is legendarischquote:Op woensdag 12 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Jaap Als je geintjes met mij wil doen prima, maar doe het dan als Huub en Lieke er niet bij zijn
D: Nee joh het was sarcastisch bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |