abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53126532
Huub spreekt weer wat uit en Jaap schrijft weer.
pi_53126539
pi_53126541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vanavond gaan ze weer beginnen.Je ziet het aan de gesp0rekken al aankomen.Vanavond word bash avond.
Zal wel loslopen, twee of drie minuten wat verbaal gespartel, even Huub op z'n plaats en het is weer klaar.
  Moderator woensdag 12 september 2007 @ 18:05:55 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53126547
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, Huub nam Brian flink in de maling . Hij zei dat de proza en het taalgebruik van Brian dusdanig is dat iedereen zit te wachten op zijn gedichtenbundel.
En Brian gelooft dan dat Huub dat meent? Mmmooooi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53126559
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef riri het volgende:
verbaal is huub zoveel beter tegen dat clubje
Het gaat alleen zo moeilijk als die 5 dan zo dom gaan doen.
pi_53126594
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:06 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Het gaat alleen zo moeilijk als die 5 dan zo dom gaan doen.
Jep, en daarmee halen ze Huubs kracht volledig onderuit. Reken maar dat dat aan hem vreet.....en hem kleiner maakt.
pi_53126635
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, en daarmee halen ze Huubs kracht volledig onderuit. Reken maar dat dat aan hem vreet.....en hem kleiner maakt.
Dennis is nu ook weer zo briljant bezig hoor met zijn mond te houden.
En ook Jaap schrijft alles wat Huub zegt nu briljant op in zijn opschrijfboekje.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 12 september 2007 @ 18:11:32 #108
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53126664
Huub moet gewqoon z'n kop houden over z'n plannetjes.... en vooral tegen Jaap. Jaap gaat toch alles verknallen wat Huub heeft bedacht. Helaas vind Huub het belangrijker dat z'n ego even gestreeld word. Kort fix.
Huub is er duidelijk nog niet overheen dat Jaap tegen hem speelt. Zover ik het kan zien is er geen enkele vorm van vriendschap meer. En Huub zou eens goed moeten nadenken hoe hij Jaap kan naaien ipv hem steeds weer opzoeken. Net als met die verpleegster.... waarom Jaap TV momentjes gunnen. Laat Jaap zelf plannen bedenken ipv tegenakties. Jaap vind zichzelf toch zo goed?

[ Bericht 100% gewijzigd door blomst op 12-09-2007 18:13:06 ]
Goedemorgen :W
pi_53126715
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53126720
Jaap gaat alles wat hij op heeft geschreven nu briljant aan Brian en Amanda doorspelen.

" Wel goed quoten he" krijgt ie van Huub mee
  woensdag 12 september 2007 @ 18:13:46 #112
130755 Kinga
versier hier
pi_53126728
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
?
pi_53126729
Jaap zou niets liever doen dan met Huub spelen......En ik zou dat wel verwelkomen....Alleen Lieke eerst even de poort uit.
pi_53126741
Jaap. er komt geen stripper vanavond.
Jaap. we gaan wel tv kijken maar geen voetbal.

Dennix mist dus zijn voetbal en er komt geen stripper hij had nog tegen Nadia gezegt als
er geen stripper komt kunnen we wel voetbal kijken.
pi_53126768
Lieke en Jaap's plannen vallen dus in duigen
pi_53126787
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef akveor het volgende:
Huub moet gewqoon z'n kop houden over z'n plannetjes.... en vooral tegen Jaap. Jaap gaat toch alles verknallen wat Huub heeft bedacht. Helaas vind Huub het belangrijker dat z'n ego even gestreeld word. Kort fix.
Huub is er duidelijk nog niet overheen dat Jaap tegen hem speelt. Zover ik het kan zien is er geen enkele vorm van vriendschap meer. En Huub zou eens goed moeten nadenken hoe hij Jaap kan naaien ipv hem steeds weer opzoeken. Net als met die verpleegster.... waarom Jaap TV momentjes gunnen. Laat Jaap zelf plannen bedenken ipv tegenakties. Jaap vind zichzelf toch zo goed?
Ik denk dat het meer aan Huub zijn open karakter ligt.Hij denkt nog steeds dat iedereen spel en echt kan onderscheiden.Heb me daar vaak over verbaasd ,maar dat was bij BB ook al.Iedereen had een hekel aan Jeroen,maar toen ze eruit waren gingen ze Jeroen pas waarderen.En dat zie je hier ook gebeuren,haast iedereen die er uit is ,is voor Huub geworden.
pi_53126798
Brian heeft een plan, ze blazen de opblaaspop op en kleden hem aan, zetten hem voor de voordeur en zeggen hee Lieke daar heb je je stripper.

Een plan van Brian dus!!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53126825
Brian wil weer geen statement maken, die knul wil gewoon alleen maar achter de schermen maar vooral niet het vuile handwerk op zich nemen.
pi_53126841
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een plan, ze blazen de opblaaspop op en kleden hem aan, zetten hem voor de voordeur en zeggen hee Lieke daar heb je je stripper.

Een plan van Brian dus!!!!
Hilarische tv...veeg me op!
pi_53126845
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zou niets liever doen dan met Huub spelen......En ik zou dat wel verwelkomen....Alleen Lieke eerst even de poort uit.
Jaap kan gewoon met Huub spelen,maakt hij nog veel meer kans.Huub hoeft maar een foutje te maken en weg is Huub.Als maatje van Huub krijgt Jaap dan de stemmen.Nu vind iedereen hem een verrader en krijgt Jaap nooit geen stemmen meer.Ook niet als Huub een fout maakt en weg moet.
pi_53126849
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Dennis lijkt op een buikspreekpop.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53126855
Heel langzaam is de agressie weer aan het toenemen zoveel is wel duidelijk.
pi_53126860
Geen voetbal Dennis.
NOU MAAR HOPEN DAT DE FEBO OOK GEEN UITSLAG GEEFT.
pi_53126863
quote:
Dat lukt alleen als Jaap dubbelspel speelt. Hij alleen zou het bij Huub voor elkaar kunnen krijgen als Huub hem vertrouwd dat Jaap daarna een 'stelletje'met Huub vormt. Jaap moet de andere 4 niets vertellen van een samenwerking met Huub zodat zij niet vermoeden dat Jaap en Huub een pact hebben om na Lieke's exit samen te werken. Het lijkt een verloren stemming omdat de 4 niet verwachten dat Huub Lieke eruit stemt. Maar als dat dan toch gebeurt kunnen Huub en Jaap daarna de rest gek maken.
pi_53126867
quote:
Jaap is Bang voor Huub zijn populariteit, stel het eindigd wel in via smsen mensen eruit stemmen, dan is Huub te groot.
Dit gaf hij zelf vandaag aan.
pi_53126873
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian wil weer geen statement maken, die knul wil gewoon alleen maar achter de schermen maar vooral niet het vuile handwerk op zich nemen.
En daarom wil ik juist zien dat alle ballen eens gericht op Brian waren.Maar wacht ik al bijna een jaar op
pi_53126881
pi_53126899
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Py het volgende:

[..]

Dat lukt alleen als Jaap dubbelspel speelt. Hij alleen zou het bij Huub voor elkaar kunnen krijgen als Huub hem vertrouwd dat Jaap daarna een 'stelletje'met Huub vormt. Jaap moet de andere 4 niets vertellen van een samenwerking met Huub zodat zij niet vermoeden dat Jaap en Huub een pact hebben om na Lieke's exit samen te werken. Het lijkt een verloren stemming omdat de 4 niet verwachten dat Huub Lieke eruit stemt. Maar als dat dan toch gebeurt kunnen Huub en Jaap daarna de rest gek maken.
Jep, en dan gaat Huub Jaap eruit stemmen omdat hij natuurlijk Lieke niet laat vallen.....Gewoon een kansloze situatie voor hem. Wel de show maken, niet de credits krijgen en ook nog eens nooit kunnen winnen.
pi_53126900

Beeld blijft haken, zal Nadia leuk vinden.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:22:31 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53126909
Ik snap deze "bash" echt niet
Dennix is toch de voetbalfanaat?
Huub zou je meer pakken met het afnemen van een honkbalwedstrijd, niet met een voetbalwedstrijd.
Dus als ik het goed begrijp, dan wordt dus eigenlijk Nix gebashed door Nix en Jaap en Brian?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53126914
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef ruby het volgende:

[..]

Dennis lijkt op een buikspreekpop.
Chucky
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_53126916
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef blomst het volgende:

[..]

Jaap is Bang voor Huub zijn populariteit, stel het eindigd wel in via smsen mensen eruit stemmen, dan is Huub te groot.
Dit gaf hij zelf vandaag aan.
Dan nog maakt Jaap meer kans dan nu.Een verrader van Huub krijgt nooit geen stemmen meer .
pi_53126929
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En daarom wil ik juist zien dat alle ballen eens gericht op Brian waren.Maar wacht ik al bijna een jaar op
Nou ja, die heeft best wel voor z'n kiezen gehad van zuiger Huub toch?
pi_53126933
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, en dan gaat Huub Jaap eruit stemmen omdat hij natuurlijk Lieke niet laat vallen.....Gewoon een kansloze situatie voor hem. Wel de show maken, niet de credits krijgen en ook nog eens nooit kunnen winnen.
Dennix gaat hem ook laten vallen, die gaat ook voor Nadia, en dat is heel logisch, stel nadia wint kan Dennis misschien nog wat mee pikken.
pi_53126936
Denken die lui nou echt dat Huub of Lieke van dit soort pesterijen onder de indruk zijn of raken?
Ze zijn niet anders gewend van dit clubje met hun groep 8 pesterijtjes....enige wat die club bereikt is dat die 2 alleen maar nog meer populair worden bij de kijker...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53126955
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik snap deze "bash" echt niet
Dennix is toch de voetbalfanaat?
Huub zou je meer pakken met het afnemen van een honkbalwedstrijd, niet met een voetbalwedstrijd.
Dus als ik het goed begrijp, dan wordt dus eigenlijk Nix gebashed door Nix en Jaap en Brian?
Dennis piepte daarnet inderdaad even zacht dat hij er toch wel van baalde.Er tegen ingaan durft hij niet.
pi_53126980
pi_53126983
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan nog maakt Jaap meer kans dan nu.Een verrader van Huub krijgt nooit geen stemmen meer .
Huub fans maken het onmogelijk voor hem om te winnen. Geen enkel spel gaat de eindfase in met spelers die rond de 50 procent aan stemmen heeft, totaal geen spanning. Ze kunnen het dan net zo goed gelijk weg geven. Of Huub moet minder stemmen krijgen of de eindfase gaat er gewoon heel anders uitzien.
pi_53126989
En daarbij...achter laat dat 5 tegen 2 gevoel bij die bewoners zich weer goed ontwikkelen tot de bom een keer barst en die club er de dupe van wordt
pi_53127006
Maar goed ze hebben het alweer een half uur over Huub met zijn allen
pi_53127008
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, die heeft best wel voor z'n kiezen gehad van zuiger Huub toch?
Ikizeg alle ballen,net als tegen Huub en Lieke.Dan pas kan ik zeggen wie er minder agressief is.Dit was Huub alleen daar hoor je mij niet over.
pi_53127014
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef blomst het volgende:

[..]

Dennix gaat hem ook laten vallen, die gaat ook voor Nadia, en dat is heel logisch, stel nadia wint kan Dennis misschien nog wat mee pikken.
Vermoedelijk wel, maar niet zo heel snel. Dennis voelt aan zijn theewater dat hij zonder Jaap niets is. En bij hen is de kans vermoedelijk veel groter dat het breekt dan bij H en L. Ik vind echt de keus van Jaap wel begrijpelijk, al is het niet leuk voor de beelden en al baalt Jaap er zelf vermoedelijk ook van.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:27:06 #143
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127018
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer aan Huub zijn open karakter ligt.Hij denkt nog steeds dat iedereen spel en echt kan onderscheiden.Heb me daar vaak over verbaasd ,maar dat was bij BB ook al.Iedereen had een hekel aan Jeroen,maar toen ze eruit waren gingen ze Jeroen pas waarderen.En dat zie je hier ook gebeuren,haast iedereen die er uit is ,is voor Huub geworden.
Met respect hoor maar het enige wat Jeroen deed was kurkenbouwen... Huub daarentegen heeft veel initiatief en plannetjes. Een soort van Tijn vind ik hem meer. Tijn heeft het op het einde voor zichzelf verknalt. En daarbij kwamen de oudbewoners weer terug die ik vergelijk met de 5 .
Ik ben eerder bang dat nix een soort van Jeroen kan worden. Niks presteren maar toch winnen.
Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub fans maken het onmogelijk voor hem om te winnen. Geen enkel spel gaat de eindfase in met spelers die rond de 50 procent aan stemmen heeft, totaal geen spanning. Ze kunnen het dan net zo goed gelijk weg geven. Of Huub moet minder stemmen krijgen of de eindfase gaat er gewoon heel anders uitzien.
Daarom wordt Brian in de tv uitzendingen ws als de lieve jongen neergezet. Dat de kijkers meer op hem gaan stemmen. Voor de streamers blijft het toch wel duidelijk wat voor een rat het is...
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 18:27:59 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_53127034
Er is een leuke discussie gaande hier maar toch even dit.
Begrijp ik het goed dat Lieke gaat koken voor die aso's, ze lijkt wel gek.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53127056
Over dat spelletje spelen met Lieke is wel een goeie dan weet ze gelijk weer wat ze aan die 2 meiden heeft.
pi_53127057
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ikizeg alle ballen,net als tegen Huub en Lieke.Dan pas kan ik zeggen wie er minder agressief is.Dit was Huub alleen daar hoor je mij niet over.
Ze zijn beiden agressief maar met één verschil. Huub lokte het altijd uit, bij Brian heb ik dat nog niet zo vaak gezien. Die gaat het meestal toch wel een beetje uit de weg.

Ik denk dat het vanavond gewoon RTL4 wordt overigens, hoop geblaat, leuk voor de streamers, uiteindelijk een zeepbelletje.....
pi_53127065
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Met respect hoor maar het enige wat Jeroen deed was kurkenbouwen... Huub daarentegen heeft veel initiatief en plannetjes. Een soort van Tijn vind ik hem meer. Tijn heeft het op het einde voor zichzelf verknalt. En daarbij kwamen de oudbewoners weer terug die ik vergelijk met de 5 .
Ik ben eerder bang dat nix een soort van Jeroen kan worden. Niks presteren maar toch winnen.
Jeroen was gewoon zich zelf.Zat niks verkeerd bij die jongen.Ja hij was een joris goedbloed.Maar Dennis heeft een verrot karakter.
pi_53127081
pi_53127082
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel, maar niet zo heel snel. Dennis voelt aan zijn theewater dat hij zonder Jaap niets is. En bij hen is de kans vermoedelijk veel groter dat het breekt dan bij H en L. Ik vind echt de keus van Jaap wel begrijpelijk, als is hij niet leuk voor de beelden en al baalt Jaap er zelf vermoedelijk ook van.
Denk je echt dat hij dan meer kans heeft.
Jaap zijn populariteit was anders behoorlijk aan het stijgen, maar door dat hij van standpunt is veranderd is hij ook snel weer gezakt.
Niet dat ik dat erg vind, laat hem maar lekker bij dennix blijven.
pi_53127103
pi_53127110

Jaap ook eens met een wat grotere.
pi_53127126
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef Borga het volgende:

[..]

Chucky
Chucky opereerde in ieder geval nog zelfstandig, dat kun je van Dennis niet zeggen.

Kan iemand een mooie cap maken van Dennis als buikspreekpop? Ik kan dat namelijk niet.
pi_53127133
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze zijn beiden agressief maar met één verschil. Huub lokte het altijd uit, bij Brian heb ik dat nog niet zo vaak gezien. Die gaat het meestal toch wel een beetje uit de weg.

Ik denk dat het vanavond gewoon RTL4 wordt overigens, hoop geblaat, leuk voor de streamers, uiteindelijk een zeepbelletje.....
Brian is veel gluiperiger.Gaat via via uitlokken.Wil gewoon Brian eens zien met al die mannen die hem dan bashen.En iemand die Amanda pakt,weet zeker dat Brian helemaal over de rooie gaat.
pi_53127136
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Denk je echt dat hij dan meer kans heeft.
Jaap zijn populariteit was anders behoorlijk aan het stijgen, maar door dat hij van standpunt is veranderd is hij ook snel weer gezakt.
Niet dat ik dat erg vind, laat hem maar lekker bij dennix blijven.
Een reden temeer om aan te nemen dat niet de populairste gaat winnen denk ik dan. Als populariteit enkel afhangt van koppelen aan één speler en niets zegt over jezelf, dan is dat naar mijn smaak erg vreemd.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:32:50 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127144
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:24 schreef pullup het volgende:

[..]

Dennis piepte daarnet inderdaad even zacht dat hij er toch wel van baalde.Er tegen ingaan durft hij niet.
Ik hoop dat Huub gewoon totaal iets anders gaan doen en dan zitten zij opgescheept met die film. Terror op zichzelf lijkt me.
Op woensdag 12 september 2007 18:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Brian is veel gluiperiger.Gaat via via uitlokken.Wil gewoon Brian eens zien met al die mannen die hem dan bashen.En iemand die Amanda pakt,weet zeker dat Brian helemaal over de rooie gaat.
Dat denk ik met jou......daarom ontwijkt hij het ook, hij weet het van zichzelf...
pi_53127217
pi_53127221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik hoop dat Huub gewoon totaal iets anders gaan doen en dan zitten zij opgescheept met die film. Terror op zichzelf lijkt me.
Ze moeten acter de computer gaan zitten, Jaap kijkt toch niet naar die film, die gaat direct achter de coputer zitten.
pi_53127250
Amanda. Lieke die loopt hier nou weer vrolijk rond en dat is ook niet de bedoeling.
pi_53127253
mooi voorbeeld geeft die club aan dat 19 jarige kind...die gaat zo in het spel op dat ze er zo een keer op los ramt...je zag hoe ze met haar hand net op bed sloeg....Amanda:"Lieke moet zich niet lekker voelen"
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 18:36:57 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_53127260
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Brian laat het vuile werk aan een ander over, dat zie je keer op keer. Uitlokking is zijn wapen, check het filmpje nog maar eens van 6-2 .
― Mark Twain
pi_53127268
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat denk ik met jou......daarom ontwijkt hij het ook, hij weet het van zichzelf...
Maar voor hem is het dan toch makkelijk om het te vermijden.Huub kan het niet vermijden en de redactie deed er die zaterdag nog een schepje boven op door NL te laten komen en de bende naar de paardestal sturen.Brian heeft makkelijk praten die krijgt zulke dingen niet voor zijun kiezen,die word beloond met punten.Ze zijn echt gek geworden bij de redactie.
pi_53127285
  woensdag 12 september 2007 @ 18:39:06 #165
130755 Kinga
versier hier
pi_53127314
OMG, dat geroddel vind ik zo triest.
pi_53127326
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:37 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar voor hem is het dan toch makkelijk om het te vermijden.Huub kan het niet vermijden en de redactie deed er die zaterdag nog een schepje boven op door NL te laten komen en de bende naar de paardestal sturen.Brian heeft makkelijk praten die krijgt zulke dingen niet voor zijun kiezen,die word beloond met punten.Ze zijn echt gek geworden bij de redactie.
Ja, maar ik vind dat hij krijgt wat hem toekomt. Hij heeft het maandenlang uitgelokt bij anderen, nu krijgt hij het terug. Beetje lullig voor H en L fans, maar ik geniet er wel van.....
pi_53127333
Brian kijkt het allemaal aan vanaf de zijlijn maar achter de coulissen bouwt hij de haatgevoelens bij die anderen op,regiseert het,en dan achteraf zeggen..."Ik heb toch niets gedaan"
  woensdag 12 september 2007 @ 18:39:52 #168
130755 Kinga
versier hier
pi_53127336
Vooral dat basisschool niveautje roddelen van Nadia, om zichzelf beter te laten voelen.
pi_53127345
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian laat het vuile werk aan een ander over, dat zie je keer op keer. Uitlokking is zijn wapen, check het filmpje nog maar eens van 6-2 .
Uitlokking is Huub zijn wapen.
Brian gaat, als hij denkt een misvatting aan de kaak te kunnen stellen, moeilijke vragen stellen om iemand zichzelf klem te laten lullen
  woensdag 12 september 2007 @ 18:41:49 #170
130755 Kinga
versier hier
pi_53127387
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef Py het volgende:

[..]

Brian gaat, als hij denkt een misvatting aan de kaak te kunnen stellen, moeilijke vragen stellen om iemand zichzelf klem te laten lullen
Jij bent zó blind.
pi_53127404
quote:

[..]

Dat is nog tot daar aan toe, maar als Huub niet de juiste antwoorden kreeg werd hij als snel verbaal erg grof om niet veel later handtastelijk te worden.
pi_53127405
Huub en Lieke blijven zich sociaal gedragen tegen die club....wat die club ook doet...
Dwingt respekt af bij de kijker en die club gaat steeds meer af....
  woensdag 12 september 2007 @ 18:43:04 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127417
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel, maar niet zo heel snel. Dennis voelt aan zijn theewater dat hij zonder Jaap niets is. En bij hen is de kans vermoedelijk veel groter dat het breekt dan bij H en L. Ik vind echt de keus van Jaap wel begrijpelijk, al is het niet leuk voor de beelden en al baalt Jaap er zelf vermoedelijk ook van.
Het probleem met Jaap is dat ie niets durft. Ikzelf geloof ik eerder dat Lieke Huub meteen zou dumpen wanneer zij de kans zou hebben. Als Jaap nix en Nadia zou wegstemmen is Huub de volgende. Maar Jaap berekent alles en kiest het hoogste percentage slagingkans.
Ik zie het net als bij poker. Je kunt wel voor staan maar als je weinig outs hebt en je laat tegenspelers gratis de eerste 3 kaarten zien maak je het jezelf alleen maar moeilijk. En dat is wat ie doet met nix en Nadia. Ze mogen gratis meespelen en Jaap weet niet wat voor kaarten ze heeft. Bij Huub en Lieke weet is de outs.
Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef ruby het volgende:

[..]

Chucky opereerde in ieder geval nog zelfstandig, dat kun je van Dennis niet zeggen.

Kan iemand een mooie cap maken van Dennis als buikspreekpop? Ik kan dat namelijk niet.
Iemand was je al voor geweest.... komt van ikhouervan123 van Nowlife
pi_53127422
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat hij krijgt wat hem toekomt. Hij heeft het maandenlang uitgelokt bij anderen, nu krijgt hij het terug. Beetje lullig voor H en L fans, maar ik geniet er wel van.....
Dit duurt te lang en zo maak je Huub populairder.Als Huub echt zo gemeen is ,wat sommige denken was het uitgekomen.Maar nu word Huub steeds in de underdog positie gezet en dat levert steeds meer fans op
pi_53127425
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:

[..]

Jij bent zó blind.
Dan ben ik dus ook blind, ik denk er namelijk precies hetzelfde over....:)
pi_53127431
Jaap. Lieke is boven en Huub is in het kantor het plan loopt gesmeerd
  woensdag 12 september 2007 @ 18:43:58 #178
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53127438
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef ruby het volgende:

Voor deze ENE KEER dan he !!! (Beetje mijn popje ombouwen tot buikspreekpop.........tssss...)

pi_53127440
Jaap mag hopen dat ie nog 5% haalt in de volgende populariteitspoll....
  woensdag 12 september 2007 @ 18:44:44 #180
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127467
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij blies Brian het idee om Huub in het water te gooien af.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 18:45:42 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_53127491
quote:

[..]

Moeilijke vragen stellen, hou toch op . Misschien dat Brian zichzelf begrijpt maar de rest weet echt niet waar hij over lult, alleen Amanda, maar ik verwacht niets anders van een amoebe.
― Mark Twain
pi_53127503
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Volgens mij blies Brian het idee om Huub in het water te gooien af.
Ja dan moest hij zelf sjouwen
pi_53127534
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan ben ik dus ook blind, ik denk er namelijk precies hetzelfde over....:)
Net zo als Huubfans het van Huubs kant bekijken, bekijk jij het van de andere kant.
Tenminste zo komt het bij mij over.
dus zijn we met zijn allen blind.:)
pi_53127553
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dit duurt te lang en zo maak je Huub populairder.Als Huub echt zo gemeen is ,wat sommige denken was het uitgekomen.Maar nu word Huub steeds in de underdog positie gezet en dat levert steeds meer fans op
Dat Huub gemeen is, is onderdeel van het spel. Iedereen kan gemeen zijn en is het dus ook. Hij durft het voluit te geven voor het oog van de camera's. Die overtuiging maakt hem populair.
En als ze hem eruit kunnen stemmen dan maakt zijn hoeveelheid fans niet uit. Of de febo moet dat een probleem vinden.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:49:10 #186
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127572
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Helaas geniet ik er niet van omdat de meest verbale persoon zo goed als monddood gemaakt wordt. Iets wat Huub niet echt deed. Ik heb liever een pittige inhoudelijke discussie dan iemand constant belachelijk maken op z'n uitspraken. Ik vind het een tekortkoming van die 5 dat het nooit over de inhoud kan gaan.
Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef blomst het volgende:

[..]

Net zo als Huubfans het van Huubs kant bekijken, bekijk jij het van de andere kant.
Ach....de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, Huub is niet altijd een hufter, Brian is niet altijd slecht, Jaap is niet altijd goor, Amanda zegt soms ook zinnige dingen, etc. etc.
pi_53127592
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef riri het volgende:
Ik ben benieuwt of er nog wel veel mensen voor Huub gaan stemmen,omdat al zijn CP punten in genomen zijn.
pi_53127599
quote:

[..]

Brian stelt net zolang de vragen tot ze maar het antwoord geven die hij wil, gisteren bij Amanda was dat weer duidelijk te zien.
Dus eigelijk zegt hij iets maar verbergt dat onder zijn vragen.
pi_53127620
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik ben niet blind voor Huub zijn fouten.Maar hij kan ze nu nog weinig maken omdat hij in de underdog positie is.Zou er ook op los rammen als die bende van 5 me zo uit lokte.
pi_53127624
Denk dat achter op een breuk hoopt in die club.dat ze te ver gaan en dat er dan een paar eruit vliegen
pi_53127625
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef Desii het volgende:

[..]

Iemand was je al voor geweest.... komt van ikhouervan123 van Nowlife
[afbeelding]
Haha, thanx.

Ik baseerde m'n beeld van Dennis als buikspreekpop op die ene foto in dit topic. Maar hij is zeker ook de buikspreekpop van Gaap.

Zo zie je maar weer, vele zielen 1 gedachte.
pi_53127643
  woensdag 12 september 2007 @ 18:52:03 #194
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53127654
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef riri het volgende:
Het probleem is meer dat Huub zoveel stemmen heeft dat ie eigenlijk alleen maar kan zakken. Een perfekte stok om mee te slaan omdat Huub de PP wel belangrijk vind en daar openlijk voor uitkomt.
Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach....de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, Huub is niet altijd een hufter, Brian is niet altijd slecht, Jaap is niet altijd goor, Amanda zegt soms ook zinnige dingen, etc. etc.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:50 schreef blomst het volgende:

[..]

Brian stelt net zolang de vragen tot ze maar het antwoord geven die hij wil, gisteren bij Amanda was dat weer duidelijk te zien.
Dus eigelijk zegt hij iets maar verbergt dat onder zijn vragen.
200% mee eens.
pi_53127749
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:50 schreef riri het volgende:
Denk dat achter op een breuk hoopt in die club.dat ze te ver gaan en dat er dan een paar eruit vliegen
Nou zagen we de vorige keer.Toen zijn Huub en Lieke het hardst gestraft.Of dat moet juist express gedaan zijn ,zodat ze nu andere eruit kunnen trappen.
pi_53127774
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Voor deze ENE KEER dan he !!! (Beetje mijn popje ombouwen tot buikspreekpop.........tssss...)

[afbeelding]
Sorry skattie, Dennix vraagt erom.
pi_53127792
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik heb brian nooit op iets goeds kunnen betrappen .......maar ja de uitzondering zal de regel wel bevestigen. En btw Huub is niet voor niets zo populair geworden. Jaap was dat op een gegeven moment ook, echter door zijn misselijke wijze van acteren kotsen veel mensen hem nu terecht uit.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:57:23 #199
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53127808
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:56 schreef ruby het volgende:

[..]

Sorry skattie, Dennix vraagt erom.
Als ik Dennis' ogen zo bekijk vraagt hij maar om 1 ding

(En laat IK hem dat nu graag willen geven !!)
pi_53127820

als deze twee lan en breed thuiszitten zullen ze nog dromen over Huub en Lieke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')