Zal wel loslopen, twee of drie minuten wat verbaal gespartel, even Huub op z'n plaats en het is weer klaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze weer beginnen.Je ziet het aan de gesp0rekken al aankomen.Vanavond word bash avond.
En Brian gelooft dan dat Huub dat meent? Mmmooooi.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, Huub nam Brian flink in de maling . Hij zei dat de proza en het taalgebruik van Brian dusdanig is dat iedereen zit te wachten op zijn gedichtenbundel.![]()
Het gaat alleen zo moeilijk als die 5 dan zo dom gaan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef riri het volgende:
verbaal is huub zoveel beter tegen dat clubje
Jep, en daarmee halen ze Huubs kracht volledig onderuit. Reken maar dat dat aan hem vreet.....en hem kleiner maakt.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het gaat alleen zo moeilijk als die 5 dan zo dom gaan doen.
Dennis is nu ook weer zo briljant bezig hoor met zijn mond te houden.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, en daarmee halen ze Huubs kracht volledig onderuit. Reken maar dat dat aan hem vreet.....en hem kleiner maakt.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat het meer aan Huub zijn open karakter ligt.Hij denkt nog steeds dat iedereen spel en echt kan onderscheiden.Heb me daar vaak over verbaasd ,maar dat was bij BB ook al.Iedereen had een hekel aan Jeroen,maar toen ze eruit waren gingen ze Jeroen pas waarderen.En dat zie je hier ook gebeuren,haast iedereen die er uit is ,is voor Huub geworden.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef akveor het volgende:
Huub moet gewqoon z'n kop houden over z'n plannetjes.... en vooral tegen Jaap. Jaap gaat toch alles verknallen wat Huub heeft bedacht. Helaas vind Huub het belangrijker dat z'n ego even gestreeld word. Kort fix.
Huub is er duidelijk nog niet overheen dat Jaap tegen hem speelt. Zover ik het kan zien is er geen enkele vorm van vriendschap meer. En Huub zou eens goed moeten nadenken hoe hij Jaap kan naaien ipv hem steeds weer opzoeken. Net als met die verpleegster.... waarom Jaap TV momentjes gunnen. Laat Jaap zelf plannen bedenken ipv tegenakties. Jaap vind zichzelf toch zo goed?
Hilarische tv...veeg me op!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een plan, ze blazen de opblaaspop op en kleden hem aan, zetten hem voor de voordeur en zeggen hee Lieke daar heb je je stripper.
Een plan van Brian dus!!!!
Jaap kan gewoon met Huub spelen,maakt hij nog veel meer kans.Huub hoeft maar een foutje te maken en weg is Huub.Als maatje van Huub krijgt Jaap dan de stemmen.Nu vind iedereen hem een verrader en krijgt Jaap nooit geen stemmen meer.Ook niet als Huub een fout maakt en weg moet.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zou niets liever doen dan met Huub spelen......En ik zou dat wel verwelkomen....Alleen Lieke eerst even de poort uit.
Dat lukt alleen als Jaap dubbelspel speelt. Hij alleen zou het bij Huub voor elkaar kunnen krijgen als Huub hem vertrouwd dat Jaap daarna een 'stelletje'met Huub vormt. Jaap moet de andere 4 niets vertellen van een samenwerking met Huub zodat zij niet vermoeden dat Jaap en Huub een pact hebben om na Lieke's exit samen te werken. Het lijkt een verloren stemming omdat de 4 niet verwachten dat Huub Lieke eruit stemt. Maar als dat dan toch gebeurt kunnen Huub en Jaap daarna de rest gek maken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zou niets liever doen dan met Huub spelen......En ik zou dat wel verwelkomen....Alleen Lieke eerst even de poort uit.
Jaap is Bang voor Huub zijn populariteit, stel het eindigd wel in via smsen mensen eruit stemmen, dan is Huub te groot.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |