abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53126194
Brian heeft weer inspiratie. Hij moet schrijven, want hij kan niet niets doen. Als hij motivatie heeft kan hij zichzelf niet remmen om niet te schrijven.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53126210
Hij gaat een lang gedicht maken voor de dag dat hij er een jaar zit 23 september. Hij vindt dat hij dat moet doen.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:49:40 #78
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53126240
OT... maar waar moet ik het anders kwijt?
Mail van kingkaaps hyves
----------------------------------------
quote:
Van: [hyver=aaaaah]Sjoerd[/hyver]
Datum: di 11 sep 2007 02:05
---
Beste onderdanen!

King Jaap steunt AFRIKA!!!

VECHTEN jullie ook mee??

Word dan lid van http://redafrika.hyves.nl

Adiossss
Mijn antwoord:
quote:
Grappig dat na alle leugens en afpersingsverhalen jullie nu steun vragen voor een goed doel. Het draait bij jullie alleen maar om geld.
Wat een kansloze losers zijn jullie met die nazi Jaap voorop.

Owww en een ban voor jullie Hyves wordt zeeer gewaardeerd.
Op woensdag 12 september 2007 17:47 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja scheer iedereen maar weer over één kam.
Ja sorry Blomst.....degene die zich niet aangesproken hoeven te voelen weten dat best wel.....
Ik vind sommigen hier echt misselijkmakend en nee, niet iedereen......
  woensdag 12 september 2007 @ 17:51:02 #80
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53126280
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:47 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja scheer iedereen maar weer over één kam.
Een snorkammetje
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53126326
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
Brian en Nadia nu al sanctie gehad ???
Wat denk je zelf.de sancties zullen wel weer komen als Huub en Lieke opgefokt zijn,na weer een smerige actie van de bende van 5.Zag gisteren de uitzending bij de paardestal,was niet in dat Amanda en Nadia werden gestuurd om de boel nog meer op te fokken.Je ziet nu toch alweer aankomen dat het gauw weer zal misgaan en misschien Huub en Lieke daardoor kunnen vertrekken.
pi_53126343
ee
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
OT... maar waar moet ik het anders kwijt?
Mail van kingkaaps hyves
----------------------------------------
[..]

Mijn antwoord:
[..]
Hij is alweer weg je tekst
  woensdag 12 september 2007 @ 17:56:09 #83
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53126351
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf.de sancties zullen wel weer komen als Huub en Lieke opgefokt zijn,na weer een smerige actie van de bende van 5.Zag gisteren de uitzending bij de paardestal,was niet in dat Amanda en Nadia werden gestuurd om de boel nog meer op te fokken.Je ziet nu toch alweer aankomen dat het gauw weer zal misgaan en misschien Huub en Lieke daardoor kunnen vertrekken.
Ik denk dat de pijlen eerder gericht staan op Lieke, dan op Huub.
49% van de stemmen is moeilijk over het hoofd te zien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53126354
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Het is geen smerige actie, Lieke wilde "geinige dingetjes" doen met die andere meiden. Dat keer zich nu juist tegen haar!!
pi_53126357
  Moderator woensdag 12 september 2007 @ 17:57:57 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53126389
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
Hij gaat een lang gedicht maken voor de dag dat hij er een jaar zit 23 september. Hij vindt dat hij dat moet doen.
Met in zijn achterhoofd dat de gevoelige dichter de uitzending gaat halen met zijn originele en emotionele poëtische statement.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_53126395
Jaaps moedwillig en overdreven gespeelde domheid is behoorlijk vervelend. In dit gesprek al helemaal.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_53126419
pi_53126433
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is geen smerige actie, Lieke wilde "geinige dingetjes" doen met die andere meiden. Dat keer zich nu juist tegen haar!!
Ja geef Lieke elke keer maar de schuld.Vind gewoon dat het nu wel leuk is geweest met 5 tegen 2.Brian en Amanda mogen ook wel eens laten zien hoe ze zijn als ze onder druk staan.Iedereen kan wel oordelen over Huub en Lieke,maar die andere hebben nog nooit onder zo,n druk gestaan.Weet zeker dat Brian en Amanda de hele kooi slopen.
pi_53126440
Jaap gaat daar maar weer is vedder over Nowlive dat het een Huub form is.
Huub. nee hoor het is net zo goed voor jou als voor Dennix.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:01:42 #91
130755 Kinga
versier hier
pi_53126458
Ik bedacht mij net. Godzijdank is dat "Mooooooi" eindelijk klaar. Wat was dat vet irritant zeg.

Edit: Jaap zegt het nu. Grr.
pi_53126464
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja geef Lieke elke keer maar de schuld.Vind gewoon dat het nu wel leuk is geweest met 5 tegen 2.Brian en Amanda mogen ook wel eens laten zien hoe ze zijn als ze onder druk staan.Iedereen kan wel oordelen over Huub en Lieke,maar die andere hebben nog nooit onder zo,n druk gestaan.Weet zeker dat Brian en Amanda de hele kooi slopen.
Nee, er is toch niets aan de hand? Brian doet niets, Amanda doet nooit zoveel, zo ook Nadia. Het zijn voornamelijk Dennis en Jaap tegen H en L. Niks mis mee. Het spel is iemand wegpesten...remember?
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 18:01:54 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_53126466
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Met in zijn achterhoofd dat de gevoelige dichter de uitzending gaat halen met zijn originele en emotionele poëtische statement.
Ach, Huub nam Brian flink in de maling . Hij zei dat de proza en het taalgebruik van Brian dusdanig is dat iedereen zit te wachten op zijn gedichtenbundel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53126468
pi_53126474
Zooo moooiiiiiiiiiii daar zegt Huub iets waars.
pi_53126482
pi_53126483
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, er is toch niets aan de hand? Brian doet niets, Amanda doet nooit zoveel, zo ook Nadia. Het zijn voornamelijk Dennis en Jaap tegen H en L. Niks mis mee. Het spel is iemand wegpesten...remember?
Vanavond gaan ze weer beginnen.Je ziet het aan de gesp0rekken al aankomen.Vanavond word bash avond.
pi_53126506
verbaal is huub zoveel beter tegen dat clubje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 12 september 2007 @ 18:04:06 #99
130755 Kinga
versier hier
pi_53126509
My god, Dennis is echt het slaafje van Jaap, zelfs dat lachen om zijn grapjes vind ik al zóóóóó'n konten kruiperij.
pi_53126521
Huub zegt projecteer jij op mij dat wat jij in al die brieven krijgt van we willen de oude Jaap zien????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')