En daarom wil ik juist zien dat alle ballen eens gericht op Brian waren.Maar wacht ik al bijna een jaar opquote:Op woensdag 12 september 2007 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian wil weer geen statement maken, die knul wil gewoon alleen maar achter de schermen maar vooral niet het vuile handwerk op zich nemen.
Jep, en dan gaat Huub Jaap eruit stemmen omdat hij natuurlijk Lieke niet laat vallen.....Gewoon een kansloze situatie voor hem. Wel de show maken, niet de credits krijgen en ook nog eens nooit kunnen winnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Py het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als Jaap dubbelspel speelt. Hij alleen zou het bij Huub voor elkaar kunnen krijgen als Huub hem vertrouwd dat Jaap daarna een 'stelletje'met Huub vormt. Jaap moet de andere 4 niets vertellen van een samenwerking met Huub zodat zij niet vermoeden dat Jaap en Huub een pact hebben om na Lieke's exit samen te werken. Het lijkt een verloren stemming omdat de 4 niet verwachten dat Huub Lieke eruit stemt. Maar als dat dan toch gebeurt kunnen Huub en Jaap daarna de rest gek maken.
Chuckyquote:Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Dennis lijkt op een buikspreekpop.![]()
Dan nog maakt Jaap meer kans dan nu.Een verrader van Huub krijgt nooit geen stemmen meer .quote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap is Bang voor Huub zijn populariteit, stel het eindigd wel in via smsen mensen eruit stemmen, dan is Huub te groot.
Dit gaf hij zelf vandaag aan.
Nou ja, die heeft best wel voor z'n kiezen gehad van zuiger Huub toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En daarom wil ik juist zien dat alle ballen eens gericht op Brian waren.Maar wacht ik al bijna een jaar op![]()
Dennix gaat hem ook laten vallen, die gaat ook voor Nadia, en dat is heel logisch, stel nadia wint kan Dennis misschien nog wat mee pikken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, en dan gaat Huub Jaap eruit stemmen omdat hij natuurlijk Lieke niet laat vallen.....Gewoon een kansloze situatie voor hem. Wel de show maken, niet de credits krijgen en ook nog eens nooit kunnen winnen.
Dennis piepte daarnet inderdaad even zacht dat hij er toch wel van baalde.Er tegen ingaan durft hij niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik snap deze "bash" echt niet
Dennix is toch de voetbalfanaat?
Huub zou je meer pakken met het afnemen van een honkbalwedstrijd, niet met een voetbalwedstrijd.
Dus als ik het goed begrijp, dan wordt dus eigenlijk Nix gebashed door Nix en Jaap en Brian?
Huub fans maken het onmogelijk voor hem om te winnen. Geen enkel spel gaat de eindfase in met spelers die rond de 50 procent aan stemmen heeft, totaal geen spanning. Ze kunnen het dan net zo goed gelijk weg geven. Of Huub moet minder stemmen krijgen of de eindfase gaat er gewoon heel anders uitzien.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan nog maakt Jaap meer kans dan nu.Een verrader van Huub krijgt nooit geen stemmen meer .
Ikizeg alle ballen,net als tegen Huub en Lieke.Dan pas kan ik zeggen wie er minder agressief is.Dit was Huub alleen daar hoor je mij niet over.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die heeft best wel voor z'n kiezen gehad van zuiger Huub toch?
Vermoedelijk wel, maar niet zo heel snel. Dennis voelt aan zijn theewater dat hij zonder Jaap niets is. En bij hen is de kans vermoedelijk veel groter dat het breekt dan bij H en L. Ik vind echt de keus van Jaap wel begrijpelijk, al is het niet leuk voor de beelden en al baalt Jaap er zelf vermoedelijk ook van.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennix gaat hem ook laten vallen, die gaat ook voor Nadia, en dat is heel logisch, stel nadia wint kan Dennis misschien nog wat mee pikken.
Met respect hoor maar het enige wat Jeroen deed was kurkenbouwen... Huub daarentegen heeft veel initiatief en plannetjes. Een soort van Tijn vind ik hem meer. Tijn heeft het op het einde voor zichzelf verknalt. En daarbij kwamen de oudbewoners weer terug die ik vergelijk met de 5 .quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan Huub zijn open karakter ligt.Hij denkt nog steeds dat iedereen spel en echt kan onderscheiden.Heb me daar vaak over verbaasd ,maar dat was bij BB ook al.Iedereen had een hekel aan Jeroen,maar toen ze eruit waren gingen ze Jeroen pas waarderen.En dat zie je hier ook gebeuren,haast iedereen die er uit is ,is voor Huub geworden.
Daarom wordt Brian in de tv uitzendingen ws als de lieve jongen neergezet. Dat de kijkers meer op hem gaan stemmen. Voor de streamers blijft het toch wel duidelijk wat voor een rat het is...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub fans maken het onmogelijk voor hem om te winnen. Geen enkel spel gaat de eindfase in met spelers die rond de 50 procent aan stemmen heeft, totaal geen spanning. Ze kunnen het dan net zo goed gelijk weg geven. Of Huub moet minder stemmen krijgen of de eindfase gaat er gewoon heel anders uitzien.
Ze zijn beiden agressief maar met één verschil. Huub lokte het altijd uit, bij Brian heb ik dat nog niet zo vaak gezien. Die gaat het meestal toch wel een beetje uit de weg.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ikizeg alle ballen,net als tegen Huub en Lieke.Dan pas kan ik zeggen wie er minder agressief is.Dit was Huub alleen daar hoor je mij niet over.
Jeroen was gewoon zich zelf.Zat niks verkeerd bij die jongen.Ja hij was een joris goedbloed.Maar Dennis heeft een verrot karakter.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Met respect hoor maar het enige wat Jeroen deed was kurkenbouwen... Huub daarentegen heeft veel initiatief en plannetjes. Een soort van Tijn vind ik hem meer. Tijn heeft het op het einde voor zichzelf verknalt. En daarbij kwamen de oudbewoners weer terug die ik vergelijk met de 5 .
Ik ben eerder bang dat nix een soort van Jeroen kan worden. Niks presteren maar toch winnen.
Denk je echt dat hij dan meer kans heeft.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel, maar niet zo heel snel. Dennis voelt aan zijn theewater dat hij zonder Jaap niets is. En bij hen is de kans vermoedelijk veel groter dat het breekt dan bij H en L. Ik vind echt de keus van Jaap wel begrijpelijk, als is hij niet leuk voor de beelden en al baalt Jaap er zelf vermoedelijk ook van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |