Alle lovende kritieken zijn waar. Control is echt een schitterende film. Ik ga er verder niks over zeggen. Zien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ga deze morgen zien. Ik ben benieuwd, dit klinkt goed.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:35 schreef PDOA het volgende:
Transformers (2007)
Allemejezus wat een achterlijke kutfilm! Kinderachtige humor, zwakzinnige dialogen, lachwekkend plot, matig acteerwerk (John Voight en John Turturro kunnen veel beter), robots met lippen, etc. Het enige leuke waren de special effects, hoewel deze ook soms erg chaotisch waren.
Ik ben blij dat ik 'm had gedowload, anders was ik mijn geld terug gaan eisen bij de videotheek. Uwe Boll neemt zichzelf en zijn films tenminste niet serieus, zoals Michael Bay.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
How to deal
weer 100 minuten van mijn leven die ik niet terug krijg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar je kijkt hem wel uit.... dus zo erg vond je het nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:32 schreef Falco het volgende:
When Worlds Collide
[afbeelding]
Een stel astronomen stuit op een afschuwelijke ontdekking: een ster (met planeet) gaat botsen tegen de aarde![]()
! Alles wordt in gereedheid gebracht om toch maar tenminste een stel aardbewoners + wat vee te laten ontsnappen en op een planeet (die dus bij die ster hoort) een nieuw leven op te bouwen. Met een soort van achtbaanconstructie is het de grote vraag of dit plan wel gaat lukken!
Het verhaal klinkt natuurlijk erg onzinnig, maar met een portie disbelief is het nog best wel een aardige en vooral leuke film. De special effects (zeker voor het jaar 1951) zien er spetterend en overtuigend uit en dan met name wanneer verwoestingen zich voltrekken, wanneer de vreemde planeet vloedgolven en vulkaansuitbarstingen veroorzaakt op aarde, alhoewel ik wel vermoed dat er her en der gebruik is gemaakt van stock footage. Bij vlagen wordt het wel irritant dramatisch zoetsappig met een romantisch subplotje tussen doorgeflanst. En ohja natuurlijk wordt hier weer een remake van gemaakt met de heer Spielberg als producer. Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens over, maar goed dat terzijde. Cijfer: 6,5
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik kijk alle films uit.. in de hoop dat als ze kut beginnen ze nog beter worden..
Mandy Moore zag er ookal stom uit.. what a bummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al is 't echt geen geld voor zulke geweldige films. Ik heb dommere dingen gedaan met 25 euro. Heb 'm bij Bol.com besteld (gewoon zoeken op Wong Kar Wai) maar zag 'm ook bij andere winkels staan.
Zatoichi (2003)
Net gezien. Misschien ben ik verwend met 4 Wong Kar Wai films achter elkaar maar ik vond 'm een beetje tegenvallen. Vooral de overduidelijke CG bij de gevechten waren een beetje jammer. Ook het verhaal is nogal simpel, echt veel sfeer zit er ook niet in. Tja, ergens halverwege kon je eigenlijk wel voorspellen wat er ging gebeuren en 't was ook niet zo geniaal in beeld gebracht dus heel veel was er niet aan te beleven.
Heb ook weekje geleden nog Battle Royale (top!) gezien en in beide films knippert Takeshi Kitano nogal met zijn 'ogen/gezicht' dus ik kreeg steeds dat idee van hem als leraar weer. Ik zou deze film niet aan iemand aanraden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die film heb ik met verstand op nul gekeken omdat het in mijn ogen een film is die je met verstand op nul moet kijken om ervan te genieten. De actie over me heen laten komen en ondertussen lachen om de "simpele" humor.
Toen die oude auto beledigd was bijvoorbeeld en vervolgens zichzelf ging transformeren in een sport-wagenHeb nog nooit zulke humor gezien en dan ook nog actie erin. Voor mij dus een unieke film die zeker een 8 verdiende.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met welke films heb je de grootste moeite gehad. Wat was de grootste challenge?
Tja, moet ik ervan zeggen. Vond maar net een klein zesje waard. Vond Grant nu niet geloofwaardig als artiest. Ik heb wel betere films gezien met Drew en ik heb betere gezien met Hugh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Een aan lager wal geraakte zanger krijgt de kans om een nummer 1-hit te schrijven voor popdiva Cora Corman. Het enige probleem is dat hij nog nooit een tekst heeft geschreven en hij heeft maar een paar dagen de tijd. Hij krijgt toevallige hulp van zijn plantenverzorgster.
Het klinkt allemaal nogal simpel, maar Hugh Grant en vooral Drew Barrymore maken van deze lichtvoetige komedie echt een genot om naar te kijken. Hugh Grant is als een George Michael achtige (uit de tijd van Wham) helft van een voormalig popduo ook een genot om naar te kijken. Zijn danspasjes zijn hilarisch. Maar hoe je het ook wendt of keer, Drew Barrymore steelt opnieuw de show. Wat heeft die meid toch een enorme uitstraling. Heerlijke film!
Cijfer: 8.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |