ow my ....quote:op woensdag 12 september 2007 07:27 schreef talon.nl het volgende:
misschien gaat dit wel een van de grapiggere filmpjes van het jaar worden, een jongen laat zijn ongenoegen blijken over hoe de media e.d. brittney slecht behandelt, hij is er zelfs zo erg van overstuur dat hij gaat huilen, kijk zelf maar...
[[url=http://i8.tinypic.com/4m2hg80.jpg]afbeelding][/url]
![]()
check die andere filmpjes van hem.quote:op woensdag 12 september 2007 07:31 schreef milagro het volgende:
het zijn wel krokodillentranen, hoor, ik zie geen tranen dus
hem?quote:op woensdag 12 september 2007 07:32 schreef sanne het volgende:
[..]
check die andere filmpjes van hem.
was gisteren al gebeurd. oops...quote:op woensdag 12 september 2007 07:30 schreef milagro het volgende:zet hem ff ook in het bs topic in show, please
![]()
ik heb de hele video bekekenquote:op woensdag 12 september 2007 07:44 schreef milagro het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mkplr4wzibc&mode=related&search=
![]()
![]()
it worked!
dank je, die had ik niet willen missen.quote:op woensdag 12 september 2007 07:44 schreef milagro het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mkplr4wzibc&mode=related&search=
![]()
![]()
it worked!
die reacties ookquote:op woensdag 12 september 2007 07:58 schreef sanne het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=lg0hm4g3ioc&nr=1
quote:do you know how much it costs a month to buy all of that to not bleed on your good clothes and have an embarrassing moment at school, work, or a dance club?!! i think not because you aren't a woman (even though you were hair extensions and make-up like one) and you don't know what they go through.
quote:wow! i am truly shocked! you have no idea about anything! i am sorry you hair extensions take so much time and effort! the f*&king get rid of them. you don't need them. unfortunately, women aren't so lucky when it comes to our periods!
quote:...i dont see how you can compare taking out hair extensions to giving birth
quote:you dont haaave to shave ur face, u dont haaaave to change ur hair extensions. ya choose to. you're complaining about what you choose to do. i don't see the logic in that.
do you read these at all?
nou, voor een gast niet, hoorquote:op woensdag 12 september 2007 10:34 schreef terpentin07 het volgende:
wat een lelijk wijf.
ja laat hem met rust!quote:op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef baajguardian het volgende:
chris is 100x intelligenter dan jullie bijelkaar, dus houd je gezeik maar voor je
hij is slim en knap wat wil je nog meer... jullie hebben echt geen gevoel......
we zien je wel op youtube verschijnenquote:op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef baajguardian het volgende:
chris is 100x intelligenter dan jullie bijelkaar, dus houd je gezeik maar voor je
hij is slim en knap wat wil je nog meer... jullie hebben echt geen gevoel......
dat hij een vrij unieke en eigen persoon met een andere geaardheid is, is niets mis mee, maar dat hij overstuur raakt door de capriolen rond brittney spears gaat toch wel erg ver, plus hij zet zichzelf op youtube, het is niet hetzelfde als met ghyslain raza, dat was per ongeluk, maar ook o zo geweldig om te zien.quote:op woensdag 12 september 2007 11:29 schreef baajguardian het volgende:
ik ben serieus, die jongen is ok. niet gaat fucken met hem.
een verwijfde kerel.quote:op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef saekerhett het volgende:
ik ben heel erg door de war, dus effe serieus: is dit nu een gast of een wijf?
idd die is echt getikt!quote:op woensdag 12 september 2007 07:32 schreef sanne het volgende:
[..]
check die andere filmpjes van hem.
ja, of je pikt de humoreske intentie er van op, kan ookquote:op woensdag 12 september 2007 13:50 schreef denka het volgende:
[..]
idd die is echt getikt!rijp voor het gesticht! dit zijn de figuren die later ook schietend een school binnen rennen, hakkend met een bijl over het station rennen of andere psycho dingen doen..
![]()
wacko dat hij is!
dude... http://nl.youtube.com/watch?v=tdgpgrgwm8cquote:op donderdag 13 september 2007 01:59 schreef elixabete het volgende:
hij heeft lef.
jullie luie flikkertjes
quote:op donderdag 13 september 2007 02:03 schreef reinigung het volgende:
[..]
dude... http://nl.youtube.com/watch?v=tdgpgrgwm8c
![]()
bg is verliehieftttttttt!!!!!!!!!!!!!!!quote:op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef baajguardian het volgende:
kappen met chris ridiculiseren
hij uit zijn gevoelens, wat zijn jullie een klootzakken....
nou ik vind hem wel knap ja, maar dat zegt niks...quote:op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef bossfight het volgende:
[..]
bg is verliehieftttttttt!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
homohater, ik ga een topicreport plaatsen, jij respecteert mensen als ons niet.quote:op donderdag 13 september 2007 11:00 schreef bossfight het volgende:
als kerel gaan zitten janken over je hairextentions vind ik niet echt gevoelens uitten. dat is gewoon wijverig aandacht gejank. die jongen moet zich ophangen op de zolder van zijn ouders zeg ik je!
met een mooie afscheidsbrief aan jou uiteraard, waarin hij zijn eeuwige liefde aan je verklaard. en dat hij je zal zien in battyboyheaven.
ik vind dat ik recht heb op de mening dat homosexualiteit in strijd is met de wetten van natuur.quote:op donderdag 13 september 2007 11:03 schreef baajguardian het volgende:
[..]
homohater, ik ga een topicreport plaatsen, jij respecteert mensen als ons niet.
laagquote:op donderdag 13 september 2007 09:47 schreef thomas_ het volgende:
omg!!!!!!!!!!!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=38rrg1c9ot8&watch_response
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is een hele lieve en gevoelige jongen, hoe durf je hem dood te verwensen.........quote:op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef bossfight het volgende:
daarnaast heb ik niets tegen homo's, maar wel tegen dit soort lowlifes.
voegen niets toe aan deze wereld, dat ze in het donker ergens gaan zitten huilen in plaats dat ze er andere mensen mee lastig gaan vallen.
het is gewoon een verknipt aandachtsgeil mannetje. en hoe ik dat durf?! nou zo dus; ik hoop dat hij een bot keukenmes door zijn polsen jankt en ons verlost van zijn gemiep.quote:op donderdag 13 september 2007 11:09 schreef baajguardian het volgende:
[..]
het is een hele lieve en gevoelige jongen, hoe durf je hem dood te verwensen.........
uh, je zoekt hem toch echt zelf op, hoor,opdat hij jou "lastig kan vallen"quote:op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef bossfight het volgende:
voegen niets toe aan deze wereld, dat ze in het donker ergens gaan zitten huilen in plaats dat ze er andere mensen mee lastig gaan vallen.
okay daar heb je een punt, ik zou gewoon niet kunnen klikken en er met een grote boog omheen gaan zodat ik me niet hoef te storen aan deze individueel. maar toch omdat iedereen hem hilarisch vind en ga je zelf toch ook even kijken. en dan moet die frustratie er wel uit natuurlijk. en als bg dan ook nog als koene ridder op het witte paard zijn emo-ass komt verdedigen word het gewoon leuk om er over te blijven zeiken.quote:op donderdag 13 september 2007 11:25 schreef milagro het volgende:
[..]
uh, je zoekt hem toch echt zelf op, hoor,opdat hij jou "lastig kan vallen"![]()
volgens mij (na wat flimpjes gekeken te hebben is dit ventje een borderliner of iets in die richting. hij weet niet met zijn gevoelens om te gaan. hij is homo, draagt make-up en zijn grootste idool wordt niet met rust gelaten. veel mensen hebben hier een mening over omdat hij anders is. daar zitten allemaal emoties die hij kwijt wilt. hij probeert via filmpjes als deze positieve of negatieve aandacht te krijgen en daar heeft hij een grote behoefte aan.quote:op donderdag 13 september 2007 10:50 schreef baajguardian het volgende:
[..]
nou ik vind hem wel knap ja, maar dat zegt niks...
ik vind het gewoon ronduit kei onbeschoft hoe mensen hem hier zitten te bashen terwijl hij enkel zijn gevoelens uit, alsof gevoelens uiten stom of verkeerd is, gevoelens... empathie en compassie zijn juist de elementen die de wereld tot een samenleving hebben opgebouwd.
we moeten elkaar weer als mens behandelen.
behandel chris als mens!
oh fucking pleasequote:op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef berenanus het volgende:
[..]
volgens mij (na wat flimpjes gekeken te hebben is dit ventje een borderliner of iets in die richting. hij weet niet met zijn gevoelens om te gaan. hij is homo, draagt make-up en zijn grootste idool wordt niet met rust gelaten. veel mensen hebben hier een mening over omdat hij anders is. daar zitten allemaal emoties die hij kwijt wilt. hij probeert via filmpjes als deze positieve of negatieve aandacht te krijgen en daar heeft hij een grote behoefte aan.
/serieus
denk ik tenminste
quote:op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef bossfight het volgende:
[..]
ik vind dat ik recht heb op de mening dat homosexualiteit in strijd is met de wetten van natuur.
quote:op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef bossfight het volgende:
ik zeg net dat ie behoorlijk acteertalent heeftquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
hij komt gewoon uit voor zn gevoelens, iets wat jullie ook weleens mogen doen, bah... echt niet normaal dat jullie hem zo durven afkraken, jullie trappen hem recht op zn hart...
kutvolk hier weer bah..
ik voel dat ik misselijk word als ik naar hem kijk, zie ik kom er ook voor uitquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
hij komt gewoon uit voor zn gevoelens, iets wat jullie ook weleens mogen doen, bah... echt niet normaal dat jullie hem zo durven afkraken, jullie trappen hem recht op zn hart...
kutvolk hier weer bah..
hij zegt toch dat hij niet acteerdquote:op donderdag 13 september 2007 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zeg net dat ie behoorlijk acteertalent heeft
ik ga ook maar eens zo'n filmpje opnemen, maar dan voor amy winehousequote:op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef baajguardian het volgende:
[..]
hij zegt toch dat hij niet acteerdlees dat wat hij zegt hij is echt verdrietig!!!
zo ziet er wat tegenstrijdig uit ja...quote:op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
ok, punt gemaakt, duidelijk
joh, ga huilen en maak er een filmpje vanquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
kutvolk hier weer bah..
hij heeft wel iets weg van kurt cobain inderdaad.quote:op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef hamkaastosti het volgende:
als ik zo was zou ik ook verdrietig zijn.
en mezelf met een dubbelloops jachtgeweer vol in het gezicht schieten
osama ook.quote:op donderdag 13 september 2007 15:53 schreef bossfight het volgende:
[..]
zo ziet er wat tegenstrijdig uit ja...
maar ik bedoel eigenlijk meer dat homosexueel zijn in mijn ogen niet iets natuurlijks is. voorplanten enzo...
maar dan nog, als je homo wil zijn en verder gewoon normaal doet kan ik er niet mee zitten zeg maar.
maar als dit echt geacteerd is enzo dan heeft hij mij iig goed te pakken gehad...![]()
haha geniaalquote:op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef mastertje het volgende:
haha die reactie
http://nl.youtube.com/watch?v=irozllwmimu&watch_response
waar heb je het over, ik leef tenminste mee jullie lachen hem alleen maar uitquote:op donderdag 13 september 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
baajguardian, probeen nou niet op het "succes" van die fag te liften. kansloze kneus![]()
attention whore.quote:op donderdag 13 september 2007 16:01 schreef baajguardian het volgende:
waar heb je het over, ik leef tenminste mee jullie lachen hem alleen maar uit
quote:op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef mastertje het volgende:
haha die reactie
http://nl.youtube.com/watch?v=irozllwmimu&watch_response
ik was schots, schotten doen dat soort dingen niet.quote:op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk baaj, zo doe je dat, da's wél leuk
quote:op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef baajguardian het volgende:
deze is ook wel leuk trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=lgx0cvv4d0i
dat accent is dan verdomd slecht gedaan, hoorquote:op donderdag 13 september 2007 16:09 schreef baajguardian het volgende:
[..]
ik was schots, schotten doen dat soort dingen niet.
en dat ik zei dat de hele nationale britney commite achter hem stond was ook een homo grapje.
quote:op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef syb-rund. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hoklmpcw0vc
dan luister je niet goed, ga anders maar eens naar schotland, daar praten ze precies hetzelfde.quote:op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat accent is dan verdomd slecht gedaan, hoor
niet als schots te herkennen, je engels an sich kan ook wel wat gebruiken
maar soit, je bent tenminste creatief bezig, sort of dan, dat andere filmpje waar je op het eind in lachen uitbarstte , met die andere knul , vond ik dan weer wel grappig,, ging nergens over, maar daarom juist
zo , jij je aandacht ook weer binnen![]()
uhm, de vader van mijn kids is een schotquote:op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef baajguardian het volgende:
[..]
dan luister je niet goed, ga anders maar eens naar schotland, daar praten ze precies hetzelfde.
jij hebt wss teveel bravehart gekeken, dat is amerikaans schots.
ah, nuttige info, baajquote:dat andere filmpje was samen met mn broertje en dat woord verzonnen we terplekke, de reden dat ik zo lach trouwens komt omdat ik vroeger lucht inhapte en dan pijn in mn keel en borst kreeg, dus nu blaas ik automatisch eerst alle lucht eruit voordat ik lach.
dan is hij de schotse taal verleertquote:op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
uhm, de vader van mijn kids is een schot![]()
[..]
ah, nuttige info, baaj![]()
quote:op dinsdag 11 september 2007 23:03 schreef dirkh het volgende:
linkdumper!!!!!!!!!
quote:op woensdag 12 september 2007 11:29 schreef baajguardian het volgende:
ik ben serieus, die jongen is ok. niet gaat fucken met hem.
precies, mensen uit finsterwolde of zo, om maar een willekeurig achterlijk kutdorp te noemenquote:op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef langejan het volgende:
britney's tears![]()
wat een ranzig ventje eigenlijk... maar goed, dit soort mensen zijn er ook voor een reden. misschien voor anderen om zich beter te voelen ofzo![]()
zei mevrouw vanuit haar bedstee in urkquote:op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, mensen uit finsterwolde of zo, om maar een willekeurig achterlijk kutdorp te noemen
quote:op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef baajguardian het volgende:
[..]
dat andere filmpje was samen met mn broertje en dat woord verzonnen we terplekke, de reden dat ik zo lach trouwens komt omdat ik vroeger lucht inhapte en dan pijn in mn keel en borst kreeg, dus nu blaas ik automatisch eerst alle lucht eruit voordat ik lach.
quote:op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef equal het volgende:
[..]
zei mevrouw vanuit haar bedstee in urk![]()
en anders?quote:op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef mahirburekovic het volgende:
[..]
houd je bek nou eens, debiel.
quote:op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef flyga het volgende:
[afbeelding]
response van de zoon van austin powers![]()
http://www.youtube.com/watch?v=i2p1sjuhow4
quote:op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef baajguardian het volgende:
deze is ook wel leuk trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=lgx0cvv4d0i
is die zich trouwens aan het rukken terwijl hij zo zit te praten?quote:
ja echt welquote:op vrijdag 14 september 2007 17:17 schreef aufruhr het volgende:
[..]
vet accent hebben die gasten van brooklyn
kan zichzelf bijna pijpen. . .quote:op vrijdag 14 september 2007 17:27 schreef sanne het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.myspace.com/itschriscrocker
bio is altijd eerder...quote:
quote:britney-huilebalk krijgt realityshow
amsterdam - chris crocker, de hysterische britney-fan, krijgt een eigen realityshow. de 19-jarige diva werd deze maand wereldberoemd nadat hij het op youtube op hilarische wijze opnam voor zijn gevallen idool. 'leave britney alone!', gilde hij toen in de camera.
de 19-jarige jongen woont bij zijn grootouders in tennessee. volgens de tv-maatschappij die de show produceert wordt de realityserie een echte 'chris crocker belevenis', meldt het amerikaanse blad variety.
chris had op youtube al een trouwe groep fans opgebouwd, met wie hij vaak onderwerpen als gelijkheid en homoseksualiteit besprak. het veelbesproken filmpje is inmiddels bijna acht miljoen keer bekeken.
wanneer dan?quote:op woensdag 12 september 2007 10:32 schreef baajguardian het volgende:
'niet die gast bashen hij is tof
briljantquote:op donderdag 20 september 2007 13:54 schreef snakey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vvcmhchisyc
bedankt voor deze kickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |