oh fucking pleasequote:op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef berenanus het volgende:
[..]
volgens mij (na wat flimpjes gekeken te hebben is dit ventje een borderliner of iets in die richting. hij weet niet met zijn gevoelens om te gaan. hij is homo, draagt make-up en zijn grootste idool wordt niet met rust gelaten. veel mensen hebben hier een mening over omdat hij anders is. daar zitten allemaal emoties die hij kwijt wilt. hij probeert via filmpjes als deze positieve of negatieve aandacht te krijgen en daar heeft hij een grote behoefte aan.
/serieus
denk ik tenminste
quote:op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef bossfight het volgende:
[..]
ik vind dat ik recht heb op de mening dat homosexualiteit in strijd is met de wetten van natuur.
quote:op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef bossfight het volgende:
daarnaast heb ik niets tegen homo's, maar wel tegen dit soort lowlifes.
ik zeg net dat ie behoorlijk acteertalent heeftquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
hij komt gewoon uit voor zn gevoelens, iets wat jullie ook weleens mogen doen, bah... echt niet normaal dat jullie hem zo durven afkraken, jullie trappen hem recht op zn hart...
kutvolk hier weer bah..
ik voel dat ik misselijk word als ik naar hem kijk, zie ik kom er ook voor uitquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
hij komt gewoon uit voor zn gevoelens, iets wat jullie ook weleens mogen doen, bah... echt niet normaal dat jullie hem zo durven afkraken, jullie trappen hem recht op zn hart...
kutvolk hier weer bah..
hij zegt toch dat hij niet acteerdquote:op donderdag 13 september 2007 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zeg net dat ie behoorlijk acteertalent heeft
ik ga ook maar eens zo'n filmpje opnemen, maar dan voor amy winehousequote:op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef baajguardian het volgende:
[..]
hij zegt toch dat hij niet acteerdlees dat wat hij zegt hij is echt verdrietig!!!
zo ziet er wat tegenstrijdig uit ja...quote:op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
ok, punt gemaakt, duidelijk
joh, ga huilen en maak er een filmpje vanquote:op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef baajguardian het volgende:
hij is geen borderliner
kutvolk hier weer bah..
hij heeft wel iets weg van kurt cobain inderdaad.quote:op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef hamkaastosti het volgende:
als ik zo was zou ik ook verdrietig zijn.
en mezelf met een dubbelloops jachtgeweer vol in het gezicht schieten
osama ook.quote:op donderdag 13 september 2007 15:53 schreef bossfight het volgende:
[..]
zo ziet er wat tegenstrijdig uit ja...
maar ik bedoel eigenlijk meer dat homosexueel zijn in mijn ogen niet iets natuurlijks is. voorplanten enzo...
maar dan nog, als je homo wil zijn en verder gewoon normaal doet kan ik er niet mee zitten zeg maar.
maar als dit echt geacteerd is enzo dan heeft hij mij iig goed te pakken gehad...![]()
haha geniaalquote:op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef mastertje het volgende:
haha die reactie
http://nl.youtube.com/watch?v=irozllwmimu&watch_response
waar heb je het over, ik leef tenminste mee jullie lachen hem alleen maar uitquote:op donderdag 13 september 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
baajguardian, probeen nou niet op het "succes" van die fag te liften. kansloze kneus![]()
attention whore.quote:op donderdag 13 september 2007 16:01 schreef baajguardian het volgende:
waar heb je het over, ik leef tenminste mee jullie lachen hem alleen maar uit
quote:op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef mastertje het volgende:
haha die reactie
http://nl.youtube.com/watch?v=irozllwmimu&watch_response
ik was schots, schotten doen dat soort dingen niet.quote:op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk baaj, zo doe je dat, da's wél leuk
quote:op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef baajguardian het volgende:
deze is ook wel leuk trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=lgx0cvv4d0i
dat accent is dan verdomd slecht gedaan, hoorquote:op donderdag 13 september 2007 16:09 schreef baajguardian het volgende:
[..]
ik was schots, schotten doen dat soort dingen niet.
en dat ik zei dat de hele nationale britney commite achter hem stond was ook een homo grapje.
quote:op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef syb-rund. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hoklmpcw0vc
dan luister je niet goed, ga anders maar eens naar schotland, daar praten ze precies hetzelfde.quote:op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat accent is dan verdomd slecht gedaan, hoor
niet als schots te herkennen, je engels an sich kan ook wel wat gebruiken
maar soit, je bent tenminste creatief bezig, sort of dan, dat andere filmpje waar je op het eind in lachen uitbarstte , met die andere knul , vond ik dan weer wel grappig,, ging nergens over, maar daarom juist
zo , jij je aandacht ook weer binnen![]()
uhm, de vader van mijn kids is een schotquote:op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef baajguardian het volgende:
[..]
dan luister je niet goed, ga anders maar eens naar schotland, daar praten ze precies hetzelfde.
jij hebt wss teveel bravehart gekeken, dat is amerikaans schots.
ah, nuttige info, baajquote:dat andere filmpje was samen met mn broertje en dat woord verzonnen we terplekke, de reden dat ik zo lach trouwens komt omdat ik vroeger lucht inhapte en dan pijn in mn keel en borst kreeg, dus nu blaas ik automatisch eerst alle lucht eruit voordat ik lach.
dan is hij de schotse taal verleertquote:op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
uhm, de vader van mijn kids is een schot![]()
[..]
ah, nuttige info, baaj![]()
quote:op dinsdag 11 september 2007 23:03 schreef dirkh het volgende:
linkdumper!!!!!!!!!
quote:op woensdag 12 september 2007 11:29 schreef baajguardian het volgende:
ik ben serieus, die jongen is ok. niet gaat fucken met hem.
precies, mensen uit finsterwolde of zo, om maar een willekeurig achterlijk kutdorp te noemenquote:op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef langejan het volgende:
britney's tears![]()
wat een ranzig ventje eigenlijk... maar goed, dit soort mensen zijn er ook voor een reden. misschien voor anderen om zich beter te voelen ofzo![]()
zei mevrouw vanuit haar bedstee in urkquote:op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, mensen uit finsterwolde of zo, om maar een willekeurig achterlijk kutdorp te noemen
quote:op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef baajguardian het volgende:
[..]
dat andere filmpje was samen met mn broertje en dat woord verzonnen we terplekke, de reden dat ik zo lach trouwens komt omdat ik vroeger lucht inhapte en dan pijn in mn keel en borst kreeg, dus nu blaas ik automatisch eerst alle lucht eruit voordat ik lach.
quote:op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef equal het volgende:
[..]
zei mevrouw vanuit haar bedstee in urk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |