abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53111365
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:48 schreef Fides het volgende:
Hypnoseverhoren zijn zo onbetrouwbaar als de pest.
Ik zou álles bekennen, ruim voordat ik goed en wel onder hypnose was
pi_53111430
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, maar als je als moeder van een mogelijk ontvoerd kind hoort dat er bloed gevonden is en men zegt te vermoeden dat het van je kindje is, dan reageer je niet afwimpelend met "ja, so what, ze had ms een bloedneus gehad of een wondje" , dan reageer je toch nog meer in paniek omdat de ontvoerder je kind dus mogelijk verwond heeft??

zal wel aan mij liggen, ik leef me iets teveel in in een wanhopige moeder die haar kind kwijt is, ws...
volgens mij reageerde ze niet afwimpelend maar zei dat dat onmogelijk was en zat in te ruimen dat het om een klein wondje zou kunnen gaan of een neusbloeding .. en tja, kinderen hebben soms kleine wondjes die je als ouder nog niet eens echt bewust opmerkt, en kinderen die vaak een klein beetje neusbloeding hebben blijken ook te bestaan, iig volgens de dame van zuigelingenzorg toen, mijn jongste had dat namelijk ook tot pakweg zijn zesde, soms spontaan een paar druppels bloed uit zijn neus, dun slijmvlies

en oh ja .. copy/paste uit de vorige
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

En toch kan ik me niet voorstellen dat je eerst het nummer van Sky news ergens gaat opzoeken, terwijl het alarmnummer algemeen bekend is en welhaast instinctief gedraaid wordt.
wie zegt dat zij dat nummer moest opzoeken, best mogelijk dat het een simpel nummer is dat zij uit haar hoofd kent omdat zij het vaak zat op het scherm heeft gezien ..
wie weet heeft zij wel eerst het engelse alarmnummer gedraaid alleen maar om uit te vinden dat dat niet werkt in Portugal en daarna het eerste beste wat in haar hoofd op kwam ..

ik gok maar wat hoor .. ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen, en dan lijkt me de gedachtegang van hart van nederland bellen omdat 112 niet werkt in Portugal geen ondenkbare optie
pleased to meet you
pi_53111467
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dan doe ik ook een (nieuwe) voorspelling:

en dan volgt een mooie uiteenzetting van een uiteraard lelijk iets.
En zo is het wmb ook precies gegaan en zal het gaan, dat laatste dan helaas, want dat kind ligt ergens helemaal alleen.

dat is het enige eigenlijk dat ik echt zou willen, dat Maddie een waardige rustplaats krijgt, het kan me niet eens schelen wat er met die ouders gebeurt, ze worden sowieso uitgekotst dan door heel de wereld, alles kapot, dus hun leven is over.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 12 september 2007 @ 01:01:24 #44
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53111472
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef honda1990 het volgende:
TVP ik vond deze zaak eerder helemaal niet interresant maar nu begin ik me er wel voor te intreseren, nu de zaak een andere wending neemt.
Heb precies hetzelfde.
pi_53111476
TVP...
Noot noot.
pi_53111495
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
TVP...
hoi jojoortje alles goed? nog wat gedaan vandaag? dit topic kunnen we gebruiken als chatbox, cool he?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_53111505
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef senesta het volgende:
Ik ben nog steeds de draad kwijt, wat zijn nou de echte feiten tussen de verhalen?
dat die ouders ondanks het "verpletterende bewijs" nog steeds niet in staat van beschuldiging zijn gesteld .. dus zo verpletterend is het blijkbaar toch niet
pleased to meet you
pi_53111506
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:57 schreef moussie het volgende:
ik gok maar wat hoor .. ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen, en dan lijkt me de gedachtegang van hart van nederland bellen omdat 112 niet werkt in Portugal geen ondenkbare optie
112 is een Europees alarmnummer dat in de meeste Europese landen waaronder Groot Brittanie en Portugal in gebruik is. En ik kan me niet voorstellen dat je het nummer van een televisie station eerder bedenkt dan het alarmnummer
pi_53111517
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Moussie had het over het bloed in het appartement, want dat bloed was niet van Maddie, in de auto zijn lichaamssappen gevonden, die wel van Maddie zijn of mogelijk op zijn minst, dus ik reageer op haar opmerking over het bloed dat 100 % zeker niet van Maddie was, het appartementenbloed dus.
oh ok
  woensdag 12 september 2007 @ 01:10:32 #50
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53111583
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

112 is een Europees alarmnummer dat in de meeste Europese landen waaronder Groot Brittanie en Portugal in gebruik is. En ik kan me niet voorstellen dat je het nummer van een televisie station eerder bedenkt dan het alarmnummer
Hier sluit ik me volledig bij aan..En het klopt idd dat je 112 in heel europa kan bellen maar ook al zou 112 niet het alarmnummer zijn van het betreffende land dan zou je als eerste het juiste alarmnummer zoeken ipv skynews/hart v ned bellen.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_53111598
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:57 schreef moussie het volgende:

[..]

volgens mij reageerde ze niet afwimpelend maar zei dat dat onmogelijk was en zat in te ruimen dat het om een klein wondje zou kunnen gaan of een neusbloeding .. en tja, kinderen hebben soms kleine wondjes die je als ouder nog niet eens echt bewust opmerkt, en kinderen die vaak een klein beetje neusbloeding hebben blijken ook te bestaan, iig volgens de dame van zuigelingenzorg toen, mijn jongste had dat namelijk ook tot pakweg zijn zesde, soms spontaan een paar druppels bloed uit zijn neus, dun slijmvlies
dat is het punt helemaal niet toch? kinderen hebben bloedneusjes, ja, niets bijzonders, maar we hebben het niet over kindjes die lekker in hun bedje liggen en wakker worden met een bloedneus, of met wat spatjes op het kussensloop, we hebben het over een kamertje waar je kind uit weggeroofd is, volgens jou (de moeder) dan, en waar na intensief speurwerk bloed gevonden is , wat mogelijk van jouw kind is , jouw kind dat weggeroofd is door een kwaadwillende, ms wel een pedofiel, jouw kind dat zich ms verzet heeft en de rover geirriteerd want jouw kind trekt de aandacht met haar gegil, die de rover niet wil trekken

dan is je reactie toch niet "oooh, dat was vast van een bloedneus, joh!" als de politie melding maakt van het gevonden bloed.... dan denk je toch eerst dat het kind mogelijk geslagen is, of anderzins grof meegenomen? en reageer je emotioneel, en dan later ms rationeel als de politie je probeert te kalmeren met de opmerking dat het ook onschuldige bloedspatjes kunnen zijn en je dan vraag of je je een bloedneus herinnert bij je kind?
pi_53111609
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

in engeland is 999 ook nog in gebruik .. en zoals milagro net al stelde, zij zou in haar paniek 06-11 bellen ..
pleased to meet you
pi_53111633
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef moussie het volgende:

[..]

in engeland is 999 ook nog in gebruik .. en zoals milagro net al stelde, zij zou in haar paniek 06-11 bellen ..
ja, schat, en dat is dus het OUDE alarmnummer, zo vaak bel ik de politie niet, dus dat oude nummer zat lang nog in mijn vingers zeg maar

de krant bellen is toch wel effe wat anders, als eerste paniekerige reactie, vind je niet?

ik bel dan nog steeds als eerste de politie zij het 't verkeerde nummer ( en ja dat heb ik dus ooit gedaan, dus daarom nam ik dat voorbeeld)
  woensdag 12 september 2007 @ 01:16:29 #54
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53111676
quote:

[..]

Maargoed daarna zoek je het juiste alarmnummer en belt dit. Je gaat echt niet eerst de telegraaf/prive/story/hart v ned bellen vanuit het buitenland om te melden dat je kind zoek is..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 12 september 2007 @ 01:18:20 #55
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53111700
oja en dan zeker ook nog aan de prive vragen of zij het alarmnummer voor je kunnen draaien
pi_53111712
quote:

[..]

Ja en dan denk je (die 1% die het juiste nummer niet weet) oh kut dit is niet het juiste nummer en gaat op zoek naar het juiste nummer (dat vast wel op de telefoon van het appartement staat of in een telefoenboek, of bij de receptie). Trouwens op mijn mobiele telefoon hoef ik maar op 1 toets te drukken om het alarmnummer te bellen.
pi_53111715
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef denka het volgende:

[..]

Maargoed daarna zoek je het juiste alarmnummer en belt dit. Je gaat echt niet eerst de telegraaf/prive/story/hart v ned bellen vanuit het buitenland om te melden dat je kind zoek is..
je hoeft niet eens te zoeken , je krijgt te horen dat het 112 is, tenminste destijds dus, het was net veranderd

maar zou dat niet het geval zijn, dan gil je tegen wie er ook bij je is "wat is het nummer, verdomme!!! doe dan iets"

en ga je niet reageren door dan maar de krant te bellen
lekker zinvol.
als je je kind echt wil vinden tenminste.
pi_53111752
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat is het punt helemaal niet toch? kinderen hebben bloedneusjes, ja, niets bijzonders, maar we hebben het niet over kindjes die lekker in hun bedje liggen en wakker worden met een bloedneus, of met wat spatjes op het kussensloop, we hebben het over een kamertje waar je kind uit weggeroofd is, volgens jou (de moeder) dan, en waar na intensief speurwerk bloed gevonden is , wat mogelijk van jouw kind is , jouw kind dat weggeroofd is door een kwaadwillende, ms wel een pedofiel, jouw kind dat zich ms verzet heeft en de rover geirriteerd want jouw kind trekt de aandacht met haar gegil, die de rover niet wil trekken

dan is je reactie toch niet "oooh, dat was vast van een bloedneus, joh!" als de politie melding maakt van het gevonden bloed.... dan denk je toch eerst dat het kind mogelijk geslagen is, of anderzins grof meegenomen? en reageer je emotioneel, en dan later ms rationeel als de politie je probeert te kalmeren met de opmerking dat het ook onschuldige bloedspatjes kunnen zijn en je dan vraag of je je een bloedneus herinnert bij je kind?
dus volgens jou hadden de ouders in paniek moeten raken bij het horen van het gegeven dat er bloed gevonden is ? Je kind is al verdwenen, je bent al in paniek maar doet je best om nuchter te blijven en te zorgen dat je eigen emotie niet in de weg komt te staan van de dingen die je moet doen .. natuurlijk wil je niet geloven dat dat bloed is van je kind
pleased to meet you
pi_53111781
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Ik heb hier al een post gezien die zei dat de ouders moesten opgesloten worden en de kinderen verkocht aan één of andere aziatische sexring
nou, 1 post tussen pak 'm beet 900 redelijke en fatsoenlijke posts, tjonge zeg
  woensdag 12 september 2007 @ 01:25:18 #60
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53111810
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:19 schreef milagro het volgende:

[..]

je hoeft niet eens te zoeken , je krijgt te horen dat het 112 is, tenminste destijds dus, het was net veranderd

maar zou dat niet het geval zijn, dan gil je tegen wie er ook bij je is "wat is het nummer, verdomme!!! doe dan iets"

en ga je niet reageren door dan maar de krant te bellen
lekker zinvol.
als je je kind echt wil vinden tenminste.
Precies ook al mocht het lokale alarmnummer je volkomen onduidelijk zijn je hoeft maar te schreeuwen, straat op rennen, aanbellen, etc..en de politie is een min later ingelicht..

Je moet wel hele rare gedachtenkronkels hebben om als eerste een krant te bellen voor een vermissing. Zoiets zou bij mij nog niet eens zijn opgekomen..In een latere fase natuurlijk wel om aandacht te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')