geen idee, ga het zoeken zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:13 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
of een dokter wil geen ongefundeerde beweringen aanvaarden. Waar is de bron dat je uit bloedresten kunt concluderen dat de persoon dood was?
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:05 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ze vertelden haar dat uit de bloedstalen bleek dat het kind dood was. En daar heeft ze wel heftig op gereageerd.
Aan iemands reactie kun je geen oordeel hangen. Weet jij veel wat zij denkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ga het zoeken zou ik zeggen
volgens mij, he ben je in een situatie als deze vooral MOEDER en geen dokter, hoor, en reageer je dus vooral emotioneel en even niet rationeel , maar ja, iedereen is anders, deze moeder is alleen wel heel anders, keer op keer weer.
Moussie had het over het bloed in het appartement, want dat bloed was niet van Maddie, in de auto zijn lichaamssappen gevonden, die wel van Maddie zijn of mogelijk op zijn minst, dus ik reageer op haar opmerking over het bloed dat 100 % zeker niet van Maddie was, het appartementenbloed dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:15 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
dat kind is ontvoerd uit dat appartement, niet uit die auto.
je kan er wel degelijk een oordeel aanhangen, alleen je oordeel hoeft niet te kloppen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:21 schreef boyv het volgende:
[..]
Aan iemands reactie kun je geen oordeel hangen. Weet jij veel wat zij denkt.
Nou nou dat is wel een rijtje keiharde bewijzen zegquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Sigmund666 het volgende:
De ouder zijn schuldig. Als we alles van de afgelopen maanden even op een rijtje zetten, kom ik tot de volgende conclussie:e buurman/vriend/whatever was eerst verdacht omdat hij veel vragen stelde. Als ouders zijnde is het niet verdacht als je vragen over een onderzoek stelt.
* Al een paar dagen na de verdwijning van Maddie werd er een fonds opgericht. Ik heb het nog nooit in andere verdwijningszaken gezien gebeuren.
* De moeder heeft op TV nog nooit een traan gelaten. Dit kan komen doordat beide ouders medici zijn, maar ik betwijfel het. De meeste ouders van wie een kind was ontvoerd barstte voor de camera in tranen uit.
* Er is bloed gevonden in een auto die vijf weken na de verdwijning is gehuurd.
* Er schijnt ook een pagina uit de bijbel in de auto gevonden te zijn, waarin de dienaren van koning David niet durven te vertellen dat zijn kind dood is.
* Waarom wordt toevallig alleen Maddie ontvoerd, en niet de twee kinderen die in de kamer aanwezig waren?
* Zou een ontvoerder niet in paniek raken als via de media naar buiten komt dat Maddie een uniek linkeroog heeft? [Dit tenzij het meisje al gelijk ergens in een kelder is gepropt, net als Natascha Kampush]
* Zijn er eigenlijk geen bewakingsbeelden geweest?
* Is het alibi van de ouders ooit nagetrokken?
* Waarom wordt de moeder niet onder hypnose verhoord?
Tenzij: Een samenzwering van de CIA en de NSA die kunnen zien hoeveel koffie wij drinken door het water dat naar onze leidingen loopt!
Misschien van een haarborstel?quote:Speurders spraken vanmiddag al over "verpletterend bewijs". Zo werd er een "grote hoeveelheid haartjes" van Madeleine gevonden in de koffer van de huurauto. Zoveel haar dat het niet van een deken of van kleren kan komen. Het haar moet rechtstreeks van het lichaam van Maddie zijn gekomen. De testresultaten op de gevonden haartjes zouden de hypothese voeden dat de kleine Maddie een overdosis slaapmiddelen heeft gekregen.
En kan je concluderen uit haartesten dat een kind overleden is aan een overdosis slaapmiddelen? Op dat moment stopt de haargroei, dus zou m'n minstens over uitgerukte haren moeten beschikken (met de wortel er nog aan). Waarom wordt dat dan niet vermeldt? En het is maar de vraag of je daar genoeg resten in kan vinden, imho kan je enkel langdurig druggebruik aantonen met haarresten. Lijkt me twijfelachtig dat de haren voor de dood genoeg opgenomen kunnen hebben van de stof die de dood veroorzaakte..quote:Normally, individuals will lose on average between 40-100 hairs
Als je een kind voor sexueel misbruik ontvoert heb je aan één genoeg. Ontvoeringen van meerdere kinderen tegelijkertijd zijn zeldzaam imo.quote:Waarom wordt toevallig alleen Maddie ontvoerd, en niet de twee kinderen die in de kamer aanwezig waren?
Het merendeel van kinderen die door onbekenden ontvoerd worden leven geen 24 uur na de ontvoering. Waarom zou die persoon zich dan druk moeten maken?quote:Zou een ontvoerder niet in paniek raken als via de media naar buiten komt dat Maddie een uniek linkeroog heeft? [Dit tenzij het meisje al gelijk ergens in een kelder is gepropt, net als Natascha Kampush]
Omdat er in eerste instantie werd geopperd dat het kind mogelijk in handen van kinderhandelaars was gevallen. Vandaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Het merendeel van kinderen die door onbekenden ontvoerd worden leven geen 24 uur na de ontvoering. Waarom zou die persoon zich dan druk moeten maken?
Er zijn ook (sporen van) lichaamssappen gevonden, naar het schijnt. Bovendien was de vindplaats niet de kofferbak zelf, maar de ruimte voor het reservewiel onder de mat. Ik kan geen logische verklaring daarvoor verzinnen anders dan dat het lichaam van het meisje daar gelegen heeft...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:32 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Misschien van een haarborstel?
[..]
Dan doe ik ook een (nieuwe) voorspelling:quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Voorspelling voor als ik in een later topic mn gelijk wil halen: De zaak dooft langzaam uit, tegen de ouders wordt geen verder bewijs gevonden en Madeleine blijft vermist.
Hypnoseverhoren zijn zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Sigmund666 het volgende:
* Waarom wordt de moeder niet onder hypnose verhoord?
Keiharde bewijzen zijn nog niet in het openbaar gepresenteerd. Het blijft bij speculatie en verdachtmakingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef senesta het volgende:
Ik ben nog steeds de draad kwijt, wat zijn nou de echte feiten tussen de verhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |