ze kunnen ook gewoon onschuldig zijn hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar we hebben hier met artsen te maken die weten wat jij weet, en meer dan dat .
mensen die maandenlang iedereen voor de gek hebben weten te houden, bijna iedereen dan, en dus mega geslepen zijn.
dus ze hebben zelf de openbaarheid gezocht om onder de ogen van de toekijkende wereld met een lijkje te slepen van hot naar her ? .. lijkt me niet logisch, als je idd zo doortrapt bent probeer je het zeker de eerste tijd uit de schijnwerpers te houden om het lichaam ongestoord(er) te kunnen laten verdwijnen toch ?quote:dat jij en ik niet kunnen verzinnen hoe dat dan gedaan moet zijn, betekent niet dat het niet kan, het betekent wel misschien dat er niet een dergelijke doortraptheid , weliswaar een geniale dan, zich van jou zich meester gemaakt heeft.
geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dan, ik kan me wel voorstellen waar ze het lichaam de dag zelf bewaard hebben, dat heb ik al gepost 2 topics terug denk ik zo onderhand , we gaan zo snel hier, dat lijkje is ms gewoon in de kamer zelf verstopt, de eerste uren, in een koffer in de kast, in de hektiek toen rende iedereen meteen naar buiten, ws ook aangespoord door de ouders, om vooral daar te gaan zoeken, net zoals de ouders de controlerende vrienden aanspoorden bij een check vooral niet in de slaapkamer zelf te kijken, en later de politie en anderen verzekerden de tweeling vooral niet wakker te maken, of iig ze te zeggen dat het heel normaal was dat die kids overal doorheen sliepen.
wat ik ervan heb begrepen was de stoep al gelegd voor die auto gehuurd werd, dus als dat kind onder de stoep ligt is het onmogelijk dat de mccanns het lijk hebben verplaatst in die autoquote:ik denk dat we nog heel erg verbaasd gaan zijn hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat lijkje op een later en dus niet te laat, want ontbindend en al, elders hebben weten te krijgen, om het nog later opnieuw tegaan verslepen omdat zich ineens een ideale oplossing zich voordeed, een 'verbouwing' in de buurt....
Yep, en zelfs als je in zo'n kast zoekt, kijk je of het kind erin zit en je let niet op een koffer of tas die daar staat.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef milagro het volgende:
geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dan, ik kan me wel voorstellen waar ze het lichaam de dag zelf bewaard hebben, dat heb ik al gepost 2 topics terug denk ik zo onderhand , we gaan zo snel hier, dat lijkje is ms gewoon in de kamer zelf verstopt, de eerste uren, in een koffer in de kast, in de hektiek toen rende iedereen meteen naar buiten, ws ook aangespoord door de ouders, om vooral daar te gaan zoeken, net zoals de ouders de controlerende vrienden aanspoorden bij een check vooral niet in de slaapkamer zelf te kijken, en later de politie en anderen verzekerden de tweeling vooral niet wakker te maken, of iig ze te zeggen dat het heel normaal was dat die kids overal doorheen sliepen.
maar de kadaver-honden die later in de kamer waren zouden dat niet hebben gemist !!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yep, en zelfs als je in zo'n kast zoekt, kijk je of het kind erin zit en je let niet op een koffer of tas die daar staat.
Ik zit een beetje te denken aan een stapeleffect icm te weinig drinken misschien, slaapmiddelen zijn meestal niet zo geschikt voor een kindje van haar leeftijd en als de ouders de kinderen regelmatig slaapmiddelen hebben gegeven dan lijkt het me niet ondenkbaar dat op een gegeven moment de grens was berijkt, bovendien als je je kind slaapmiddelen geeft om ze rustig te houden zal het me niet verbazen dat ze ook kalmeringsmiddelen heeft gehad om b.v. een autorit rustig te laten verlopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Hebben de McCanns formeel ontkent dat ze hun kinderen ooit slaapmiddelen toedienden? Bij de gangbare middelen liggen therapeutische en dodelijke dosis ver uit elkaar (benzo's, de 'Z' drugs als zolpidem en zopiclone). Zelden zijn slaappillen de enige doodsoorzaak, meestal gaat het in zo'n gevallen om een combinatie van verschillende CNS depressants (oa alcohol, morphinederivaten en andere pijnstillers). Barbituraten zijn gevaarlijker dan benzo's en de nieuwe slaapmiddelen, reden waarom ze zelden worden voorgeschreven.
De kans dat Madeleine gestorven is omdat beide ouders, onwetend van elkaar, elk een dosis hebben toegediend lijkt me klein. Al zijn kinderen mogelijk gevoeliger voor overdosissen en de hierdoor veroorzaakte ademhalingsdepressie.
Ik had teveel tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 09:36 schreef voyeur het volgende:
Als er iemand tijd teveel heeft is dit the JonBenet Case heel lezenswaardig.
Veel overeenkomsten qua gedrag van de ouders, de pr-campagnes, het geloof in de ontvoering en de latere twijfel aan de ouders. Etc.
In een eerder topic werd gesteld dat lijklucht pas na 12 uur ontstaat. Dus als ze voor die tijd het lichaampje ergens anders heen hebben gebracht is er geen lucht te ruiken voor de honden.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef moussie het volgende:
maar de kadaver-honden die later in de kamer waren zouden dat niet hebben gemist !!
en buiten dat, waren er ueberhaupt meteen honden dan, is die kamer meteen minitieus onderzocht?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In een eerder topic werd gesteld dat lijklucht pas na 12 uur ontstaat. Dus als ze voor die tijd het lichaampje ergens anders heen hebben gebracht is er geen lucht te ruiken voor de honden.
Is hier trouwens een onafhankelijke bevestiging van? Lijkt me eerder een typisch roddelverhaal.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef milagro het volgende:
bovendien, ze hebben niet meteen de politie gebeld zo schijnt het, maar eerst een news channel...
honden worden wel vaker ingezet bij een vermissing, ze ruiken niet alleen lijken, maar ook gewoon de geur van jouw en mij. Dus ze zouden een spoor kunnen volgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef milagro het volgende:
[..]
en buiten dat, waren er ueberhaupt meteen honden dan, is die kamer meteen minitieus onderzocht?
volgens mij niet, maar ms heb ik dat gemist.
Volgens mij kwamen die honden idd later, in eerste instantie werd het behandeld als een vermissing, er was immers een kind verdwenen uit het huis, er was toen nog geen aanleiding om de ouders te verdenken.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom er ueberhaupt meteen honden dan, is die kamer meteen minitieus onderzocht?
volgens mij niet, maar ms heb ik dat gemist.
Ik zou denken dat als er honden zijn gebruikt in de eerste uren/dagen van het onderzoek, dat daarmee dan werd gezocht naar sporen van Madeleine, en niet naar een lijkengeur.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In een eerder topic werd gesteld dat lijklucht pas na 12 uur ontstaat. Dus als ze voor die tijd het lichaampje ergens anders heen hebben gebracht is er geen lucht te ruiken voor de honden.
Cadaver dogs zijn iets anders dan sniffer dogs, bij mijn weten is er niet meteen met honden gezocht maar gekeken naar hetgeen de ouders verklaarden en een globaal onderzoek in de kamer gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
honden worden wel vaker ingezet bij een vermissing, ze ruiken niet alleen lijken, maar ook gewoon de geur van jouw en mij. Dus ze zouden een spoor kunnen volgen.
Klopt, maar later zijn er kadaverhonden ingezet. Als het lichaampje echter minder dan 12 uur in de kamer is geweest, valt er voor die honden niks te ruiken.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef ThinkTank het volgende:
Ik zou denken dat als er honden zijn gebruikt in de eerste uren/dagen van het onderzoek, dat daarmee dan werd gezocht naar sporen van Madeleine, en niet naar een lijkengeur.
ja maar volgens mij is dat dus niet gebeurd, ik vind de inzet van honden niet vreemd, integendeel het is vreemd als dat niet meteen gebeurd is, net zoals het vreemd is dat die ouders niet meteen als mogelijke verdachten gezien zijn , in die zin, dat ze apart van elkaar ondervraagd hadden moeten worden, de dichtsbijzijnden zijn altijd in principe de prime suspects , sort of dan..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
honden worden wel vaker ingezet bij een vermissing, ze ruiken niet alleen lijken, maar ook gewoon de geur van jouw en mij. Dus ze zouden een spoor kunnen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |