ze hebben de auto 5 weken na de verdwijning gehuurd. dacht ik , dus dan is het haar wat er in de auto ligt iig 5 weken ouder sinds eventuele toediening van drugs, ms dus net lang genoeg, 1 cm gegroeid ongeveer ondertussen, om sporen te bevatten.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Dat de antwoorden reeds gegeven zijn wil niet zeggen dat ze kloppen:
[..]
http://www.webmd.com/a-to-z-guides/Hair-Analysis
nu jij weer
Ja, over dat wassen van die knuffel hebben we in het vorige deel ook al onze verontwaardiging uitgeproken. Belachelijk toch.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
wie wast er nu een knuffel van een vermist kind? dat ding ruikt toch naar je kind, dat koester je dan toch, ja zelfs het zurig ruikt, en kinderen willen hun knuffels niet gewassen hebben, en als je nog hoop hebt dat je kind terug komt, dan was je dat ding helemaal niet, opdat ze haar knuffel zo vertrouwd mogelijk ruikend in haar armpjes kan sluiten dadelijk.
als dat dagboek weg is, dan zal daar wel weer een perfecte smoes voor komen, al wordt dat lastig nu idd, een goeie smoes, want ik lees dat ze geweigerd heeft het af te staan? dus het moet dan heel toevallig daarna zoek geraakt zijn
Er van uitgaande dat Maddy al sinds de dag dat ze vermist was dood was denk ik niet dat haar haar gegroeid is in de tussentijd, er zijn echter wel sporen gevonden in die haren dus hebben ze het vaker gedaan blijkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben de auto 5 weken na de verdwijning gehuurd. dacht ik , dus dan is het haar wat er in de auto ligt iig 5 weken ouder sinds eventuele toediening van drugs, ms dus net lang genoeg, 1 cm gegroeid ongeveer ondertussen, om sporen te bevatten.
haar groeit door na overlijden, dus jawel wel gegroeid dood of niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat Maddy al sinds de dag dat ze vermist was dood was denk ik niet dat haar haar gegroeid is in de tussentijd, er zijn echter wel sporen gevonden in die haren dus hebben ze het vaker gedaan blijkbaar.![]()
vocht en haren kunnen aan de verpakking zelf gezeten hebben, iets wat ze in hun haast, want weinig tijd, ms over het hoofd gezien hebben?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef ThinkTank het volgende:
Ik zie trouwens een tegenstrijdigheid tussen het groot aantal haren dat zou gevonden zijn in de auto en de blijkbaar kleine hoeveelheid lichaamsvocht. Als je een lijk van vijf weken oud gaat vervoeren dan moet je het verdomd goed inpakken of er lopen liters vocht uit. Dat je dan toch een grote hoeveelheid haren achterlaat lijkt me uitzonderlijk.
haar groeit niet door, het vet onder de huid ontbindt waardoor de huid terugtrekt en het haar en nagels langer lijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
haar groeit door na overlijden, dus jawel wel gegroeid dood of niet.
Onzin. Fabel. Broodje aap.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
true true, haar groeit idd niet door, de huid trekt zich terug, lees ik nu.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat Maddy al sinds de dag dat ze vermist was dood was denk ik niet dat haar haar gegroeid is in de tussentijd, er zijn echter wel sporen gevonden in die haren dus hebben ze het vaker gedaan blijkbaar.![]()
Haar lijkt te groeien door het weglekken van lichaamsvocht, als je dood bent stopt het groeiproces echt wel, al je spieren ontspannen en weefsel laat vocht los, dan lijkt het te groeien, net als nagels, je weefsel trekt terug en daarom lijkt dat zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 12 september 2007 11:09 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
haar groeit niet door, het vet onder de huid ontbindt waardoor de huid terugtrekt en het haar en nagels langer lijken.
Ik wil wel aannemen dat ze haren gevonden hebben, vergeet niet dat een gemiddeld persoon tot 100 haren per dag verliest. Dat de hoeveelheid zo groot was dat het niet van kammen, borstels, kledij etc kan komen lijkt me dan ook meer een opinie dan een feit.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef milagro het volgende:
[..]
vocht en haren kunnen aan de verpakking zelf gezeten hebben, iets wat ze in hun haast, want weinig tijd, ms over het hoofd gezien hebben?
maar die haren zijn blijkbaar toch echt gevonden, ik geloof niet dat men dat zo uit de duim zuigt, of het moet een taktiek zijn om de ouders uit de tent te lokken, maar dan had een rechter nooit beslist tot waar hij nu toe beslist heeft.
Hopelijk doen ze dat idd, mocht blijken dat het echt zo is dan hoop ik ook dat ze uit de ouderlijke macht worden ontzet.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:13 schreef Ticootje het volgende:
De kinderbescherming is nu toch bezig met de mccanns, dus misschien kunnen ze de twweling even checken op slaapmiddelen.
ja, maar we hebben hier met artsen te maken die weten wat jij weet, en meer dan dat .quote:Op woensdag 12 september 2007 11:20 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ik wil wel aannemen dat ze haren gevonden hebben, vergeet niet dat een gemiddeld persoon tot 100 haren per dag verliest. Dat de hoeveelheid zo groot was dat het niet van kammen, borstels, kledij etc kan komen lijkt me dan ook meer een opinie dan een feit.
Stel dat het (ingepakte) lijk na 5 weken in de auto vervoerd is, dan zullen de belangrijkste sporen lichaamsvocht en een indringende lijkengeur zijn.
Stel dat kleertjes, knuffels, beddegoed van Madelijne zijn vervoerd, dan vind je waarschijnlijk haren en kleine resten dna (speekselresten op knuffels, huidschilfers ...)
Jezusquote:Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Nielsch het volgende:
Stel nou dat het lijkje echter onder de stoep bij de kerk ligt (of heeft gelegen), dan is de naam die de McCanns gekozen hebben voor hun organisatie wel heel erg luguber:
Leaving No Stone Unturned Ltd.
Hebben de McCanns formeel ontkent dat ze hun kinderen ooit slaapmiddelen toedienden? Bij de gangbare middelen liggen therapeutische en dodelijke dosis ver uit elkaar (benzo's, de 'Z' drugs als zolpidem en zopiclone). Zelden zijn slaappillen de enige doodsoorzaak, meestal gaat het in zo'n gevallen om een combinatie van verschillende CNS depressants (oa alcohol, morphinederivaten en andere pijnstillers). Barbituraten zijn gevaarlijker dan benzo's en de nieuwe slaapmiddelen, reden waarom ze zelden worden voorgeschreven.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat idd, mocht blijken dat het echt zo is dan hoop ik ook dat ze uit de ouderlijke macht worden ontzet.
Als je je kinderen drugs geeft om ze rustig te houden zodat je lekker uit eten kan dan verdien je geen kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |