abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53116602
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Dat de antwoorden reeds gegeven zijn wil niet zeggen dat ze kloppen:
[..]

http://www.webmd.com/a-to-z-guides/Hair-Analysis
nu jij weer
ze hebben de auto 5 weken na de verdwijning gehuurd. dacht ik , dus dan is het haar wat er in de auto ligt iig 5 weken ouder sinds eventuele toediening van drugs, ms dus net lang genoeg, 1 cm gegroeid ongeveer ondertussen, om sporen te bevatten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53116628
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef milagro het volgende:

[..]

wie wast er nu een knuffel van een vermist kind? dat ding ruikt toch naar je kind, dat koester je dan toch, ja zelfs het zurig ruikt, en kinderen willen hun knuffels niet gewassen hebben, en als je nog hoop hebt dat je kind terug komt, dan was je dat ding helemaal niet, opdat ze haar knuffel zo vertrouwd mogelijk ruikend in haar armpjes kan sluiten dadelijk.

als dat dagboek weg is, dan zal daar wel weer een perfecte smoes voor komen, al wordt dat lastig nu idd, een goeie smoes, want ik lees dat ze geweigerd heeft het af te staan? dus het moet dan heel toevallig daarna zoek geraakt zijn
Ja, over dat wassen van die knuffel hebben we in het vorige deel ook al onze verontwaardiging uitgeproken. Belachelijk toch.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:01:18 #203
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53116666
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ze hebben de auto 5 weken na de verdwijning gehuurd. dacht ik , dus dan is het haar wat er in de auto ligt iig 5 weken ouder sinds eventuele toediening van drugs, ms dus net lang genoeg, 1 cm gegroeid ongeveer ondertussen, om sporen te bevatten.
Er van uitgaande dat Maddy al sinds de dag dat ze vermist was dood was denk ik niet dat haar haar gegroeid is in de tussentijd, er zijn echter wel sporen gevonden in die haren dus hebben ze het vaker gedaan blijkbaar.
be nice or go away
  woensdag 12 september 2007 @ 11:03:23 #204
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53116708
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat Maddy al sinds de dag dat ze vermist was dood was denk ik niet dat haar haar gegroeid is in de tussentijd, er zijn echter wel sporen gevonden in die haren dus hebben ze het vaker gedaan blijkbaar.
haar groeit door na overlijden, dus jawel wel gegroeid dood of niet.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_53116745
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef ThinkTank het volgende:
Ik zie trouwens een tegenstrijdigheid tussen het groot aantal haren dat zou gevonden zijn in de auto en de blijkbaar kleine hoeveelheid lichaamsvocht. Als je een lijk van vijf weken oud gaat vervoeren dan moet je het verdomd goed inpakken of er lopen liters vocht uit. Dat je dan toch een grote hoeveelheid haren achterlaat lijkt me uitzonderlijk.
vocht en haren kunnen aan de verpakking zelf gezeten hebben, iets wat ze in hun haast, want weinig tijd, ms over het hoofd gezien hebben?

maar die haren zijn blijkbaar toch echt gevonden, ik geloof niet dat men dat zo uit de duim zuigt, of het moet een taktiek zijn om de ouders uit de tent te lokken, maar dan had een rechter nooit beslist tot waar hij nu toe beslist heeft.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:09:20 #206
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53116837
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:

[..]

haar groeit niet door, het vet onder de huid ontbindt waardoor de huid terugtrekt en het haar en nagels langer lijken.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53116850
quote:

[..]

Onzin. Fabel. Broodje aap.
pi_53116868
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef kahaarin het volgende:

[..]

true true, haar groeit idd niet door, de huid trekt zich terug, lees ik nu.

maar zoals je zegt als ze toch sporen vinden zullen ze het eerder gedaan hebben en dan ws ook bij de tweeling, check hun haar dan nu..
  woensdag 12 september 2007 @ 11:11:52 #209
145755 kahaarin
pi_53116895
quote:

[..]

Haar lijkt te groeien door het weglekken van lichaamsvocht, als je dood bent stopt het groeiproces echt wel, al je spieren ontspannen en weefsel laat vocht los, dan lijkt het te groeien, net als nagels, je weefsel trekt terug en daarom lijkt dat zo.
Even een nuance, als er geen bloedcirculatie is dan kunnen stoffen in het bloed ook niet in de haren terechtkomen, als er dan toch sporen in de haren zitten dan zijn die van eerdere toediening van slaapmiddelen.
be nice or go away
  woensdag 12 september 2007 @ 11:12:51 #210
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53116916
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:09 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

haar groeit niet door, het vet onder de huid ontbindt waardoor de huid terugtrekt en het haar en nagels langer lijken.
ja klopt. (maak er maar een verkapt tvptje van dan ) deze zitten niet meer aan haar vast dus gaat de illusie over
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_53116925
De kinderbescherming is nu toch bezig met de mccanns, dus misschien kunnen ze de twweling even checken op slaapmiddelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:20:26 #212
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53117041
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef milagro het volgende:

[..]

vocht en haren kunnen aan de verpakking zelf gezeten hebben, iets wat ze in hun haast, want weinig tijd, ms over het hoofd gezien hebben?

maar die haren zijn blijkbaar toch echt gevonden, ik geloof niet dat men dat zo uit de duim zuigt, of het moet een taktiek zijn om de ouders uit de tent te lokken, maar dan had een rechter nooit beslist tot waar hij nu toe beslist heeft.
Ik wil wel aannemen dat ze haren gevonden hebben, vergeet niet dat een gemiddeld persoon tot 100 haren per dag verliest. Dat de hoeveelheid zo groot was dat het niet van kammen, borstels, kledij etc kan komen lijkt me dan ook meer een opinie dan een feit.

Stel dat het (ingepakte) lijk na 5 weken in de auto vervoerd is, dan zullen de belangrijkste sporen lichaamsvocht en een indringende lijkengeur zijn.
Stel dat kleertjes, knuffels, beddegoed van Madelijne zijn vervoerd, dan vind je waarschijnlijk haren en kleine resten dna (speekselresten op knuffels, huidschilfers ...)
  woensdag 12 september 2007 @ 11:21:50 #213
145755 kahaarin
pi_53117079
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:13 schreef Ticootje het volgende:
De kinderbescherming is nu toch bezig met de mccanns, dus misschien kunnen ze de twweling even checken op slaapmiddelen.
Hopelijk doen ze dat idd, mocht blijken dat het echt zo is dan hoop ik ook dat ze uit de ouderlijke macht worden ontzet.
Als je je kinderen drugs geeft om ze rustig te houden zodat je lekker uit eten kan dan verdien je geen kinderen.
be nice or go away
pi_53117131
tvp
  woensdag 12 september 2007 @ 11:25:40 #215
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53117165
Voor de liefhebbers: http://www.tcamb1.com/forensicscience.htm
hele hoop info te vinden vanaf "General resources and links"
pi_53117225
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:20 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Ik wil wel aannemen dat ze haren gevonden hebben, vergeet niet dat een gemiddeld persoon tot 100 haren per dag verliest. Dat de hoeveelheid zo groot was dat het niet van kammen, borstels, kledij etc kan komen lijkt me dan ook meer een opinie dan een feit.

Stel dat het (ingepakte) lijk na 5 weken in de auto vervoerd is, dan zullen de belangrijkste sporen lichaamsvocht en een indringende lijkengeur zijn.
Stel dat kleertjes, knuffels, beddegoed van Madelijne zijn vervoerd, dan vind je waarschijnlijk haren en kleine resten dna (speekselresten op knuffels, huidschilfers ...)
ja, maar we hebben hier met artsen te maken die weten wat jij weet, en meer dan dat .
mensen die maandenlang iedereen voor de gek hebben weten te houden, bijna iedereen dan, en dus mega geslepen zijn.

dat jij en ik niet kunnen verzinnen hoe dat dan gedaan moet zijn, betekent niet dat het niet kan, het betekent wel misschien dat er niet een dergelijke doortraptheid , weliswaar een geniale dan, zich van jou zich meester gemaakt heeft.

geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dan, ik kan me wel voorstellen waar ze het lichaam de dag zelf bewaard hebben, dat heb ik al gepost 2 topics terug denk ik zo onderhand , we gaan zo snel hier, dat lijkje is ms gewoon in de kamer zelf verstopt, de eerste uren, in een koffer in de kast, in de hektiek toen rende iedereen meteen naar buiten, ws ook aangespoord door de ouders, om vooral daar te gaan zoeken, net zoals de ouders de controlerende vrienden aanspoorden bij een check vooral niet in de slaapkamer zelf te kijken, en later de politie en anderen verzekerden de tweeling vooral niet wakker te maken, of iig ze te zeggen dat het heel normaal was dat die kids overal doorheen sliepen.

ik denk dat we nog heel erg verbaasd gaan zijn hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat lijkje op een later en dus niet te laat, want ontbindend en al, elders hebben weten te krijgen, om het nog later opnieuw tegaan verslepen omdat zich ineens een ideale oplossing zich voordeed, een 'verbouwing' in de buurt....
pi_53117400
Stel nou dat het lijkje echter onder de stoep bij de kerk ligt (of heeft gelegen), dan is de naam die de McCanns gekozen hebben voor hun organisatie wel heel erg luguber:

Leaving No Stone Unturned Ltd.
pi_53117451
Tjesus! Dat is echt sterk
  woensdag 12 september 2007 @ 11:40:04 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53117458
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Nielsch het volgende:
Stel nou dat het lijkje echter onder de stoep bij de kerk ligt (of heeft gelegen), dan is de naam die de McCanns gekozen hebben voor hun organisatie wel heel erg luguber:

Leaving No Stone Unturned Ltd.
Jezus
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:40:22 #220
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53117467
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hopelijk doen ze dat idd, mocht blijken dat het echt zo is dan hoop ik ook dat ze uit de ouderlijke macht worden ontzet.
Als je je kinderen drugs geeft om ze rustig te houden zodat je lekker uit eten kan dan verdien je geen kinderen.
Hebben de McCanns formeel ontkent dat ze hun kinderen ooit slaapmiddelen toedienden? Bij de gangbare middelen liggen therapeutische en dodelijke dosis ver uit elkaar (benzo's, de 'Z' drugs als zolpidem en zopiclone). Zelden zijn slaappillen de enige doodsoorzaak, meestal gaat het in zo'n gevallen om een combinatie van verschillende CNS depressants (oa alcohol, morphinederivaten en andere pijnstillers). Barbituraten zijn gevaarlijker dan benzo's en de nieuwe slaapmiddelen, reden waarom ze zelden worden voorgeschreven.
De kans dat Madeleine gestorven is omdat beide ouders, onwetend van elkaar, elk een dosis hebben toegediend lijkt me klein. Al zijn kinderen mogelijk gevoeliger voor overdosissen en de hierdoor veroorzaakte ademhalingsdepressie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')