En in het engels: http://www.youtube.com/watch?v=LtiJIjXH8l8quote:
is dat een apart genre met ellmaal van deze vrolijke liedjes?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
balkanhouse, ik wens je veel succes
nee is een term die ik nu net verzin. heb wel vaker van dit soort spul in Oost Europa gehoordquote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
is dat een apart genre met ellmaal van deze vrolijke liedjes?
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik zoek geen specifiek nummer ofzo, maar ik ben een beetje inspiratieloos qua muziek (ik wil iets nieuws!)
Weet iemand nog leuke alternatieve/rock/metal bands? Of is dat een beetje te breed
Nouja, als iemand nog een hele goeie band weet, waarvan je denkt die MOET je kennen, kom maar op
quote:i]Waar is dit topic niet voor bedoeld?[/i]Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Nummers die je geluisterd MOET hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nouja, als iemand nog een hele goeie band weet, waarvan je denkt die MOET je kennen, kom maar op
Martijn ten Velden - I wish you wouldquote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef GreenI het volgende:
Wil eerst even zeggen, dat ik dit een geweldig forum vind, en van plan mn steentje bij te dragen als iemamnd anders iets zoekt.
ik heb een uitgebreide muziek coll, ook met recente nummers, maar kan dit toch echt niet vinden, vooral omdat ik niet weet wie het zingt of wat de titel is, en in welke week het precies uitkwam.
het is een redelijk recent nummer, ik denk deze maand, kan ook augustus zijn geweest, van een chick die meer lijkt te praten dan echt zingen, refrein is iets van:
lalalala stay with you/me, lalalala lay with you/me.
op de plaats van "lalalala" hoort denk ik iets van "wish u/i could" maar dat weet ik niet zeker, ik heb niet zo lang geleden nog op de radio gehoord, maar dus niet zangeres of titiel meegekregen.
heb al een tijd lopen zoeken, het is zeker niet googoodolls, used of john legend.
zou mn vriendin erg blij maken als iemand mij kan helpen.
alvast thanx
geweldige plaatquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Martijn ten Velden - I wish you would
* met de vocals van Luciana Caporaso, die vorig jaar die grote hit van Bodyrox - Yeah Yeah inzongquote:
Iemand???quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
EDIT: Het is een gothic-metal nummer met een hoge vrouwenstem.
Ik zoek de titel van het nummer dat bij de film CKY2K wordt gedraaid vlak na het slopen van de huurauto(ongeveer de 18e minuut). Thanks avast.
heerlijke plaat iddquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Martijn ten Velden - I wish you would
dat is hem bedanktquote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
First State feat. Anita Kelsey - Falling?
Geen dankquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:35 schreef GreenI het volgende:
holy ...!!!
jullie zijn echt goed, ik wist dat het iets was met i wish en you, toch raar dat ik niets vond.
hartstikke bedankt...
hier ga ik iemand blij mee maken en daar word ik zelf ook blij van
Peter Gelderblom - Waiting 4 ?, denk dat je die bedoeltquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef thettes het volgende:
Hoe heet die recente remix van By The Way van RHCP? Was veel te horen op Mallorca van het jaar. Nog een kenmerk; de "echte" By The Way is veel leuker
Niemand..?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een feest/apres ski versie van Beatles - Let It Be. Weet iemand hoe dit nummer heet..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |