The Dandy Warhols met "Godless".quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Modus het volgende:
Het nummer dat bij de 2e scene gedraaid wordt, vanaf 45 sec. Wie zijn dat?.
http://www.youtube.com/watch?v=WugPsh2PU10
Die band heet "All missing pieces", het liedje is (denk ik) "I want you to know".quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef assie het volgende:
Hoorde van de week al een paar keer een nummer op 3FM van paar jonge "rockertje" uit, volgens mij, Den Haag. Beetje summiere beschrijving maar wordt best vaak gedraaid dus misschien kennen jullie het....
monrose - hot summerquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer met (ik denk) de zin erin; let's get physical...
Is een vrouw die t zingt, en is een soort dance nummer..
Bvd
Is het ook al niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen het ook peaches zijn?
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dubquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef Bonus_B het volgende:
Hallo weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik heb er wel een kort fragmentje van linkje
Of Van Halen- Ain't talkin' 'bout lovequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Apollo 440 - Ain't Talking 'Bout Dub
kijk eens op pagina 2 bij de commentsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
Bacardi - The Muddle (Mojito Song)quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:37 schreef struiser het volgende:
wie kan mij vertellen hoe dit nr heet
artiest + titel
http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoekenquote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam + artiest van dit liedje, het is in nogal slechte kwaliteit opgenomen want de instellingen stonden verkeerd... en ik zou dus graag een wat normalere versie willen downloaden...
Volgens mij wordt er in de vocal telkens "america" gezegd wat volgens mij ook (een deel van) de titel was maar daar kan ik niks op vinden.
Heb er niet veel aanquote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet of je er iets mee kan, maar de tekst is een stukje uit 'For America' van Red Box, misschien kan je daarmee verder zoeken (of tekst opzoeken)
http://nl.youtube.com/watch?v=1n8uYzyF0Nkquote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef kvd het volgende:
okee...eindelijk heb ik er ook eens eentje
k zoek een nummertje van Charly Lownoise and Mental Theo, kan me alleen een gedeelte van de clip herinneren
2 ontzettend lieve kindjes die door een bos rennen (misschien ook iets met ridders) en iets met een lieve vrouw (of vrouwen) die de kindjes uiteindelijk in de armen sluiten....kindjes hebben volgens mij zwart/rode kleding aan met petjes achterstevoren op hun hoofd
heb zelf geyoutubed (is dit al een nieuw werkwoord?!?) maar kan het zelf niet vinden.....wie oh wie?
you´re welcome.quote:
Believer - Dies Irae (Day of Wrath)quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
EDIT: Het is een gothic-metal nummer met een hoge vrouwenstem.
Ik zoek de titel van het nummer dat bij de film CKY2K wordt gedraaid vlak na het slopen van de huurauto(ongeveer de 18e minuut). Thanks avast.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Binnetie het volgende:
Gisteravond weer wezen stappen en ik ben opzoek naar de volgende nummers:
- Everlasting love (een dance versie is het). De versies die ik al had gevonden waren niet echt dance. Er zat een goede beat achter. Welke DJ heeft dit gemixed?
- een nummer waarvan ik niet veel weet. Het is van een nl-talige band en je hoord een man heel droog zingen: "ik wil niet dat je aan mijn vriendinnetje zit, ik wil niet dat je aan mijn sikje zit. Het is echt een apres ski nummer.
Op google heb ik gezocht maar ik kom niet de juiste resultaten tegen.
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
nummer 1, rui da silva - touch me?quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef NX het volgende:
ik zat vrijdag avond naar Radio538 te luisteren en programma was van DJ Tiesto Clublife, er kwamen een aantal nummers voor die ik kende maar de namen niet meer wist
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer van eental jaren geleden, kom er niet zo op.
(kun je afluisteren met Media Player Classic of met BSPlayer/KMPlayer/VLC Player/etc.)
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van:
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Ik hoop dat iemand er op komt
Dankjewel, ik ga het eens proberen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
-Activ8 - Everlasting Love
of
-Mysterio - Everlasting Love
Die eerste stond drie jaar geleden op het Museumplein met koninginnendag
--
Zelf zoek ik ook een nummer; ik weet niet meer wat voor genre het is maar in de clip zie je iemand in een oudere auto (Renault 19 meen ik me te herrinneren maar ik kan me best vergissen) die in een stad tegen allerlei dingen aanrijdt, de clip lijkt hier veel op . Het nummer zal zo'n 3-5 jaar oud zijn. Iemand?
Nee, dat is hem niet. Wel mooie clip overigens van Coldplay, kan hem me nog wel herrinneren van een paar jaar geleden!quote:Op zondag 16 september 2007 16:19 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
toen ik die clip zag moest ik gelijk denken aan Coldplay - The scientist, maar dat zal m wel niet zijn/.
Snelle reactiequote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
nummer 1, rui da silva - touch me?
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.htmlquote:Op zondag 16 september 2007 17:59 schreef SuperRogier het volgende:
Tuup tuup tuup *korte pauze* tuup tuup tuup *volgende lager* tuup tup*
DusBeetje King Samir achtig en Partysquad crazyfunkystyle maar dat zijn ze niet.. iemand een idee?
quote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/op_de_scooter.html
deze?![]()
![]()
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker niet, je hoort hem ook geregeld in disco's. Hij wordt ook als tune bij tmf "wakker worden" gebruikt.
In ieder geval in een hele andere richtig qua muziekstijl, maar toch bedankt voor de moeite
Held, inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)
zou ik ook wel willen weten jaquote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef zwareshag het volgende:
Welk nummer hoor je in deze clip helemaal op het einde (rond 2:15)?
monrose - hot summerquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef DJqbl5 het volgende:
zomerhit zoek ik, iets van:
it's gonna be a hot hot summer, a hot hot summer.
was net op tmf, in een filmpje van tmf
Juistquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef bartrid het volgende:
Blue boy - remember me?
http://www.youtube.com/watch?v=VGK_61omGYs
De band is ontstaan, ergens in rural USA, ten tijde van de burgeroorlog. Eigenlijk een one-hit wonder wier naam in de vergetelheid geraakt is nadat de broers Jack, William, Billy en Jack bij Gettysburg aan het oefenen waren voor een kanonsloop.quote:Op zondag 16 september 2007 22:26 schreef Maddo het volgende:
Een bekend lied dat Jochem myer hier in de eerste minuut speelt op zijn viool (als ie op komt lopen)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5850768819866963718&q=yeehaa&total=
306&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Ik heb het ook wel eens in een moderne versie gehoord met gitaar en drums, maar ik heb
de naam/band nooit meegekregen![]()
Bedankt, maar heb je mss nog meer info? Als ik zoek op Jack, William, Billy en Jack kom ik niet zo heel ver denk ikquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De band is ontstaan, ergens in rural USA, ten tijde van de burgeroorlog. Eigenlijk een one-hit wonder wier naam in de vergetelheid geraakt is nadat de broers Jack, William, Billy en Jack bij Gettysburg aan het oefenen waren voor een kanonsloop.
Tragisch, eigenlijk.
Dank je, dat is hem.....wat leuk om het weer eens te zien....vooral die kindjes, wat een snoepjesquote:Op zondag 16 september 2007 09:08 schreef debby1973 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=1n8uYzyF0Nk
Dat is 'Meisje met de prei'.quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JayTaph het volgende:
Een heel raar stukje zang.. Klinkt pools/tjechisch/russisch maar ik geloof dat dit nummer ook in een of ander dance nummer is gebruikt?
http://www.perihelion.nl/kadakadaka.mp3
quote:Op zondag 16 september 2007 09:50 schreef Svyatagor het volgende:
Ik was gisteren in de Melkweg, en na het concert van Rooney draaiden ze een heel lekker nummer, combinatie van rock en dance. Wel een dikke beat, en in het refrein iets van ' (they) love to pull you down' of zoiets..
Iemand een idee?
Loituma - Leva's Polkaquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef JayTaph het volgende:
Een heel raar stukje zang.. Klinkt pools/tjechisch/russisch maar ik geloof dat dit nummer ook in een of ander dance nummer is gebruikt?
http://www.perihelion.nl/kadakadaka.mp3
ik denk dat je de themesong van de film sowfever zoekt...quote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Nilith het volgende:
ik zoek dus:
''het is dus zo'n soort ''après ski'' nummer, maar dan meer de techno/trance kant uit. en ze zingt iets van ''snooowfever'' etc...en dan komt zon ''beat'' jwt. maar hoe heet dit nummer? heb het zeker 5keer bij snowworld gehoord maar kan het niet vinden -,-''
uit een andere post gekopieerd ff. iemand?
Schopje, hier een clipje om het makkelijker te maken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef zwareshag het volgende:
Welk nummer hoor je in deze clip helemaal op het einde (rond 2:15)?
Summerlove - Rememberquote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Smeej het volgende:
ik zoek dus een nummer en kan er niet opkomen...
hoorde het zaterdag weeres in de discotheek ging helemaal uit me dak!
tis al wel redelijk oud
hummamamamamaamamieejeeee
humamamaammammooooo
In a while Maybe, you'll remember Where we met On the Bach Where you showed me the way
ofzowiets
in-grid - tu es foutuquote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef williamvdhoorn het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer met een soort accordeon geluid, een heel vrolijk deuntje. Je hoorde dit gisteravond (16 sept) bij De Smaakpolitie, bij het onderdeel studentenhuizen, volgens mij het tweede studentenhuis. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!
quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam + artiest van dit liedje, het is in nogal slechte kwaliteit opgenomen want de instellingen stonden verkeerd... en ik zou dus graag een wat normalere versie willen downloaden...
Volgens mij wordt er in de vocal telkens "america" gezegd wat volgens mij ook (een deel van) de titel was maar daar kan ik niks op vinden.
Laat maar! Heb m net toevallig gevonden!!quote:Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een remix van samim - heater. Het is echt een hele gave remix en je hoort er zo'n vrouw doorheen zingen.. Tis volgens mij ook gmixt met een ander liedje/deuntje.
Ik hoorde m in de kroeg laatst... iemand die toevallig weet welke ik bedoel???
Nee, erg goed was het al niet, maar deze versie is nog erger.quote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef MouzurX het volgende:
Nou dat orgineel is niet om aan te horen ..![]()
Bedankt! Het is Heater!quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
in-grid - tu es foutu![]()
samim - heater (original mix)![]()
graag gedaan. je bent nummertje hoeveel ondertussen in dit topic?quote:
Ik vind hem wel leuk, wel jammer dat ik de verkeerde "input" (ofzo) heb geselecteerd toen, waardoor de muziek zo raar klinkt...quote:Op maandag 17 september 2007 18:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, erg goed was het al niet, maar deze versie is nog erger.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
graag gedaan. je bent nummertje hoeveel ondertussen in dit topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |