quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef Gwennert het volgende:
bah spruw... dat lijkt me erg naar, sterkte ermee piglet
vervelend die krampjes bij liande. Sophie heeft tot nu toe nog weinig krampjes gehad, ze heeft alleen vreselijk last van boeren... tis wel echt een meid, maar ze moet veel en vaak boeren...
kersjes, herkenbaar, dat er weinig rekening met je wordt gehouden... hier gaat het bijna hetzelfde, en dan werk ik nog wel op een kdv... dan zou je toch verwachten... ik hoop nog steeds dat ik straks Sophie die ene dag dat ik haar meeneem zelf kan/mag voeden, maar ik ben bang dat ik kan kolfen en dan Sophie een fles kan geven... hoezo dubbelop...maar ja, ik kreeg al te horen dat ik dan vast geen bv meer geef, en anders heel niet hoef te kolven... (nee hoor, vast niet, ben "maar" 11 uur van huis...) lekker motiverend... tis dat ik gewoon echt heel graag 6 maanden zelf wil voeden (liefst nog langer), dus bazin kan me de boom in!
hier gaat het echt geweldig! ik geniet volop van het zelf voeden! het leek me altijd al mooi, maar zo mooi!Sophie doet het er super op ( in een week tijd 400 gram aangekomen!!!) het happen gaat echt steeds beter, ze moest het even doorkrijgen volgens mij... kloven links zijn weg, rechts bijna... eigen melk werkt bij mij beter dan de bepanthen (of hoe je het ook schrijft..) kortom... ik geniet
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef p_iglet het volgende:
Gwennert ik hoop echt voor je dat het beter loopt als je verwacht. Kolven en dan een fles geven is wel erg dubbelop!! Gewoon op je strepen gaan staan hoor, je hebt er recht op. En live voeden is veeel sneller als eerst kolven.
Iksje geen idee wat je kunt doen tegen de krampjes.
Hier gelukkig weinig tot geen last van, alleen 1x flink nadat ik wat prei gegeten had. Maar dat eet ik normaal ook bijna nooit.
Ik moet zaterdag weer voor het eerst werken. En meteen een dagje weg met de kids van mijn werk.
Dus dat is met kolven niet handig.
Nu komt vriendje gewoon met Pepijn daarheen zodat ik live kan voeden en het dus minder tijd kost.
Yppy (of iemand anders), ik las een paar keer dat je op wisselende locaties gekolft hebt. Hoe pak je zoiets aan met informeren.
Ik heb volgende week practicum op de TU Delft ipv mijn eigen faculteit, en moet daar dus kolven. Is overigens ook een 4 uur durend practicum zonder lange pauze. Dus moet vlak ervoor en erna kolven
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:56 schreef PM-girl het volgende:
He bah spruw, rottig P-iglet!
Overigens, waar ik stiekem een beetje nieuwsgierig naar ben, hoe reageren docenten en medestudenten op jouw kolven, aangezien zij medici toch het belang zouden moeten zien en uitdragen van bv? Gewoon even nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef YPPY het volgende:
p_iglet, meestal belde ik van te voren om te informeren naar kolfmogelijkheden. Dan vroeg ik meteen waar ik moest zijn als er onduidelijkheden waren. Vaak zeiden ze dat ze al op zouden schrijven dat ik van plan was te gaan kolven. Hoef je het niet uit te gaan leggen (verhaal hierover staat een paar topics terug) aan een scholiertje.
Krampjes hadden we de eerste maanden altijd, wat ik ook (niet) at. Gedeeltelijk is Anna erover heen gegroeid. Het hielp ook om haar op een andere manier boertjes te laten doen en om haar rustiger te laten drinken.
Inderdaad! Al vond ik in de garderobe bij HaCarmel een beetje exhibistionistisch, maar ach...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:33 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, je hebt groot gelijk dat je Eli gewoon ging voeden!
Moet je anders nooit meer het huis uitkomen omdat je toevallig BV geeft?
Als je het een beetje dicreet doet, dan kan het eigenlijk bijna overal wel..
Ik heb trouwens het geboorteberichtje van Eli in de krant gezien. Een bekende achternaam! Enne: chag sameách...I
Toevallig heb ik het net aan de hand gehad. Ik werd vorig jaar opgeroepen voor het bevolkingsonderzoek en toen werd gezegd dat het niet kon en ik minimaal een half jaar na de bv pas terecht kon. Nou kreeg ik begin dit jaar klachten en moest ik een uitstrijkje laten maken. Toen ik verbaasd reageerde dat het dan toch niet betrouwbaar zou zijn, vertelde zij (de HA) ook dat het nu gewoon moest en dat ze het er op het formulier bij zou vermelden. Kwestie van beter kijken dan begreep ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef owlet het volgende:
nebelung, bedankt! Ik zal het morgen even vragen of ik zelf het lab kan bellen of dat zij het wil doen.
Normaal gesproken vind ik ook dat je gewoon moet kunnen staan voor je eigen mening maar ik was, en ben, de discussie met de huisarts zó zat (ze is tevens de consultatiebureau-arts van Ronja) dat het me op dat moment het makkelijkste leek om er verder niet meer over door te gaan.
Het is me zeg maar de moeite niet meer waard en het kan me weinig schelen dat ik daarvoor een leugentje moet vertellen omdat ik het zó ontzettend niet met haar eens ben dat ze wat dat betreft "mijn waarheid" niet waard is.
Lastig uit te leggen en moreel niet helemaal oke, ik weet het.
Maar goed, ik bel morgen even dat het veranderd moet worden
Ah, toch! Ik twijfelde.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:17 schreef Jelief het volgende:
Emma staat op de voorpagina van borstvoeding.com, in de rechterkolom, beetje naar beneden scrollen.
Wat lief zeg Belana dat je nog aan me gedacht hebt! Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest achter de pc want het is hier soms nog een beetje hectischquote:Op donderdag 13 september 2007 06:28 schreef Belana het volgende:
heeft iemand nog iets van stiemie gehoord? ik heb haar nog een pm gestuurd, maar nog niks gehoord. ik hoop dat alles goed gaat met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |