jonguhhhh ik snap heus wel dat je ze niet allemaal even veel draag te eznoquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Niet lullen, ik draag al mijn schoenen.
Als je 58 paar heb je een grotere rotatie dus blijven ze schoner. Plus ik maak ze altijd schoon als ze vies zijn. Daarnaast ga ik natuurlijk niet met mn witte schoenen in de plassen stampen, daar heb ik speciale paren voor die vies kunnen worden.quote:no offencne ofzo maar ze zijn zo smettelooos
Dat wordt mijn volgende paar denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef floydvisser het volgende:
vandaag me pantoffels aan!
[afbeelding]
dure pantoffelsquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef floydvisser het volgende:
hoe meer schoenen hoe minder ze lijken te slijten als je ze allemaal draagt... best makkelijk.
je duikt de kast in checkt wat voor t-shirt je aan wil en pakt schoenen in die kleur erbij!
of andersom!![]()
vandaag me pantoffels aan!
[afbeelding]
Dat zijn mooie nikiesquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef dude538 het volgende:
waar te koop? en voor hoeveel euro?
Nike Airforce 1 Premium 07 Choz:
[afbeelding]
Weet iemand andrs toevallig nog fette nikies?
patta. stinklul.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef dude538 het volgende:
waar te koop? en voor hoeveel euro?
Nike Airforce 1 Premium 07 Choz:
[afbeelding]
Weet iemand andrs toevallig nog fette nikies?
Zo te zien Pointer, te krijgen bij Frisco in Arnhem, 24/7 in Nijmegen en de Carhartt winkel in Amsterdam.quote:Op zondag 16 september 2007 00:57 schreef The_Forcer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die weet waar deze schoenen van zijn, en waar ik ze kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |