uuhh ik weet zelf ook nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Provincie
Ik blijf je naam op fok gek vindenWaarom Provincie?
Deze is leuk, maar of er voor dames zijn weet ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Rev- het volgende:
[..]
deze dus, lekker simpel
[afbeelding]
Baaaaaah vandaag naar evh en venlo geweest, alleibei een no goquote:Op donderdag 13 september 2007 15:26 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Capri?
[afbeelding]
die kan je gewoon kopen bij pro sport, (Misschien front runner etc..)
vast welquote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze is leuk, maar of er voor dames zijn weet ik niet![]()
coach had ze ook, en volgens mij de FL ookquote:Op donderdag 13 september 2007 23:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Baaaaaah vandaag naar evh en venlo geweest, alleibei een no go![]()
waarom staat dit model ook niet gewoon op de nike site, dan kon ik een plaatje ervoor posten.
Weten er eig nog mensen online shops, met veel van dit soort nike schoenen?
Lief van je, maar het is te ver van mijn woonplaats (Zwolle)quote:Op donderdag 13 september 2007 23:14 schreef Rev- het volgende:
[..]
vast wel
zijn nu maar 60 euro bij de sitestep ofzo in zwolle, als je nog wilt halen
Die Vans zijn super vet!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
ik vind ze zo vet. en nu ik het zooltje eruit heb gehaald zitten ze wat lekkerder
die bananane sneakers zij ook fugly gaat pouur om de ideolgie dr achterquote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef grasmat het volgende:
[..]
Die Vans zijn super vet!
Ik vind die bananensneakers alleen geen ruk aan.
heb ik ook, witte met blauw klittebandquote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef sjeppert het volgende:
vandaag nog een paartje adidas stan smith gescoord voor 12,50
kon ik natuurlijk niet laten liggen
nee geen kliiteband, gewoon vetersquote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Rev- het volgende:
[..]
heb ik ook, witte met blauw klitteband
lopen vet lekker, alleen jammer er zo snel gaten in kwamen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nee geen kliiteband, gewoon veters
ff feauteau zoeken![]()
daar hoef je nog geen 10 sec over na te denken dat die fake zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef jovink het volgende:
staat nog wel ene paar op makrpltaats voor 80 eu
ben benieuwd hahah
Dat zal geen echte leren zijn, wat jij zegt een fakequote:Op vrijdag 14 september 2007 07:37 schreef Noddie het volgende:
[..]
daar hoef je nog geen 10 sec over na te denken dat die fake zijn![]()
ja thanks was er al achter gekomen dat ze fake zijn.. terug gestuurd en geld terug gekregenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef mitman het volgende:
hier was tog laatst een gast die dia de los muertos via ebay had gescoord?
kwam een real/fake guide tegen...kan je t iig checke
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=24666
jonguhhhh ik snap heus wel dat je ze niet allemaal even veel draag te eznoquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Niet lullen, ik draag al mijn schoenen.
Als je 58 paar heb je een grotere rotatie dus blijven ze schoner. Plus ik maak ze altijd schoon als ze vies zijn. Daarnaast ga ik natuurlijk niet met mn witte schoenen in de plassen stampen, daar heb ik speciale paren voor die vies kunnen worden.quote:no offencne ofzo maar ze zijn zo smettelooos
Dat wordt mijn volgende paar denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef floydvisser het volgende:
vandaag me pantoffels aan!
[afbeelding]
dure pantoffelsquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef floydvisser het volgende:
hoe meer schoenen hoe minder ze lijken te slijten als je ze allemaal draagt... best makkelijk.
je duikt de kast in checkt wat voor t-shirt je aan wil en pakt schoenen in die kleur erbij!
of andersom!![]()
vandaag me pantoffels aan!
[afbeelding]
Dat zijn mooie nikiesquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef dude538 het volgende:
waar te koop? en voor hoeveel euro?
Nike Airforce 1 Premium 07 Choz:
[afbeelding]
Weet iemand andrs toevallig nog fette nikies?
patta. stinklul.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef dude538 het volgende:
waar te koop? en voor hoeveel euro?
Nike Airforce 1 Premium 07 Choz:
[afbeelding]
Weet iemand andrs toevallig nog fette nikies?
Zo te zien Pointer, te krijgen bij Frisco in Arnhem, 24/7 in Nijmegen en de Carhartt winkel in Amsterdam.quote:Op zondag 16 september 2007 00:57 schreef The_Forcer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die weet waar deze schoenen van zijn, en waar ik ze kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |