Duid er helaas toch op dat dit haar pijn doet, ( met het gegeven dat ze er voor de rest zo goed als direct doorheen zakt )quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voorpoten wel. Mn ma vermoed ook dat het iets met dr ruggenwervels is. Ik aaide poes gisteren over haar rugje, en mevrouw komt in de benen (ook de achter poten!) en maakt dr rug bol
Mja meestal wel. IMHO best logisch, want ze verveeld zich natuulk de tering. Dan zou ik ook gaan slapen. Ik zal als ze strax wakker is (denk met een uurtje wel) poes eens lekker kroelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeee gewoon doen!!!
Blij voor je dat het al weer 'zover' is.
Slaapt ze veel?
vind ik een beetje eng. Waarom weet ik niet maar ik ben denk bang dat ik dr pijn doen ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon ff lekker op schoot nemen, lekker tegen je aan![]()
Ik moet sowieso a.s donderdag om 16:15 terug komen met Poekie. Ik ga zeker weten wel even vragen waarom als ze in hemelsnaam geen tests hebben gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, kan ik me wel voorstellen. Het is nu allemaal nog zo pril en stel dat het idd iets is in het ruggemerg wat nu voorzichtig begint te helen. Als het zo goed door blijft gaan, ga je dan nog terug naar de DA om te laten onderzoeken wat het is geweest?
Wat ze heeft meegemaakt is enorm ingrijpend en ook nog eens supervermoeiend, ze zal een hoop veerkracht en energie kwijt zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef Qwea het volgende:ik heb Poekie in slaap gekroelt! Ze was wakker, dus ik ben maar even in de bench gekropen en heb dr gekroelt, toen ging ze dr hoofd in dr staart en pootjes begraven en snurken
Ja oke, maar ze mag absoluut niet lopen he. Altijd niet los. Kei kleine stapjes is geen probleem maar ze mag van de DA dus geen dingen doen die ze niet aan kan. Vandaar die bench.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ze heeft meegemaakt is enorm ingrijpend en ook nog eens supervermoeiend, ze zal een hoop veerkracht en energie kwijt zijn.
Dus neem je kat op schoot, doe de bekende dingen!
Misschien ben ik een zeikerd, maar stel in het geval hersenbloeding/beroerte moet de kat zich opnieuw definiëren, klinkt raar, en een bench zou nou juist kunnen beperken.
Dus doe zoveel mogelijk de dingen die voor de kat herkenbaar zijn.
Ja ze is even bij MM op schoot geweest want mevrouw had heel dr bench onder gepiest. Haar dekentje, onderlegger en het laminaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
En? Is Poekie er al uit geweest? En hoe gaat het nu?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed teken! Gewoon lekker verwennen![]()
mja kan ze wel, maar ze blijft toch niet zittenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef deedeetee het volgende:
Hahaha wat een kleine dondersteenKan ze niet ff gezellig bij je op de bank zitten ofzo
Mauwt ze niet gewoon omdat ze bij d'r bak wil? Niet er uit mogen is 1 ding, je behoeften niet op een nette manier kunnen doen is voor een kat heel vervelend. Succes iig, het lijkt de goede kant op te gaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja kan ze wel, maar ze blijft toch niet zittengisteren en vanmorgen wilde ze er ook al telkens af. Ze heeft het opgegeven en slaapt.
Die trut moest plassen dus wat doet ze? Ze gaat met dr reet tegen de deur aanstaan en pist zo op het laminaat. Ze zal wel denken ik pis niet in mn bench
Mn pa en ik vroegen ons al af waar de neuk dat "water" toch elke x vandaan kwam.
Goeie!quote:Op zondag 16 september 2007 09:46 schreef Qwea het volgende:
Nou Barbaaf dat zou kunnen, maar ze mauwde net ook moord en brand terwijl ze een uur geleden al dr behoeftes heeft gedaan. Die gekke kat krabt als ze heeft gepoept, dus de keutels lagen voor de deur
MikeyMo bedacht dat je een zijkant van de bench zou kunnen vullen met kattenbakvulling en dat op een stuk karton leggen. Dan hoeft ze ook geen rand over te klimmen.
nou ik heb pillen meegekregen van de DA, die heb ik eens online opgezocht en het blijkt dat ze daar veel van gaat vreten. Ze vrat vroeger wel veel, maar zoveel niet. Ik heb nog voor 2 dagen pillen dus ik neem aan dat het daarna minder wordt. Overigens mocht ik haar gewoon voeren van de DA als ze honger had.quote:Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie!
Ik nam in noodgevalleen een oud dienblad als bak, heb je toch iets.
Oh en met dat vele eten,
at ze vroeger ook zoveel?
Anders kan het zijn, en ik zeg niet dat het zo is, maar het overwegen waard, dat de attaque haar geheugen heeft aangetast, ze vergeet ahw dat ze gegeten heeft en piept weer om eten.
Oftwel, goed kijken en pas op dat je niet overvoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |