Ja ze is even bij MM op schoot geweest want mevrouw had heel dr bench onder gepiest. Haar dekentje, onderlegger en het laminaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
En? Is Poekie er al uit geweest? En hoe gaat het nu?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed teken! Gewoon lekker verwennen![]()
mja kan ze wel, maar ze blijft toch niet zittenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef deedeetee het volgende:
Hahaha wat een kleine dondersteenKan ze niet ff gezellig bij je op de bank zitten ofzo
Mauwt ze niet gewoon omdat ze bij d'r bak wil? Niet er uit mogen is 1 ding, je behoeften niet op een nette manier kunnen doen is voor een kat heel vervelend. Succes iig, het lijkt de goede kant op te gaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja kan ze wel, maar ze blijft toch niet zittengisteren en vanmorgen wilde ze er ook al telkens af. Ze heeft het opgegeven en slaapt.
Die trut moest plassen dus wat doet ze? Ze gaat met dr reet tegen de deur aanstaan en pist zo op het laminaat. Ze zal wel denken ik pis niet in mn bench
Mn pa en ik vroegen ons al af waar de neuk dat "water" toch elke x vandaan kwam.
Goeie!quote:Op zondag 16 september 2007 09:46 schreef Qwea het volgende:
Nou Barbaaf dat zou kunnen, maar ze mauwde net ook moord en brand terwijl ze een uur geleden al dr behoeftes heeft gedaan. Die gekke kat krabt als ze heeft gepoept, dus de keutels lagen voor de deur
MikeyMo bedacht dat je een zijkant van de bench zou kunnen vullen met kattenbakvulling en dat op een stuk karton leggen. Dan hoeft ze ook geen rand over te klimmen.
nou ik heb pillen meegekregen van de DA, die heb ik eens online opgezocht en het blijkt dat ze daar veel van gaat vreten. Ze vrat vroeger wel veel, maar zoveel niet. Ik heb nog voor 2 dagen pillen dus ik neem aan dat het daarna minder wordt. Overigens mocht ik haar gewoon voeren van de DA als ze honger had.quote:Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie!
Ik nam in noodgevalleen een oud dienblad als bak, heb je toch iets.
Oh en met dat vele eten,
at ze vroeger ook zoveel?
Anders kan het zijn, en ik zeg niet dat het zo is, maar het overwegen waard, dat de attaque haar geheugen heeft aangetast, ze vergeet ahw dat ze gegeten heeft en piept weer om eten.
Oftwel, goed kijken en pas op dat je niet overvoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |