Nou het heeft even geduurd die update van me, maar ik moest keiveel regelen. Ik moest een bench regelen, want die had ik natuulk niet, onderleggers, kattenvoer ( ze wil opeens enkel wiskas
![]()
) ect ect.
Poek is dus weer thuis
![]()
Soms dan probeert ze te staan, maar dat wil niet echt lukken. Ze valt toch telkens nog weer. Ze kan wel zitten. Wat betreft het inslapen, ik wil het eerst nog een week of 2 a 3 aanzien. Misschien dat ze toch nog weer loopt. Poekie moet a.s Donderdag om 16:15 weer op bezoek bij de DA.
Ze vermoeden toch of een hersenbloeding of een beroerte. En aangezien haar mondje scheef stond op het moment dat ik haar bracht, denk ik zelf aan een beroerte.
Mevrouw ligt zoals jullie dus zien in de bench. Toen ik haar op ging halen, lag ze in een doos. En omdat ze in een doos zat en daar telkens uit probeerde te komen, moesten we haar zelfs meenemen toen we de bench gingen halen. Ze lag prins heerlijk te maffen in de auto in die doos. Maar elke keer als ik even stopte met aaien werd ze wakker
![]()
![]()
Poek had een verbandje om haar poot die er eigenlijk pas morgen af mocht. Maar ze zat er zo aan te likken,bijten en ontzettend te schudden met haar poot dat ik maar heb gevraagd of hij er vandaag niet af mocht. Dat mocht gelukkig.
Even over het blind zijn ; het is niet zeker dat ze blind is, ze vermoeden het. De assistente van de DA deed vanmiddag met haar vinger langs poes oog, en daar reageerde ze op. Als ik hele verhalen tegen haar ophang, dan kijkt ze me aan. Ik weet dus niet of ze ook daadwerkelijk blind is.
Eigenlijk zou ik morgen vertrekken naar Den Helder, maar vriendlief komt deze kant op. Ik wil poekie momenteel even niet alleen bij mn ouders laten. Baloe (de hond) reageerde wel een beetje vreemd op Poekie. Hij durft niet echt bij de bench in de buurt te komen en komt elke keer dat ik bij Poekie ben ook heel zielig alsof hij wat misdaan heeft aangelopen. Waarom hij dat doet weet ik niet. Ik weet iig wel heel zeker dat dit met Poekie niet zijn schuld is. Aangezien Poekie buiten was en Baloe binnen met de deur op slot.
Poekie heeft wat medicijnen (pilletjes) meegekregen die ze op moet maken. Dus het is allemaal echt even afwachten. Ze praat iig nog steeds terug als je wat zegt, en ze wordt ook nog graag geaaid.
Ik keek even een foto van Dinsdag terug die ik maakte uit verbazing omdat die goeie levendige poes een vogel had gevangen en aan het oppeuzelen was. Daar lijkt er echt nog niet aans de hand.
Poes is wel humeurig, want toen ik dr verband eraf wou halen heeft ze me alweer gebeten
![]()
Gelukkig werkt de tetanus van Woensdag 10 jaar
![]()
Tot zover eigenlijk
![]()