nee. Ze hebben het bij de dierenarts telkens over neurologisch. Daar bedoelen ze mee dat ze nog steeds heel vreemd rondjes loopt te draaien. IPV recht toe rechtaan gaat ze telkens cirkeltjes doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef heaven7 het volgende:
Jeetje wat zieligVeel sterkte!
Ik snap je neurologisch/neurotisch niet helemaal, bedoel je nou in alle gevallen dat je het zei neurotisch?
Ja idd. 2 volle weken hebben we lopen zoeken en we dachten dat ze dood was. Tot iemand ons vertelde dat een kat die op Poek leek bij de DA was binnengebracht. Gevolg van het auto ongeluk ; 1 oog kwijt, 1 kaak kwijt een beugeltje voor altijd achter in de bovenkaken en een scheef koppiequote:Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Jezus![]()
Dat is dus weer een reden te meer om katten lekker binnen te houden.
Kat van mijn moeder deed dat ook, hij werd een keer wakker uit een slaapje en kon alleen nog maar rondjes lopen. Wilde dat ook, knalde overal tegenaan en kon niet uit zichzelf stoppen daarmeequote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
nee. Ze hebben het bij de dierenarts telkens over neurologisch. Daar bedoelen ze mee dat ze nog steeds heel vreemd rondjes loopt te draaien. IPV recht toe rechtaan gaat ze telkens cirkeltjes doen.
Zo ontzettend zielig. Ik ben benieuwd ( niet dat het er toe doet hoor) maar wat dit "grapje" gaat kosten. Belangrijkste is dat ze het overleeft... al zie ik het somber inquote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kat van mijn moeder deed dat ook, hij werd een keer wakker uit een slaapje en kon alleen nog maar rondjes lopen. Wilde dat ook, knalde overal tegenaan en kon niet uit zichzelf stoppen daarmee
thnx Yvquote:Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef yvonne het volgende:
Sterkte Qwea, wat een klote gebeurtenis
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:47 schreef yvonne het volgende:
Q, ik begrijp dat je je kat graag wilt zien, de dierenarts raadt dat af, stress, vreugde weetikveel, kan weer zo'n aanval triggeren.
Maar een dierenarts omgeving is toch zeker zo stressvol, geur, geluid is daar echt niet weg te filteren.
Overleg dat eens met de arts?
Stel, en dat hopen we met z'n allen hier van niet, dat het slecht afloopt, heb je poekie iig nog even gezien.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ondanks alle ellende van toen en nu, is dit wel een GEWELDIGE foto![]()
Nope, nog niet weer staan. Ik ga om 09:0 weer bellen. Al denk ik niet dat er nog ander nieuws isquote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een droppie![]()
Maar nog geen nieuws dus? DAt ze niets laat lopen is wel een teken dat ze niet verlamd is (toch?)
Kan ze al weer op haar pootjes staan?
Trust me, I will. Iig elke dag een Updatequote:
Het enige waar ze altijd in lag was of in mn kinderwagen waar altijd mn poppen inzaten ( toen was ik een opdonder van 2/3 ofzoquote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef phluphy het volgende:
Wat een nare geschiedenis, maar wat een ontzettend lieve en dappere poes!![]()
Het ziet er misschien wat zielig uit, zo'n poes in een bench, die niet kan rondlopen, vogeltjes vangen en d'r eigen gang gaan, maar ze is in elk geval in een bekende en vertrouwde omgeving met mensen om zich heen die goed voor d'r zorgen. Een hele winst ten opzichte van het verblijf bij de dierenarts!![]()
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen: ook al komt het misschien niet meer helemaal goed, ze heeft in elk geval de best mogelijke omstandigheden gehad. En dat is toch een fijne gedachte.![]()
Misschien zou je nog iets bekends uit een mandje waar ze vroeger in sliep (?) of een dekentje waar ze vaak op lag, in de bench kunnen leggen? Als het vies mocht worden, kun je het toch wassen? Lijkt me voor de poes fijner dan zo'n onderlegger.
Beterschap!![]()
Och...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Moeilijke keuze Q, toen het ons overkwam ( oude kat, hersenbloeding) gaf de arts de raad de kat mee te nemen naar huis en kijken wat de kat zélf aangaf. En het was een dweil hoor, niks bewoog meer, maar goed, lang verhaal kort houden, de kat zelf had totaal nog geen zin om het op te geven en liep binnen een week, niet meer zo trefzeker als voorheen, maar liep, en liep op zijn manier toch nog de baas uit te hangen, wilde zelfs weer de terrorkat buiten uit gaan hangen. En op deze manier toch nog een jaar een katwaardig bestaan gehad.
Ik zeg niet dat dat met Poekie ook zo gaat, maar mee naar huis nemen en zélf kijken hoe een en ander gaat en hoe je kat zélf reageert lijkt me best wel een optie, toch?
Ik denk het niet eigenlijk. Mn moeder vroeg zich dat ook al afquote:Op donderdag 13 september 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww.... denk je dat ze pijn heeft?
Zo te zien op de foto niet maar wat denk je zelf? Nou ja dan ben ik maar een monster maar dan kan je Poekie beter een spuitje geven.
Ik hoop dat ze opknapt, tis een mooi en een dapper beestje zo te zien
Ja voorpoten wel. Mn ma vermoed ook dat het iets met dr ruggenwervels is. Ik aaide poes gisteren over haar rugje, en mevrouw komt in de benen (ook de achter poten!) en maakt dr rug bolquote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief filmpje![]()
Ze kan haar voorpootjes dus nog wel gebruiken?
De kat van een vriendin is 2 weken verlamd geweest aan de achterkant, liet alles lopen enzo.
Bleek dat ze door een andere kat in het ruggemerg was gebeten en dat het was gaan ontsteken (net boven de staart) Poezz heeft toen 2 weken lang acupunctuur gehad van de DA, moest ze eerst dagelijks en later om de dag heen om naaldjes te laten zetten.
Maar ze loopt weer als een grote en is weer helemaal de oude![]()
Jup, precies als ons verhaal!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef NorthernStar het volgende:
Lijkt wel wat op de oude kat van mijn ouders.Die deed op een ochtend heel raar, probeerde te staan maar viel telkens om, achterlijfje slap, gek met de kop schudden enzo. Naar de DA, had ie waarschijnlijk een klein herseninfarct. Ook weer terug naar huis om even aan te kijken hoe het zou ontwikkelen. Langzaam weer opgeknapt, het evenwicht duurde het langst (liep scheef, steeds de neiging om van dingen af te vallen) maar ook dat is weer helemaal goedgekomen. Was ook een oudje maar heeft daarna nog een paar jaar geleefd en achter kikkers aangezeten.
Je weet het nooit. Hoop voor je dat poekie weer bijtrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |