quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij zou me scheren
roep je al maanden
die laatste 2 smileys zeggen genoegquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..dat vroeg jij...kan me niet herinneren hierin toegestemd te hebben....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien gooit JJ hem wel vol!
nah...OA...quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
voorspelling: wie maakt deze vol
ik zeg Lenny
nah frits gooide hem dit keer vol ik zeg iemand die je totaal niet verwachtquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
voorspelling: wie maakt deze vol
ik zeg Lenny
ik voorzie een kloon "Totaal NV"quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah frits gooide hem dit keer vol ik zeg iemand die je totaal niet verwacht![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
Frits maakt um dus vol
niemand had het goed
Ik heb wel een periode gehad dat ik veel nieuwe delen moest openen hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah frits gooide hem dit keer vol ik zeg iemand die je totaal niet verwacht![]()
klonenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voorzie een kloon "Totaal NV"
Ik ben niet van de klonen, frutsquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey goed planquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat gek!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..NOT...
....hier regent het...
![]()
![]()
Ik was aan het werk!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
voorspel nu wie het topic op slot gooit![]()
(mag niet jezelf)
ik gok OA
Ik doe m'n best!quote:
wil je voor mij even 2 velltjes postzegels voor binnen europa meebrengen?quote:
whehehehequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
Godverd.. kijk ik net in ons besturingssysteem...
zie ik dat iemand extra codes heeft aangemaakt, kris kras door alle andere heen...
Vloeken... verdomme... welke debiel zit er nou niet op te letten...
Kwartiertje later...
ben ik bezig met het plannen van week 45...
tum di dum... wat de fuck... alle codes van de donderdag wegsnap er nix van...
5 minuten uitzoekwerk later..
AAAHHH.. aapje uit de mouw.. ene debiel had de codes van donderdag beetje fout ingevoerd en daardoor stonden ze op de foute plek, beetje kris kras...
* Frutsel is een debiel![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehehe
het is dat je het zelf zegt
verklaard dit de slome fok vage mysql foutjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
zie ik dat iemand extra codes heeft aangemaakt, kris kras door alle andere heen...
Kwartiertje later...
AAAHHH.. aapje uit de mouw.. ene debiel had de codes van donderdag beetje fout ingevoerd en daardoor stonden ze op de foute plek, beetje kris kras...
Whehehequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
Kwartiertje later...
grapje schat, grapje!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey![]()
ik hoefde niets te vertellen hier hoor...
wees lief voor me![]()
ghehehequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verklaard dit de slome fok vage mysql foutjes?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe
lekker boos worden op jezelf![]()
Helaas....quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je voor mij even 2 velltjes postzegels voor binnen europa meebrengen?
Week 45....quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
Kwartiertje later...
quote:
Ik ook wel een beetje, al had ik het zelf nooit kunnen ontcijferen....quote:
Daarom heet het "planning" hequote:Op dinsdag 11 september 2007 13:07 schreef OA het volgende:
[..]
Helaas....![]()
[..]
Week 45....![]()
Das begin november pas...![]()
Maar 8 weken vooruit....quote:
ik heb zelf een rot-handschrift, om over Lars maar te zwijgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, al had ik het zelf nooit kunnen ontcijferen....![]()
ene keer merk ik ze de andere keer niet en toevallig niet nu je dat postquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe![]()
als dat zou kunnen, zouden ze nu opgelost moeten zijn![]()
ik vond hem leukquote:
Dat zou ik nooit doen....quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond hem leuk
ik heb er nu wel een slotje op gedaan, om te voorkomen dat er 100 TS is een blinde sukkel posts komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Heb je altijd al eens willen zeggen hè Muck? En dat dan daadwerkelijk door een slotje laten volgen!!quote:
je bent gewoon jaloers OA...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je altijd al eens willen zeggen hè Muck? En dat dan daadwerkelijk door een slotje laten volgen!!
Geef maar toe! [afbeelding]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers OA...![]()
![]()
Hahaha, some of us have powers my friend!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...![]()
and some want to have power...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, some of us have powers my friend!
I dont feel the force is strong within him, but he has a true source of judgement.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi gezegd kerelquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I dont feel the force is strong within him, but he has a true source of judgement.
Geschiedenis van het Medialandschap. Graftvak!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.....
Welk vak doe je nou eigenlijk vanmiddag?![]()
Ik heb niet alle delen in MyAt staanquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
Ik ga ff de wiki bijwerken, want de wikimasters verzaken weer enorm!![]()
Done!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
Ik ga ff de wiki bijwerken, want de wikimasters verzaken weer enorm!![]()
Eer, kerel, waar was je al die tijd??quote:
Niemand, maar dat boeit niet!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
wie leest ze eigelijk terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |