Stappen in Almelo de avond ervoor en dan voor het stadion slaapplek vinden, temperatuur is nog aardig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook al niet! De axiosbus is vol en met het OV gaat het ook niet lukken...
Zit te denken wat ik eigenlijk moet gaan doen.
Heen is geen probleem, ik kom met de bus wel bij de Makro in Hengelo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stappen in Almelo de avond ervoor en dan voor het stadion slaapplek vinden, temperatuur is nog aardig.
Ohjee, het plan wat ik heb uitgedokterd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook al niet! De axiosbus is vol en met het OV gaat het ook niet lukken...
Zit te denken wat ik eigenlijk moet gaan doen.
Jol is geen bijzondere trainer. Is een goede trainer maar geen toptrainer. Ook totaal geen Ajax trainer. Wat mij betreft komt Co volgend jaar. Is toch wat gelouterder geworden t.o.v. zijn eerste periode als hoofdtrainer van Ajax. Kan lezen en schrijven met de TD (v. Geel) en is gewoon een toptrainer met bovendien een Ajax hoofd. A.u.b. geen Foppe of dat soort trainers. Dit soort trainers redden het niet in A'dam.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Nashje het volgende:
Foppe past totaal niet bij Ajax, Rijkaard heeft mij eigenlijk nog steeds niet overtuigd en Jol is denk ik een beetje hetzelfde type als Ten Cate, maar dan een stuk realistischer.
We hebben Colin alquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:35 schreef Longmen het volgende:
Trabelsi misschien naar Anderlecht? Wat sneu voor Hatem. Ajax waarom haal je m niet terug?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Longmen het volgende:
Als van Basten komt hebben we iig één speler van naam die naar Ajax wil
Ach, als trainer/coach hoeft hij van mij niet terug te komen naar Ajax, als spitsentrainer mag wel eventueel.quote:
Echt he, slaat nergens op bij axios kunnen ze toch nog wel een 2e bussie bijboeken ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heen is geen probleem, ik kom met de bus wel bij de Makro in Hengelo.
Wedstrijd afgelopen om 21.45u. Dan heb ik drie kwartier om het vak uit te komen, met de bus naar Hengelo te gaan, daar met de bus naar het station in Hengelo...Want de laatste trein naar de bewoonde wereld vertrekt om 22.30u.
Hengelo lijkt me trouwens ook niet echt een stad waar je op een zaterdag tot een uur of 6 echt goed kunt stappen.
Ik trakteerquote:11/9/2007 - Ogararu fit verklaard
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
De Roemeense rechtsback Ogararu is inmiddels fit verklaard. Hij is nu bij een week weer in training en kan na vier maanden aanstaand weekend zijn rentree maken voor Ajax. De Roemeen liet weten te hopen dat ten cate hem zondag alweer speeltijd zal gunnen.
4 maanden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik trakteer. Ajuuuuuuuuuuuuuuu Colin
. Tot nooit meer ziens!
Ja dat bericht staat vol fouten. Zondag moet zaterdag zijn. Maar daar gaat het niet om klojo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
4 maanden?![]()
Ik weet dat de Colin periode misschien extra lang leek maar dit lijkt me nogal overdreven![]()
Ik ben wel gecharmeerd van Ogararu. Ook vorig seizoen vond ik hem een goede rechtsback. Het lijkt me dat het dit seizoen alleen maar beter kan gaan. Ik heb wel vertrouwen in hem.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef S-Two het volgende:
Alsof Ogararu zo goed is, ok beter dan Colin dat wel, maar Ogararu heeft mij vorig seizoen nog niet echt overtuigd. Ik hoop dat het aanpassingsproblemen waren en dat hij binnenkort gaat vlammen.
Trabelsi dan maar terughalen ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef S-Two het volgende:
Alsof Ogararu zo goed is, ok beter dan Colin dat wel, maar Ogararu heeft mij vorig seizoen nog niet echt overtuigd. Ik hoop dat het aanpassingsproblemen waren en dat hij binnenkort gaat vlammen.
Zeker weten.. man met voetbalverstand..!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Dat mensen Leo Beenhakker bij Ajax willen zien
tsja ieder zijn eigen visie en mening he, wie zou jij graag willen zien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Dat mensen Leo Beenhakker bij Ajax willen zien
Eensch.. van Basten hoef ook IK niet als trainer te zien.. Doe mij maar een type Rijkaard..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, als trainer/coach hoeft hij van mij niet terug te komen naar Ajax, als spitsentrainer mag wel eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |