quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Longmen het volgende:
Als van Basten komt hebben we iig één speler van naam die naar Ajax wil
Ach, als trainer/coach hoeft hij van mij niet terug te komen naar Ajax, als spitsentrainer mag wel eventueel.quote:
Echt he, slaat nergens op bij axios kunnen ze toch nog wel een 2e bussie bijboeken ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heen is geen probleem, ik kom met de bus wel bij de Makro in Hengelo.
Wedstrijd afgelopen om 21.45u. Dan heb ik drie kwartier om het vak uit te komen, met de bus naar Hengelo te gaan, daar met de bus naar het station in Hengelo...Want de laatste trein naar de bewoonde wereld vertrekt om 22.30u.
Hengelo lijkt me trouwens ook niet echt een stad waar je op een zaterdag tot een uur of 6 echt goed kunt stappen.
Ik trakteerquote:11/9/2007 - Ogararu fit verklaard
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
De Roemeense rechtsback Ogararu is inmiddels fit verklaard. Hij is nu bij een week weer in training en kan na vier maanden aanstaand weekend zijn rentree maken voor Ajax. De Roemeen liet weten te hopen dat ten cate hem zondag alweer speeltijd zal gunnen.
4 maanden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik trakteer. Ajuuuuuuuuuuuuuuu Colin
. Tot nooit meer ziens!
Ja dat bericht staat vol fouten. Zondag moet zaterdag zijn. Maar daar gaat het niet om klojo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
4 maanden?![]()
Ik weet dat de Colin periode misschien extra lang leek maar dit lijkt me nogal overdreven![]()
Ik ben wel gecharmeerd van Ogararu. Ook vorig seizoen vond ik hem een goede rechtsback. Het lijkt me dat het dit seizoen alleen maar beter kan gaan. Ik heb wel vertrouwen in hem.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef S-Two het volgende:
Alsof Ogararu zo goed is, ok beter dan Colin dat wel, maar Ogararu heeft mij vorig seizoen nog niet echt overtuigd. Ik hoop dat het aanpassingsproblemen waren en dat hij binnenkort gaat vlammen.
Trabelsi dan maar terughalen ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef S-Two het volgende:
Alsof Ogararu zo goed is, ok beter dan Colin dat wel, maar Ogararu heeft mij vorig seizoen nog niet echt overtuigd. Ik hoop dat het aanpassingsproblemen waren en dat hij binnenkort gaat vlammen.
Zeker weten.. man met voetbalverstand..!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Dat mensen Leo Beenhakker bij Ajax willen zien
tsja ieder zijn eigen visie en mening he, wie zou jij graag willen zien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Eensch.. van Basten hoef ook IK niet als trainer te zien.. Doe mij maar een type Rijkaard..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, als trainer/coach hoeft hij van mij niet terug te komen naar Ajax, als spitsentrainer mag wel eventueel.
Hij heeft er wel voor gezorgd dat er enkele talenten werden aangekocht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Rijkaard heeft meer ervaring en is in mijn ogen toch meer een trainer dan een manager a la van Basten..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Wooldoor het volgende:
hm Rijkaard en van Basten zijn in mijn ogen zelfde type trainers. Ze managen meer dan echt trainen, af en toe raar selectie beleid. Rustige mensen. Waarin zien jij het verschil in die 2 dan?
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef Nashje het volgende:
Doe mij maar een type Van Gaal.
Hij heeft contract tot medio 2010, met clausule dat hij in 2009 weg mag als hij bondscoach kan worden.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.
Die blijft t/m 2011 zitten!
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Lyzio het volgende:
Zie dat Wamberto nog altijd druk op zoek is naar een club..
Ik denk dat de wil van Van Gaal of geld geen enkel probleem is. Het feit dat Van Gaal er onder contract staat, en dat Louis een loyaal mens is, zal er meer toe bijdragen dat hij bij AZ zal blijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.
Die blijft t/m 2011 zitten!
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..quote:Az en Ajax leggen bom onder Eredivisie
De Eredivisie staat op springen. VI heeft beslag gelegd op documenten waaruit blijkt dat Ajax en AZ hun tv-rechten niet langer delen.
Uitzendrechten ECV deel 3 - Van Tien naar RTLquote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..
Kan iemand wat meer info geven?.
Ze vinden dat de tv-rechten nu oneerlijk worden verdeeld, dat de grote clubs te weinig krijgen. Nu dreigt Scheringa dat hij de rechten van AZ alleen wil verkopen (ipv nu de rechten van alle clubs samen). En er wordt gezegd dat Ajax daar misschien ook aan denkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..
Kan iemand wat meer info geven?.
Ach, als je echt bij de beste zestien van Europa wilt horen, mogen de TV-gelden best omhoog.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Zielig geneuzel in de marge lijkt me.... en kat in het nauw...
Incompentente eikels zijn het. Voer gewoon een goed beleid en je hebt die grijpstuiver niet nodig...
AZ is toch helemaal geen grote club?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ze vinden dat de tv-rechten nu oneerlijk worden verdeeld, dat de grote clubs te weinig krijgen. Nu dreigt Scheringa dat hij de rechten van AZ alleen wil verkopen (ipv nu de rechten van alle clubs samen). En er wordt gezegd dat Ajax daar misschien ook aan denkt.
Verander je avatar eens manquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Ogararu. Ook vorig seizoen vond ik hem een goede rechtsback. Het lijkt me dat het dit seizoen alleen maar beter kan gaan. Ik heb wel vertrouwen in hem.
Nou dan zullen ze Van Gaal ook wel niet willen.quote:doelend op het vroegtijdig beëindigde dienstverband van de oefenmeester. Adriaanse werd in 2001 op straat gezet vanwege de magere resultaten.
”Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen
Veel supporters van Ajax en AZ kopen dan alleen de wedstrijden van hun club, misschien nog wel te splitsen in álle wedstrijden en alleen alle uitwedstrijden (voor de SCC-houders). Waarschijnlijk kost het minder, maar het hoeft dan ook niet gedeeld te worden door achttien. Op zich een goed idee, ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap de onvrede wel maar het gaat nergens over.
Stel je hebt daadwerkelijk tele2 en daar betaal je voor, dan moet je gewoon nog eens betalen voor AZ/Ajax wat een gelul
Precies, als je al bestuur gewoon zelf een beter je werk doet speel je gewoon CL en heb je dit stuivertje extra niet nodig.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:26 schreef Blight het volgende:
Slecht idee. Wat PSV zegt klopt wel. De eredivisie heeft 18 clubs, geen 4. Op de lange termijn is het enige wat je doet het saboteren van je eigen competitie.
Maar toch, Ajax verdiend nu veel minder aan televisie-gelden dan wanneer het haar eigen pakketten kan verkopen. Ajax maakt dus de TV-gelden voor de kleinere clubs mogelijk, terwijl die kleinere clubs ervoor zorgen dat de TV-gelden voor Ajax lager zijn dan zou horen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, als je al bestuur gewoon zelf een beter je werk doet speel je gewoon CL en heb je dit stuivertje extra niet nodig.
En natuurlijk makkelijk praten van PSV, die spelen namelijk altijd CL. Dus nogmaals het bewijs dat het gepruts is van Ajax.
Dan is het nu vast uitgesloten dat hij komtquote:Op woensdag 12 september 2007 13:08 schreef fuckbuddy het volgende:
‘Adriaanse niet in beeld als opvolger Ten Cate’
Ajax-voorzitter John Jaakke heeft in Sportweek ten stelligste ontkent dat Ajax van plan is om Co Adriaanse aan te stellen als opvolger van Henk ten Cate. Het contract van de zittende coach in de Arena loopt aankomende zomer af.
”Co Adriaanse is voor ons geen optie. Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer,” zegt Jaakke, doelend op het vroegtijdig beëindigde dienstverband van de oefenmeester. Adriaanse werd in 2001 op straat gezet vanwege de magere resultaten.
”Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet,” aldus de preses.
Adriaanse tekende onlangs een contract in Qatar bij Al-Sadd. Eerder wees hij Feyenoord de deur toen die club hem polste voor een dienstverband. Volgens insiders zou de coach dit hebben gedaan omdat hij, als geboren Amsterdammer, nog eenmaal werkzaam zou willen zijn voor Ajax. “Nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn,” countert Jaakke die bewering.
[..]
Nou dan zullen ze Van Gaal ook wel niet willen.
zal niet gratis zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef Ordinair het volgende:
Ik snap er nog steeds geen flikker van? Kan dit betekenen dan dat we Ajax bij RTL hebben, PSV bij NOS en AZ bij SBS?
Natuurlijk wel, maar het komt zo triest over op het moment. Ajax haalt weer de CL niet door eigen stomme schuld en dan gaan ze op deze zielige manier nog wat aalmoezen sprokkelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar toch, Ajax verdiend nu veel minder aan televisie-gelden dan wanneer het haar eigen pakketten kan verkopen. Ajax maakt dus de TV-gelden voor de kleinere clubs mogelijk, terwijl die kleinere clubs ervoor zorgen dat de TV-gelden voor Ajax lager zijn dan zou horen.
Nee, ze moeten de medische staf opnieuw uitbreiden.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het komt zo triest over op het moment. Ajax haalt weer de CL niet door eigen stomme schuld en dan gaan ze op deze zielige manier nog wat aalmoezen sprokkelen.
Jodenclub zeker?.
Een nieuwe voorzitter en een nieuwe TD (die zeer goed kan werken met Adriaanse) lijkt me toch best een wezenlijk verschil.quote:”Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet,” aldus de preses.
Ja tuurlijk en daarom is de enige van de 4 topclubs die WEL CL speelt er ook tegenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, ze moeten de medische staf opnieuw uitbreiden.
Wat denk je nu zelf? Dit staat er toch compleet los van.
Zoeken we nou écht niet iemand die op tien kan spelen? Emre zou een puike zijn.quote:Galatasary wil Emre inderdaad overnemen van Newcastle United. De Turkse middenvelder hoopt zelf ook op een vertrek en ziet dat zijn werkgever niet de hoofdprijs vraagt. Voor ruim twee miljoen euro kan Emre vertrekken. (Daily Mirror)
Nee, man. Veel te traag, slechte mentaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Zoeken we nou écht niet iemand die op tien kan spelen? Emre zou een puike zijn.
Goeie techniekquote:Op woensdag 12 september 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Veel te traag, slechte mentaliteit.
Oh, ik vergat nog wat: véél te duur!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:35 schreef Blight het volgende:
Ach ja. Niet dat het ook veel uit maakt. Die halen ze toch niet.
Ach, Montana heeft wat Emre betreft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:46 schreef Blight het volgende:
En tot slot nog het argument dat we al genoeg Turken in Nederland hebben?
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:46 schreef Blight het volgende:
En tot slot nog het argument dat we al genoeg Turken in Nederland hebben?
Waar allemaal niet mee dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, Montana heeft wat Emre betreft gewoon gelijk.
Het was ook maar een gebbetje, dat over die Turken. Emre heeft naar mijn idee wel kwaliteit, maar hij is inderdaad niet de snelste.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, Montana heeft wat Emre betreft gewoon gelijk.
Rijkaardquote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef andre347 het volgende:
Wie moet er dan komen ipv Ten Cate? Rijkaard?
Heeft geen nut om zo namen te roepen, uitleg graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Neeskens!
Nope, als hij bondscoach kan worden bij Duitsland, Engeland, Spanje, Argentinië of Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mocht van Gaal weg als er een mooie club voor hem zou melden zoals Bayern en natuurlijk Ajax
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteldquote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef andre347 het volgende:
Wie moet er dan komen ipv Ten Cate? Rijkaard?
Spijkerman!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteld.
moet niet gekker worden Nashquote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteld.
quote:Luque en Urzaiz nog geen hele wedstrijd
In Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat Luque en Urzaiz nog niet klaar zijn voor een volledige wedstrijd van 90 minuten. "Ze zijn medisch gezien fit, maar conditioneel nog niet op volle kracht."
quote:VI: Maduro en Delorge niet tegen Heracles
Volgens Voetbal International komt het duel tegen Heracles te vroeg voor zowel Maduro als Delorge. Volgens VI kampt Maduro nog steeds met de naweeën van zijn hersenschudding. Vorige week deed hij wel alweer mee, maar haakte hij in de rust af.
quote:Ogararu hoopt op rentree tegen Heracles
George Ogararu heeft op Ajax.nl laten weten toe te werken naar een rentree in het duel tegen Heracles. Ogararu raakte tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal geblesseerd aan zijn linkerhamstring. Sinds zaterdag kan hij weer voluit, zonder problemen of pijn, op het doel schieten. ,,Het gaat goed. Ik denk dat ik aan het einde van de week weer kan aansluiten bij de groep. Als dat allemaal goed gaat, hoop ik de wedstrijd tegen Heracles weer te kunnen spelen. Ik verwachtte in eerste instantie tegen Groningen er weer bij te zijn, maar die wedstrijd kwam nog te vroeg.”
Ik zou ajax.nl of ajax kick off ff mailen.. die hebben dat vast welquote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef roel1204 het volgende:
Wie heeft er een mooie foto van de selectie op het veld... Moet een "redelijk" groot formaat zijn daar ik hem wil shoppen en een poster van wil laten maken.....
Ik kan geen goeie foto vinden, wie wel?????????????
quote:Wie moet er rechtsback staan?
Je hebt al een keer gestemd. De huidige tussenstand:
George Ogararu - 65,7%
Jürgen Colin - 2,8%
John Heitinga - 6,6%
Gregory van der Wiel - 24,7%
En terechtquote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef Madine het volgende:
Ajax Netwerk Poll met 2,8% flauwe mensen. Daarstraks stond onze vrind nog mooi op 0,0
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |