Martin Jol, als Ten Cate niet aanblijft.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:04 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Opzich is zijn punt niet eens zo heel slecht. Zie Co ook niet als de ideale vervanger. Nadeel is wel dat als Jaakke het zegt dat je bijna geneigd bent er tegenin te gaan. Deze man straalt zoveel dwaasheid uit....tis meer een hockey type dan een kerel met voetbal know how.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie er trainer moet worden van Ajax.
Zou idd een optie zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Martin Jol, als Ten Cate niet aanblijft.
Ben nog steeds niet echt over de indruk van Rijkaard. In mijn ogen meer een politicus dan een graspollenvretende voetbaltrainer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:19 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zou idd een optie zijn.
Net zoals van Gaal! Al is het alleen maar om AZ te laten zien dat ze (nog) geen topclub zijn![]()
Zou Jol dan wel iets liever zien maar toch vraag ik me ook af of hij de man is.
Rijkaard misschien???
Nadeel met Foppe is dat je dan geen aansprekende namen binnenhaalt. Met een Rijkaard gaat dit een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet echt over de indruk van Rijkaard. In mijn ogen meer een politicus dan een graspollenvretende voetbaltrainer.
Op zich, met redelijk wat creativiteit, zou ik me zelfs kunnen voorstellen dat Foppe de Haan een optie zou kunnen zijn. Heeft het goed gedaan de afgelopen tijd. Aantrekkelijk voetbal en niet bang om een speelsysteem te wijzigen als dit nodig is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef Sybesma het volgende:
Een trainer die durft aan te vallen. Dus geen 4-3-3 met een punt naar achteren. een systeem te spelen met de spelers die die heeft.
3-4-3 met de punt naar voren!
Spelers kan hij krijgen uit de jeugd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja dat kan je met 100% zekerheid zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:57 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Spelers kan hij krijgen uit de jeugd.
ideaal.. oh en Davids is eind september terugquote:
Maar wie dan wel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Rijkaard en Foppe wat mij betreft helemaal niet.
Ik denk dat van Gaal van Basten op gaat volgen als bondscoach en van Basten het roer van Ten Cate overneemt als coach van ajax na het EK.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:08 schreef D1 het volgende:
Misschien dan toch weer Van Gaal?
Blijven wel cirkeltjes lopen, maar we moeten toch wat...
Denk je dat echt?! de enige bondscoach die het voor elkaar heeft gekregen om zich niet te kwalificeren voor een eind toernooi terwijl hij toch wel redelijk materiaal voor handen had.......quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat van Gaal van Basten op gaat volgen als bondscoach en van Basten het roer van Ten Cate overneemt als coach van ajax na het EK.
Denk het niet. Van Geel h aalt iemand die zo kortzichtig is heus niet naar Ajax. ik heb sinds Van Basten er is geen enkel fatsoenlijke wedstrijd meer gezien van het NL Elftal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat van Gaal van Basten op gaat volgen als bondscoach en van Basten het roer van Ten Cate overneemt als coach van ajax na het EK.
Nul kans dat Kesler van Gaal weer Oranje laat doen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie van Gaal zich niet nog een keer in die slangenkuil begeven. Hij zal het amper goed kunnen doen, en hij is een trainer die het moet hebben van intensief met spelers werken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat van Basten geen crediet heeft opgebouwd als trainer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nul kans dat Kesler van Gaal weer Oranje laat doen.
Van Basten naar Ajax zou ik wel zien gebeuren.
Van Gaal zou het wel durven denk ik, en graag willen, ondanks die teleurstelling.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Denk je dat echt?! de enige bondscoach die het voor elkaar heeft gekregen om zich niet te kwalificeren voor een eind toernooi terwijl hij toch wel redelijk materiaal voor handen had.......
Van Gaal is echt een man die dagelijks moet trainen met spelers. Systeem erin slijpen...... maar als bondscoach moet je meer people managen.
Even eerlijk, krijg jij nog steeds een stijve plassert van Ajax? Ik zie je zelden op Ajax schelden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Van Gaal zou het wel durven denk ik, en graag willen, ondanks die teleurstelling.
En trust me, dat lag echt niet alleen aan Van Gaal zoals er in de media verteld is.
Ik zie Van Gaal aan het einde van zijn contract bij Ajax aan de bak gaan.
Ik denk dat Van Gaal toch echt wel de trainer is die momenteel het beste bij Ajax past.
Beter dan Blind, Koeman, MvB, HtC, Adriaanse of Jol!
quote:Davids eind september weer beschikbaar
dinsdag 11 september, door Louis, Amsterdam, 15:04u, VItv
Edgar Davids heeft de technische staf laten weten eind september weer verwacht te kunnen spelen.
Op dit moment hersteld Edgar Davids op eigen manier en met zijn eigen mensen (ook in Atlanta, Amerika), van een beenbreuk die hij opliep in een oefenduel tegen Go Ahead Eagles. Davids brak zijn scheenbeen vlak voordat het duel werd gestaakt. Hij droeg dit duel geen scheenbeschermers.
Overigens heeft Ajax een schikkingsvoorstel van de KNVB, een boete van 5.000 euro, naast zich neergelegd. Ajax is van mening niets fout te hebben gedaan. Wegens supporters rellen stapte de selectie destijds van het veld af, ze voelden zich naar eigen zeggen niet meer veilig.
Nee zeker geen stijve, ik vind het prachtig om te zien dat AZ Ajax het vuur aan de schenen kan en durft te leggen, en moet zeggen dat ik schouder ophalend kijk als jullie een CL zo makkelijk weggeven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Even eerlijk, krijg jij nog steeds een stijve plassert van Ajax? Ik zie je zelden op Ajax schelden.
BonWie..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee zeker geen stijve, ik vind het prachtig om te zien dat AZ Ajax het vuur aan de schenen kan en durft te leggen, en moet zeggen dat ik schouder ophalend kijk als jullie een CL zo makkelijk weggeven.
En dan idd roep eigen schuld...
En inderdaad HtC eens op zijn bek wil zien gaan, omdat ie mijn inziens onzin uitkraamt en doet alsof alles wel meevalt en er niets aan de hand is, om maar te zwijgen over zijn Collin of zijn domme wisselstrategieen in de 70ste minuut
Maar als ik kritiek heb op iets van Ajax dan zeg ik dat vrij normaal ipv na een verlies
"Slavia![]()
![]()
![]()
" zinnetjes neer te flikkeren.. Das niet mijn ding zeg maar.
Feit is dat ik geregeld te vinden ben hier, al is het maar om te zeiken over ex AZ;
Martin van Geel.... Hoe jullie heel dom Pereze hebben afgedankt en nu een probleem hebben, of op een aso manier (mijn inziens) Lindenbergh afgedankt hebben....
Zo beter?![]()
Ow enne BonJovi noemde me laatst nog een "Ajax Basher"
Dus ben ik een stuk stoerder dan tot nu aan toe werd aangenomen!
Ik ook al niet! De axiosbus is vol en met het OV gaat het ook niet lukken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:17 schreef Noshiba het volgende:
![]()
kutteringkutje ik heb geen vervoer voor heracles uit!
![]()
![]()
Stappen in Almelo de avond ervoor en dan voor het stadion slaapplek vinden, temperatuur is nog aardig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook al niet! De axiosbus is vol en met het OV gaat het ook niet lukken...
Zit te denken wat ik eigenlijk moet gaan doen.
Heen is geen probleem, ik kom met de bus wel bij de Makro in Hengelo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stappen in Almelo de avond ervoor en dan voor het stadion slaapplek vinden, temperatuur is nog aardig.
Ohjee, het plan wat ik heb uitgedokterd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook al niet! De axiosbus is vol en met het OV gaat het ook niet lukken...
Zit te denken wat ik eigenlijk moet gaan doen.
Jol is geen bijzondere trainer. Is een goede trainer maar geen toptrainer. Ook totaal geen Ajax trainer. Wat mij betreft komt Co volgend jaar. Is toch wat gelouterder geworden t.o.v. zijn eerste periode als hoofdtrainer van Ajax. Kan lezen en schrijven met de TD (v. Geel) en is gewoon een toptrainer met bovendien een Ajax hoofd. A.u.b. geen Foppe of dat soort trainers. Dit soort trainers redden het niet in A'dam.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Nashje het volgende:
Foppe past totaal niet bij Ajax, Rijkaard heeft mij eigenlijk nog steeds niet overtuigd en Jol is denk ik een beetje hetzelfde type als Ten Cate, maar dan een stuk realistischer.
We hebben Colin alquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:35 schreef Longmen het volgende:
Trabelsi misschien naar Anderlecht? Wat sneu voor Hatem. Ajax waarom haal je m niet terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |