hehe, heb net weer ef een lading neergezetquote:Op woensdag 12 september 2007 10:36 schreef leolinedance het volgende:
He Hou, je bent wel een held in het BreEzAh ToPiC! zeg![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm.. het programma waar ik mee werk converteert de demo filmpjes die ik maak automatisch in .. flash / avi /wat ik maar wil..![]()
Demobuilder.. ga maar eens een kijkje nemen op de webpagina..quote:
quote:
Heb ik mijn handleidingen gemaakt tijdens mijn stagequote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Demobuilder.. ga maar eens een kijkje nemen op de webpagina..
Erg user-vriendelijk en gemakkelijk in het gebruik....
Scheelt me toch veel uren werk.![]()
daar ga ik maar niet voor denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Nog maar 22 en dan heb ik de 250 gehaald
Toen mocht je blij zijn als je niet 4 topics had gemist..quote:Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ga ik maar niet voor denk ik
maar wat een verschil met het vorige schooljaar, ik kan nu gewoon m'n laatste bericht nog terugvinden, op dezelfde pagina nog wel![]()
Goed nieuws man!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Heuj!
Operatie geslaagd, alles is weer schoon gemaakt een beetje de knieschijf bijgewerkt![]()
Daarom had k diequote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen: Eerst bezig met project hier op school. Vanmiddag 15.00 afspraak op andere kant van de stad over een project daar op het bedrijf, duurt ook weer een uur, dan nog een dik uur terug, pas tegen 17.30-18.00 thuis.
En dat allemaal terwijl ik jarig ben [afbeelding]
Dankuquote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom had k dieook geplaatst...!
GEFELICITEERD!
Dankuquote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:Gefeliciteerd
jammer dat je zoveel moet doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |