Dan ben je echt mijn heldquote:
Je bent er bijnaquote:
Ik kan hier best blijven hangen ja..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Deansensitized het volgende:
Blijf je hier ook?? Dan zet ik je in de OP
En doen Kuno. Waarom hier überhaput heen man, ergens anders zoveel beter dan Nederland.
Oh dan lig ik toch echt liever op het strand hoor..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef marcofok het volgende:
si si, lekker aan het werk in het zonnige spanje!!!!! heel vervelend
Ehm.. het programma waar ik mee werk converteert de demo filmpjes die ik maak automatisch in .. flash / avi /wat ik maar wil..quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Etcetera het volgende:
ik moet ook met flash gaan werkenalleen ben ik niet zo blij met flash mx, ik ben flash 8 gewend
hehe, heb net weer ef een lading neergezetquote:Op woensdag 12 september 2007 10:36 schreef leolinedance het volgende:
He Hou, je bent wel een held in het BreEzAh ToPiC! zeg![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm.. het programma waar ik mee werk converteert de demo filmpjes die ik maak automatisch in .. flash / avi /wat ik maar wil..![]()
Demobuilder.. ga maar eens een kijkje nemen op de webpagina..quote:
quote:
Heb ik mijn handleidingen gemaakt tijdens mijn stagequote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Demobuilder.. ga maar eens een kijkje nemen op de webpagina..
Erg user-vriendelijk en gemakkelijk in het gebruik....
Scheelt me toch veel uren werk.![]()
daar ga ik maar niet voor denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Nog maar 22 en dan heb ik de 250 gehaald
Toen mocht je blij zijn als je niet 4 topics had gemist..quote:Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ga ik maar niet voor denk ik
maar wat een verschil met het vorige schooljaar, ik kan nu gewoon m'n laatste bericht nog terugvinden, op dezelfde pagina nog wel![]()
Goed nieuws man!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Heuj!
Operatie geslaagd, alles is weer schoon gemaakt een beetje de knieschijf bijgewerkt![]()
Daarom had k diequote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
Plannen: Eerst bezig met project hier op school. Vanmiddag 15.00 afspraak op andere kant van de stad over een project daar op het bedrijf, duurt ook weer een uur, dan nog een dik uur terug, pas tegen 17.30-18.00 thuis.
En dat allemaal terwijl ik jarig ben [afbeelding]
Dankuquote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom had k dieook geplaatst...!
GEFELICITEERD!
Dankuquote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:Gefeliciteerd
jammer dat je zoveel moet doen vandaag
quote:
Zweden bevalt goed. De vrouwen zijn mooi, het bier is duur en het weer is nog onvoorspelbaarder dan in Nederland..quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Hey PB! Hoe bevalt het in Zweden??
En dankjewel![]()
Nee, werken tegen fatsoenlijk loon hierquote:Op donderdag 13 september 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
Lekker aan het stagieriën allemaal?
Ennuuh feli Dean!
Ah jij woont ook in van die studenten-neukhollen?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Even het uitzicht van mijn "ghetto"
[afbeelding]
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah jij woont ook in van die studenten-neukhollen?
Als ik de voordeur uitstap van mijn studentenflat kan ik zo het bos in (hard-)lopen.. De eerste keer toen ik daar ging hardlopen.. kwam ik na 20 minuten verrot terug... wat een paar klote heuvels liggen daarquote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als dat in een ghetto wonen is wil ik dat ook wel
Ziet er super uit man!
Mijn slaapkamer thuis is 20m2, dus was ff wennen een kleinere slaapkamer :quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Jezus 13m2. Zo groot is onze keuken thuis man
Omgeving is trouwens wel ok
Mijn kamertje is ook 13m2. Maar wel met gezamelijke woonkamer en keuken. Best goed te doen,groot zatquote:Op donderdag 13 september 2007 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer thuis is 20m2, dus was ff wennen een kleinere slaapkamer :![]()
Was mijne ook niet, das maar goed ook. Nu kun je straks gaan showen wat je verbeterd hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 15:27 schreef Trigalti het volgende:
Vanochtend mijn tussentijdse toets gehad.. Nja was geen 100% succes..
Hhm... ik moet eerder reageren op dingen die ik zie..quote:Op donderdag 13 september 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was mijne ook niet, das maar goed ook. Nu kun je straks gaan showen wat je verbeterd hebt
ja, wij hebben ook een gezamelijk woonkamer, keuken en saunaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn kamertje is ook 13m2. Maar wel met gezamelijke woonkamer en keuken. Best goed te doen,groot zat![]()
en dan in de winter.. in plaats van een koude douche... de sneeuw inquote:Op donderdag 13 september 2007 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
dan nog, sauna is wel heel pimp
Nou, om een of andere reden klinkt dat niet heel erg, euhm... aantrekkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan in de winter.. in plaats van een koude douche... de sneeuw in![]()
Hallo Missquote:
Het is niet veel (67brutto per week) maar toch beter als niets. Ben allang blij dat ze die mbo stage betalen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef Etcetera het volgende:
oh ja looneind van de maand denk ik
heb vandaag m'n eerste officiele opdracht gekregen
Wow sorry ik zeg het verkeerd... 230 per maand...67 per week brutoquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
wauw dat is gaaf sethjeen 230 per week
![]()
![]()
ik krijg 375 per maand brutto
ja precies,daarom ben ik er al blij mee. en het is toch wel fijn dat je iets krijgt want een bijbaantje is haast niet te combineren met een fulltime stage.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
hahaha ik denk almaar dan nog is het best netjes geloof ik
sommige mensen krijgen helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |