quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Die liesblessure
Die wil ik wel even in je euvel duiden
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
Goezo, tong, het is je helemaal zonder fouten gelukt een nieuwe Hools te openen.![]()
quote:
Dat zou alleen nog maar meer kijkers opleveren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Kijkersfiles
Nekschot voor die randdebielen die voor zoiets vol in de rem gaan
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Kijkersfiles
Nekschot voor die randdebielen die voor zoiets vol in de rem gaan
Ach ja, Vaduz z'n verhaal mbt afgelopen weekend, het 2e ongeluk komt simpelweg door kijkers, levensgevraalijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doen
Dat van die verblinding door tegenliggers had ik ook al eens bedacht, lijkt mij een prima bijkomend voordeelquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach ja, Vaduz z'n verhaal mbt afgelopen weekend, het 2e ongeluk komt simpelweg door kijkers, levensgevraalijk.
Ik snap sowieso niet dat anno 2007 er niet overal in Nederland permanent hogere middenbermen zijn. Je hoeft niet op die andere weghelft te kijken, kijk voor je.
En dan heb je ook nog geen last van verblinding door (groot) licht in dit platte landje.
En die kosten voor de aanpassingen heb je in no-time terugverdiend als de boel wat beter doorrijdt en er minder ongelukken gebeuren.
Maar een compleet ministerie kan al jaren lang niet verder kijken tijdelijke schermen (dan is het kwaad dus al lang geschied en ook met scherm is de situatie anders dan standaard dus interessant voor kijkers)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, en ze moeten de A1 verbreden tussen Apeldoorn en Hengelo
Doe eerst maar de A15 G'cum - Rotterdam en de Merwedebrug hier. 2 drama's. En met name die laatste zal nog veel dramatischer worden, daar er daar echt niet 1, 2, 3 een betere oplossing voor ligt (en gelukkig komen ze alweer aan met "Tolbrug"quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, en ze moeten de A1 verbreden tussen Apeldoorn en Hengelo
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe eerst maar de A15 G'cum - Rotterdam en de Merwedebrug hier. 2 drama's. En met name die laatste zal nog veel dramatischer worden, daar er daar echt niet 1, 2, 3 een betere oplossing voor ligt (en gelukkig komen ze alweer aan met "Tolbrug")
quote:
nee, eerste jaar wilde ik nog thuis blijven wonen, en dat komt ook doordat de afstand niet heel groot is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef Suijk het volgende:
Woon je nu op kamers of niet borisz?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, eerste jaar wilde ik nog thuis blijven wonen, en dat komt ook doordat de afstand niet heel groot is.
als alles meezit kan ik met het ov in 45 minuten thuis zijn.
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddagsquote:
Auto is ook niet altijd een feest, das waar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddags![]()
sochtends duurt het een uur, metro is dan een stuk drukker met (allochtone) scholieren die nooit van een fiets hebben gehoord en bus82 zit vol met mensen.
de scholierenspits in lijn 50 is inderdaad een ramp.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddags![]()
sochtends duurt het een uur, metro is dan een stuk drukker met (allochtone) scholieren die nooit van een fiets hebben gehoord en bus82 zit vol met mensen.
En elk jaar nog een leuk optie & aandelen pakket natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:05 schreef Againzender het volgende:
Volgens de man is dat voor ons goed nieuws. En voor hem ook, want hij strijkt enkele miljoenen op met deze transactie
Ik vind dat hele rekeningrijden ook onzin. Ik betaal al zat per KM door de benzineaccijns, Maar moet toch van huis naar werk en andersom en met het OV is absoluut geen optie. Helemaal niet daar ik ook nog de kids moet halen en brengen bij m'n schoonouders 3 dagen per week.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja die spits heffing.. wat belachelijk.. mensen moeten toch naar hun werk gaan? hoe willen ze dat gaan oplossen... trein is echt geen optie, die zitten echt overvol tijdens de spits... wel overal geld voor vragen maar echt verbeteren....:N
Tja, hij heeft zo'n twintig jaar geleden het geheel zo'n beetje opgericht, en stopt nu weer veel van z'n eigen geld in de groep (omdat hij verwacht dat hij zo nog meer winst kan maken, dat welquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En elk jaar nog een leuk optie & aandelen pakket natuurlijk.
En het personeel?
Maar je was net verder aan het kijken toch? Verandert dit dan de zaak?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zo'n twintig jaar geleden het geheel zo'n beetje opgericht, en stopt nu weer veel van z'n eigen geld in de groep (omdat hij verwacht dat hij zo nog meer winst kan maken, dat wel), dus dat hij er aan verdient kan ik wel hebben.
Het personeel krijgt in ieder geval opties, maar of we daar zo veel aan hebben.... wat ik belangrijker vind is dat er nu naar alle waarschijnlijk in de Benelux extra geinvesteerd gaat worden, en dat zou toch gunstig voor ons moeten zijn.
Heuj DS!quote:
nee hoor, dit verandert de zaak niet echtquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar je was net verder aan het kijken toch? Verandert dit dan de zaak?
quote:Er is tenslotte gelegenheid voor het drinken van koffie of thee. Van de deelnemers wordt verwacht dat ze beurtelings voor een bijpassend koekje o.i.d. zorgen. Er is een klein ½ uurtje voor dit informele gedeelte ingeruimd.
Waar ben ik in beland!quote:. Vervolgens maak je een afspraak over het werk voor de volgende week. Daar ben je al op voorbereid, dus ben je in staat om een goed uitgedacht voorstel te doen. Tenslotte maak je een afspraak om elkaar tussentijds te bellen, dwz wie belt wie en op welk tijdstip.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
Morgen de 1e bijeenkomst van de 'studie stimuleringsgroep'
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
Koekjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
En nu nog steeds niet begrijp ikquote:
Ohjee, succes ermee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Speciaal voor RayMania: ik ga zo naar mn eerste chemie-prakticum.
Zo lucky voel ik me vandaag nietquote:
kwart voor 7quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Vroeg= uurtje of 11?
mietje!quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
Ik hoop allemaal 18-jarige meisjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jezus.Zijn ze nu 9 of 19 jaar oud?
Is dit de jongerenafdeling van de CU?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die polo's van je pak je ze helemaal in.
Hoeveel dagen moet je nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
3 kwartier leren en een kwartier pauze. Wat dat betreft hou ik mezelf goed aan m'n eigen voornemens. Ik lig dan ook al 3 kwartier voor op het schema van vorig jaar mbt leren.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
3 kwartier leren en een kwartier pauze. Wat dat betreft hou ik mezelf goed aan m'n eigen voornemens. Ik lig dan ook al 3 kwartier voor op het schema van vorig jaar mbt leren.
de heldquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Welke nu weer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef pascalheister het volgende:
thuis
mijn 700e dvd zat bij de post![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef pascalheister het volgende:
thuis
mijn 700e dvd zat bij de post![]()
eins feestquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef RayMania het volgende:
Geplaatst voor de Sunday Hundred Grand.
Ow laat dan maar zittenquote:"We hebben compleet andere levens", zo zegt Borrell in de Britse media. "Ik ga graag tot diep in de nacht uit. Als ik thuiskom stink in naar bier en kebab, iets dat Kirsten niet leuk vindt."
Heerlijke nutteloze dag hier, ik hou dervanquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:29 schreef Grulez het volgende:
Nutteloze dag.
je zoekt wel elke keer de juiste baas uit zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ook een nutteloze dag!
Ik moet verdorie nog met de handytelefoon naar de plee. Want o wee die telefoon kon es meer dan drie ker overgaan
Ja daar ben ik heel goed inquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zoekt wel elke keer de juiste baas uit zeg
Mensen als in een aantal mensen of mensen zoals de complete mensheid?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
'Ik haat mensen!!!!!!' schreeuwde hij vorige week. Tja..
Dan heb jij morgen buikloopquote:
Werk jij als Cipier in het blok van Volkert van der G. ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef clauwheee het volgende:
'Ik haat mensen!!!!!!' schreeuwde hij vorige week. Tja..
Hellup, VoreG z'n account is gehacked door een kut Marokkaan!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef VoreG het volgende:
Daku daku mohammed jihad jihad
er werd gevoetbald buiten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef VoreG het volgende:
Daku daku mohammed jihad jihad
uiquote:
was een zwerver in de Pijp, was gister in Kort Amsterdams. Ik dacht misschien jij als Amsterdammer kende jij hemquote:
helaas 49ste eruit,quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik speel een toernooi, de FT gaat naar de finale voor een masterclass met Noah en Marcel. Het toernooi is op stars. nog 78 over
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Meisjes naar huis brengen heeft dus af en toe toch zin. Ben meteen vliefd man
Als ik haar naam oid nou maar wist te herinneren
Da Sandman post iets over IKEA en hop, daar gaat Suijkquote:Op woensdag 12 september 2007 07:31 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, zometeen naar Delft toe.
Morgenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:20 schreef Suijk het volgende:
Wanneer mocht jij ook alweer naar onze mooie hoofdstad toe, DIGGER?
Wel zelfgebakken koekjes gemaakt he?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef VoreG het volgende:
Dit zijn toch godverdomme geen tijden meer!
Ah, misschien als ik z'n kop zie dat er een lichtje gaat branden. Zal het eens aan mijn zwager vragen, die woont op de Cuyp.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
was een zwerver in de Pijp, was gister in Kort Amsterdams. Ik dacht misschien jij als Amsterdammer kende jij hem![]()
En de radio uithebben als ik een plaatje aanvraag![]()
biertje?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:28 schreef VoreG het volgende:
En een godverdegodverdegodver!
Ik zal nog een keer vroeg opstaan
Meneer is ziek
Jij begonquote:Op woensdag 12 september 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verloedering van de taal ook.
Dit is de Chili con Carne die naar boven komt?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:21 schreef RayMania het volgende:
Godemeiggad.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dit is de Chili con Carne die naar boven komt?
Ik pak even het boek erbij... Dan weet ik wat ik moet doen vanmiddagquote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Wat heb je vandaag geleerd bij Chemie?
Nietus, zou niet durvenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is Ray ooit begonnen met dat Hio hoor.
Net als wat die gekke Groningers allemaal zeggen.
Alkenenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik pak even het boek erbij... Dan weet ik wat ik moet doen vanmiddag
't Gaat over alkenen.
Je hebt mazzel dat de search het niet super doet.quote:
Vaduz was eerder, echt waarquote:Op woensdag 12 september 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat de search het niet super doet.
Niet leuk nee.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alkenen.
Wat is het forum weer ongelooflijk traag, bah.
Dus je geeft toe dat je het wel hebt nageaapt.quote:
Alkenen zijn makkelijk, reacties ermee ookquote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet leuk nee.
Zo maar ff doorlezen, dan weet ik of ik vanmiddag naar college ga of niet.
Ik ben een keiharde naäper!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je het wel hebt nageaapt.
Nee hoorquote:
Ja inderdaad... Eerst Vaduz blauw, nu jij... Vaduz die dialect praat, dan jij... Vaduz met een tekenfilmfiguurtje in zn ava, nu jij...quote:
Ik wil iets zeggen, maar dat zal alleen maar tegen me gebruikt wordenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Draag je ook plateauzolen, Ray, om even groot te lijken als Does?
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar dat zal alleen maar tegen me gebruikt worden
Ik ga vanavond even meetrainen met unihockeyquote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Vanavond weer een voetbalwedstrijd spelen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even meetrainen met unihockey
Faggotquote:Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even meetrainen met unihockey
Je moet toch wát doen... Voetballen kan niet omdat ik in het weekend naar huis ga..quote:
quote:
Ik zeg nog niet dat ik erop gaquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Eerst Vaduz blauw, nu jij... Vaduz die dialect praat, dan jij... Vaduz met een tekenfilmfiguurtje in zn ava, nu jij...
Moet je ons iets vertellen, Ray?
Zeg maar op msnquote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar dat zal alleen maar tegen me gebruikt worden
Faggotquote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voetballen kan niet omdat ik in het weekend naar huis ga..
Dan zal ik over 3 weken wel op voetbal gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Faggot
Dat is ook maar voor 3 weken.
Tellen eigen doelpunten ook?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Als je een kopdoelpunt maakt krijg je een biertje, sjimz.
Maakt het uit in welk doel?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Als je een kopdoelpunt maakt krijg je een biertje, sjimz.
Ik was snellerquote:
Jij bent klein en wendbaar!quote:
In de busquote:Op woensdag 12 september 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar werd je wakker diek?
Van de pliesie?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet vanavond naar de cursus 'verantwoord omgaan met alcohol'
Verplicht
Pff, jij weet inmiddels best hoe je moet kantelen zonder te morsen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verplicht
In de auto gestapt met iets teveel biertjes?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verplicht
Hear hear.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
Zo ja, jammer dat ze je rijbewijs niet gewoon afgepakt hebben
terugzwaaitquote:
misschien dat je in de war was met het spaande merk estrella dammquote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet, dat is Oranjeboom!
Wisten jullie dat Stella Artois Belgisch bier is, ik dacht altijd dat het Spaans was![]()
Ik kreeg een of ander rare mail vanaf jou MSN-adres. Iets met ringtone. Vertrouwde die mail absoluut niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verplicht
OKee, ik zal me er over buigenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef tong80 het volgende:
Er staat weer een nieuwe Bos
Het is weer tijd voor een dilemma topic.
Ik vind ze leuk om te maken. Zijn ze ook leuk om in te vullen ?quote:
Zeker wel. Al vind ik het meer een GC topic dan een ONZ topic.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk om te maken. Zijn ze ook leuk om in te vullen ?
Hij zou toch naar onzin zijn verplaatstquote:Op woensdag 12 september 2007 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel. Al vind ik het meer een GC topic dan een ONZ topic.
Kijk je uit bij de kopduels ?quote:
Ja dat zou best kunnen. Grote kans dat het topic toch veel onserieuze inzendingen krijgt.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zou toch naar onzin zijn verplaatst
Inderdaad altijd omlaag koppen. Voor je het weet kopt ie in iemands kruis.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad altijd omlaag koppen. Voor je het weet kopt ie in iemands kruis.
Yep, maar ik kon bij eentje niet kiezenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef tong80 het volgende:
Ik vind ze leuk om te maken. Zijn ze ook leuk om in te vullen ?
Daag je ons nu uitquote:Op woensdag 12 september 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:ik ben gefrustreerd en agressief
![]()
![]()
dus pas maar op
Het is maar 1 rijtje hoor, zoveel dilemma's waren het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:22 schreef borisz het volgende:
Dit ben ik niet meer gewend, lang aan opdrachten zitten![]()
Ehm, heeft Ree het getekend, bedoel je dat?quote:
Ik heb het meer over over bedrijfsanalysesquote:Op woensdag 12 september 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is maar 1 rijtje hoor, zoveel dilemma's waren het nou ook weer niet.
Je moetquote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, maar ik kon bij eentje niet kiezen
Johquote:Op woensdag 12 september 2007 17:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb het meer over over bedrijfsanalyses![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:ik ben gefrustreerd en agressief
![]()
![]()
dus pas maar op
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
speciaal voor eend:
[afbeelding]
wat een vrolijkheid he
Volgens mij die mooie vrouw in zijn icoonquote:Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Eend wie is Uffie?
een rapster geloof ik en die uit zn UIquote:Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Eend wie is Uffie?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
woningnet doet stom,. mn printer doet stom. die katten maken er continu een bende van (ik blijf vegen) geen tijd meer om de stad in te gaan, huiswerk nog niet af etc
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
familieportret heb ik op mn kast zoals je wellicht wel weeten anders:
[afbeelding]
Lekker wijf.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:die jonge dame uit mn avatar ja
heb haar mogen aanschouwen op Lowlands
![]()
haar liedjes: http://futuremusiccharts.(...)nieuw_talent_uf.html
waarschijnlijk niet echt de smaak van velen hier. Maargoed ik vind het heel tof en ze is echt heel
[afbeelding]
[afbeelding]
O ja! Dat was hetquote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
misschien dat je in de war was met het spaande merk estrella damm
een verbod is ook niet van deze tijd, het is gewoon te downloaden, bovendien mag het onder het mom van wetenschappelijk onderzoek sowieso. Dus je kan er altijd wel aan komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk snap ik dat gedoe over het opheffen van het verbod op Mein Kampf niet. Er bestaat namelijk helemaal geen verbod, dat zou in de wet gelegen moeten liggen, maar dat is dus nergens.
Dat is eigenlijk ook een reden dat je de Koran niet kan verbieden, je zou een speciale wet ervoor moeten maken waarin staat dat je dat soort uitingen verbied.
en dan te bedenken dat ze ook nog zingt "i'm ready to fuck" en dan komt ze dat op een halve meter voor je neus staan zingen...quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze ook nog zingt "i'm ready to fuck" en dan komt ze dat op een halve meter voor je neus staan zingen...
Ik wilde al posten 'Die pijpt de ballen onder je lul vandaan.'quote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze ook nog zingt "i'm ready to fuck" en dan komt ze dat op een halve meter voor je neus staan zingen...
ga jij maar lekker gezagsgemeenschappen leren lezenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geslachtsgemeenschappen lijkt er best wel opquote:Op woensdag 12 september 2007 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga jij maar lekker gezagsgemeenschappen leren lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |