quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Die liesblessure
Die wil ik wel even in je euvel duiden
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
Goezo, tong, het is je helemaal zonder fouten gelukt een nieuwe Hools te openen.![]()
quote:
Dat zou alleen nog maar meer kijkers opleveren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Kijkersfiles
Nekschot voor die randdebielen die voor zoiets vol in de rem gaan
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Kijkersfiles
Nekschot voor die randdebielen die voor zoiets vol in de rem gaan
Ach ja, Vaduz z'n verhaal mbt afgelopen weekend, het 2e ongeluk komt simpelweg door kijkers, levensgevraalijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom mensen dat doen
Dat van die verblinding door tegenliggers had ik ook al eens bedacht, lijkt mij een prima bijkomend voordeelquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach ja, Vaduz z'n verhaal mbt afgelopen weekend, het 2e ongeluk komt simpelweg door kijkers, levensgevraalijk.
Ik snap sowieso niet dat anno 2007 er niet overal in Nederland permanent hogere middenbermen zijn. Je hoeft niet op die andere weghelft te kijken, kijk voor je.
En dan heb je ook nog geen last van verblinding door (groot) licht in dit platte landje.
En die kosten voor de aanpassingen heb je in no-time terugverdiend als de boel wat beter doorrijdt en er minder ongelukken gebeuren.
Maar een compleet ministerie kan al jaren lang niet verder kijken tijdelijke schermen (dan is het kwaad dus al lang geschied en ook met scherm is de situatie anders dan standaard dus interessant voor kijkers)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, en ze moeten de A1 verbreden tussen Apeldoorn en Hengelo
Doe eerst maar de A15 G'cum - Rotterdam en de Merwedebrug hier. 2 drama's. En met name die laatste zal nog veel dramatischer worden, daar er daar echt niet 1, 2, 3 een betere oplossing voor ligt (en gelukkig komen ze alweer aan met "Tolbrug"quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, en ze moeten de A1 verbreden tussen Apeldoorn en Hengelo
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe eerst maar de A15 G'cum - Rotterdam en de Merwedebrug hier. 2 drama's. En met name die laatste zal nog veel dramatischer worden, daar er daar echt niet 1, 2, 3 een betere oplossing voor ligt (en gelukkig komen ze alweer aan met "Tolbrug")
quote:
nee, eerste jaar wilde ik nog thuis blijven wonen, en dat komt ook doordat de afstand niet heel groot is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef Suijk het volgende:
Woon je nu op kamers of niet borisz?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, eerste jaar wilde ik nog thuis blijven wonen, en dat komt ook doordat de afstand niet heel groot is.
als alles meezit kan ik met het ov in 45 minuten thuis zijn.
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddagsquote:
Auto is ook niet altijd een feest, das waar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddags![]()
sochtends duurt het een uur, metro is dan een stuk drukker met (allochtone) scholieren die nooit van een fiets hebben gehoord en bus82 zit vol met mensen.
de scholierenspits in lijn 50 is inderdaad een ramp.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
tot nu toe geen problemen gehad en was ik in 45 minuten thuis smiddags![]()
sochtends duurt het een uur, metro is dan een stuk drukker met (allochtone) scholieren die nooit van een fiets hebben gehoord en bus82 zit vol met mensen.
En elk jaar nog een leuk optie & aandelen pakket natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:05 schreef Againzender het volgende:
Volgens de man is dat voor ons goed nieuws. En voor hem ook, want hij strijkt enkele miljoenen op met deze transactie
Ik vind dat hele rekeningrijden ook onzin. Ik betaal al zat per KM door de benzineaccijns, Maar moet toch van huis naar werk en andersom en met het OV is absoluut geen optie. Helemaal niet daar ik ook nog de kids moet halen en brengen bij m'n schoonouders 3 dagen per week.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja die spits heffing.. wat belachelijk.. mensen moeten toch naar hun werk gaan? hoe willen ze dat gaan oplossen... trein is echt geen optie, die zitten echt overvol tijdens de spits... wel overal geld voor vragen maar echt verbeteren....:N
Tja, hij heeft zo'n twintig jaar geleden het geheel zo'n beetje opgericht, en stopt nu weer veel van z'n eigen geld in de groep (omdat hij verwacht dat hij zo nog meer winst kan maken, dat welquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En elk jaar nog een leuk optie & aandelen pakket natuurlijk.
En het personeel?
Maar je was net verder aan het kijken toch? Verandert dit dan de zaak?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zo'n twintig jaar geleden het geheel zo'n beetje opgericht, en stopt nu weer veel van z'n eigen geld in de groep (omdat hij verwacht dat hij zo nog meer winst kan maken, dat wel), dus dat hij er aan verdient kan ik wel hebben.
Het personeel krijgt in ieder geval opties, maar of we daar zo veel aan hebben.... wat ik belangrijker vind is dat er nu naar alle waarschijnlijk in de Benelux extra geinvesteerd gaat worden, en dat zou toch gunstig voor ons moeten zijn.
Heuj DS!quote:
nee hoor, dit verandert de zaak niet echtquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar je was net verder aan het kijken toch? Verandert dit dan de zaak?
quote:Er is tenslotte gelegenheid voor het drinken van koffie of thee. Van de deelnemers wordt verwacht dat ze beurtelings voor een bijpassend koekje o.i.d. zorgen. Er is een klein ½ uurtje voor dit informele gedeelte ingeruimd.
Waar ben ik in beland!quote:. Vervolgens maak je een afspraak over het werk voor de volgende week. Daar ben je al op voorbereid, dus ben je in staat om een goed uitgedacht voorstel te doen. Tenslotte maak je een afspraak om elkaar tussentijds te bellen, dwz wie belt wie en op welk tijdstip.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
Morgen de 1e bijeenkomst van de 'studie stimuleringsgroep'
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
Koekjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
En nu nog steeds niet begrijp ikquote:
Ohjee, succes ermee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Speciaal voor RayMania: ik ga zo naar mn eerste chemie-prakticum.
Zo lucky voel ik me vandaag nietquote:
kwart voor 7quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Vroeg= uurtje of 11?
mietje!quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
Ik hoop allemaal 18-jarige meisjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jezus.Zijn ze nu 9 of 19 jaar oud?
Is dit de jongerenafdeling van de CU?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Waar ben ik in beland!.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die polo's van je pak je ze helemaal in.
Hoeveel dagen moet je nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
3 kwartier leren en een kwartier pauze. Wat dat betreft hou ik mezelf goed aan m'n eigen voornemens. Ik lig dan ook al 3 kwartier voor op het schema van vorig jaar mbt leren.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
3 kwartier leren en een kwartier pauze. Wat dat betreft hou ik mezelf goed aan m'n eigen voornemens. Ik lig dan ook al 3 kwartier voor op het schema van vorig jaar mbt leren.
de heldquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Welke nu weer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef pascalheister het volgende:
thuis
mijn 700e dvd zat bij de post![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef pascalheister het volgende:
thuis
mijn 700e dvd zat bij de post![]()
eins feestquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef RayMania het volgende:
Geplaatst voor de Sunday Hundred Grand.
Ow laat dan maar zittenquote:"We hebben compleet andere levens", zo zegt Borrell in de Britse media. "Ik ga graag tot diep in de nacht uit. Als ik thuiskom stink in naar bier en kebab, iets dat Kirsten niet leuk vindt."
Heerlijke nutteloze dag hier, ik hou dervanquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:29 schreef Grulez het volgende:
Nutteloze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |