A Kodak momentquote:
Halloquote:
Wat houdt het inquote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
ze worden steeds grappiger [afbeelding]
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
sorry ben geen php heldquote:
Kutgeneuzel en amateuristisch gekloot aan de serverkantquote:
ik word zomaar uitgelogd....quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
ze worden steeds grappiger [afbeelding]
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Dat Fok! op brakke software draaitquote:
.quote:
quote:
Zo zeldzaam is die nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het hoort niet inderdaad, en het is een van de mededelingen die je krijgt als de database het te druk heeft. Je hebt wel een zeldzame te pakken, ik zie die zelden.
ik zie die regelmatigquote:
idem hier. net nog te pakken gehadquote:
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatigquote:
Als dat zo isquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatig![]()
![]()
mwha, heb het alleen de laatste tijdquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatig![]()
![]()
Welke ads?quote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
mwha, heb het alleen de laatste tijdkomt door al die google adds
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 10 september 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
Kutgeneuzel en amateuristisch gekloot aan de serverkant
Het is WEL mijn UIquote:Op maandag 10 september 2007 15:11 schreef OA het volgende:
Wat is er dan M??
Niemand gaat er verder op in... het is niet je UI, dus wat moet ons wel opvallen?![]()
Neequote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
ik kon jullie niet v inden!
de haakjes in de TT waren en niet
stomme blinde muck
O ja, dat...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
ik kon jullie niet v inden!
de haakjes in de TT waren en niet
stomme blinde muck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |