Het is vooral een dicht topic.quote:
Hoi ik ben Henk, wie ben jij?quote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef Nitros het volgende:
ik vind het helemaal geen goed topic en er is ook niet zoveel te lezen alleen plaatjes
quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier, tieten en frituur, om 2 uur 's middags![]()
![]()
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.quote:
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden danquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
hallo lid Henk ik ben Nitrosquote:Op maandag 10 september 2007 14:20 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Hoi ik ben Henk, wie ben jij?
kut fokquote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden dan![]()
daar ga ik ook vanuitquote:Op maandag 10 september 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.
Omdat dat bericht niet in de database, maar standaard in de cache staatquote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden dan![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja waar hangt die dikkop uit
quote:Op maandag 10 september 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.
wheheh pwnquote:Op maandag 10 september 2007 14:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Noem je Henk lid??
lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
Wat? Noemt hier iemand Henk een lul?quote:Op maandag 10 september 2007 14:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Noem je Henk lid??
lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
pak de fakkels en hooivorkenquote:Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Noemt hier iemand Henk een lul?
quote:
ha die buzzerquote:
HAHAHAHAHazhaqhhahHAHAHahahHAhhaaaahAHAHAHAHA!~1!1211quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
ze worden steeds grappiger [afbeelding]
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Buzzerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |