Mijn laatste post in #3.quote:Ja maar toen was het een pop . Volgens mij hadden ze ook niet superveel tijd om iets te verzinnen.
En dan die opmerking van Kelly.
Lindsey: Kijk je ziet het ook al aan mijn buik.
Kelly: Ooh ik dacht dat is nog van je vorige zwangerschap
Had natuurlijk best gekund, maar ik vond het er zo heerlijk droog uit komen.
Ja ik vind het ook erg leuk, al volg ik het denk ik pas 10 afleveringen...quote:Op maandag 10 september 2007 12:44 schreef Koningin het volgende:
Ik kijk het af en toe, gister weer gekeken trouwens, erg leuk.
quote:Fay Volders is geboren
10 september 2007
Wij melden jullie met vreugde de
geboorte van ons dochtertje Fay
Fay werd geboren om 13:11 uur, ze
weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot
Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer,
al zie je hem wel even kijken wat er allemaal
rondom hem aan het gebeuren is.
Veel liefs
Dave en Lyndsey
Ja echt liefdevol komen ze niet over.... vandaar zeker ook dat ze nog niet getrouwd zijn??quote:Op maandag 10 september 2007 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk!!!
Het valt me op dat bitch Debby in deze serie veel en veel en veel liever is voor Nicholas. Wat moet hij met weemoed kijken![]()
Inmiddels is in een interview met ik meen de telegraaf te lezen dat Lindsey er ook niet meer dan 2 wil.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef flowerbox het volgende:
Maar misschien wil/krijgt Lindsey er wel meer dan 2? Debby wil niet meer dan 2.
waarom reageer je dan op dit topicquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef MahirBurekovic het volgende:
Bompa is dood hoor![]()
grote idioot als je naar deze shit kijkt
Lees de eerste regel en kijk naar de foto in de OP.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
waarom reageer je dan op dit topic![]()
![]()
telegraafquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:14 schreef peterfan het volgende:
Echt waar???Waar heb je dat gelezen?
Roight, wel een beetje dom hoor, denkt ze nu echt dat terroristische aanslagen op een 11e september gepleegd worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef lily het volgende:
Alleen dat de bevalling is opgewekt omdat Lindsey niet wilde dat ze op 11 september geboren zou worden vind ik echt weer iets voor celebs.
Ik denk niet dat je hier normaliter mee hoeft aan te komen...
I agreequote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Cyan het volgende:
Terug Vind Pfaff
Alsof je iets anders hoeft te verwachten van die idioten.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef jannet1234 het volgende:
moet dat joch van kelly nou nog met een speen lopen? belachelijk.
Jawel hoor dat kan wel. Dat hebben ze bij een vriendin van mij ook gedaan. Ze zou eigenlijk bevallen van haar zoontje op de sterfdag van haar vader, en dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Slasher het volgende:
[..]
Roight, wel een beetje dom hoor, denkt ze nu echt dat terroristische aanslagen op een 11e september gepleegd worden.![]()
Ja idd zoiets had ik ook gehoord. Dus ik ben benieuwd.quote:En ik heb Lindsey eens horen zeggen op tv dat ze juist een heel groot gezin wou
Ja maar het zal me ook niets verbazen als het een hele aflevering wordt met koffers inpakken/stress/vliegtuig en dat de laatste 5 minuten op Barbados zijn... maar ja dan hebben we die zondag erna om naaruit te kijken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef flowerbox het volgende:
Aanstaande zondag zijn ze dan eindelijk in Barbados. Wordt vast een zonnige aflevring lijkt me.![]()
Nja, 't enige dat we weten is dat ze Pools is, wat ze betaald krijgt blijft de vraag. Ik vond het juist leuk om te zien dat ze haar verjaardag niet afdeden met alleen een presentje maar er een familie-etentje van maakten waarbij zij echt in het middelpunt stond en 't volgens mij gruwelijk naar d'r zin zat te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch een beetje vreemd dat zo'n rijke familie een goedkoop Pools vrouwtje in dienst heeft genomen om bompa te verzorgen, geld zat toch?
ah, dat is dus die aflevering waar die leuke foto vandaan komtquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef flowerbox het volgende:
Aanstaande zondag zijn ze dan eindelijk in Barbados. Wordt vast een zonnige aflevring lijkt me.![]()
Moet je eens opletten al die kinderen lopen nog met een speen zelfs die Shania die is in de serie al bijna 8 geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef jannet1234 het volgende:
moet dat joch van kelly nou nog met een speen lopen? belachelijk.
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef peterfan het volgende:
Liam en Keano die bij Opa en Oma in het hotel slapen in plaats van bij pappa en mamma (en ook tussen Opa en Oma in het vliegtuig zitten..)
Ik verbaas me nergens meer over bij die gastenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.
Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.
Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Ja dat is waar, ze zijn wel vaak bij bonbon en opa. Lingeriezaak was geweldig!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!
Nu we het toch over kinderen hebben, ik had het laatst ook al gevraagd, maar weet iemand wie die mensen en kinderen zijn die je af en toe bij Carmen en Jean-Marie in huis ziet bij de oude afleveringen?!!!
Nou ja, alles door elkaar, elk ouderpaar lette op de eigen kinderen, en opa en oma letten op Liam en Keano. En ik maak me er helemaal niet druk om of zo, maar ik vind het wel wat apart, ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Ze kwamen later omdat Debby toch laat moest werken, toen zijn ze gelijk naar de kapper gegaan die nog open bleef voor hun.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef peterfan het volgende:
Ja, maar waarom kwamen ze latern? Omdat ze zo nodig samen naar de kapper moesten...
Maar goed, ik verbaas me inderdaad ook nergens meer over.
Behalve dan over het feit dat JM El Sympatico wordt genoemd...
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef Vlindur het volgende:
Toen Nicolas gister die emmer water over hem heen gooide was hij echt wel kwaad. Als die camera er niet bij had gestaan was het wel anders gelopen.
En 1 van de dochters riep toen, ´allee, dat doen wij nog niet eens! En wij zijn zn dochters!´
En savonds met het eten zaten ze ook zo te zweren over pappie. Dat ie de beste is enzo..
Bah.. Gezemel..
Wanneer komt de aflevering dat bomba overlijdt?
Volgens mij is hij best blij met Dave en Nicolas, alleen denk ik dat hij Sam net als heel Belgie en Nederland, un lui varken vindt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...
Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Verder ben ik niet zo'n fan van JM met zijn biertietjes....
Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.quote:
Behoorlijk ja! Ik vind Dave op deze foto ook wel leuk eruit zien! Op tv komt hij altijd wat stil over, maar dat komt denk ik door de camera's!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.
Ja, hij was echt woest. En dan vier keer zeggen dat hij dit soort grappen wel kan waarderen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...
Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Verder ben ik niet zo'n fan van JM met zijn biertietjes....
Dat ding wisselt waarschijnlijk elke week.. Ze stonden er wel hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef peterfan het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik geen Pfaff op dat tijdschift?
Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel hequote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Starlie het volgende:
Best een zielige aflevering gister met dat van Bompa... ik vond het alleen echt zooooo belachelijk dat de dames allemaal hun zonnenbril ophielden , alsof je niet mag zien dat ze huilen... vond het erg overdreven!![]()
O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:26 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel he![]()
Zielige aflevering ja maar, waar ik dan even van stond te kijken was de overschakeling van vakantie naar HUPPA de begravenis.
Het lijkt me erg dat je na zoiets altijd gelijk interviews moet doen en foto's moet laten nemen enzow... pfff en AL die kaarten! Wel erg lief dat Carmen ze allemaal een bedankje stuurde.
Ik dacht al; wanneer komt die schop nou? Maar die hebben ze er dus wrslk. gewoon uitgeknipt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
De boel ik geknipt en geplakt want die schop heb je niet gezien en geloof ook niet dat in België de overgang zo sterk was.
Was idd erg zielig.
Nee, dat vond ik ook. Zo filmsterren-achtig. Maar op een of andere manier past het ook wel weer bij ze....quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???
Zeker lief dat Carmen iedereen een bedankje stuurde, echt top!
Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...![]()
Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!
Die Debby wordt trouwens met de week een grotere bitch...
Volgens mij wilde die dat shirt ook naar dat kleine jongetje gooien wat achter die man stond, teminste hij wees naar hem. En die vent pikt snel dat shirtje van het hekquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...![]()
Gister voordat ze naar de Efteling gingen zat ze weer te bitchen in de keuken en in het voorstukje voor volgende week hoorde ik haar ook weer snauwen.... Nicolas en Debby zie je sowieso niet veel in beeld... dat is maar goed ook denk ik... ze zitten altijd op elkaar te fitten.... Maar wie weet zijn ze wel heeeeeel lief tegen elkaar als de camera's uit zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?
Dan Dave en Lindsey, die vind ik altijd leuk met elkaar omgaan.
Ik vind Dave zo'n ontiegelijke burgerlul. Weet alles beter, loopt altijd met zo'n zwaaiend vingertje rond en ik heb het idee dat ie er een beetje bij hangt in die familie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan Dave en Lindsey, die vind ik altijd leuk met elkaar omgaan.
Hehe nog iemand die het opviel, volgens mij hadden ze last van hun benenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef Cyan het volgende:
Ik vroeg me gister trouwens af waarom Shania en Kenji in godsnaam in een buggy zaten? Die zijn toch al de buggyfase ontgroeit?
Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:56 schreef peterfan het volgende:
Iemand nog het voorstukje voor volgende week gezien? JM zit dan met een andere man en een vrouw op een bankje. De man maakt een grap (iets van "homostel met dochter"). Je ziet JM eerst verward kijken, dan boos, en als hij dan merkt dat iedereen heel hard lacht, gaat ie heel hard en nep meelachen...echt, die man is zooo nep!
Verder leuke aflevering in de Efteling. Schatjes zijn die kinderen. Kenji tijdens het eieren maken: "hier gebeurt ook altijd wat" en Shania "waarom kan God ons niet helpen?"
Wat een spuuuuuuuglelijke bank van Kelly en Sam trouwens!!
In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..
Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef Slasher het volgende:
[..]
In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.
Huizenprijzen liggen daar natuurlijk heel anders maar moest wel ff lachen dat ze het veel geld vonden voor zo'n huis
Idd, als zo'n huis in NL te koop staat dan zou ik er echt blind voor tekenenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....
En ik had ook wel verwacht dat hun "rijk" zouden zijn....
Ik vind het ook belachelijk, op die achterlijke Caroline kan ik nog wel wachten maar ik had geen zin om tot 00.13 uur te wachten!! Weet dus niet of er iets gebeurd is...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef flowerbox het volgende:
Wat belachelijk! Rtl 4 zit zo ontzettend te schuiven met de Pfaffs op zondag! Gisteren kwam het pas om 00.13u. Nou dat wordt me toch echt wat te laat...
Heeft iemand het gisteren gezien? Nog wat leuks in gebeurd?
Laat je dan even weten of het leuk was?!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ga het strakjes kijken.
Ja is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Laat je dan even weten of het leuk was?!!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:45 schreef Cyan het volgende:
Vanochtend stond er een stukje in de krant over de biografie van JM. Het zit blijkbaar vol fouten (verkeerd gespelde namen van bekende voetballers, er wordt verwezen naar wedstrijden in bepaalde stadions terwijl die wedstrijden daar nooit zijn gespeeld enz.). En ze schreven dat het vooral veel egostrelerij was van JM.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:45 schreef Cyan het volgende:
Vanochtend stond er een stukje in de krant over de biografie van JM. Het zit blijkbaar vol fouten (verkeerd gespelde namen van bekende voetballers, er wordt verwezen naar wedstrijden in bepaalde stadions terwijl die wedstrijden daar nooit zijn gespeeld enz.). En ze schreven dat het vooral veel egostrelerij was van JM.
dit is seizoen 3, vorige week was het nog seizoen 2 geloof ik dus in het echt zat er wel nog een paar maanden tussen, alleen nu komt alles achter elkaar vandaar dat het lijkt alsof ze veel overslaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:18 schreef martine83 het volgende:
volgens mij slaan ze nu enorm veel over. Debbie opeens zwanger, Lindsey gaat al trouwen. Zit wel een erg lange tijd tussen
Neem je het toch op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen is het weer zo laat en het schijnt ook zo te blijven![]()
Hoe kom je daarbij?quote:
Nee, precies! Ben erg benieuwd of het geweest is...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Realzm het volgende:
rtl.nl geeft ook niets aan
Zijn dat de herhalingen van elke dag of die van zondag?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb net even gekeken en het is wel geweest
Per 1 november gaan de herhalingen trouwens om 14:50 uitgezonden worden.
Ze boeken op de late zondagavond toch nog altijd het grootste marktaandeel van rtl4.quote:Op maandag 12 november 2007 12:38 schreef Vlindur het volgende:
Geen idee. Ik heb het dus ook niet meer gezien sinds het na 12 uur word uitgezonden. Vraag me af of het niet een slimme manier is om het helemaal te laten verdwijnen..
O ja dat was echt erg, ik schaamde me gewoon voor die man, terwijl ik hem niet eens ken! Volgens mij kwam zijn ware aard naar boven!quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het laatste half uur gezien. Zapte er bij toeval langs..
Jean-Marie was om gedonderd met het fietsen en was toen mega pissig dat zn 'maten' waren door gefietst. Sukkel..
We zijn ook weer es tot de conclusie gekomen dat Sam maar een luie hond is. Vreselijk.
quote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef GroovymissVW het volgende:
Lindsey ging op pad om de hoed van bompa in te laten lijsten.
Je kan je trouwboeket ook inlijsten, dus dan zal het met een hoed ook wel kunnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Jepz, het lijkt op een grote box maar dan van plexiglas (die zij heeft gekozen iig) en dan kan het mooi bewaard blijven en toch aan de muur hangenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kan je trouwboeket ook inlijsten, dus dan zal het met een hoed ook wel kunnen.
Ik vind het eigenlijk meer een verwend k*tjong.quote:Op maandag 10 december 2007 16:25 schreef Realzm het volgende:
Iemand caps van keano toen ie naar school toe ging? Ik vond em net op dicaprio lijken in titanic
Ja beetje jammer en heel vreemd......quote:Op maandag 10 december 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
Beetje rare tijd vind ik het ook, 's avond om kwart voor twaalf bekend maken dat om 10 voor 1 's nachts de laatste aflevering wordt uitgezonden, ik heb 'm niet gekeken...
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef GroovymissVW het volgende:
dus nu is het afgelopen? wat is dat nou weer!
was zondag naar de kroeg ipv de Pfaffs kijken maar als ik geweten had dat om 1 uur de laatste was dan had ik die wel kunnen zien... *ARGH*
waarmee zijn ze geeindigd?
Vorige week was toch de laatste aflevering?!quote:Op maandag 17 december 2007 12:42 schreef peterfan het volgende:
En ja hoor, ik zat weer keurig klaar gister om 22.10 en wat krijg je.... Idols...![]()
K..RTL4!
Vorige keer niet goed opgeletquote:Op maandag 17 december 2007 13:51 schreef peterfan het volgende:
Echt waar? Bij ons in de gids stond dat het zou komen, en Winston Gerstanodinges hoorde ik tijdens het zappen in het programma ervoor (iets met de postcodeloterij) zeggen "straks, na de Pfaffs ben ik er met blablabla..). Dus ik zat er helemaal klaar voor...
Tja, als je toevallig niet gekeken hebt vorige week, of het hebt opgenomen, kan ik me voorstellen dat de druiven zuur zijn. Tijdens de een-na-laatste aflevering bekend maken dat midden in de nacht de laatste aflevering wordt uitgezonden en dus een week vervroegd is, is gewoon een kutstreek.quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vorige keer niet goed opgeletHet liep wel een aantal keer door het beeld heen hoor dat er later nog een aflevering zou komen...
Dat was inderdaad een kutstreek van RTL, ik had het opgenomen en dus gemist....quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
Tijdens de een-na-laatste aflevering bekend maken dat midden in de nacht de laatste aflevering wordt uitgezonden en dus een week vervroegd is, is gewoon een kutstreek.
quote:Als je echt heel erg verslaafd bent kun je tot en met seizoen 5 gratis terugkijken op: http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/depfaffs/
Ik heb nog niet elke aflevering gezien dus ik zit af en toe lekker op zondagochtend een aflevering te kijken!
Je kunt klikken op betalen, 1,30 of je moet de demo aanklikken... heb vanmorgen nog zitten kijken (gratis)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef martine83 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat dit gratis is? Ik moet er voor betalen
Daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hebben jullie ook bij die players dat als je even wegklikt het beeld stil blijft staan? Of ligt dat toch echt aan mijn pc
Nog nieuwere deze zijn pas op vtm geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef peterfan het volgende:
Van welke nieuwe serie? Die al uitgezonden is op RTL 4 of nog nieuwere?
wat zij zeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:54 schreef Koningin het volgende:
Met de dagelijkse afleveringen ben ik weer waar ik ongeveer was gebleven.
Nu de geboorte van Bruce was ongeveer het laatste wat ik heb gezien.
Waarom lopen trouwens die kids van Kelly ongeveer de hele dag met een speen in de mond.
Die Shania is toch oud genoeg om zonder dat ding te kunnen, ziet zo raar uit.
keano is mijn favorietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:53 schreef in_de_donker het volgende:
Vooral die kindjes! Het is een echte hechte familie waar je jaloers op kunt worden.
Ja dat viel me ook al op, maar als de kids gewoon bij papa en mama zijn dan zijn ze ook echt bijelkaar en ondernemen allerlei uitstapjes.Ze bouwen een eigen carriere op maar zijn ook genoeg bij de kinderen.Die speen vind ik echt te gek voor woorden hoor,quote:Op zondag 17 februari 2008 07:18 schreef FoXje het volgende:
Het lijkt alsof die kinderen (met speen) altijd bij Oma zijn
Dit is volgens mij het laatste seizoen dat hier in Nederland is uitgezonden (voorheen dus op zondagavond of nacht aangezien RTL bleef schuiven met tijden).quote:Op maandag 18 februari 2008 20:53 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand welk seizoen uitgezonden wordt nu?
(newbiekijker is)
De komst van Bruce was gister of vandaag denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:31 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op, maar als de kids gewoon bij papa en mama zijn dan zijn ze ook echt bijelkaar en ondernemen allerlei uitstapjes.Ze bouwen een eigen carriere op maar zijn ook genoeg bij de kinderen.Die speen vind ik echt te gek voor woorden hoor,vooral bij Shania en Kenji.
Volgende week komt er vrij veel voetbal op RTL dus minder afleveringen van de Pfaffs dat is minder![]()
Wil nl graag de komst van Bruce zien
Dat seizoen dat je nu iedere dag om 19:50 uur kan bekijken werd voorheen uitgezonden op zondagavond. Dus dit het laatste seizoen dat in Nederland is uitgezonden. In België wordt blijkbaar al een nieuw seizoen uitgezonden en dat zal hier misschien ook wel weer uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:19 schreef FoXje het volgende:
Is dat het seizoen dat iedere dag komt ? We lopen nogal achter heb ik het idee.
Debby is de oudste, daarna Kelly en Lyndsay is de jongste!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:44 schreef Koningin het volgende:
Leuke foto's. Shania lijkt wel akelig veel op haar vader
De serie ligt qua tijd wel wat achter als ik die foto van Lindsey zie...
Wie van de dames is eigenlijk het oudste?
Dat meeeeeeen je niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Shania is trouwens van haar tut afdat was deze week in België op de tv.
Lindsey kwam huilend het ziekenhuis binnen vanwege de zenuwen. En binnen 6 persweeën was Bruce geboren. Hij had last van baby-acné dus hij moest later nog in de couveuse.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de komst van Bruce gemist. Hoe was de bevalling? Was ik nl erg benieuwd naar.
En toen Opa met een van hun kinderen voor de deur stond, wilde ze in eerste instantie niet eens opendoen !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Waarom waren laatst die kinderen van Kelly bij oma en opa terwijl zij hun nieuwe TV gingen installeren thuis??
Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
Die krijgen natuurlijk van alles gesponsord. En die real life soap brengt natuurlijk ook het een en ander in het laatje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
hum, kelly en sam zijn de best verdienenden van de drie kinderen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).
Dit had ik kunnen schrijven!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef Day het volgende:
Ik kijk ook elke dag(terwijl manlief vanaf zijn laptop zich kapot zit te ergeren: hoe kan je daar nou naar kijken, er gebeurt helemaal niets!!!).
En er gebeurt inderdaad geen moer, maar het blijft leuk!
Zit me elke keer weer te ergeren aan die vreselijke luie Sam (had ik allang de deur uitgeschopt), de speentjes van de kids, het uitbuiten van vooral oma door de 3 dochters (wonen Keano en Liam nou bij de grootouders?), het bitcherige gedrag van Debbie richting Nicolas (wat een lulletje rozewater is dat, zeg!), de vreselijke speeches van 'el sympatico'.
Maar ik blijf toch kijken! Erg hè?
Ik vind Lynsey en Dave trouwens het leukst (al is zij wel heel erg van 'alles moet volgens het boekje, want ik heb een perfect gezin').
Ja, dat viel mij idd ook op toen, dat hij het zelf deed. Terwijl je eigenlijk zou verwachten dat ze iemand in zouden huren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
wat een gezever zeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef FoXje het volgende:
[..]
Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.
Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef FoXje het volgende:
Maar hoeveel optredens zou die Sam nou hebben ? Kunnen ze daar het huis en die auto's van betalen? Idem met Dave en Lyndsey, die Dave kan dat huis niet alleen betalen. Er moet wel veel JM geld overal in zitten.
lindsay gepresenteerd op tv???, ik woon al lang in belgië, maar ik heb ze nog nooit een programma op tv weten presenteren. Lindsay werkt voor de flair.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef Rupzz het volgende:
Lindsey redt zich ook goed bij de flair. En heeft in het verleden nog wel es wat op tv gepresenteerd.
Dave heeft wel een goeie baan als auto verkoper hoor.
Kelly doet natuurlijk veel als Uitleen Artiest (dancing on ice) En DJ´t ook wat. Verder presenteert ze af en toe bij de VTM oid. en doet veel modellen werk.
Sam is een 3e rangs artist. Maar schijnt in Belgie het goed te doen..
Nicolai is beddenverkoper op beurzen, werkt in Debby´s zaak en is model.
Debby is Model en heeft natuurlijk haar eigenzaak.
Verder krijgen ze vast voor alles wat ze doen een zak geld mee.
Nou ben ik wel jaloersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
voor de opnames van de pfaffs krijgen ze naar het schijnt honderdduizende euros per persoon per seizoen.
ik heb eens "800000" euro opgevangen, stond eens in de boekskes ... maar ja, daar ben ik uiteraard helemaal niet zeker van...quote:
uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel kost een stuk grond in nederland, ik heb daar echt geen idee vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.
Je klinkt bijna jaloers!
Ze hebben dat geld nou eenmaal, laat ze ervan genieten!
En trouwens... ik denk dat ze allemaal best aardig betaald krijgen voor de serie ook nog. Dat zal best niet misselijk zijn.
Hey BE, jij ook hier? Ook al zo'n diehard-fan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef Brighteyes het volgende:Een Pfaffs topic!
Had ik kunnen weten natuurlijk.![]()
Ik kijk ook elke avond, en de hd-recorder staat standaard geprogrammeerd.
Ikke wel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:00 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hey BE, jij ook hier? Ook al zo'n diehard-fan?
Welkom hier!
Of in je opties aanzetten dat je ze ook bij de QuickReply zietquote:
Die redenen noemt hij ook in het Privé-artikel dat ik net heb gelezen. (uit mijn 6 weken oude leesmapquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Ireentje het volgende:
Een tijdje geleden heb ik JM ontmoet in een Plus supermarkt waar hij was om zn wijn te promoten.
Ik heb hem toen zelfs nog gevraagd of het niet lastig was dat die camera's er altijd bij waren.
Hij zei toen iets van dat het niet erg was. 1. Je went eraan, 2. Ze verdienden er dik aan (ja zoiets zei hij echt) en 3. zo hebben ze zelf later ook alles op beeld.
ps.: waar zitten hier de emoticons, ik ben namelijk nieuw
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef Day het volgende:
Ze hebben overigens pas een contract getekend voor nog eens 3 jaar uitzendingen, dus voorlopig zijn we nog niet van ze af.
Vrijdag weer, volgens de tv-gids.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:19 schreef Koningin het volgende:
Nou ja...en morgen dan?
Anders de hele week geen Pfaffs.
Volgens mij doet Nicolas juist heel veel itt bv Sam. (:r). Volgens mij bedoelde JM dat Nicolas een vaste baan moest nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Saphia het volgende:
Volgens mij kwam het erop neer dat Nicolas wat meer aan de opvoeding van zijn kinderen moet doen.Je ziet ook dat Keano en Liam constant bij bonbonne zijnmaar ja volgens mij doen Debby en Nicolas evenveel qua verzorging en opvoeding
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het voetbal is weer ff voorbij of niet.. Dan kunnen we er weer van genieten.. Alhoewel ik de komende afleveringen bijna allemaal al een keer gezien heb maar het blijft leuk..
Peterfan kan jij mij een pmtje sturen waar je de afleveringen vind danWant zo met google vind ik niks
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:18 schreef Brighteyes het volgende:Ik stoor me helemaal niet aan JM.
![]()
Ik vind het een ietwat simpel type idd maar zie er niet veel kwaads in, juist niet zelfs.
Ik vind eigenlijk alleen Bompa en Debby iets minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |