Ik vind het eigenlijk meer een verwend k*tjong.quote:Op maandag 10 december 2007 16:25 schreef Realzm het volgende:
Iemand caps van keano toen ie naar school toe ging? Ik vond em net op dicaprio lijken in titanic
Ja beetje jammer en heel vreemd......quote:Op maandag 10 december 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
Beetje rare tijd vind ik het ook, 's avond om kwart voor twaalf bekend maken dat om 10 voor 1 's nachts de laatste aflevering wordt uitgezonden, ik heb 'm niet gekeken...
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef GroovymissVW het volgende:
dus nu is het afgelopen? wat is dat nou weer!
was zondag naar de kroeg ipv de Pfaffs kijken maar als ik geweten had dat om 1 uur de laatste was dan had ik die wel kunnen zien... *ARGH*
waarmee zijn ze geeindigd?
Vorige week was toch de laatste aflevering?!quote:Op maandag 17 december 2007 12:42 schreef peterfan het volgende:
En ja hoor, ik zat weer keurig klaar gister om 22.10 en wat krijg je.... Idols...![]()
K..RTL4!
Vorige keer niet goed opgeletquote:Op maandag 17 december 2007 13:51 schreef peterfan het volgende:
Echt waar? Bij ons in de gids stond dat het zou komen, en Winston Gerstanodinges hoorde ik tijdens het zappen in het programma ervoor (iets met de postcodeloterij) zeggen "straks, na de Pfaffs ben ik er met blablabla..). Dus ik zat er helemaal klaar voor...
Tja, als je toevallig niet gekeken hebt vorige week, of het hebt opgenomen, kan ik me voorstellen dat de druiven zuur zijn. Tijdens de een-na-laatste aflevering bekend maken dat midden in de nacht de laatste aflevering wordt uitgezonden en dus een week vervroegd is, is gewoon een kutstreek.quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vorige keer niet goed opgeletHet liep wel een aantal keer door het beeld heen hoor dat er later nog een aflevering zou komen...
Dat was inderdaad een kutstreek van RTL, ik had het opgenomen en dus gemist....quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
Tijdens de een-na-laatste aflevering bekend maken dat midden in de nacht de laatste aflevering wordt uitgezonden en dus een week vervroegd is, is gewoon een kutstreek.
quote:Als je echt heel erg verslaafd bent kun je tot en met seizoen 5 gratis terugkijken op: http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/depfaffs/
Ik heb nog niet elke aflevering gezien dus ik zit af en toe lekker op zondagochtend een aflevering te kijken!
Je kunt klikken op betalen, 1,30 of je moet de demo aanklikken... heb vanmorgen nog zitten kijken (gratis)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef martine83 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat dit gratis is? Ik moet er voor betalen
Daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hebben jullie ook bij die players dat als je even wegklikt het beeld stil blijft staan? Of ligt dat toch echt aan mijn pc
Nog nieuwere deze zijn pas op vtm geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef peterfan het volgende:
Van welke nieuwe serie? Die al uitgezonden is op RTL 4 of nog nieuwere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |